جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 16 مرداد 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مرداد 1397 شفاف 2 مرداد 1397 شفاف 3 مرداد 1397 شفاف 4 مرداد 1397 شفاف 5 مرداد 1397 شفاف 6 مرداد 1397 شفاف 7 مرداد 1397 شفاف 8 مرداد 1397 شفاف 9 مرداد 1397 شفاف 10 مرداد 1397 شفاف 11 مرداد 1397 شفاف 12 مرداد 1397 شفاف 13 مرداد 1397 شفاف 14 مرداد 1397 شفاف 15 مرداد 1397 شفاف 16 مرداد 1397 شفاف 17 مرداد 1397 شفاف 18 مرداد 1397 شفاف 19 مرداد 1397 شفاف 20 مرداد 1397 شفاف 21 مرداد 1397 شفاف 22 مرداد 1397 شفاف 23 مرداد 1397 شفاف 24 مرداد 1397 شفاف 25 مرداد 1397 شفاف 26 مرداد 1397 شفاف 27 مرداد 1397 شفاف 28 مرداد 1397 شفاف 29 مرداد 1397 شفاف 30 مرداد 1397 شفاف 31 مرداد 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه بین 25 تا 35 سالگی 3 درصد ایرانیان کلسترول بالا دارند گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: آرزوی هر ورزشکاری است که سفیر کشورش در یک رویداد بزرگ باشد و من هم دوست دارم پرچمدار کاروان ورزش ایران باشم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۵    
در صورتی که از ویندوز 10 به صورت رایگان استفاده می کنید، واترمارک Activate Windows در صفحه به طور مداوم نمایش داده می شود. در این مطلب با ترفند حذف این واترمارک همراه ما باشید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۰    
مقامات فرودگاه فرانکفورت بدنبال تخلیه قسمت هایی از فرودگاه بر سر ورود غیرقانونی فردی با یک کودک خواستار تداوم حالت آماده باش شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۵    
جاناتان برایان کودکی 12 ساله است که با نوعی اختلال مغزی متولد شده، اما این معلولیت ذهنی او را از حرکت در مسیر زندگی متوقف نکرده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۰    
در این نظرسنجی 43 درصد مخاطبان به برکناری محمد باقر نوبخت از ریاست سازمان برنامه و بودجه رأی داده اند، 37 درصد مردم خواهان استیضاح یا برکناری مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۵    
تصور من این است که اگر بنا باشد در مورد استیضاح وزرای دولت روحانی یک اولویت بندی صورت بگیرد، طبیعتا آقای ربیعی در ردیف اول استیضاح نخواهد بود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۰    
نشست علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی طرح استیضاح علی ربیعی وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از دقایقی قبل آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۵    
یگاه موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد چهارشنبه محل تجمع مزدوران ائتلاف سعودی را در سواحل غربی یمن با یک فروند موشک بالیستیک کوتاه برد هدف قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به توییت رییس جمهور امریکا درباره صلح جهانی نوشت: روابط بین الملل مسابقه جایزه ملکه زیبایی نیست که از کلیشه نخ نمای آرزو برای صلح جهانی صحبت شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۵    
اسطوره باشگاه میلان قول داد که مشکل سنگربان جوان این تیم با هواداران را حل کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۵    
هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مردادماه به مدت 16 روز در "جاکارتا" اندونزی برگزار می شود؛ تکواندو کشورمان با 10 نماینده در بخش کیوروگی و هشت نماینده در بخش پومسه در این رقابت ها به مصاف رقبایش می ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
گاهی انسان برای رسیدن به آرامشی که خدا وعده آن را داده ساعت ها به نماز و ذکر می ایستد اما به آرامشی که می خواهد نمی رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان در دیدار با رهبر حزب تحریک انصاف این کشور گفت که این اتحادیه هیچ مخالفتی در خصوص اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
با موافقت وزارت صنعت ، معدن وتجارت ، واردات 20 هزار تن کاغذ برای تامین کسری کاغذ مطبوعات و روزنامه در دستورکار قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۵    
تفاهم نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور با حضور پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهردار منطقه چهار امضا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۵    
