پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۰:۲۰Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 11 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش حرکت های مسافری مترو در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۵    
علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران بابیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
کیفیت خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال ثابت مانده و تغییری نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی در ماه قبل از آن (اسفند 1396) نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
بهترین راه کاهش خواب آلودگی بعد از خوردن غذا این است که از خوردن غذا های سنگین و حجیم خودداری کنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
پنج کشور آفریقایی که به جام جهانی 2018 روسیه می روند از سوی فیفا دو میلیون دلار از پول پاداش خود را زودتر دریافت خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۰    
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از تاسیس مرکز مهرگان برای نگهداری کودکان متکدی، کار و زنان بی سرپرست خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۰    
کبد، از اعضای مهم بدن است همه چیزهایی که می خوریم باید قبل از توزیع در بدن، توسط کبد فرآوری شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: 90 درصد مهدهای کودک استان تهران به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش آمادگیِ حقوقی و قانونی را برای ارائه هر یک از زبان های خارجی دارد، اما تقاضایی برای فراگیری و یادگیری وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در 3 استان خوزستان، کرمانشاه و لرستان که متاثر از سیل و آب گرفتگی هستند همچنان ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
وزارت امور خارجه فرانسه در پی ادعاهای جدید نتانیاهو درباره فعالیت های هسته ای کشورمان، بیانیه ای منتشر کرد و در اظهاراتی زیاده خواهانه خواستار ادامه بازرسی های مستقل برای تضمین اجرای کامل توافق هسته ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
فرودگاه یاسوج که پس از حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان برای بیشتر از دو ماه عملا فعالیت هایش متوقف شده بود، از صبح امروز بار دیگر میزبان یک پرواز ورودی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
معاون بهداشت وزیر بهداشت اعلام کرد: طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی بیماری مالاریا در کشورهای ایران و عربستان باید تا سال 2020 حذف شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
شب نیمه شعبان یکی از برترین شب هاست و زیارت امام حسین (ع) افضل اعمال این شب و باعث آمرزش گناهان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
جمعی از کارگران کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی امروز همزمان با روز کارگر در برابر خانه کارگر تجمع کرده و پیگیری قاطع مطالبات و خواسته های صنفی خود را خواستار شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
امروز و در آستانه عید نیمه شعبان، قیمت سکه در بازار صعودی پیش رفت و هر قطعه تمام بهار آزادی تا یک میلیون و 950 هزار تومان فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
روابط عمومی شورای نگهبان در پیامی سالروز میلاد پربرکت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به آحاد ملت به خصوص سربازان گمنان امام زمان(عج) تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی شورای نظامی منبج وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک از تاسیس پایگاه جدید آمریکا و فرانسه در شمال منبج سوریه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر روز سه شنبه با تعدادی از سران کرد سوریه دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
دادستان تهران گفت: مرجع پیگیری مسئله حصر، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است و برای بررسی صحت و سقم اخبار در این زمینه باید به مسؤولان این دبیرخانه مراجعه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس با صدر اعظم آلمان اعلام کرد که اسناد ادعائی خود درباره فعالیت های هسته ای ایران را به برلین و پاریس ارائه خواهد کرد!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره محدودیت های اعمال شده در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۰    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که تولید نفت این کشور در فوریه 260 هزار بشکه در روز افزایش یافته و به 10.26 میلیون بشکه در روز رسیده که بالاترین رکورد ثبت شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
مناسبت اعیاد شعبانیه رهبر انقلاب با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 715 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما امروز در شرایطی ویژه در سطح جهان هستیم؛ این شرایط گذار اتفاق جدیدی نیست و از بعد از فروپاشی بلوک شرق جهان با پدیده ای مواجه شد که در گذشته هم با آن مواجه شده بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
