جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۹:۴۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 16 بهمن 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 بهمن 1397 شفاف 2 بهمن 1397 شفاف 3 بهمن 1397 شفاف 4 بهمن 1397 شفاف 5 بهمن 1397 شفاف 6 بهمن 1397 شفاف 7 بهمن 1397 شفاف 8 بهمن 1397 شفاف 9 بهمن 1397 شفاف 10 بهمن 1397 شفاف 11 بهمن 1397 شفاف 12 بهمن 1397 شفاف 13 بهمن 1397 شفاف 14 بهمن 1397 شفاف 15 بهمن 1397 شفاف 16 بهمن 1397 شفاف 17 بهمن 1397 شفاف 18 بهمن 1397 شفاف 19 بهمن 1397 شفاف 20 بهمن 1397 شفاف 21 بهمن 1397 شفاف 22 بهمن 1397 شفاف 23 بهمن 1397 شفاف 24 بهمن 1397 شفاف 25 بهمن 1397 شفاف 26 بهمن 1397 شفاف 27 بهمن 1397 شفاف 28 بهمن 1397 شفاف 29 بهمن 1397 شفاف 30 بهمن 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست استقلال و الهلال موافقت کرد و به این ترتیب دوحه میزبان استقلال برای دیدار رفت و ابوظبی هم میزبان الهلال برای دیدار برگشت شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۵    
آلوئه ورا دارای ترکیبات مفید مختلف بوده و گزینه ای محبوب برای درمان سوختگی های خفیف محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مطب دندانپزشک قلابی که با مدرک جعلی در بابل فعالیت می کرد، پلمب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۱    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت نقش سلامت زنان در جامعه و تبعات ناشی از ابتلای بانوان به سرطان پستان در خانواده و جامعه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۱    
محصول تازه نخ دندان مینا با نام مینا ویسل (Mina Whistle) در بهار 97 به صورت رسمی رونمایی و در تابستان همین سال به بازار عرضه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۱    
اشتغال 5 هزار نیروی متخصص و تامین 100 درصد نیاز کشور در حوزه ی تولید قطعات فلزی، چدنی و مقاطع فولادی در غرب آسیا و خاورمیانه
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
ند روز پیش بود که خبر هجوم ملخ های عربی به سمت استان خوزستان منتشر شد و به کشاورزان هشدار داده شد تا خود را برای مقابله با این آفت آماده کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
مسئول بسیج اصناف مازندران گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کیک 40متری در مازندران پخت و در راهپیمایی 22بهمن ساری برش داده می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
عامل اصلی صدور مدارک علمی جعلی کشور درمشهد دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از برخی سخنان در زمینه حجاب گفت: حجاب از ضروریات اسلام است و هرکسی علیه آن سخن بگوید محکوم است و حتی رئیس جمهور هم نباید علیه آن سخن بگوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۵    
فرماندار سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افراد ناشناس حوالی ساعت 19 ( سه شنبه شب) به سمت ساختمان پاسگاه انتظامی و بخشداری سرباز کلات این شهرستان تیراندازی کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۵    
بسیاری از افرادی که هنوز بسته حمایتی دولت دریافت نکرده اند، سوال دارند که تا چه زمانی می توانند به عدم دریافت آن اعتراض کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران در تمامی زمینه های هسته ای قادر به طراحی است نه فقط مهندسی معکوس، بلکه قادر به طراحی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۴۵    
هافبک برزیلی یوونتوس بعد از تصادف شدیدی که داشت، آسیب جدی به او وارد نشد و از مرگ نجات پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
در حالی که پیوستن کارلوس کی روش به تیم ملی کلمبیا نزدیک و نزدیک تر می شود، جزئیات جدیدی از قرارداد و شیوه همکاری این مربی با تیم ملی این کشور منتشر شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان مدعی شد که عربستان برای ارتباط با ایران تمام پل های ارتباطی را ایجاد کرده است!
