سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۷:۰۰Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 10 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۱    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از وجود هفت میلیون و 400هزار سالمند در کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
براساس گزارش یک منبع معتبر، HMD قصد دارد که از عنوان تجاری PureView در پرچمدار بعدی خود، Nokia 9 استفاده کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۵    
به گزارش شفاف ، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که قیمت واقعی ارز از نوع دلار بین هفت تا هشت هزار تومان است. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: از ابتدای مهرماه امسال با بررسی تخلف شرکت های حمل ونقلی جاده ای کالا، پروانه فعالیت 95 شرکت لغو شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
سقوط قیمت ارز و سکه، روند رو به رشد مهاجرت از تهران و رکود فراگیر، باعث تنزل قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۵    
به گزارش شفاف ، محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توئیتری خود نوشت: امروز وقت مجلس بیشتر صرف بررسی ابعاد حادثه تروریستی اهواز در جلسه غیرعلنی شد و دستورجلسه های پیش بینی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
وزیر نفت گفت: ترامپ در سازمان ملل عنوان کرد که اوپک مسئول افزایش قیمت نفت است و قیمت ها را بالا برده و باید تولید را افزایش دهد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
نگاهی به حضور برهم صالح رئیس جمهوری جدید عراق در عرصه سیاست این کشور نشان می دهد که وی همواره چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی، مواضع اصولی اتخاذ کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
آمریکا تهدید کرد سامانه های موشکی روسیه را در صورت لزوم نابود خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال در پایان 120 دقیقه به سود شاگردان شفر به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
مربی پرسپولیس، گفت:ما نیمه اول بازی با السد را بردیم، اما نیمه دوم ماند تا در ورزشگاه آزادی با 100 هزار هوادار به مصاف این تیم برویم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
به گزارش شفاف ، 61 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای از حسن روحانی رئیس جمهور خواستند تا ابطال پروانه اشتغال فرج الله رجبی نماینده مردم شیراز و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را تعلیق کند. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
نرخ ارز در بازار غیر رسمی با یک شیب تند در مسیر سقوط قرار گرفته و حباب شکل گرفته در این بازار و به تبع آن در بازار سکه و طلا در حال تخلیه شدن است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرایی کردن توافقات مربوط به سفر اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به تهران، روز چهارشنبه به مسکو سفر می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات بولتون مبنی بر اینکه ما را جدی بگیرید، گفت: سردار حاجی زاده شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
فیلم سینمایی اردک لی به کارگردانی بهروز غریب پور و تهیه کنندگی علی حضرتی،آذرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۵    
دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
رئیس اداره آثار باستانی استان درعا در جنوب سوریه اعلام کرد که این مرکز با همکاری پلیس این استان توانست یک محموله اشیاء عتیقه را که متعلق به دوره رومیها بوده، کشف و ضبط کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه از اتخاذ اقداماتی در راستای همکاری با روسیه برای برخورد با گروه های افراطی سوریه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۰    
محموله بزرگ شربت تقلبی زادیتین توسط ماموران پلیس آگاهی پایتخت کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۰    
بررسی ها نشان می دهد در نیمه نخست سال جاری کشورهای چین، عراق، امارات متحده عربی، افغانستان و هند عمده مقاصد اقلام صادراتی ایران بوده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۵    
لیدی گاگا می گوید: اشکالی ندارد عجیب باشید، شاید عجیب بودن شما، عادی بودن من باشد. من فکر می کنم این یک نگرش است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۰    
رضا رشید پور شب گذشته در توییتی به زبان انگلیسی از مایک پمپئو (وزیر خارجه آمریکا) دعوت کرد تا همانند جواد ظریف در برنامه حالا خورشید به سوالات او پاسخ دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۰    
بوریس جانسون به برخی از اعضای ارشد حزب محافظه کار اعلام کرده که در صورت رسیدن به نخست وزیری، بریگزیت را دست کم شش ماه به تعویق خواهد انداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۰    
CBS قصد توسعه ی سریالی پلیسی و درام را دارد که به نقل از Deadline سامانتا کوربین-میلر (Samantha Corbin-Miller) در کنار جفری کرامر (Jeffrey Kramer) در ساخت این عنوان همکاری دارند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۰    