سفیر برزیل در تهران در دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از توافق دو بانک این کشور برای همکاری با ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای کشورمان تأکید کرد: از سال 2009 میلادی تا کنون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
درحالی که باشگاه خونه به خونه کتبا از حضور در فینال جام حذفی انصراف داده بود، مالک این باشگاه از تصمیم خود منصرف شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
سود خالص غول انرژی انگلیسی BP در سه ماهه نخست امسال با افزایش قیمت های نفت و افزایش تولید، 70 درصد رشد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
اکنون جذاب ترین صحنه سیاسی لبنان "گمانه زنی ها درباره نتایج انتخابات پارلمانی" است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
با انصراف مهدی مبینی از حضور در انتخابات فدراسیون تیروکمان، تعداد کاندیداهای تائید صلاحیت شده این انتخابات به 6 نفر کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
شش نفر از تجمع کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
وزیر بهداشت گفت: به صراحت می گویم اگر میزان خدمات از دوره مادها را تا قبل دولت تدبیر و امید احصاء کنیم کمتر از خدمات این دولت در پنج سال اخیر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در 4 روز گذشته پیکر 20 نفر دیگر از جان باختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج شناسایی شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۰    
استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های مستهجن علاوه بر شکایت از وکیل شخصی ترامپ، دادخواستی را علیه او به دلیل ادعاهای تهمت آمیز تنظیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
در نشست مشترک رئیس و اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی با وزیر و معاونان وزارت نفت، مقرر شد با تشکیل گارگروه ویژه متشکل از مدیران ارشد هر دو مجموعه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
درباره عالم ملکوت و عالم برزخ که همان عالم قبر است، موضوع دومی که مطرح می باشد، حساب قبر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
پدافند هوایی نیروهای یمنی عصر دوشنبه یک پهپاد جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی را در استان صعده در شمال این کشور سرنگون کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
درحالی اکنون مقامات کشورهای جهان در نیویورک گردهم آمده اند تا معاهده ای را مورد بررسی قرار دهند که اهداف اصلی آن مانند خلع سلاح جهان، منع گسترش سلاح های هسته ای و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
به مناسبت اعیاد فرخنده ی شعبانیه و در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد واشنگتن دیگر نباید به عنوان پلیس جهان فعالیت داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
آن چه این روزها بار زیادی را بر دوش کارگران می گذارد، مشکلات اقتصادی است و در این میان بیکار شدن این کارگران به علت تعدیل نیرو و ورشکستگی شرکت ها به دلیل بحران های اقتصادی و به ویژه قاچاق گسترده بار ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
در ادامه این بیانیه ادعا شده است که این اطلاعات با آنچه آمریکا مدت هاست می داند مطابقت دارد؛ اینکه ایران یک برنامه هسته ای تسلیحاتی قوی و مخفیانه داشت که باوجود تلاش هایش نتوانست آن را مخفی کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
وزیر امور خارجه در واکنش به ادعاهای بی اساس نتانیاهو در مورد برنامه مخفی ایران برای ساخت سلاح هسته ای این ادعاها را برنامه ای از پیش تعیین شده و برای تاثیر بر ادامه حیات برجام دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در چندماه اخیر ترفندهای متفاوتی را برای حفظ امریکا در برجام به کار برده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
یک منبع نزدیک به آذری جهرمی خبر استعفای وی را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
یکی از جوان هایی که در طرح دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران دستگیر شده بود، درباره جرم خود گفت: خانه دوست خیابانی ام را آتش زدم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
به گزارش شفاف ، برغم انتشار خبری از مدیر تلگرام که در آن به نقل از "دوروف" آمده بود تلگرام تا 72 ساعت با استفاده از "بلاک چین" ارائه می شود، و غیرقابل فیلتر خواهد بود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
منابع رسانه ای از وقوع یک انفجار تروریستی در اطراف منطقه الوجیهیه واقع در شمال شرق استان دیالی عراق خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
شرکت های دانش بنیان ایرانی و کره جنوبی در حوزه فناوری نانو با یکدیگر همکاری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۰    
سرخ ها همچنان در انتظار رای؛
