سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 3 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: 24 دفتر ثابت و موقت در کشور از امروز نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۵    
دوشنبه 2 مهر، اندروید رسما ده ساله شد. ده سال در دنیای تکنولوژی زمان بسیار زیادی برای پیشرفت به حساب می آید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۵    
اپلیکیشن واقعیت مجازی ساخته شده که به کاربران خود اجازه می دهد در فضای سه بعدی نقاشی کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۵    
یک عملیات اسپمی در حال انتشار یک تروجان با دسترسی از راه دور (RAT) است که از چندین روش برای فریب دادن ضدویروس های مبتنی بر امضا استفاده می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که تورم در کالاهای اساسی تقریبا تخلیه شده است، گفت که این تورم در حوزه خودرو و مسکن هنوز پایدار است و احتمالا به این زودی ها هم تخلیه نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا بیان داشت: از شنیدن این خبر که گروه 1+4 قصد ایجاد ساز و کارهایی خاص برای حفظ کانال مالی با ایران جهت حفظ برجام دارند، مأیوس و برآشفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۰    
یک استاد دانشگاه با اشاره به جهش دوباره نرخ ارز به واکاوی علل موثر بر آن و همچنین قیمت واقعی دلار و یورو پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۰    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا به هیچ وجه ظرفیت گفتگو کردن را ندارد، گفت: اگر احیانا آمریکا تمایلی برای بازگشت به برجام داشته باشد، این بار این ایران است که شروط خود را خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۵    
مشاور امنیت ملی ترامپ با اظهار سخنانی تهدیدآمیز علیه ایران، به زعم خود تلاش دارد رفتار ایران را مطابق معیارهای آمریکا تغییر دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰    
شبکه تلویزیونی سی ان ان پس از پایان نطق دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل به تحلیل آن پرداخت و گفت سخنان ترامپ درباره ایران تماما در تناقض است
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰    
پادشاه اردن در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: ما با هر تلاش برای تغییر هویت تاریخی قدس مقابله خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روزسه شنبه در پاسخ به انتقاد دونالد ترامپ همتای آمریکائی اش از قیمت بالای نفت گفت: اگر ایران امکان فروش نفت خود را داشته باشد، قیمت آن کاهش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
وزارت بازرگانی آمریکا 12 شرکت روسی را به دلیل حمایت از ایران و برنامه فضایی روسیه تحریم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
روزنامه آمریکایی در یادداشتی نوشت که سامانه اس-300 بسیار مرگبار است و استقرار آن در سوریه تهدید جدی برای هواپیما های رژیم صهیونیستی خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با سی ان ان درباره حفظ توافق هسته ای ایران گفت: ما (اتحادیه اروپا) به دنبال تضمین ادامه و حفظ تجارت مشروع با ایران هستیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۰    
یوسف العتیبه سفیر امارات متحده عربی در آمریکا، روز سه شنبه اذعان کرد، کشورهای عربی و اسرائیل در مقابله با ایران، دارای منافع مشترکی هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی فارسی زبان وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه فعالیت ها و سخنان برخی سیاست مداران آمریکایی سیاست رسمی این کشور نیست، گفت که گروهک تروریستی منافقین جایگاهی در میان مردم ایران ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۰    
روزنامه 'لاستمپا' چاپ رم از آمادگی 'جوزپه کونته' نخست وزیر ایتالیا برای وساطت میان ایران و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۰    
برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا، روز سه شنبه در نشستی به میزبانی نهادی ضدایرانی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهوری فرانسه روز سه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با طعنه به سیاست های دولت آمریکا در قبال ایران گفت: وظیفه ما دامن زدن به تنش ها نیست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۵    
امروز تمرین استقلال با حضور تعداد زیادی خبرنگار برگزار شد تا آنها وضعیت این تیم پیش از بازی با پرسپولیس را به بیرون مخابره کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۵    
خبرهای خوبی برای استقلالی ها از قطر می رسد. باشگاه الاهلی که در این فصل امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده دو بازیکن ملی پوش ایران را در ترکیب خود دارد، در شرایطی بحرانی به سر می برد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۰    
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان چند روز پس از حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی اهواز واکنش خصمانه ای علیه ایران اتخاذ کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارجاع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) به هیات رئیسه مجلس برای بررسی در صحن علنی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۵    