تدوین فیلم سینمایی مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رییسیان توسط هایده صفی یاری آغاز شده است. این فیلم آخرین قسمت سه گانه عاشقانه این کارگردان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۰    
چهاردهمین دوره جایزه ادبی "واو" بهترین رمان متفاوت خود را برگزید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۵    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در شهریور 1397 نزدیک به 1980 زمین لرزه را ثبت کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۵    
حمید جبلی بازیگر، نویسنده و صداپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون امروز جشن تولد 61 سالگی خود را برگزار کرده و شمع سال ها فعالیت در عرصه تئاتر را خاموش خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
سرپرست فرمانداری آبادان گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، از بیستم مهرماه جاری دیگر هیچ گردشگر عراقی با گذر از مرز شلمچه امکان ورود به آبادان را ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
دیوان بین المللی دادگستری ظهر روز چهارشنبه ، قرار خود را در مورد شکایت ایران از آمریکا در ارتباط با تصمیم دولت واشنگتن در اعمال مجدد تحریم های غیرقانونی یک جانبه علیه تهران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: اهمیت آموزش و پرورش مانند اهمیت اکسیژن است و نیاز به توجه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
سرپرست دادسرای ویژه نوجوانان از معرفی معتادان زیر 18 سال به کمپ ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: دیگر هیچ فرد زیر 18 سالی به کمپ های ترک اعتیاد بزرگسالان اعزام نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیته اجتماعی در جلسه شورای شهر تهران در تذکری از تاخیر در اجرایی شدن مصوبه شهر دوستدار سالمند انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۰    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: دختران مجرد هم می توانند به عنوان مشمولان بیمه زنان خانه دار از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۰    
در عکس زیر، چشم انداز تماشایی غروب آفتاب را بر فراز صخره های مرجانی می بینید. این عکس زیبا، در مجمع الجزایری به نام باغ های ملکه به ثبت رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۰    
رییس شورای شهر تهران در مورد نامه نگاری اخیرش به مقام معظم رهبری توضیحاتی را ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وزیر امور خارجه لبنان به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که بازدید وی به همراه سفرای خارجی از یک ورزشگاه در نزدیکی فرودگاه بیروت یک بازدید تبلیغاتی و فریبکارانه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۰    
سازمان غیر دولتی "کودکان را نجات دهید" اعلام کرد، در اثر درگیری های موجود در استان حدیده یمن، تعداد مبتلایان به وبا در این استان افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۰    
شرکت Etko Co Enerji A.S ترکیه نیروگاه جدید بادی در استان سرخان دریا ازبکستان می سازد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۰    
ملانیا ترامپ بدون حضور رئیس جمهوری آمریکا، سفر خود به چهار کشور آفریقایی را آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۵    
رسانه های عبری زبان از سقوط یک فروند پهپاد جاسوسی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۵    
با توجه به وضعیت اقتصادی، امروزه اجاره ی ملک بسیار بیشتر از قبل شده است. برای عقد قرارداد نیاز است تا یک سری از نکات را مورد توجه قرار بدیم. دراین مقاله مهمترین این نکات بررسی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
نیروی هوافضای سپاه نخستین تصاویر از محل های اصابت موشک های سپاه به مقر تروریست های تکفیری در شرق فرات در سوریه را رسانه ای کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۵    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در ادامه بررسی اختیارات مورد نیاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بازار ارز و پول، موارد جدیدی را تصویب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
سرپرست بهزیستی استان تهران از وجود 19000 معتاد متجاهر در استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه استانداری تهران از اواخر سال گذشته ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دید افقی ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم در برخی شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: این پدیده تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
قیمت گوشی های تلفن همراه که به دنبال بالارفتن نرخ ارز افزایش یافته بود اکنون به گفته رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، با سراشیبی نرخ دلار، روندی کاهشی به خود گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
با شکایت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد از یک شخص حقیقی برای جرمِ تغییر کاربری یکی از بناهای تاریخی در اردکان بدون مجوز سازمان میراث فرهنگی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
