سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 28 خرداد 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 خرداد 1397 شفاف 2 خرداد 1397 شفاف 3 خرداد 1397 شفاف 4 خرداد 1397 شفاف 5 خرداد 1397 شفاف 6 خرداد 1397 شفاف 7 خرداد 1397 شفاف 8 خرداد 1397 شفاف 9 خرداد 1397 شفاف 10 خرداد 1397 شفاف 11 خرداد 1397 شفاف 12 خرداد 1397 شفاف 13 خرداد 1397 شفاف 14 خرداد 1397 شفاف 15 خرداد 1397 شفاف 16 خرداد 1397 شفاف 17 خرداد 1397 شفاف 18 خرداد 1397 شفاف 19 خرداد 1397 شفاف 20 خرداد 1397 شفاف 21 خرداد 1397 شفاف 22 خرداد 1397 شفاف 23 خرداد 1397 شفاف 24 خرداد 1397 شفاف 25 خرداد 1397 شفاف 26 خرداد 1397 شفاف 27 خرداد 1397 شفاف 28 خرداد 1397 شفاف 29 خرداد 1397 شفاف 30 خرداد 1397 شفاف 31 خرداد 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۹    
رئیس مرکز سیمای استان ها گفت: امسال و در مجموع شاهد تولید و پخش 11 هزار ساعت ویژه برنامه مناسبتی ماه رمضان در مراکز استانی صدا و سیما بودیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۴    
یک متخصص تغذیه گفت: شکستگی ناشی از پوکی استخوان به راحتی ترمیم نشده و گاهی برای فرد از کار افتادگی ایجاد می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۴۹    
پرشین خودرو: برای اولین بار یک شرکت خودروسازی داخلی منافع مشتریان را بر منافع خود ارجح دانست و خسارت ناشی از عقب نشینی شریک کره ای در عمل به تعهداتش را بر خریداران و مشتریانش تحمیل نکرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۴    
ما برای فصل تابستان امسال چند برنامه مهم داریم ازجمله این که مرحله دوم تربیت مدرسان ویژه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را در روز های آغازین تابستان اجرایی می کنیم که در این دوره 80 نفر از مدرسان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۱    
میانگین هفتگی قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته از اندکی افزایش برخوردار بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۱    
آنانتا جلیل تهیه کننده سینمای بنگلادش در دیدار با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، خواستار سرمایه گذاری و تولید مشترک با سینمای ایران در ساخت فیلمی با هدف به تصویر کشیدن ماهیت صلح طلبانه دین اسلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۴    
بهمن سال 96 گلستان هفتم در اذهان مردم ایران ماندگار شد اما نه از آن دست خاطره هایی که بشود با خوبی و خوشی از آن یاد کرد بلکه از این پس هرگاه نام گلستان هفتم به گوش می رسد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۴    
دقایقی پیش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای اولویت های جدید تامین ارز کشور را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۴    
دکتر تیمور رحمانی
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۴    
گروه خودروسازی سایپا طرح فروش متنوع محصولات خود را از ساعت 10 صبح چهارشنبه مورخ 30 خردادماه سال جاری آغاز می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۴    
اعلام می شود با دلالان ارز به طور جدی برخورد می شود، با این وجود این افراد به راحتی به فعالیت می پردازند و نبض بازار ارز را در دست دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۴    
سوزان رایس، مشاور امینت ملی سابق آمریکا به شبکه CNN گفت: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی همان تعهدات امنیتی گسترده ای را نسبت به آمریکا دارد که پدر و پدربزرگش هم داشته اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مشکل سامانه پاسخگویی 8523 برطرف شده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۴    
در نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برنامه ریزی برای تامین سوغات حجاج از بازار داخلی بررسی و بر لزوم پیگیری موضوع اختصاص ارز به زائران تاکید شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۴    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه قیمت دارو نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است و دولت اهتمام جدی دارد که با همان ارز 3800 تومان داروی مورد نیاز را تأمین کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۹    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از امضای تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق توسط وزیران کشور دو طرف به منظور تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی، تا چند روز آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۹    
عضو کمیته رسیدگی به مشکلات رانندگان گفت: کمیته در نشست امروز خود مقرر کرد تا رانندگان در زمان بیماری بتوانند تا ظرف مدت یک سال پس از آن از بیمه برخوردار باشند و پرداخت حق بیمه آنها تا سقف سه ماه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۹    
امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به پرونده تجاوز به دختران در ایرانشهر گفت: برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۴    
برای درمان ضعف بینایی در طب سنتی، نسخه های مختلفی تجویز می شود اما در این مطلب به یک ترکیب ساده و بسیار موثر در درمان ضعف بینایی اشاره شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۴    
باستان شناسان در بررسی و شناسایی محوطه های فلزکاری محدوده روستای "کانی رش" شهرستان مهاباد و باریکایه سردشت – شمال غرب ایران به آثار قابل توجهی از سایت های تاریخی ذوب فلزات در غرب کشور رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تلاش داریم که در حج امسال، خدمات کنسولی در ذیل دفتر حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در عربستان ارائه شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۴    