جانشین انتظامی شهرستان مهران از توقیف 20 دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نکاتی در خصوص اجرای کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کرد: پیش بینی می شود تا آخر مرداد ماه امسال این موضوع اجرایی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۰    
بازداشت جمعی از فعالان عربستانی از جمله سمر بدوی که از سوی نهاد های حقوقی بین المللی بی سابقه توصیف شد، موجب به وجود آمدن یک بحران دیپلماتیک غیرقابل پیش بینی میان ریاض و اوتاوا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات ترامپ برای امنیت منطقه مضر است و رئیس جمهور آمریکا رفتار خصمانه ای را دنبال می کند که بی پاسخ نخواهد ماند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۵    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۵    
یک روزنامه انگلیسی در یادداشتی به بحران دموکراسی در ایالات متحده اشاره کرد و نوشت که چندین دهه است که بحران اداره کشور در آمریکا بوجود آمده و اکنون با حضور ترامپ ضعف های پیشین و کمبودهای اداره کشور ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۰    
با اینکه واتس اپ ازلحاظ تعداد کاربران در صدر جدول پیام رسانان باقی می ماند، تلگرام نیز دست کمی از آن ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۰    
هیات دولت سعودی اعلام کرد که ریاض کاملا با مواضع منفی دولت کانادا که فاقد هرگونه اطلاعات درست است، مخالف است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۵    
دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۹    
بررسی آمار جستجوی کاربران گوگل در کلیدواژه مهاجرت نشان می دهد در یک سال اخیر، از اوایل آگوست 2017 ( مرداد 96) تا آگوست 2018 ( مرداد 98) میزان جست وجوی کلید واژه مهاجرت افزایش قابل توجهی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
پزشکان در یک بررسی جدید بر ارتباط بین چاقی شکمی و زوال عقل تاکید کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با تاکید بر اینکه پرسش و استیضاح حق قانونی نمایندگان و از الزامات مردم سالاری درراستای مشارکت واقعی و عینی مردم در سرنوشت خود و نظارت جدی نمایندگان مردم بر عملکرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه امیدواریم تا پایان تابستان پرونده فعالان محیط زیستی بازداشت شده تعیین تکلیف شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۵    
فرمانده انتظامی پایتخت از تشکیل واحد رسیدگی به اعتراضات مالکان خودرو ها و موتور سیکلت های توقیفی که به دلیل جرائم بالا متوقف شده اند خبر داد که امکان پرداخت اقساطی این جرائم را مهیا می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۰    
کلانشهر هنگ کنگ که یکی از مناطق پرجمعیت جهان به شمار می آید در دهه های اخیر پیشرفت اقتصادی زیادی را تجربه کرده اما اکنون مردم این کشور از نابرابری های درآمدی رنج می برند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که تحرکات دشمن را کاملا تحت نظر داریم در عین حال گفت: اجازه نمی دهیم کسی به انقلاب و امنیتی که در این کشور وجود دارد ضربه و خدشه وارد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
عضو شورای شهر تهران به خارج شدن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی شهادت علی خواجوی محیط بان شهرستان راور استان کرمان را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: اخیراً دو انبار خودرو در استان کشف شد که در یکی از این انبار ها 31 خودرو هیوندای و در انبار دوم 11 خودرو جک وجود داشت که ارزش یکی از انبار ها 9 میلیارد تومان بود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان زندان ها: ساخت زندان های جدید با دو هدف عمده صورت میگیرد اول انتقال زندان های فرسوده به خارج شهرها و جمع آوری آنها و دوم ایجاد فضاهای استاندارد و متناسب با حقوق شهروندی زندانیان.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۰    
روند نزولی قیمت خودرو امروز هم ادامه یافت و انواع خودروهای تولید داخلی از 200 هزار تا 7 میلیون تومان کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۱    
رئیس سابق منطقه کردستان عراق، با تکرار ادعاهای سابق خود در خصوص جدایی از عراق، در عین حال خواستار تحکیم روابط با دولت مرکزی و عادی سازی روابط شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۵    
هیأت وزیران فهرست گروه یک کالایی مشمول ارز دولتی با نرخ 4200 تومان را شامل 25 ردیف کالا تعیین کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰    
وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) از ترور دانشمند سوری استقبال کرده، اما به اخباری مبنی بر دست داشتن اسرائیل در این ترور پاسخ نداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۵    
باوجود این که عزم مامه تیام برای جدایی از استقلال جمع است، اما قرارداد او پیچیدگی هایی دارد که باعث شده این مهاجم سنگالی هنوز به مراد خود نرسیده باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۰    
شکایتی که باشگاه سایپا به خاطر یک تخلف از تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال داشته است می تواند این تیم تبریزی را به سرنوشت پرسپولیس در نقل و انتقالات گرفتار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
تخصیص ارز دولتی به مسافران خروجی یکی از چالش های همیشگی بانک مرکزی بوده که در طول 10 سال اخیر هر بار شیوه پرداخت آن را تغییر می داده و مسافران را سردرگم می کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
شرکت اکسون موبیل آمریکا در پی انجام حفاری های عمیق در نزدیکی مرز ایران در پاکستان در آستانه کشف ذخایر نفتی عظیمی قرار گرفته که پیش بینی می شود از ذخایر نفت کویت نیز بیشتر باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد که مسکو هر تحریم یک جانبه ای که تصمیمات سازمان ملل متحد را نادیده بگیرد، محکوم میکند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با سفیر نروژ در تهران گفت: کشورهای اروپایی باید برای تأمین امنیت خودشان برجام را حفظ کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۰    
مفسر، محقق و پژوهشگر علوم و معارف قرآن کریم با بیان داستانی با عنوان طلبه ای که به لوستر های حرم امیرالمرمنین (ع) اعتراض داشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۶    
دومین مجمع عمومی سالانه شبکه ملی تشکل های مردمی و مؤسسات خیریه حوزه سرطان ایران و هفتمین نشست تخصصی مؤسسات خیریه فعال در این حوزه با حضور دکتر علی قنبری مطلق ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۰    
براساس گفته های رسمی EA Games، حالتی جدید به نام Survival Mode برای عنوان FIFA 19 در راه است که رقابتی جذاب را برای کاربران رقم می زند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۰    
نخست وزیر روسیه ضمن هشدار به ناتو در خصوص تصمیم برای الحاق گرجستان به این پیمان نظامی، تأکید کرد که مسکو همچنان برای ازسرگیری روابط با واشنگتن آمادگی دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۵    
یکی از متخصصین نیروی هوا فضای سپاه جزئیاتی از نحوه عملکرد موشک کروز هواپایه سپاه با برد 1500 کیلومتر بر روی جنگنده سوخو22 را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۵    
همزمان با اجرای بسته جدید ارزی از امروز، قیمت دلار عمده در بازار ثانویه ارزی 8074 تومان ثبت شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۵    
براساس یک یافته جدید، پلیس آمریکا روزانه سه مرد را می کشد که بیش از 1000 نفر در سال می شود و این بسیار بیشتر از تعدادی افرادی است که در آمارهای رسمی ذکر می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۵    
در بازار امروز (سه شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 120 هزار تومان کاهش یافت و سه میلیون و 361 هزار تومان فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۰    
هافبک منچستریونایتد فصل بعد هم در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد و به بارسلونا نخواهد پیوست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷    
دقایقی قبل یک فروند هواپیمای آموزشی در هشتگرد سقوط کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۰    
وزیر اطلاعات گفت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان شکنی آمریکا نیست و ایران بر اساس تجربه گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۰    
با سررسید شدن سکه های پیش فروش شش ماهه از فردا، تحویل این سکه ها به صاحبان آن ها همزمان با 17 مرداد آغاز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۶    
با اعلام رسمی آغاز دوباره تحریم های نفتی ایران از سوی آمریکا، بازار نفتِ نگرانِ عرضه واکنش نشان داد و قیمت نفت به 74.15 دلار در هر بشکه رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۵    
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با کسب سومین بردش در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا به طور مستقیم راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۵    
