پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
سامانه بارشی بر روی کشور طی دو روز آینده با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
جیمز هریسون 81 ساله بعد از 1173 بار اهدای خون، به علت کهولت سن دیگر اجازه اهدای خون ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
کاربران شبکه های اجتماعی از فروش دونات باروکش طلای خوراکی با قیمت 100 هزار تومان در تهران خبر می دهند!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه راضی نگه داشتن مردم را ماموریت اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد : مردم ما همیشه در صحنه هستند و همه ما نباید هدفی جز خدمت به مردم داشته باشیم .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
در چند سال اخیر نیز شاهد اوج گرفتن برخی خشونت ها در جامعه نسبت به انواع دیگر آن بوده ایم. کودک آزاری یکی از آنهاست. کودکان بی دفاعی که در اکثر مواقع قربانی خشونت افراد شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
ایران در سالگرد لغو کاپیتولاسیون پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در آزمون حفظ دستاوردهایش قرار گرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری دو نفر در پرونده خرید و فروش ارز قاچاق در کرج خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
در حمله مردان مسلح به یک اداره دولتی در شهر جلال آباد افغانستان دست کم 4 نفر کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 11 هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
بانک مرکزی تمام توان خود را برای بهبود شرایط بازار پولی کشور به کار گرفت و در این زمینه با اقتدار کامل به میدان آمد تا این گونه نهادهای غیرمجاز پولی که بلیه ای برای اقتصاد بودند را جمع کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۴    
جلسۀ کمیتۀ مدیریت فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران فولاد مبارکه روز شنبه 15 اردیبهشتماه برگزار شد
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 35 بازیکن برای مراحل آماده سازی و انتخاب نهایی این تیم جهت حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی در روسیه را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۹    
زور و به کارگیری خشونت دیپلماتیک پیشه سیاست خارجی این روزهای آمریکا در خاورمیانه است. طی ده سال اخیر بیشترین سفرهای دیپلماتیک وزرای خارجه و مقامات عالی رتبه دولت های دموکرات و جمهوری خواه آمریکا به ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو کارگر در پی ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در حال تخریب خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۴    
رئیس مجلس با بیان اینکه سطح امور ورزشی در جامعه زنان از مردان کمتر است، گفت: لازم است موضوع شناسنامه بانوان مطلقه از طریق قانون پیگیری شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
رئیس هیأت معارضان سوری در مذاکرات آستانه ضمن تأکید بر وجود 4 مرحله برای حل بحران سوریه گفت پیش بینی می کند که بحران سوریه طی سه سال آتی حل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۴    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که گیاهان از ترشحات شیمیایی ریشه های خود استفاده می کنند تا همسایگان خود را تشویق به رشد کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴    
ده ها ویژه برنامه رمضانی برای شبکه های سیما طراحی و آماده پخش شده است که از ابتدای این ماه مبارک، تقدیم مخاطبان خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
اگر بدن کسی زیاد اسیدی بشود و او رژیم غذایی خود را تغییر ندهد می تواند زمینه ی مساعدی برای بیماری ها که شامل بیماری های جدی مانند سرطان می شوند فراهم گردد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
اسحاق جهانگیری در کسوت رئیس ستاد اقتصادی دولت مهمان جلسه غیرعلنی مجلس بود تا سیاست های ارزی دولت را تشریح کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
سرهنگ محمد بخشنده (رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ) به کشفیات انواع مواد مخدر در تهران اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار منتخب مورد حمایت شورا است، گفت: مطالب فضای مجازی که کاندیداها را به رجال سیاسی منتسب یا مدعی اعمال فشار بر اعضای شورا بود، به دور از واقعیت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
محمدعلی افشانی در حالی با رأی اکثریت آراء بر روی صندلی بهشت تکیه می زند که پیش از این در دولت یازدهم استاندار فارس بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به تشدید بارش، گاهی رگبارو رعد وبرق و وزش باد شدید، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در استان های کشورهشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
مربی اکراینی تپانچه برای هدایت تیم ملی ایران وارد تهران شد و اگر شرایط برای او و فدراسیون فراهم باشد تا پایان رقابتهای آسیایی جاکارتا هدایت تیم ملی تپانچه ایران را به عهده خواهد گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
مدیر کل موزه ها و اموال منقول کشور از بازسازی و مرمت کامل موزه ایران باستان خبر داد و گفت: ایران هم اکنون دو برابر جمعیت چین موزه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: با برداشته شدن دیوارهای زندان مرکزی سمنان، گنج بزرگ و نهان شهر سمنان نمایان می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جستجوی پیکر مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین آمار از میزان ولادت، فوت، ازدواج و طلاق ایرانیان را در سال 96 اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگانی ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز در بلوار خلیج فارس شهرستان بندرعباس به مرحله اجرا گذاشته شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۴    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد نیروهایش را در اطراف نوار غزه و در کرانه باختری افزایش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۴    
بر اساس گزارش های منتشر شده، وزیر اقتصاد هند ضمن اظهار نگرانی در مورد افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی گفته که هنوز برای پیش بینی کردن تاثیر تحریم های آمریکا بر روی واردات نفت کشورش از ایران بسیار ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۴    