شهید حسین یوسف اللهی در روز های جنگ جانشین فرمانده واحد اطلاعات لشکر خودش بود و به خاطر پاکی اش، به صفای باطنی دست یافته و بعضی از راز و رمز های پیرامون خود را کشف کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۰:۵۹    
رجبی با اشاره به بیماری های رایج که عامل مرگ و میر در کشور هستند، علل بروز این بیماری ها را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۹    
شهادت 4 غیرنظامی در حملات ائتلاف سعودی ها به الحدیده و حمله پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از مهمترین اخبار این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۴    
وزرات امور خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود درباره سوریه، شبه جزیره کره و روابط دوجانبه گفتگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۹    
به گفته مقامات فضایی روسیه نور درخشانی که روز گذشته بر فراز آسمان محل برگزاری بازی های جام جهانی در این کشور دیده شد، به یک موشک سایوز تعلق دارد که ماهواره ای را به مدار زمین برد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۹    
هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا با اشاره به دیدار این تیم با ایران، گفت: برای موفقیت و پیروزی باید روی این مسابقه متمرکز باشیم و در دقایق نخست به تیم ایران گل بزنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۹    
تیم فوتبال کره جنوبی در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل سوئد شکست خورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۴    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدارش در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2018 با نتیجه سه بر صفر برابر آمریکا شکست خورد تا شانس صعود به دور نهایی را از دست بدهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۹    
ارتش سوریه در ادامه عملیات بیرون راندن داعش از صحرای این کشور موفق شد 4 منطقه جدید را آزاد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۴    
دور تازه گفت وگوهای سیاسی ایران و سوئیس امروز در تهران برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۴    
دولت سوئیس ضمن اعلام سفر رییس جمهور ایران به این کشور در بیانیه ای تصریح کرد: سفر حسن روحانی به سوئیس فرصتی را برای رایزنی درباره نقشه راه تقویت روابط دو کشور فراهم می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۹    
کدام بازیکنان فوتبال توانسته اند بیشترین گل ها را در ادوار جام جهانی به ثمر برسانند؟ در این اینفوگرافی با برترین گلزنان تاریخ جام های جهانی فوتبال بیشتر آشنا خواهید شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۴    
وزیر رژیم صهیونیستی در امور قدس از برنامه سفر شاهزاده انگلیس به اراضی اشغالی و فلسطین انتقاد کرد، زیرا در این برنامه سفر به قدس شرقی بخشی از اراضی اشغالی فلسطین عنوان شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۴    
کاریکاتور روزنامه ابتکار درباره کمپین علی کریمی برای نخریدن کالاهای گران.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۹    
آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی و تصمیم استانداری مبنی بر پخش نشدن مسابقات فوتبال در فضاهای باز شهری انتقادات فراوانی را در پی داشت و موجب تعطیلی عمده ای از برنامه ریزی ها برای پخش فوتبال در 22 بوستان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: روشن است که خیابان 17 شهریور دیگر نمی تواند پیاده راه باقی بماند و اینکه به چه ترتیبی بازگشایی می شود باید بررسی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۴    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران گفت: امکان حذف مگس های سفید وجود ندارد و همیشه این آفت بوده است ولی با اقدامات صورت گرفته تعداد آن محدودتر شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۴    
روزنامه جام جم نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی امریکایی پیو را منتشر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۹    
رضا اردکانیان، وزیر نیرو با بیان اینکه خشک سالی یک پدیده موقتی است و باید با آن مقابله کرد اما کم آبی یک پدیده مستمر است که باید با آن زندگی کرد و سازگار بود،گفت:تا این لحظه واردات آب نداشته ایم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۹    
در همین حال، کاسپر رورستد، مدیرعامل شرکت آلمانی آدیداس گفت، ایران یکی از 12 تیم حاضر در جام جهانی است که این شرکت اسپانسری آن را بر عهده دارد. لباس های تیم ملی ایران توسط شرکت آدیداس تامین شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به توافقات اولیه با مسئولان حج عربستان، دفتر حافظ منافع ایران برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی زائران حج تمتع امسال، در این کشور راه اندازی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهور گفت: مردم مطمئن باشند که تولید یا تامین کالاهای مورد نیاز جامعه و حل هرگونه مشکل بخش های تولیدی در این عرصه اولویت دولت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۱    
نرخ تورم منطقه یورو در دوازده ماه منتهی به می به 1.9 درصد رسید که در مقایسه با 1.3 درصد آوریل، بیش از 40 درصد افزایش نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۱    
