پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۱:۴۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 21 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران گفت: بیش از 90 درصد از کشورمان با خطر زلزله های متوسط و بزرگ و بیش از 80 درصد از مراکز جمعیتی با خطر سیل مواجه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۵    
اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی با رویکرد ویژه در خصوص ارائه محصولات فکری، کمک آموزشی، فرهنگی، هنری، سرگرمی، اوقات فراغت و ورزشی از امروز برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۰    
قرارداد بهره برداری از نخستین زمین استاندارد هاکی روی یخ ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی منعقد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۵    
به گزارش شفاف ، شرکت مخابرات تهران از مشترکان خواست، قبض های جدید تلفن را پرداخت نکنند. در پی افزایش قیمت ها در آخرین قبض های صادر شده مخابرات تهران و اعتراض شهروندان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۵    
مصرف ادویه ها یک راه ساده و آسان برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و از دست دادن چربی های اضافه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۰    
مدیر متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه از طراحی و تولید ورق گالوانیزۀ پراستحکام در فولاد مبارکه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۵    
نایب رییس مجلس با بیان اینکه احتمال دارد گزارش نهایی تحقیق و تفحص از سرخآبی ها با آنچه که در صحن قرائت شود، متفاوت باشد، گفت: این اقدام به منظور حفظ منافع دو باشگاه در عرصه های آسیایی و جهانی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۵    
فلاح جوشقانی افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه را در چارچوب قانون دانست و اظهار داشت: ایران ارزانترین اینترنت تلفن همراه در دنیا را دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران دایره مبارزه قاچاق از قاچاقچیان 31 تن گوجه فرنگی در هنگ مرزی شهرستان سردشت به ارزش ریالی 680 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتر خود نوشت: در انتخابات آتی مجلس افغانستان برای 250 کرسی، 2565 نامزد حضور دارند، یعنی برای هر کرسی حدود 10 نامزد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه ریاض اجازه ورود به کنسولگری سعودی در استانبول را نمی دهد، از مقام های سعودی خواست در پرونده خاشقچی همکاری کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در آستانه سفر به روسیه و حوزه قفقاز گفت، ایران همان کشور سال 1979 میلادی است و برای تسکین ما کاری انجام نداده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۵    
تازه ترین گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات حاکی است که سازمان انرژی اتمی با 8 روز، کمترین زمان پاسخگویی را در سامانه یادشده، به خود اختصاص داده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۵    
دستیار کارلوس کی روش به صحبت های مدیر تیم ملی فوتبال امید واکنش تند و بی ادبانه ای نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تامین ذخیره کالاهای اساسی تا 1 سال خبر داد و گفت: در جلسه با دولت ، بحث شد تا یارانه ارزی که به عنوان مابه التفاوت نرخ ترجیحی و بازار ثانویه اختصاص داده می شود به صورت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۰    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۶:۱۰    
یکی از مسئولان بلند پایه عفو بین الملل اذعان کرد که حملات ائتلاف آمریکا علیه منازل مسکونی شهر رقه در سوریه باعث نابودی این شهر و کشته شدن غیر نظامیان شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از چین به عنوان مشکلی بزرگ برای آمریکا نام برد و درعین حال مدعی شد رویکرد سختگیرانه واشنگتن موجب سردرگمی پکن شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۱    
بررسی گزارش بانک مرکزی درخصوص آمار پولی و بانکی مردادماه حاکی از دو نکته مهم است: اول اینکه رشد ماهانه نقدینگی در ماه مذکور از ریل بلندمدت خود خارج شده و رو به افزایش گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۵    
بعد از ابراز نگرانی وزیر امور خارجه انگلیس نسبت به سرنوشت یک تبعه دستگیر شده این کشور در امارات که به عنوان دانشجو در خصوص مسایل امنیتی این کشور مشغول جمع آوری اطلاعات بود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه اتریش از عضویت سه ساله وین با کسب اکثریت آرای اعضای سازمان ملل در شورای حقوق بشر این سازمان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۱    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه بزودی خداحافظی اش را اعلام خواهد کرد، گفت: هنوز از علیرضا منصوریان ناراحت هستم و نمی دانم چرا او حرمت ما را نگه نداشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۰    