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهوری سابق افغانستان از نشست بین افغان ها که امروز (سه شنبه) در مسکو آغاز شده، استقبال کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۱    
سرمربی لیورپول بعد از بازی برابر وستهام تاکید کرد تیمش مصمم تر از همیشه در راه قهرمانی پیش خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی گفت: قاچاق دام زنده با صدور دستورالعمل جدید جابه جایی دام از استانی به استان دیگر در حال کاهش است و اگر همه دستگاه های متولی همچون نیروی انتظامی همکاری و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۵    
وزیر خارجه مراکش قرار است فردا (چهارشنبه) با وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در واشنگتن دیدار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
ستاره اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که مجموعه اسپایر دلیل اصلی قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا 2019 بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
جهانگیر درباره آخرین وضعیت عفو زندانیان در دهه فجر امسال توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
یکی از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر با تدوین مجدد و پس از نمایش در کاخ رسانه در سینما های مردمی اکران شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
یک جامعه شناس معتقد است آنچه این روز ها به عنوان سالم سازی فضای مجازی مطرح شده، نه تن ها کارآمد نیست، بلکه به سخره گرفتن ارزش ها و هنجار های جامعه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
رئیس سازمان زندانها با اشاره به ملاحظات حقوقی و قانونی در زمینه اجرای طرح پابندهای الکترونیک گفت: قانون جرایمی که مجازات های آن از درجه 6 تا 8 هستند را مشمول این قضیه دانسته ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: طی 9 ماهه نخست سال جاری شش میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
رییس سازمان صداوسیما از علی نصیریان خواست که هر گاه نکته یا مطلبی درباره آثار رسانه ملی به ویژه در حوزه فیلم و سریال و تله تئاتر داشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
مهدی یراحی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش، انتشار کلیپ بدون مجوزش با نام پاره سنگ خبرساز شده بود، در صفحه اینستاگرامش ادعا کرد ممنوع الفعالیت شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از آغاز سیر مهاجرت معکوس به روستاها در کشور خبر داد و افزود: امیدواریم سیر مهاجرت معکوس به روستاها پرشتاب ادامه پیدا کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
باشگاه پرسپولیس انتقال گادوین منشا به استقلال تهران را در حیطه وظایف این باشگاه ندانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
کیومرث پوراحمد گفت: تدوین فیلم تیغ و ترمه را دو سه روز بعد از نمایش های اولیه در جشنواره فجر و با توجه به بازخوردهای مطرح شده تغییر دادیم و تدوین آن را خطی کردیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
روزنامه آرمان امروز نوشت: التهابات ارزی نیمه اول امسال که ریشه های آن را می توان در نوع مدیریت داخلی و هیجانات ناشی از بازگشت تحریم های سختگیرانه آمریکا جست وجو کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
رضا صادقی ضمن حمایت از هنرمندان بومی، اعلام کرد که در آلبوم جدیدش یک عاشقانه بندرعباسی اجرا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
مانی رهنما گفت: در حال حاضر تولید آلبوم برای خواننده سودی ندارد، مگر آنکه بودجه تولید آن توسط اسپانسر تامین شود تا خواننده از جیبش هزینه نکند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
رامی مالک، بازیگر نامزد اسکار سرانجام سکوت خود را شکست و تجربه همکاری با کارگردان فیلم تحسین شده "حماسه کولی" را ناخوشایند توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
دومین آلبوم رسمی کاکوبند به نام دنیای نو از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
روحانی در مراسم کتاب سال گفت: دشمنان بدانند که ملت بزرگ ایران بر آرمان های خود ایستادگی خواهد کرد و اگر بخواهید ایران را به 40 سال قبل برگردانید این ارتجاع امکان پذیر نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
وزیر کشور گفت: روزی می گفتند ایران را باید به دلیل انقلابی گری محدود کنیم، امروز می گویند ایران را باید به دلیل پیشرفت در حوزه تکنولوژی محدود کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۱    
فرمانده انتظامی بم از کشف 16 کیلو و 400 گرم هروئین و دستگیری یک قاچاقچی درعملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۵    
با وجود این که قرارداد ونسان کمپانی با منچسترسیتی رو به اتمام است، هنوز سران منچسترسیتی قرارداد این بازیکن را تمدید نکردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۰    
وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد، نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) برای گفت و گو درباره روابط دوجانبه به تهران سفر می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۵    
سفیر کشورمان در مادرید با پادشاه اسپانیا دیدار و رایزنی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز (سه شنبه) گفت، دست کم 10 میلیون تن از شهروندان این کشور قرار است طوماری را برای ارسال به کاخ سفید امضا کرده و در آن به آمریکا تاکید کنند تا دست از مدخله در امور داخلی این ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۱    
باشگاه الاهلی عربستان حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه خانگی الاهلی امارات را به عنوان میزبان دیدار برابر پرسپولیس انتخاب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۱    
معاون وزارت دفاع انگلیس در پاسخ به یک نماینده مجلس اعیان گفته است که لندن در برای مقابله با ایران و حزب الله، همکاری نزدیکی با ارتش اسرائیل دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهتر است یک مربی خوب ایرانی سرمربی تیم ملی شود، با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: هرچه که مسئولان فدراسیون می گویند دروغ است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۰    
یک کارشناس آلمانی ضمن استقبال از ایجاد ابزار پشتیبان مبادلات مالی برای ارتباط مالی با ایران، نوشت که اجرایی شدن چنین سازوکاری نیازمند اقداماتی به ویژه از جانب اروپایی هاست.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ساماندهی افرادِ زباله گرد توسط پلیس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۰    
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از تدوین معاینه فنی ویژه در تهران خبر داد و گفت: از سال آینده معاینه فنی ویژه در تهران اجرا می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خواستگار قلابی با خواستگاری از خانمها اقدام به سرقت و کلاهبرداری از آنها می کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از مسدود بودن 18 محور کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح بخشی از خط 6 (دولت آباد تا میدان شهدا) و خط 7 (از نواب تا میدان صنعت) تا اسفند ماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
پدر علم کویر شناسی ایران با ابراز مخالفت همه جانبه از انتقال آب چه از سدها به استان های همجوار در گذشته و چه انتقال آب دریا به کیلومترها دورتر در حال حاضر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بر اساس مطالعات دقیق علمی نرخ دینداری مردم ایران در طول نیم قرن اخیر 2 برابر میانگین جهانی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلات چند روز آینده، محدودیت ترافیکی از 17 تا 22 بهمن ماه جاری درجاده کرج - چالوس اجرا می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۵    
آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه تعداد قضاتی که از ابتدای انقلاب مشغول به کار بودند با تعداد قضات حال حاضر قابل مقایسه نیست، گفت: 12 هزار قاضی در دستگاه قضایی فعالیت دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
وزیر نفت دستاوردهای صنعت نفت طی 40 سال گذشته و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۰    
"ایلان ماسک"(Elon Musk) رئیس شرکت "اسپیس ایکس" از موتور "رپتور" که قرار است روزی موشک فوق سنگین "استارشیپ" را به ماه ببرد، رونمایی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۰    
وزیر امور خارجه سوریه که به کشورمان سفر کرده عصر امروز (سه شنبه) با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و در موضوع همکاری های راهبردی میان دو کشور و آخرین وضعیت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
جعفری دولت آبادی درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده قاچاق خودرو، نگین خودرو و بازار گوشت توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران از از اروپایی ها برای حفظ برجام کار سیاسی نمی خواهد آنها باید به تعهدات اقتصادی خود عمل کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۵    
تشدید بحران های آبی در ایران، دولت را واداشت که راه کارهای عملیاتی و کارآمدی را برای حل تنش های آبی در نظر بگیرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۵    
نشست وزرای خارجه اتحادیه های اروپا و عرب که به منظور آماده سازی اجلاس آینده سران کشورهای عضو برگزار شده بود، بدون نتیجه پایان پذیرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا سرپرست وزارت کشور را به عنوان گزینه نهایی جهت تصدی گری ریاست این وزارتخانه معرفی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری رسمی سوریه از سفر روز سه شنبه وزیر امور خارجه این کشور به تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۵    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه در هیچ جای دنیا، تفاوت درآمدی پزشکان با سایر اقشار جامعه به اندازه ایران نیست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۰    