رژیم غذایی یکی از مواردی است که نقشی کلیدی در بهره مندی از استخوان هایی قوی و مستحکم دارد و در صورت مواجهه با شکستگی استخوان برخی مواد غذایی می توانند به تسریع روند بهبودی این شرایط به انسان کمک کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۰    
کارشناس علوم قرآنی با تاکید بر اولین نقطه ای که بر روی زمین آشکار شده است، گفت: کره زمین در ابتدای آفرینش قطعه ای آتش بود و بعد آب سراسر آن را فرا می گیرد سپس خشکی ها در این کره ظاهر می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۰    
در جهان هستی موجوداتی هستند که تا ابد زنده هستند و محققان امیدوارند با شناسایی ژنوم این موجودات بتوانند راز طول عمر بیشتر را پیدا کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۵    
اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران برای شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با حضور سه ملی پوش در حال برگزاری است اما در جریان بازدید از تمرینات شاهد برخی بی نظمی های عجیب بودیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۵    
مشاوران تحصیلی معتقد هستند نباید افراد کنکوری را مجبور کرد تا به زور انتخاب رشته کنند و یا فقط رشته ای پرطرفدار را بخوانند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۵    
بر اساس گزارش های امروز (سه شنبه) که از سوی رسانه های محلی منتشر شده اند، دست کم 15 افسر پلیس افغان در حمله هوایی آمریکا به ایست های بازرسی ولایت لوگر کشته شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه تجارت با ایران با حفظ توافق هسته ای ضروری است، گفت: ما تمام تلاش خود را برای نگه داشتن ایران در این توافق به کار گرفته ایم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 3 میلیون و 200 هزار تبعه خارجی در کشور جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و استان تهران در پذیرش مهاجران خارجی رتبه نخست و بعد از ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۳    
وزیر بهداشت در گفت و گوی کوتاه با اعتماد از تصمیمات و توافقات جدید برای تسهیل تولید و واردات دارو در روز های بحرانی پیش رو خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۳    
این موضوع که در این کشور روزبه روز از اعتبار سواد، دانش، پژوهش، مدرسه و دانشگاه کاسته می شود و بر شمار مدرک داران بی یا کم سواد افزوده می شود، بی علت نیست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال حواشی ایجادشده ناشی از پیشنهاد طرحی برای خدمت سربازی دختران اظهارنظر کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس اداره بهزیستی چابهار در رابطه با وجود روستایی در این منطقه که آمار نسبتا بالایی از ابتلا به HIV در آن وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۰    
یک مطالعه پژوهشی تأثیر سبک زندگی زوجین بر نگرش آن ها به پدیده طلاق را مورد بررسی علمی قرار داده و به این نتیجه رسیده است که بیش از 63 درصد زوجین متقاضی طلاق، نگرشی مثبت به این پدیده دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضرمشکل خاصی در تهران برای تامین منابع آب وجود ندارد و باید گفت که دیگر بحران آب در پیک امسال را پشت سر گذاشته ایم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۵    
170 نفر از نمایندگان طی بیانیه ای از وزیر علوم خواستند که مصوبه ی جدیدالتصویب شورای پذیرش کنکور را که در خصوص دخالت معدل در آزمون کنکور وضع شده مورد بازنگری قرار گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۵    
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: با توجه به وزش توفان همراه با گرد و غبار کارکنانی که در این شهرستان دچار بیماری های تنفسی، قلبی و عروقی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰    
واحد پول ترکیه که روز گذشته به کم ارزش ترین سطح تاریخی خود در برابر دلار و یورو رسیده بود، امروز 0.1 درصد افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰    
ژاپنی ها در مذاکرات هفته گذشته با مقامات آمریکایی در واشنگتن ضمن ابراز تمایل برای ادامه واردات نفت از ایران، تاکید کردند امنیت انرژی ژاپن نباید بر اثر تحریم های آمریکا علیه تهران به مخاطره بیافتد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر لایحه اخیر مجلس (قانون ممنوعیت ادامه فعالیت بازنشستگان) از سوی شورای نگهبان تأیید شود، 44 مدیر ارشد از شهرداری خارج می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰    