وزارت اطلاعات از انهدام یک تیم تروریستی تجزیه طلب که از مرزهای غربی وارد و در یک خانه تیمی مستقر شده بودند خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه تهدید کرد که اگر عربستان در پس ماجرای مفقود شدن جمال خاشقجی باشد تنبیهی سخت در انتظار ریاض خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۰    
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ ایران جزو یکی از 10 لیگ برتر قاره آسیا قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تاثیر دوگانه کاهش نرخ ارز بر بازار مسکن را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۰    
مهاجم بزرگ سابق تیم ملی هلند و میلان ایتالیا اعلام کرد در پایان ماه جاری از سمت ریاست کمیته فنی فیفا کناره گیری خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۰    
وزارت خارجه انگلیس فهرستی از مقام های امنیتی و دولتی عربستان را که ممکن است به خاطر دست داشتن در ناپدید شدن روزنامه نگار مخالف دولت سعودی تحریم شوند، تهیه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقداماتی برای تسهیل عبور و مرور و امنیت زائرانی که می خواهند از مرزها تردد کنند انجام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، برنامه جامع دولت مشتمل بر 12 بسته برای خنثی سازی و تقلیل تحریم های آمریکا را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۵    
دادستان تهران گفت:حسب اعلام مسئولان، سازمان بورس 75 پرونده در دادسرا و دادگاه دارد و مواردی هم وجود دارد که اگر دادستان احراز کرد که جرمی رخ داده، می تواند ورود کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۰    
در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس جمهور، اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۱    
دیده بان حقوق بشر سوریه از دزدیده شدن اعضای 130 خانواده سوری در شرق استان دیرالزور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۱    
فعالیت های علمی "رصدخانه پرتو ایکس چاندرا"( Chandra X-ray Observatory) ناسا متوقف شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۱    
طوفان مایکل به عنوان یکی از سهمگین ترین طوفان های رخ داده در آمریکا، بعد از گذشت سه روز از زمان وقوع، با شدتی کمتر از فلوریدا، ایالت جورجیا را درنوردیده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۵    
در حال حاضر تعدادی هستند که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده هیچ برنامه ای در این راستا ندارد و مردم به پیام های سودجویان توجه نکنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۵    
با توجه به افزایش قیمت هزینه های تولید، نانوایان درخواست کردند قیمت نان افزایش یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۵    
بانک مرکزی چین به بازار اجازه می دهد که نقش تعیین کننده ای را در تعیین نرخ یوآن ایفا کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۲    
حمله دونالد ترامپ به فدرال رزرو امواج پرنوسان بازارهای جهانی را تقویت کرد. سومین انتقاد ترامپ از سیاست گذاران پولی منجر به ثبت یک روز سیاه دیگر در تاریخچه بازار سهام شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۵    
مصباحی مقدم: نظام حزبی پارلمانی، هزینه شورای نگهبان را پایین می آورد / دهقان: نظام پارلمانی مردمی تر است
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای بازی با افکار عمومی آمریکا، بار دیگر از برجام بدگویی کرد و گفت با آغاز ریاست جمهوری وی، قدرت منطقه ای و داخلی ایران تضعیف شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۵    
عربستان سعودی تیم تحقیقاتی خود را به ریاست خالد الفیصل به ترکیه فرستاده است تا به ادعای ریاض برای کشف واقعیت و انجام بازجویی ها و تحقیقات در کنسولگری عربستان به ترکیه کمک کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۰    
فراخوان سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۵    
کریس همسورث و تسا تامپسون بازیگران ثور:راگناروک در اسپین آف فیلم های محبوب مردان سیاهپوش نقش آفرینی می کنند که اف. گری گری کارگردانی این قسمت را برعهده دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 13 میلیاردی یک شرکت به اتهام قاچاق سوخت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۰    
ائتلاف بین المللی ضد داعش به سرکردگی آمریکا شهر هجین سوریه را با بمب های فسفری مورد هدف قرار داد که در سطح بین المللی استفاده از آن ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۰    
هاروکی موراکامی می گوید: من نقدها را نمی خوانم. بسیاری از نویسنده ها می گویند این کار را می کنند اما دروغ می گویند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۰    
حمید نعمت الله به تازگی برای ششمین فیلم سینمایی اش درخواست پروانه ساخت داده و قصد دارد فیلم تازه اش را با نام قاتل و وحشی جلوی دوربین ببرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۵    
شبکه نتفلیکس اعلام کرد که هنری کویل به سریال اقتباسی The Witcher پیوسته و نقش گرالت را ایفا می کند و اسامی دیگر بازیگران نقش سیری، شاهزاده سینترا و ینیفر را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۵    