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهوری برزیل به دلیل رای گیری مهمی که قرار است در روزهای آتی در پارلمان این کشور انجام شود، سفرش به آسیا را کنسل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۵    
یک دادستان عمومی در استانبول خواستار صدور پنج سال حبس برای یکی از روسای سابق و زندانی حزب اپوزیسیون دموکراتیک خلق و یکی از قانونگذاران این حزب حامی کردها شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و انسداد 4 محور به دلیل آبگرفتگی در استان اصفهان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع و بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند؛ چرخش دست و بازوی کارگران باعث چرخش چرخه های زندگی و اقتصاد جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی می ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
وقتی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، روی خط مرزی دو کره با مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی، دست می داد، سه هزار خبرنگار حاضر در آنجا به هیجان آمده و دست زدند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۰    
بحران ترازنامه ای درصورتی که نظارت کارا و شفافیت مناسب در نظام بانکی وجود نداشته باشد، با ایجاد دارایی های موهومی در ترازنامه، به صورت پنهان گسترش می یابد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۵    
در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی اکثر نمایندگان ایران با سقوط چندین پله ای مواجه شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأمورین انتظامی در محور زاهدان بهنصرت آباد به یک دستگاه خودروی اتوبوس اسکانیا مشکوک که در بازرسی صورت گرفته مقدار 17 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق با ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با قانونی موافقت کرد که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و آویگدور لیبرمن ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی دولت انگلیس در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره وجود برنامه پنهانی هسته ای در ایران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
وزیر نیرو گفت: با توجه به این که در سبد هزینه خانوار شهری هزینه آب و برق سرجمع تنها از هزینه مصرفی دخانیات کمی بیشتر است و از مابقی مصارف کمتر دیده شده بر اساس تصمیم هیات دولت برای سال 97 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۰    
رئیسان جمهوری آمریکا و فرانسه یک هفته پس از دیدارشان در واشنگتن، درباره ایران تلفنی گفت و گو کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۰    
کاخ سفید در بیانیه ای با تایید نمایش مضحک نتانیاهو با اسناد بی پایه، گفت: این شواهد با آنچه ایالات متحده از مدت ها پیش می دانست، منطبق است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۵    
کاخ سفید اعلام کرد که اعمال تعرفه های جدید واردات فولاد و آلومینیوم درباره اتحادیه اروپا، مکزیک و کانادا برای 30 روز دیگر تعلیق شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۵    
رسانه های صهیونیستی شوی دوشنبه شب نخست وزیر این رژیم علیه ایران را فاقد هرگونه مطلبی جدید برشمردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۴۰    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر ساعت 2 و 43دقیقه بامداد امروز سه شنبه حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۴۰    
رئیس جمهور روسیه در گفتگویی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر ضرورت پایبندی کامل تمام طرف ها به توافق هسته ای ایران (برجام) تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۵    
بایرن مونیخ برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار سختی پیش رو دارد و باید بتواند تیم آماده رئال را در سانتیاگوبرنابئو با اختلاف دو گل شکست دهد این درحالی است که رئال نشان داده راه بردن تیم آلمانی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۰    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است لیگ هفدهم از کیفیت بالایی برخوردار نبود چرا که رقابتی برای قهرمانی در این لیگ شکل نگرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۰    
مسئول دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت تاکید کرد: سیگارهای طعم دار، الکتریکی و تنباکوهای جویدنی موجود در بازار قاچاق هستند و از طرف وزارت بهداشت مجوز ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۰    
محققان دانشگاه علم و صنعت موفق به طراحی و ساخت دستگاهی برای تقویت توان مایکروویو با کاربرد در سیستم های مخابراتی و راداری شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای صلح آمیز کشورمان گفت این اقدامات دست و پا زدن های بی حاصل ورشکسته ای دروغ پرداز است که جز دغل کاری متاعی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها پایبندی ایران به برجام را تأیید کرده است، گفت نتانیاهو استدلالی مبنی بر نقض این توافق توسط ایران ارائه نکرده است.