آمار موجود نشان می دهد که بیشترین آمار سرقت در زمینه خودرو به لوازم لوکس و قطعات جانبی خودروها تعلق دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری رویترز بدون اعلام قبلی، دو نفر از خبرنگاران خود در دفتر فلسطین با سابقه کار 26 ساله را اخراج کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور عراق تصریح کرد که برای بغداد دشوار است با توجه به شرایط موجود، به تحریم های تحمیلی آمریکا علیه ایران پایبند شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۰    
کاندیدا های دریافت نشان عباس کیارستمی در هجدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ معرفی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۵    
خالق تیکی تاکا پست بازی ملی پوش سیتیزن ها را به حضور در خط میانی تغییر می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور قرقیزبستان گفت: ابتکارات جدید همواره توضیحات بیشتری را نیاز دارند و مردم باید از قوانین جدید اطلاعات کافی داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۰    
با توجه به مضامینی که در این چند جلسه خواندیم، فعلا با فرشتگانی که برای عالم ماده هستند و مادی هستند، سر و کار داریم. یعنی به قوایی از عالم می پردازیم که با عالم ماده سر و کار دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۰    
سخنان شب گذشته رئیس جمهور ایران در مورد سیاست خارجی و مسائل داخلی این کشور بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته و در راس اخبار رسانه های آمریکا جای گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید ضمن واکنش به اظهارات شب گذشته رئیس جمهوری ایران، از اعمال فشار اقتصادی برای بروز اغتشاش در این کشور حمایت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای مقابله با قاچاق کالا از کشور گفت: قیمت گوشت گوسفندی مجددا افزایش یافته و امیدواریم این دستور رئیس جمهور موثر واقع شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۰    
ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک موشک بالستیک اردوگاه نظامی "واجب" عربستان در شهر نجران را هدف گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۵    
تیم ملی تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برای شرکت در بازی های آسیایی، 25 مرداد عازم جاکارتا می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۰    
در پی "ترور" نافرجام نیکولاس مادورو حین سخنرانی برای نظامیان این کشور، رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی احوال همتای ونزوئلایی خود را جویا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۰    
مدیر ورزشی میلان بعد از بازگشت مانچینی از بازگشت کاکا هم خبر داد. او به جذب رابیو هم واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۵    
روزنامه گاردین انگلیس به نقل از منابع دولتی و امنیتی نوشت، این کشور حاضر است از روسیه بخواهد دو مردی که ظن دست داشتن آنها در حمله با ماده اعصاب به سرگئی اسکریپال و دخترش در شهر سالزبری وجود دارد را ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۰    
خطوط هوایی عربستان اعلام کرد، پروازهای ورودی و خروجی به تورنتو را به حالت تعلیق درمی آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۰    
وزارت امور خارجه روسیه با احضار سفیر آتن در مسکو، به او اعلام کرد که در مقابل تصمیم غیردوستانه یونان به اخراج دو دیپلمات روس، مقابله به مثل می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۵    
اجرای طرح جدید سربازی ورزشکاران بستر مناسبی برای پیشرفت این سه رشته فراهم می کند. البته می شود چند پیشنهاد هم برای بهتر شدن این طرح ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۵    
کارشناسان مسائل اقتصادی با بیان اینکه بسته جدید ارزی با منطق بهتری برای اجرا تدوین شده است از تأثیر این بسته در یک ماه آتی خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۵    
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد این سازمان برجام را دستاوردی دیپلماتیک می داند و همه کشور ها را به حمایت از آن ترغیب می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۵    
کارشناسان معتقدند که تحریم های آمریکا علیه ایران سبب خواهد شد تا قیمت هر بشکه نفت به 90 دلار برسد.
  • ۱