خورخه آریزا گفت: اروپایی ها همانند آمریکایی ها گام های نادرستی بر می دارند؛ این موضوع، ما را از واقعیت منحرف نمی کند
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۰    
مجلس سنای آمریکا در یک رأی گیری عمدتا نمادین مخالفت خود را با تصمیم رئیس جمهوری این کشور برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه و افغانستان اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال 21 نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی از جمله زنان، کودکان و سالمندان در خوزستان به مناطق امن و خالی از خطر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ازرایگان بودن خدمات این ناوگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن 97 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران، با اعلام این خبر که یکی از بیمارستان های خصوصی تهران به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شده است تاکیدکرد که این سازمان با مراکز درمانی متخلف اعم از دولتی و خصوصی به طور ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
با توجه به در پیش بودن تعطیلی روز شنبه 20 بهمن و دوشنبه 22 بهمن، کسانی که درصدد سفر هستند باید به شرایط جوی این روزها توجه داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه از دستیابی به توافقی با روسیه درباره نقشه راهی برای شهر منبج سوریه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
فرخ نژاد درباره فیلم جدید خود و حواشی چند وقت اخیر پیرامون اظهارات سیاسی اش توضیحاتی ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در 18 استان کشور، گفت: بیش از 5 هزار و 700 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۵    
نوبخت گفت: مسئولان هر 6 ماه یک بار در حضور مقام معظم رهبری پاسخگوی عملکرد خود در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا یک پیام روشن و واضح برای ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی مارسی داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۰    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به پیشنهاد فراکسیون کارگری مجلس برای افزایش حداقل مزد کارگران به چهار میلیون تومان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۵    
محمدحسین میثاقی که به تازگی اجرای برنامه آسیا 2019 را به پایان رسانده است، می گوید: وقتی کسی اجرای چنین برنامه ای عهده دار می شود، باید خیلی زحمت کشیده باشد و آدمی یک روزه نباشد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
سخنان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه این کشور از یکی از پایگاه های عراق برای رصد ایران استفاده می کند با انتقاد شدید نمایندگان پارلمان عراق مواجه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
هدفمندی یارانه ها از نمونه طرح هایی به شمار می رفت که پس از گذشت سال ها اجرایی شد، طرحی که علی رغم ضرورت اجرای آن، متأسفانه به نحو صحیح و منطقی اجرایی نشد و در فرآیند اجرا با نواقص بسیاری همراه شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
تیم های فوتبال کشورمان باید از اسفند ماه امسال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 حضور یابند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
یک رسانه آمریکایی بر اساس یک تحقیقی که انجام داده است، گزارش کرد که ائتلاف سعودی تسلیحات و جنگ افزارهای اهدایی آمریکایی را در اختیار القاعده و دیگر گروه های تندرو در یمن می گذارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
در شرایطی قطعه سازان به دلیل مشکلاتی مثل قاچاق و طلب از خودروسازان با تعدیل گسترده نیرو مواجه شده بودند که از روز گذشته، فرآیند اعطای 4هزار میلیارد تومان پول جدید به خودروسازان آغاز شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
وزارت امور خارجه کشورمان صبح روز سه شنبه در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا درباره ایران، بیانیه ای را در پنج محور منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
طرح تواناسازی کارآفرینان و فناوران (تیکاف) توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت شبکه نوآوری تهران و بنیاد ملی نخبگان با هدف توانمندسازی افراد صاحب طرح و ایده اجرا می شود که مخاطب آن افراد صاحب طرح و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری در راستای سیاست های کارشکنانه و خصمانه آمریکا اظهاراتی درباره انقلاب اسلامی ایران داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب عظیم اسلامی در حرکت 40 ساله خود با حوادث مختلف و تحولات گوناگون مواجه شد که حاوی درسهای آموزنده برای حرکت خویش است.