در هفته منتهی به 14 اردیبهشت ماه، قیمت تخم مرغ 69.6 درصد و گوشت قرمز 20.5 درصد رشد داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۹    
در پی نقض عهد و خروج غیر قانونی آمریکا از برجام، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این اقدام عنوان کرد که در مواردی خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری در برجام رعایت نشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
رییس جمهور با اشاره به اینکه ایران کاملا به تعهدات خود پایبند بوده است، گفت: اگر پنج کشور طرف برجام به تعهدات خود عمل کنند، این توافق باقی می ماند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
گمرک ایران درخصوص خروج ارز مسافری بیش از مبلغ مجاز و بدون مجوز هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
بازار لوازم تزئینی که همواره مشتریان خاص خود را دارد، طیف قیمتی بسیار گسترده و سلیقه ای دارد و بعضا برخی از اجناس با قیمت های نجومی و میلیونی فروخته می شوند و جالب است که به گفته فروشندگان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی تهران گفت: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان با 2 هزار تومان افزایش قیمت 14 هزار تومان و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
قائم مقام اسبق وزارت امور خارجه با رد ادعای اخیر محمود احمدی نژاد جزئیاتی از شتاب او برای مذاکره با آمریکا در عمان را افشا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۴    
متن کامل گزارش هیئت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۴    
شبکه روسی راشا تودی پس از اعترض قاهره، یک نظرسنجی درباره مالکیت مثلث حلایب که منطقه ای مورد مناقشه بین مصر و سودان است را حذف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۴    
یک تحلیل گر عراقی با اشاره به مشارکت 44.5 درصدی مردم عراق در چهارمین دوره انتخابات پارلمانی این کشور در تبیین دلایل مشارکت نسبتاً پایین مردم عراق در این انتخابات تصریح کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۴    
در تازه ترین تغییرات اعمال شده در ضوابط ورود و خروج ارز مسافری مجموع خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی نام همراه مسافر تا سقف 5000 یورو تعیین می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه، روند کاهشی در بازار سکه و ارز جریان یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
سرپرست مستعفی باشگاه ملوان تایید کرد که اخطاریه فیفا مبنی بر احتمال کسر امتیاز از این تیم می گوید که برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی مشکل حواله کردن پول دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور کشورمان، گفت: پنج کشوری که در برجام با ما همراه بودند، اگر به طرف ایرانی تضمین دهند، این توافق علی رغم میل آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۴    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس طی پیامی قهرمانی تیم فوتسال و کاراته زنان ایران در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۴    
محمدهاشم پسران سال هاست که در سطح اول اقتصاد آکادمیک جهان قرار داشته و حتی در سال 2013به عنوان یکی از شانس های اصلی دریافت جایزه نوبل اقتصاد مطرح شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد که به دلیل افزایش قیمت خوراک مرغ، قیمت تمام شده گوشت مرغ بالا رفته و شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار هستیم اما این به دلیل گرانی قیمت گوشت مرغ نیست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
سپهبد طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع افغانستان که در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی به ایران سفر کرده است، ظهر امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درخصوص ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
مهاجم مصری باشگاه لیورپول توانست عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره را از دید اتحادیه لیگ برتر انگلستان کسب کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۹    
رئیس کمیته فنی فوتسال می گوید دختران فوتسالیست به دلیل قوانین عجیب و غریب نتوانستند سهمیه المپیک جوانان را کسب کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۹    
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص بازار ارز و اخلالگران ارزی گفت: منشا این مسئله، اخلالگران ارزی نیستند و تنها با بگیر و ببند قوه قضاییه این امر حل نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
همان طوری که طفل در موقع تولد احتیاج به اعلام و اخذ شناسنامه دارد، شرکت تجارتی که دارای شخصیت مستقل از شرکاء می باشد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
قانعی گفت: باید 3 درصد از بازار جهانی زیست فناوری را به دست بگیریم، اما در حال حاضر ما تنها نیم درصد این بازار را در اختیار داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۴    
گاهی گفته می شود که هوای سرد باتری تلفن همراه شما را از کار می اندازد اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی ابزار تکنولوژی شما تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۹    
بانه، شهری با 110 هزار نفر جمعیت در شمال کردستان حالا یک ماه است که شاهد اعتصاب بازاریان است. بازاری که به بسته شدن مرزها معترض است و با پایین کشیدن کرکره مغازه ها و پهن کردن سفره خالی در برابر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
اعضای شورای شهر در جلسه علنی امروز شهردار تهران را انتخاب می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: پس از پایش وضعیت هوای استان مدارس شیفت صبح مقطع ابتدایی در چند شهرستان فارس تعطیل شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۹    
علی افشانی با رای اعضای شورا به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۹    
ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز آغاز می شود و تا روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۹    
با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران محمدعلی افشانی شهردار پایتخت شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۴    
تا سال 2030، مسلمانان اروپا هشت درصد از کل جمعیت اروپا را تشکیل خواهند داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۴    