در حالی که قیمت اونس جهانی طلا نسبت به هفته گذشته روند افزایشی را تجربه کرده در بازار داخلی، طلا و سکه وضعیت با ثبات و کم نوسانی را تاکنون داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۵    
جیمز امزویلر صدابردار برنده جایزه امی جمعه 21 مهر در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید تام هنکس در حادثه ای جان خود را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۵    
لیست بازیگران اسپین آف Fast & Furious سریع و خشن یعنی Hobbs & Shaw هابز و شاو در حال گسترش است. ما اخیرا اعلام کردیم که ادی مارسان (Eddie Marsan) در بین بازیگران این فیلم است و در ماه ژوئیه با خبر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
وزیر خزانه داری آمریکا به چین هشدار داد آمریکا چیزی که از تجارت به دست می آورد را در جنگ ارزی از دست نخواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران باحضور منصور معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
طی هفته ای که گذشت رسانه های رژیم صهیونیستی همواره از نزدیک بودن احتمال وقوع جنگ علیه غزه سخن گفتند ولی آیا واقعا جنگ جدیدی در راه است؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
با افزایش تب بازار ارز و کنترل اوضاع توسط دولت برای بالا نرفتن قیمت ها در ذهن مردم یک سوال مهم وجود دارد، آیا در حال حاضر وقت خرید است یا فروش دلار؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در مورد کاهش قیمت صدور روادید عراق در ایام اربعین حسینی در طی چند روز اخیر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: وجود جنگل و دریا در کنار هم و چشم انداز بی بدیل و عرصه های دارای خاک حاصلخیزی با قابلیت کشاورزی بالا و همچنین از طرفی دسترسی آسان به پایتخت موجب ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 5 درجه ای دما در شمال شرق کشور، گفت: امروز (21 مهرماه) بارش باران برای استان های مازندران، گیلان، غرب استان گلستان، اردبیل ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: تعدادی از عکاسان شیرازی به دلیل انتشار عکس های نامناسب در صفحه های اینستاگرام خود در بازداشت به سر می برند و پرونده آنها در دادسرای این شهر در حال رسیدگی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی محکومین 2 به مدت دو روز تعطیل شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۵    
بانوی اول سابق آمریکا با وجود اینکه بسیار محبوب است، اما گفته اصلا به دنبال ورود به سیاست نیست و نمی خواهد رئیس جمهوری بعدی آمریکا باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۱    
بانک ملی ایران دریافت تضمین برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را روان کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۵    
وزیر خارجه آفریقای جنوبی تاکید کرد، عربستان گفت وگو با این کشور درباره خرید سهام شرکت صنایع دفاعی "دنیل" را که با مشکلاتی روبه رو شده، آغاز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۰    
رئیس مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه، طلاق توافقی با 4.5 درصد را در رتبۀ چهارم ده خواستۀ اول مدنی کشور اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۰    
یکی از فعالان سامانه های نمایش محتوای درخواستی(VOD) معتقد است: با مورد سوال قرار گرفتن وزیر ارشاد درباره این سامانه ها و نحوه نظارت بر آنها در مجلس شورای اسلامی این امکان ایجاد شده است که فعالان این ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۰    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در مورد کاهش قیمت صدور روادید عراق در ایام اربعین حسینی در طی چند روز اخیر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه سرمربیگری در تیم رئال مادرید را هم دارد گوشه ای از اتفاقات پشت پرده این باشگاه اسپانیایی را بازگو کرد و گفت: از رفتن به رئال پشیمان نیستم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۵    
آیت الله مکارم شیرازی در پی سخنان اخیر رییس قوه قضائیه در خصوص اظهارات ایشان در مورد بدهکاران مهریه، نامه ای سرگشاده به وی ارسال کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۰    
واعظی درباره انتقاد برخی درباره دخالت افراد دفتر رئیس جمهور در انتخاب های رئیس دولت از جمله انتخاب وزرا گفت: این حرف، حرف بی مبنایی است. رئیس جمهور در تمامی زمینه ها تصمیم نهایی را شخصا می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۰    
رعد و برق در آسمان تهران رعد و برق در آسمان تهران
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم جزئیات مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه تهران را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
عضو سازمان نظام روانشناسی از بازداشت رئیس این سازمان به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۰    
فرماندار سرپل ذهاب گفت: حدود 30 درصد مستاجران خانه های تخریبی شهری در کرمانشاه کف خیابان زندگی می کنند، به این معنا که هنوز در اسکان موقت به سر می برند و در چادر و کانکس هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۰    