در پی تیراندازی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق غزه یک فلسطینی به شهادت رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۱    
با آغاز رقابت های یک ماهه جام جهانی و بالا گرفتن تب جهانی فوتبال شاهد نوعی رکود در بازار سرمایه جهانی هستیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۱    
روز دوشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز جمعه (آخرین روز کاری هفته ی گذشته) کاهش یافت و به 63.83 دلار رسید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۱    
رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه مسئولان با وجود دستور مقام معظم رهبری در قبال مشکل رویارویی کشتی گیران ایران و رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق خواهان بیرون راندن ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از این کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره) با اشاره به رشد حداقل 30 درصدی کمک های مردم به کمیته امداد طی 3 ماه نخست امسال، تاکید کرد که تبلیغات و کمپین های اخیر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (28 خرداد) برغلظت آلاینده ازن به طور نسبی افزوده خواهد شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد استفاده مداوم والدین از تلفن همراه می تواند اثرات تربیتی منفی روی فرزندان آنها داشته باشد و حتی روابط پدر و مادر با کودکان را تخریب کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
کمپانی دیزنی اولین تصاویر از جدیدترین قسمت از انیمیشن داستان اسباب بازی را در کنفرانس "سینه یوروپ" در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
زلزله، چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
فیلمبرداری فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی در کاخ سعدآباد تهران به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۹    
کره جنوبی امروز دوشنبه رزمایش دو روزه ای را در راستای دفاع از جزایر دوکدو که مورد مناقشه با ژاپن است، آغاز می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۴    
رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی روسای جمهوری سوئیس و اتریش به این دو کشور اروپایی سفر می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۴    
انتخابات سازمان لیگ فوتسال به تعویق افتاد تا با تغییر اساسنامه، یکی از اعضای فعلی بازهم بتواند در انتخابات نامزد شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 59 درصد داوطلبان مجاز در آزمون ارشد خبر داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور ماه اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۹    
مردان میانسال بیشتر از بانوان در معرض ابتلا به بیماری هستند که دلیل آن تفاوتی منحصربه فرد در ساختار بدنی و هورمونی زنان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پیام رسان بله امکان تازه ای برای کاربرانش فراهم کرده که بتوانند در کمترین زمان و کاملا با انتخاب خود نیت خیرخواهانه شان را عملیاتی کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۹    
با اینکه دوربین آیفون 10 از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها ی اپل بهره می برد اما، آیا واقعا عکس هایی بهتر از مدل های قبلی آیفون می گیرد؟ در این مطلب ما به بررسی چهار مدل اخیر آیفون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۴    
شرکت بازی سازی الکترونیک آرتز قبلا از بزرگترین عناوین خود، مثل Battlefield V رونمایی کرده بود و اکنون از گیم پلی تعدادی از این عناوین پرده برداشته و تاریخ عرضه بعضی از آنان نیز مشخص شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۴    
علیرضا فغانی قضاوت بسیار خوبی در دیدار آلمان و مکزیک داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۰    
راننده اتوبوسی که 3 مأمور ناجا را در جریان آشوب های پاسداران به شهادت رسانده بود در زندان قصاص شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم و آمریکا برای اعمال مؤثر تحریم های ناعادلانه علیه ایران تیمی مشترک تشکیل داده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس شورای رقابت گفت: پیش از اعلام ترامپ مشکلی در بحث بازار وجود نداشت، اما پس از صحبت های وی این آشفتگی بازار به وجود آمد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۴    
وزارت دفاع آمریکا مشغول ساخت یک بمب لیزری است تا اسلحه های شیمیایی و بیولوژیکی را نابود کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۹    
این روز ها سخنان و عملکرد ها نشان از عزم جدی در گسترش تصمیمات و تغییرات جزئی در حیطه اختیارات دارد که شاید در نهایت به تغییراتی در قانون اساسی هم منجر شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۴    
شاخص کل بورس با رشد بیش از 3 هزار واحدی به پرواز درآمد. دیروز در تالار شیشه ای خیابان حافظ رکوردهای تاریخی بسیاری جابه جا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۴    
سرمربی آبی پوشان تا زمانی تکلیف بازیکنانی که در لیست تمدید قرارداد قرار دارند مشخص نشود عذر هیچ یک از بازیکنان فصل گذشته را نمی خواهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۹    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان این که موضع اخیر رنو مبنی بر باقی ماندن در ایران علی رغم تحریم های آمریکا، تاثیرات مثبتی بر دیگر شرکت ها دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۴    