بررسی آمار بستری بیماران سکته ای در استان یزد حاکی است از روز گذشته تاکنون سی نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی یزد به دلیل سکته پذیرش شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران به هیچ عنوان صادرات خون ندارد و این اجازه را نداریم زیرا خون ایرانی ویژه ایرانیان و بیماران نیازمند به خون در کشور است و مردم خون را به منظور کمک به ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
عناب با نام تجاری "مروارید سرخ" میوه منحصر به فرد خراسان جنوبی است که با داران بودن 98 درصد سطح زیر کشت عناب به عنوان اولین تولید کننده عناب در کشور و جهان مطرح است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
دبیر اتحادیه طلا و جواهر از افزایش عرضه سکه و طلای آب شده از سوی مردم در بازار خبر داد و گفت: از روز گذشته سکه های دپو شده به بازار سرازیر شده است اما خرید بسیار کم انجام می شود و مشتری ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اخبار منتشر شده در فضای مجازی را مبنی بر افزایش میزان سکته در پی کاهش قیمت دلار تکذیب کرد و گفت: افزایشی در آمار سکته نداریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرح مدیریت تعارض منافع شهرداری تهران هر نوع استخدام فامیلی مدیران و کارکنان شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در شهرداری را ممنوع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۵    
بانک مرکزی از تمام بانک های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در تبصره 17 پیشنهاد داد تا افزایش قیمت بنزین برای ایجاد اشتغال انجام شود ولی نمایندگان مردم این مورد را تصویب نکردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۵    
شمار گردشگران ایرانی در ترکیه که در ابتدای سال جاری میلادی در رتبه نخست قرار داشت، حالا و بر اساس آمارهای جدید، به رتبه چهارم نزول یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۵    
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 145 سارق حرفه ای و به نام پایتخت، همکاری با پلیس اینترپل برای دستگیری متهم سکه ثامن و همچنین جزئیات پرونده طلافروشی شادی در شرق تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت 6 نفر از اخلال گران رفت و آمد کامیون ها در گرگان خبر داد و گفت: این افراد می کوشیدند با پرتاب سنگ مانع از رفت و آمد کامیون هایی شوند که کالاهای مورد نیاز مردم را ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
بازار ارز دیروز درس خوبی به کسانی داد که سرپناه خود را فروختند و ارز 19 هزار تومانی خریدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
بدن انسان دارای ابعاد و راز های ناشناخته ای است که پی بردن به این موضوعات اغلب جالب و مورد توجه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح از ثبت اطلاعات پزشکی معاف از رزم ها روی کارت های پایان خدمت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
آژانس انرژی اتمی با رد ادعاهای مطرح شده توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سامزان ملل، اعلام کرد که هر نتیجه گیری باید بر پایه نظرات مستقل کارشناسان خود آژانس باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
باشگاه پرسپولیس نسبت به عملکرد داور بین المللی فوتبال ایران در دربی پایتخت واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
یوکیا آمانو در پاسخ به درخواست نتانیاهو مبنی بر بازرسی از آنچه که "تأسیسات هسته ای مخفی تازه ایران" خوانده شده بود، اعلام کرده اطلاعات ارائه داده شده را نمی پذیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
پس از سقوط آزاد دلار در بازار آزاد ایران، قیمت ها در بازار غیر رسمی شکسته شده؛ تقاضا برای فروش دلار زیاد شده و قیمت ها روند نزولی را طی می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۵    
کاهش یکباره قیمت سهم ها در بورس تهران و افت بیش از 7000 واحدی شاخص، همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
فرمانده سپاه کربلا گفت: حمله موشکی نقطه زن و بمباران پهبادی بامداد دیروز ذره ای از پاسخ ملت اسلامی به بداندیشان و دشمنان بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۰    
جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا از تصمیم واشنگتن برای خارج کردن چهار سامانه ضد موشکی پاتریوت از منطقه خاورمیانه خبر داده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
مشکل سرماخوردگی بازیکنان پرسپولیس برطرف شد و آنها می توانند مقابل السد قطر بازی کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه مدیریت آخوندی بر وزارت راه و شهرسازی تجربه خوبی برای دولت نبود، گفت: اظهارات آخوندی مبنی بر منع دخالت دولت ها در ساخت و ساز، کارشناسی نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی اصلاحات لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو و اصلاحیه قانون مبارزه با پولشویی در نشست فردای این شورا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی به عنوان هفته پایانی مرحله مقدماتی این مسابقات، عصر روز یکشنبه 15 مهرماه برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۵    