باتومی و بلگراد تا چند سال پیش نامی آشنا برای ایرانیان نبودند. اما امروز یکی از اصلی ترین مقاصد سفر و مهاجرت آنها محسوب می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
رئیس شورای شهر تهران از لغو برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۴    
سرمربی پاری سن ژرمن از این که تیمش قهرمان لیگ فرانسه شد ابراز خوشحالی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
سید محمدعلی افشانی سیاستمدار اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار فارس در دولت یازدهم است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
کاربران اندرویدی یوتیوب از این پس قادر خواهند بود تنظیمات این شبکه اجتماعی را به صورت خودکار بر روی یادآوری فراغت از تماشای بی وقفه ویدیو تنظیم کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
بخشنامه سقف ارز همراه مسافری برای هر نفر به مبلغ 5 هزار یورو به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
وزیر خارجه مراکش در گفت وگویی با مجله ای فرانسوی به شدت به الجزایر حمله کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
دادگاهی در کوراکائو به شرکت کونوکو فیلیپس اجازه داد حدود 636 میلیون دلار داراییهای متعلق به شرکت نفت دولتی PDVSA ونزوئلا را به دلیل ملی شدن پروژه های این شرکت نفتی آمریکایی در ونزوئلا در سال 2007 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
در اثر حمله گروه های شورشی به بیمارستان ادلب، 27 تن کشته و زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۹    
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، متخصصانی که در حوزه امنیت سایبری در کشورهای مختلف فعالیت می کنند، دارای بیشترین حقوق و درآمد دریافتی هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۴    
کیس جدید شرکت Enermax با نام SABERAY معرفی شد که دارای ظاهری زیبا، همراه با سیستم نور پردازی RGB است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۴    
گوشی های سری نوت سامسونگ همواره در طراحی ظرافت خاصی داشته اند. این بار به نظر می رسد سامسونگ بازهم در نسل جدید گوشی آینده خود گلکسی نوت 9، قرار است این ظرافت و زیبایی را به رخ بکشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۹    
شبکه های اجتماعی حاکمیت دنیا مجازی را در اختیار دارند و این طور که آمارهای رسمی نشان می دهد، یک سوم مردم جهان در این پلتفرم های تعاملی عضو هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
مدیر گازرسانی شرکت گاز ملی وضعیت ذخایر منابع گازی ایران را رتبه نخست در دنیا اعلام کرد و تصریح کرد: ذخایر گاز ایران بیش از 34 هزار میلیارد مترمکعب است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
محققان قصد دارند آزمایشی را در یک معدن متروکه طلا انجام دهند تا بر مبنای آن بتوانند رمز و رازهای مربوط به نحوه شکل گیری جهان را مشخص کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۴    
ظریف در بدو ورود به فرودگاه پکن مورداستقبال مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت خارجه چین قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
جلسه شورای شهر تهران به منظور انتخاب شهردار تهران دقایقی پیش آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
رئیس پدافند غیرعامل گفت: در دفاع بیولوژیک 24 دستگاه مسئول هستند و برایشان وظیفه تعیین شده است، ما باید با انضباط جدی و فرماندهی چند دستگاه را بکار بگیریم تا بتوانیم دفاع کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۴    
هر سه نماینده کشورمان به مدال طلای مسابقات روز نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا دست یافتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
روز نخست از رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا با کسب دو نشان برنز برای نمایندگان کشورمان در بیروت به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
6 نماینده کشورمان به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام واختانگادزه گرجستان راه یافتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
الون ماسک مدیر عامل تسلا با عمل به وعده خود توانست در مدت زمانی کمتر از 100 روز بزرگترین باتری لیتیومی دنیا را در جنوب استرالیا آماده بهره برداری کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
یک مقام وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای دولتی سوریه کنترل محله های شرق اردوگاه الیرموک واقع در جنوب دمشق را باز پس گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران از عملکرد بازیکنان این تیم برابر ژاپن تمجید و قهرمانی را زیباترین دوران لحظه زندگی خود دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
در حمله عاملان انتحاری به سه کلیسا در اندونزی که امروز (یکشنبه) رخ داد، دست کم هشت تن کشته و 40 تن دیگر نیز زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا بابت تنش های اخیر در خاورمیانه خصوصا پس از خروج دونالد ترامپ از توافق هسته ای با ایران و مسائل تجاری ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
طبق نتایج اولیه انتخابات پارلمانی عراق، ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی در سطح لیست های مختلف انتخاباتی پیشتاز است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است حضور اتباع بیگانه در ایران در شرایطی که مالیات نمی دهند و دانش و تکنولوژی هم وارد نمی کنند، باید محدود شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش هنوز برای جناح چپ خود به جمع بندی نهایی نرسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
مجتبی عابدینی با شکست 15 بر 9 در مرحله نیمه نهایی برابر اوه سانگوک از کره جنوبی به مدال برنز رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
زمین لرزه ای به بزرگای 4 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، بامداد امروز یکشنبه حوالی سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۴    
بانک مرکزی درحالی 33 اولویت ارزی را تعیین کرده که گردشگری را با وجود تعاملات ارزی در بازار جهانی، از این فهرست جا انداخته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۹    
درپی حمله یک فرد مسلح به چاقو در مرکز پاریس، 2 نفر کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.