چین یک بار دیگر به آمریکا هشدار داد به دنبال مواج و گل آلود کردن آبهای دریای جنوبی برای گرفتن امتیازاتی به نفع خود نباشد که این موضوع می تواند باعث تشدید مناقشات شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۴    
رژیم صهیونیستی دست کم 20 تن از اعضای وابسته به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را در کرانه باختری به بهانه اینکه در تدارک حمله به اهداف اشغالگران بوده اند، بازداشت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۴    
پس از چالش بریگزیت، تنش های تروریستی، ظهور و بروز جریانات راست افراطی، بحران سیاسی در آلمان و ایتالیا، موج استقلال خواهی از اسکاتلند تا کاتالونیا و آغاز جنگ تجاری میان اروپا و آمریکا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۹    
بانوی اول کاخ سفید از سیاست مهاجرتی همسر خود که باعث جدایی کودکان از خانواده های خود می شود، ابراز انزجار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۹    
اسطوره فوتبال آرژانتین به حمایت از لیونل مسی و انتقاد از سرمربی آلبی سلسته پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهوری فرانسه طی تماس تلفنی با نخست وزیر دولت وفاق ملی بر سر تقویت همکاری در زمینه نظارت بر روند مهاجرت به اتفاق نظر رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۹    
سنگربان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان به انتقاد از عملکرد این تیم در دیدار نخست برابر مکزیک پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۵    
در حالیکه تنها چند روز به برگزاری انتخابات در ترکیه مانده است، انتشار عکس های یک سگ شکنجه شده که چند روز بعد جان خود را از دست داد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۹    
زلزله 6.1 ریشتری صبح امروز دوشنبه در استان 'اوساکا' ژاپن تا کنون 3 کشته و 200 زخمی بر جای گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۹    
دانشمندان آکادمی مهندسی فیزیک چین اسلحه جدیدی به نام شکارچی پهپاد ساخته اند که برای عملیات های امنیتی، مبارزه با تروریسم و بخش های مختلف نظامی و پلیس قابل استفاده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۴    
خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای، برخلاف خواسته کاخ سفید منجر به پشت پا زدن تهران به برجام نشد اما در صورتی که اعضای باقی مانده توافق برای حفظ منافع ایران تضمین های لازم را بدهند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۴    
صدر اعظم آلمان در دیدار امروز با نخست وزیر ایتالیا علاوه بر مسائل داخلی اروپا مانند وضعیت مهاجران قرار است در حوزه سیاست خارجی درباره توافق هسته ای ایران به بحث و گفتگو بپردازد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۹    
یک منبع یمنی تاکید کرد که مأموریت نیروهای فرانسوی سرنشین قایق توقیف شده در سواحل الحدیده جاسوسی بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۹    
ناسا عکسی از محل انجام آزمایش فناوری های کاهنده سروصدای هواپیما منتشر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۹    
باشگاه قطری که طارمی را در اختیار دارد به دنبال جذب دو بازیکن سرشناس و کلیدی تیم ملی فوتبال پرتغال است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۴    
مهاجم کلیدی و سرشناس مصری می تواند در دیدار حساس برابر روسیه به میدان رود و تیمش را همراهی کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۴    
جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) مقرهای مقاومت در نوار غزه بمباران کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۹    
شاید بتوان گفت که بین رزمندگان ستاد نامنظم و پرسنل یگان خودشان فرقی قائل نبودند و برای پیشرفت اهداف جنگ و بیرون راندن دشمن از سرزمین مقدس ایران همه گونه همکاری و مساعدت را می کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۹    
یک کارشناس بازار سرمایه می گوید، تصمیم دولت و بانک مرکزی مبنی بر انجام معاملات روی گواهی های ثبت سفارش برای معاملات ارزی و به وجود آمدن نرخ سوم ارز بعد از نرخ ارز نیما و نرخ ارز آزاد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۴۹    
جنگنده های متجاوز ائتلاف آمریکایی ضد داعش در ادامه تعدی از چارچوب شورای امنیت یکی از مواضع ارتش سوریه در حومه جنوب شرقی دیرالزور واقع در شرق این کشور را بمباران کردند که طی آن تعدادی کشته و زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۴۴    
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به دستور وزیر صنعت به خودروسازان برای افزایش فروش، گفت: خودروسازان در جلسه با اعضای کمیسیون صنایع لیست تغییرات قیمت برخی کالاها مثل پنیر را به ما نشان داده و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۹    
داور بین المللی کشورمان با قضاوت خوب خود در دیدار آلمان - مکزیک به صدر جدول رده بندی داوران حاضر در مسابقات جام جهانی 2018 صعود کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۴    
تیم ملی ایران، هفته چهارم لیگ ملت های والیبال را با شکست مقابل آمریکا به پایان برد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۹    
درحالی که تنها حدود پنج روز به جلسه آتی اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت جهان از جمله روسیه باقی مانده است، روسیه و عربستان به بهانه کمبود عرضه و جلوگیری از رشد بیشتر قیمت ها در بازار نفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۴    
عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش در شرق سوریه، می بایست با کمترین خطا اجرا می شد و برای همین نیازمند موشک هایی با هدایت دقیق و به اصطلاح نقطه زن بود.