کادرفنی پرسپولیس که با وجود محرومیت این تیم از سوی فیفا با کمبود بازیکن ترکیب این تیم برای بازی رفت با السد را زودتر از همیشه اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۵    
منابع یمنی از شلیک موشک زلزال 2 به تجمعات و مواضع مزدوران ارتش سعودی در مقابل گذرگاه الخضراء خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
فعالان بازار خودرو از کاهش میانگین 50 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور خارجه ایران درباره آینده روابط تهران و واشنگتن گفت: ما در دنیای احتمالات زندگی می کنیم و هیچ چیز غیرممکن نیست اما برای داشتن روابط شما باید مبنایی داشته باشید که از قبل ساخته شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
اوپک تاریخ نشست رسمی وزیران این گروه در وین را سه روز عقب انداخت و این نشست را به جای سوم دسامبر که پیش از این اعلام شده بود، ششم دسامبر برگزار می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
بسیاری از مردم از صبح امروز در بازار ارز تجمع کرده و قصد فروش دلارهایشان را دارند، همین امر باعث کاهش قیمت دلار به کانال 13 هزار تومان شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
بعد از صعود بی سابقه نرخ دلار در کشور و افت ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی، طی دو روز گذشته شاهد سقوط ارزش دلار در بازار بودیم، این رخداد از سوی کارشناسان با تفاسیر مختلفی مواجه بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۰    
در حالی که عنوان شده بود دیدار استقلال و نفت ساعت 20:30 برگزار می شود اما این بازی 15 دقیقه دیرتر برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۰    
طی دو دهه اخیر کویت برای نخستین بار صادرات نفت به آمریکا را قطع کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران از آمادگی این شرکت و شعب منتخب بانک برای پاسخگویی به نیاز فعالان بازار سرمایه و ارائه خدمات مالی و سرمایه گذاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مردی کفن پوش در مقابل شورا می خواست خود را به آتش بکشد که ماموران حراست شهرداری مانع شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۵    
در ادامه تلاش های دولت ترکیه برای آرام کردن نوسانات بازار ارز این کشور، دستور بازداشت بیش از 400 نفر مرتبط با این ناآرامی ها صادر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: باهدف توسعه داخلی سازی قطعات خودرو، سایپا از صنعت گران، دانشگاهیان و نخبگان، دعوت به همکاری می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰    
وزارت دفاع چین در اعتراض به حضور ناوشکن آمریکایی در نزدیکی جزایری که چین مدعی مالکیت آن است، تاکید کرد این اقدامات به صلح و ثبات منطقه آسیب می زند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد تا زمانی که بحث ورود بانوان به ورزشگاه های ایران حل نشود امکان مطرح کردن اخذ میزبانی جام جهانی فوتسال در نشست های کمیته مسابقات فیفا میسر نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود طی روزهای آینده باز هم قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تاکتیک پرسپولیس هوشمندانه باشد می تواند در بازی رفت با السد مساوی بگیرد و کار را به بازی برگشت در تهران بکشاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، گفت:با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد،شاهد سامان یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۰    
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 145 نفر از سارقان حرفه و بنام تهران در اجرای چهارمین مرحله از طرح دستگیری سارقان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۰    
رتبه اول بیکاری در کشور به استان کرمانشاه اختصاص دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۵    
بالا و پایین آمدن قیمت ناگهانی دلار در این چند ماه یکی از تب های اصلی فضای مجازی بوده است. تبی که دیشب با سقوط قیمت دلار در فضای مجازی به تندتر از قبل شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۵    
یکی از جدیدترین حکم های صادر شده در کمیته ملی المپیک برای پسر محمدرضا عارف و به عنوان مشاور رئیس و مسئولِ کمیسیون تازه تشکیل شده این کمیته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۰    
یوفا به باشگاه اتلتیکو مادرید اجازه فروش 3000 بلیت را نمی دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۰    
دونالد ترامپ گفته است که او خواهان "تحقیقات خیلی جامع" اف بی آی درباره اتهامات تعرض جنسی است که علیه برت کاوانا، نامزد او برای عضویت در دیوان عالی، مطرح شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۰    
هیئت سازمان ملل در عراق (یونامی) اعلام کرد که در ماه سپتامبر بیش از 250 غیرنظامی در عراق به دلیل خشونت و اقدامات تروریستی کشته و مجروح شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۰    
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه زلزله امروز اردل استان چهارمحال و بختیاری در امتداد گسل بزرگ و اصلی "جوان زاگرس" قرار دارد ...
  • ۱