سفیر نیوزیلند در بازدید از موزه بانک ملی ایران، این موزه را مجموعه ای غنی از سکه، اسکناس و فرهنگ بانکداری خواند و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان غذا و دارو، از تولید داروی مورد نیاز دو بیماری خاص همچون ام اس در کشور خبر داد که ماه آینده از آنها رونمایی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه خواهش می کنم اعضای شورای شهر تهران در نقض برنامه صحبت نکنند از آنها خواست در راستای روحیه دادن به شهردار تهران حرف بزنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در دومین حضور خود در مجمع عمومی سازمان ملل، طبق انتظار، ادعاها و اتهامات قبلی خود علیه ایران را تکرار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۰    
رئیس جمهور گفت: ما با چه معیاری می توانیم با چنین دولتِ بدعهدی، عهدِ جدیدی ببندیم! هرگونه گفت وگویی باید در تداوم برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت باشد، نه با اِعراض از آن و بازگشت به گذشته ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۰    
ارتش سوریه توانست با عقب راندن تروریست های داعش در بلندی های الصفا در استان سویداء بر بخش های وسیعی از این منطقه مسلط شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۵    
سفیر سوریه در روسیه تاکید کرد که سوریه برای حمایت از خاک خود در برابر اقدامات متجاوزانه اسرائیل به سامانه دفاع هوایی اس 300 نیاز دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۰    
وزارت امور خارجه آمریکا فروش قطعات یدکی جنگنده های F16 و سایر جنگنده ها به ارزش 330 میلیون دلار به تایوان را تصویب کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۰    
بانک "بی پی آی" فرانسه اعلام کرد به دلیل تحریم های آمریکا از برنامه قبلی خود برای کمک به تجارت با ایران منصرف شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۵    
یک روزنامه قطری با اشاره به قدرت تیم السد در آستانه دیدار با پرسپولیس، بر ضعف این تیم در درون دروازه اعتراف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۵    
جواد مجابی در مراسم اهدای جایزه ادبی اووه یونسون طی سخنانی به ادبیات معاصر ایران پرداخت و به تفاوت های نسل نویسندگان پیش و پس از انقلاب اشاره کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۰    
با پایان سقف 6هفته ای اکران فیلم های پرفروش سینمایی، و باتوجه به اکران تنگه ابوقریب از 17 مرداد، نمایش این فیلم از این هفته، تخلف محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۰    
گای ریچی کارگردان 50 ساله متولد منطقه هرت فورد شایر انگلیس که کارش را با ساخت فیلم های مستقل و تا حدی غیرعادی گانگستری از نیمه دوم دهه 1990 شروع کرد و سپس با تغییر رویه ای آشکار تبدیل به سازنده فیلم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۰    
نسخه تازه ویرانگر که از روز جمعه 23 شهریور در بخش هایی وسیع از جهان به نمایش درآمد، حرکت خود را به سوی صدر جدول آثار پرفروش سینماهای آمریکای شمالی به سرعت آغاز کرد و بعید است زمانی که آمار این هفته ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده های فارس برقرار است، گفت: با کسانی که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۰    
عباس پوریانی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی گفت: رسیدگی به پرونده دکل نفتی گمشده در مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۵    
ستاره سابق بارسلونا با وجود حضور نداشتن مسی در بین سه گزینه نهایی به ستایش از او پرداخت و این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: طبق بررسی های انجام شده در سال های 1394 و 1395، حدود 11 درصد دانش آموزان در ایران تجربه مصرف سیگار دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۵    
هیأت کنسولی عراق به منظور صدور ویزای اربعین حسینی وارد کشور شد که این افراد پس از آموزش های لازم در 19 استان کشور مستقر می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۰    
مدیرکل دفتر صادرات در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی میزان مجاز اقلام دارویی مورد مصرف مسافرین برای خروج از کشور همراه مسافر را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۵    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی درخصوص فعال شدن آتشفشان دماوند گفت: امکان فعال شدن آتشفشان دماوند در سال های آینده هست اما ازدیدگاه زلزله شناختی و ژئوفیزیکی شواهد فوری وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۵    
پروژه قطار سریع السیر حرمین که دو شهر مکه و مدینه را به یکدیگر متصل می کند پس از 9 سال سرانجام امروز افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت منشا دود اطراف هتل لاله تهران تشریح کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
یک مسئول روس از نقشه داعش برای آسیای میانه و ایجاد به اصطلاح خلافت در این منطقه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۵    
عیسی کلانتری گفت: آب، موضوع اصلی محیط زیست کشور است، اما محیط زیست هیچ جایگاهی در تصمیم گیری مسائل آب کشور ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۰    
یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که این کشور آماده به کارگیری سامانه اس300 روسیه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۵    
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از اواخر سال میلادی جاری و به منظور بالا بردن دقت عمل در کنترل دوپینگ ورزشکاران، برای اولین بار در تاریخ نمونه گیری خونی از آنها را آغاز می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۵    
مدیر زراعت جهاد کشاورزی ایلام گفت: کشت کلزا در سطح 12 هزار هکتار از اراضی ایلام آغاز شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۵    
با وجود طرح موضوع افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری تازه ترین اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که دیگر قراری برای این افزایش نیست و اگر هم قرار باشد که افزایش حقوقی برای ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت محمود احمدی نژاد، به تمدید قرار ممنوع الخروجی خود اعتراض کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص جریمه مشمولین غایب گفت: تا پایان امسال فقط فرصت ثبت نام در طر ح جریمه مشمولین غایب است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: امواج پارازیت ها در محدوده امواج رادیویی و در محدوده مایکروویوها هستند و ضرری ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۰    
ما ایرانی ها خُلقیات جالبی داریم. یکی از این خُلقیات مان این است که دوست داریم فردی را به عرش برسانیم و بعد هم او را به فرش بیاوریم و بر زمین بکوبیم و از این قدرت به خود ببالیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس با ابراز نگرانی از وضعیت چاقی و اضافه وزن دانش آموزان کشور، از فعالیت حدود 20 هزار مدرسه مروج سلامت از مجموع 110 هزار مدرسه کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس شورای عالی استان ها در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، شهرداران را مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان ندانست و متذکر شد که مجلس و دولت باید به حق انتخاب شهرداران از سوی شوراها احترام ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل دفتر صادرات در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی میزان مجاز اقلام دارویی مورد مصرف مسافرین برای خروج از کشور همراه مسافر را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۰    
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج از فعالیت یک مرکز ساماندهی متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۰    
محمد مساعد، خبرنگار یک روزنامه در توییتی در حساب شخصی خود نوشت: در سرشماری سال95 مشخص شد از هر 10 سرپرست خانوار طبقه ثروتمند ایرانی (سه دهک پردرآمد جامعه) یک نفر به کلی بی سواد است و 3 نفر در حد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر 22 مجروح حمله تروریستی در بیمارستان های اهواز بستری هستند که یک نفر از این مجروحان، بدحال است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که این کمیسیون امروز نظر خود را درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) اعلام می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۰    
کارشناس مرکز پاسخگویی به سولات شرعی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جایگاه والای ماه محرم و صفر در نزد شیعیان مطالبی را بیان کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۵    
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم و خواستار برخورد شدید همه نهاد ها و مسئولان حقوق بشری بین المللی با موضوع تروریسم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۵    
دادستان بحرین امروز علیه 169 شهروند این کشور به اتهام "تاسیس گروه تروریستی" اقامه دعوی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۵    
تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله طی سه روز گذشته بیش از 67 نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را کشته و یا زخمی کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
دبیر کل سازمان ملل متحد در سخنرانی افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد از حرکت کشورها به سمت یکجانبه گرایی ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
به گفته یک مقام رسمی "سازمان ملی فضایی چین"(CNSA)، چین قصد دارد تا سال 2030 در مناطق قطب جنوب و قطب شمال ماه فرود آمده و اکتشاف کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که برنامه ای برای ملاقات با رئیس جمهور ایران ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۵    
با شروع نشست مجمع عمومی سازمان ملل، اظهارات مقامات آمریکایی درباره تمایل ترامپ برای دیدار با مقامات ایران بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
بلیت فروشی اینترنتی بازی دربی 89 تا روز قبل از این دیدار ادامه خواهد داشت و پیش بینی شده است، بلیت ها قبل از پایان مهلت عرضه الکترونیک، به پایان برسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۵    
دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز در حالی از افت 19 درصدی معاملات در شهریور خبر داده که روز گذشته مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن کاهش معاملات را به معنی ورود بخش مسکن ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
نیما نکیسا دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که این کمیسیون امروز نظر خود را درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) اعلام می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۵    
ارائه ارز مسافرتی در بانک ها که طی مدت اخیر در دو بانک آغاز شده بود، اما اکنون با توجه به نوسان قیمت ارز در یکی از بانک ها پرداخت انجام می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵    
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۰    
پهپاد مهاجر-2 نوین با برد عملیاتی 50 کیلومتر و سرعت 200 کسلومتر بر ساعت قادر به اجرای انواع ماموریت های شناسایی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور در گفت وگو با شبکه NBC آمریکا گفت: آمریکا قادر نیست صدور نفت ایران را به صفر برساند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۰    
نیروی هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک پهپاد جاسوسی وابسته به ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان را سرنگون کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
تصمیم روسیه درباره مجهز کردن سوریه به سلاح های نسبتا جدید و در راس آن سامانه دفاع موشکی اس 300 اتفاقی بود که رژیم صهیونیستی سال های مدیدی سعی در ممانعت آن داشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز با اشاره به این که قیمت مرغ ثابت مانده است، گفت: هر کیلوگرم مرغ در عمده فروشی درب کشتارگاه به قیمت 8800تومان و در واحدهای صنفی، به قیمت 9200 تومان توزیع می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نخست وزیر سوریه اعلام کرد که اقدامات لازم برای بازگشایی گذرگاه "النصیب" در مرز با اردن به اتمام رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۰    
تارنمای کمیته بین المللی پارالمپیک با نام بردن از ژاپن و چین به عنوان مدعیان اصلی مدال طلای گلبال سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال آرژانتین از عدم حضور ابرستاره بارسلونایی در 2 بازی ملی خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
یک روانشناس گفت: هدف نهایی مشاوره پیش از ازدواج، این نیست که مراجعان در انتظار پاسخ مثبت یا منفی مشاور باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز ضدتروریستی سازمان همسود گفت: بر اساس گزارش نهادهای اطلاعاتی سازمان همسود مبلغان داعش تلاش های زیادی برای ایجاد ارتباط با نمایندگان سازمان های افراطی مقیم در کشورهای آسیای مرکزی انجام می ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
یک منبع آگاه گفت: در حالیکه قیمت خوراک واحد های پتروشیمی با دلار 3800 تومان محاسبه می شود و ارز آنها با نرخ بازار ثانویه اما وزارت نفت افزایش نرخ تسعیر ارز خوراک را معادل بازار ثانویه برای واحدهای ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
سرمربی تیم ملی فرانسه انتخابش را به عنوان مربی برتر جهان را مرهون تلاش همه بازیکنان، همکاران و بخش های فدراسیون فوتبال کشورش می داند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
مهاجم تیم ملی فوتبال با بیان اینکه ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا مصمم است، گفت: وقتی می خواهیم قهرمان آسیا شویم برایمان فرقی نمی کند با استرالیا بازی داشته باشیم یا یمن و ویتنام.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
معاون وزیر کشور قزاقستان در نشست مطبوعاتی با اشاره به عدم رعایت برخی تدابیر امنیتی گفت: در فصل گردشگری 300 شهروند کشور جان خود را از دست دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در حاشیه مراسم بهترین های سال به رئیس فدراسیون عراق قول حمایت بیشتر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۵    
تصمیم روسیه برای تحویل سامانه موشکی اس 300 به سوریه با خشم رژیم صهیونیستی مواجه شده است و نخست وزیر این رژیم مدعی است که این اقدام باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۰    
در آستانه تحریم های ایران، قیمت نفت نزدیک به بالاترین رکورد 4 ساله خود رسید و از مرز 81 دلار در هر بشکه عبور کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۵    
مشاور رسانه ای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد که روابط میان مسکو و دمشق روابطی کاملا استراتژیک است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
کی از شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با دستیابی به دانش فنی نانو افزودنی ها راهکاری برای ارتقای محصولات ساخته شده از پلیمرها مانند ضربه لوله ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۰    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و چین در نیویورک دیدار و گفت وگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۰    
مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را در دستور کار امروز خود دارد.
  • ۱