روزنامه آفتاب یزد با افشین ولی خانی (مهمان برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا) پدری که مدعی شد به خاطر بالا رفتن نرخ دلار از گرانی داروی سرطانی پسرش کلیه خود را فروخته گفتگو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵    
معاون سازمان حج و زیارت ضمن هشدار در خصوص ویزاهای جعلی اربعین گفت: اتباع خارجی که در ایران اقامت دارند می توانند از روز یکشنبه عصر در خصوص ثبت نام سفر اربعین از طریق سامانه سماح اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران گفت: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی افراد دیگر پولی برای رسیدگی به مشکلات روانی و سلامت روان خود ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۰    
عوامل مختلفی می توانند منجر به ایجاد سردرد با درجه های مختلف در افراد مختلف شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۵    
گروه اجرایی نمایش خاتون همزمان با اولین روز از اجرای نمایششان، مراسم بزرگداشت زنده یاد انوشیروان ارجمند را برگزار می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۰    
حجت الاسلام منتظری گفت: سیاست دادستانی کل کشور در رابطه با فضای مجازی سیاست تعیین شده ای است که تاکنون ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۵    
ایران در بازی های پاراآسیایی مقام سوم خود را قطعی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۵    
کشاورزان اطراف زاینده رود از محدوده پل شهرستان به بعد که دقیقا محل آزادسازی فاضلاب اصفهان است توانسته اند محصولات خوبی را کشت کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۰    
تیم ملی فوتبال عراق در دیدارهای تدارکاتی به مصاف تیم ملی چین و ازبکستان می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۵    
در مسابقات دوومیدانی بازی های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس، دونده ایرانی به فینال گروه B دوی 100 متر راه یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ خبر استعفای عباس آخوندی از وزارت راه می گوید کمی صبر کنید اسامی وزرا 10 روز دیگر اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
صادرات آمریکا به ایران در نخستین ماه بازگشت تحریم های غیرنفتی 4 برابر شد و به حدود 150 میلیون دلار رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
مربی سازنده کشتی مازندران گفت: در این مقطع که تیم در آستانه مسابقات جهانی است، قصد داشتیم انتقاد نکنیم اما صحبت های عضو شورای فنی دوباره جو استان را به هم ریخت و اعتراضات از نو شروع شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
شاگردان علی صانعی در تیم فوتسال جوانان ایران با شکست مقابل روسیه، نتوانستند به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک جوانان راه یابند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی معتقد است، همراهی دولت در پیشبرد سیاست های بانک مرکزی و پشتیبانی دو قوه دیگر، شرط اساسی فائق آمدن بر مشکلات است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
وزیر امور خارجه روسیه تداوم حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه را از دلایل عدم پایان یافتن جنگ در این کشور عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
یکی از عوامل موثر در حمایت از کالای ایرانی، معطوف به تبلیغات می شود، عنصری قابل توجه ای که متاسفانه در ایران آنچنان که باید بر روی آن کار نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید:دولت باید جدا از دهکهای محروم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای کارگران بسته های غذایی در نظر بگیرد تا بیش از این سبد معیشت کارگران به ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
عماد به عنوان نخستین موشک دوربرد ایران نسل جدیدی از موشک های بالستیک زمین به زمین است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان داخلی انجام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
تیم های آسیایی در فاصله کمتر از 3 ماه تا شروع جام ملت های آسیا موفق به ثبت نتایج خوبی برابر حریفانشان شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
وزیر انرژی امارات از افزایش تولید نفت این کشور در سه ماهه سوم امسال خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
نیروی های واحد تخریب و رزمندگان خط شکن از جمله رزمندگانی بودند که پیش از سایر یگان ها در عملیات ها حضور می یافتند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
یکی از فرماندهان حشد شعبی از عملیات این نیروها برای پاکسازی استان بابل و تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات کادر فنی توضیحاتی را به مدیران باشگاه ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که سوریه، رژیم صهیونیستی و سازمان ملل در مورد بازگشایی گذرگاه قنیطره در بلندیهای جولان به توافق رسیده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
سرمربی تیم والیبال سایپا ابراز امیدواری کرد تیم هایی که برای حضور در رقابت های لیگ اعلام آمادگی کردند بتوانند صددرصد در لیگ شرکت کنند.
  • ۱