جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۰۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 8 تیر 1398 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 31 فروردین 1398 شفاف 31 اردیبهشت 1398 شفاف 31 خرداد 1398 شفاف 31 مرداد 1398 شفاف 31 شهریور 1398 شفاف 30 مهر 1398 شفاف 30 آبان 1398 شفاف 30 آذر 1398 شفاف 30 دی 1398 شفاف 30 بهمن 1398 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 1 تیر 1398 شفاف 2 تیر 1398 شفاف 3 تیر 1398 شفاف 4 تیر 1398 شفاف 5 تیر 1398 شفاف 6 تیر 1398 شفاف 7 تیر 1398 شفاف 8 تیر 1398 شفاف 9 تیر 1398 شفاف 10 تیر 1398 شفاف 11 تیر 1398 شفاف 12 تیر 1398 شفاف 13 تیر 1398 شفاف 14 تیر 1398 شفاف 15 تیر 1398 شفاف 16 تیر 1398 شفاف 17 تیر 1398 شفاف 18 تیر 1398 شفاف 19 تیر 1398 شفاف 20 تیر 1398 شفاف 21 تیر 1398 شفاف 22 تیر 1398 شفاف 23 تیر 1398 شفاف 24 تیر 1398 شفاف 25 تیر 1398 شفاف 26 تیر 1398 شفاف 27 تیر 1398 شفاف 28 تیر 1398 شفاف 29 تیر 1398 شفاف 30 تیر 1398 شفاف 31 تیر 1398 
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۵    
گاهی برطرف کردن خشکی چشم فوق العاده ساده است؛ مثلاً مرتباً پلک زدن می تواند مشکل را رفع کند، مخصوصاً در افرادی که تمام روز را به صفحه ی اسکرین خیره می شوند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۵    
از زمان اختراع صنعت سینما، فیلم های زیادی به دلایلی خاص که گاه مضحک نیز بوده اند اجازه انتشار در کشور هایی خاص را پیدا نکرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۵    
درخشش مطلق شطرنج بازان ایران و اجازه ندادن به ورزشکاران این 12 کشور غرب آسیا، باعث نارضایتی آن ها می شود و به همین دلیل هم قرار است پیشنهادی که گفتم، به فیده ارائه شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۰    
همسر محمد بن راشد آل مکتوم ، حاکم دبی و نخست وزیر امارات متحده عربی فرار کرده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه گفته است ایران حتی اگر برجام را نقض کند اروپا قصد ندارد فورا تحریم ها علیه تهران را بازگرداند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی: اگر زوجی تا پنج میلیون تومان توانایی بازپرداخت وام مسکن در ماه را داشته باشد، بتواند در قالب توافق سه جانبه بین بانک ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری پس از اجلاس گروه 20 در اوزاکای ژاپن گفت: ما بر روی موضوع ایران کار می کنیم. حالا خواهیم دید چه اتفاقی می افتد ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۰    
بلومبرگ با اشاره به نشست هفته آینده اوپک و مأموریت زنگنه برای احقاق حقوق ایران در این نشست نوشت: وزیر نفت ایران ثابت کرده قادر است از بدترین شرایط بهترین را بسازد ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری رسمی چین به نقل از یک مقام وزارت خارجه این کشور گزارش کرد که پکن به تعهداتش در قبال راکتور آب سنگین اراک کاملا پایبند است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که ایران باید هم اکنون برنامه هسته ای خود را متوقف کرده و درخواست رئیس جمهور برای دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵    
همه کشور های عضو گروه 20 به جز ایالات متحده آمریکا بار دیگر پایبندی خود را به توافق پاریس در مبارزه با تغییرات آب و هوایی اعلام کردند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵    
رسانه های یمنی از حمله توپخانه ای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به دفتر سازمان ملل در الحدیده یمن خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵    
به گزارش شفاف ، نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتر خود نوشت: برای آینده و در امان بودن از شوک هایی که هر از گاهی با تغییر قیمت نفت و بنزین در جهان رخ می دهد باید این اقلام از بودجه خارج ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵    
به گفته یک منبع آگاه، با توجه به نتایج کمیسیون مشترک برجام، جمهوری اسلامی ایران قطعا به اقدامات خود مبنی بر کاهش تعهدات برجامی اش ادامه خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۵    
به نظر می رسد که گوگل قصد دارد به منظور توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی میان اروپا و آفریقا کابل های ارتباطی زیر دریایی جدیدی بکشد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در اقدامی توهین آمیز، اظهارات اخیر رئیس جمهور ایران در واکنش به تحریم های آمریکا را بچه گانه و نابالغ توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۵    
او از لحاظ رقم درخواستی، فاصله زیادی را خواسته مدیران پرسپولیس دارد و گفته می شود دو طرف حدود نیم میلیون یورو اختلاف رقم دارند اما پرسپولیسی ها از او تخفیف ویژه خواسته اند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
رییس انجمن برنج ایران گفت: در پی افزایش کاذب قیمت برنج داخلی، مردم به مصرف برنج خارجی روی آورده اند که نتیجه آن کاهش تقاضا و کاهش قیمت برای برنج داخلی بوده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دشمن راه را به سمت فضا سازی کاذب رسانه ای برده و در صدد ایجاد فضا سازی کاذب بر اساس اخبار غیر مهم و دروغ پردازی است که باید در این زمینه آگاهی سازی صورت گیرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
با وجود این که رانت و دلالی های ناشی از اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات کالا بهانه ای به دست مسوولان برای پیگیری حذف این ارز از چرخه اقتصادی داده بود ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۵    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت برای باقیمانده مشمولانی که تا کنون سود سال 96 را دریافت نکرده اند، به زودی واریز می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۰    
بلومبرگ با اشاره به استقبال از تولید بیت کوین در ایران به دلیل برق ارزان نوشت: استخراج هر واحد بیت کوین در ایران با برق ارزان 108 میلیون تومان سود عاید استخراج کننده بیت کوین می کند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی در خیابان شاهین شمالی خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون 12 مصدوم برجای گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۰    
پویش شهروند مسئول شهر سالم در قالب یک مسابقه مردمی در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی معتقد است که سازوکار مالی "اینستکس" فقط نباید به محدوده تجارت با اروپا خلاصه شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن اینکه معتقد است دولت نباید همه برنامه ها و اهداف خود را ذیل برجام و عملیاتی شدن و یا نشدن آن تعریف کند، گفت: منافع ایران از طریق "اینستکس" تأمین نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵    
عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران با انتقاد از معنای حقوق بشر آمریکایی، آن را تنها در راستای منافع این کشور دانست.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به اقدام مضحک آمریکا در تحریم مقام معظم رهبری واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵    
برنامه این هفته نسل امروز با حضور چهره های سیاسی مختلف به آسیب شناسی روش های مبارزه با فساد در کشور پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: میزان تقاضا ی پرواز های داخلی در ابتدای امسال نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۵    
سرمربی ایتالیایی مدنظر باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد عجیب یک فرد ایرانی مواجه شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۰    
سنای آمریکا طرحی را تصویب کرد که خواستار استفاده از دارایی های ایران در لوکزامبورگ برای پرداخت غرامت به بازماندگان انفجار سال 1983 در مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۵    
بند های طرح شوم دولت آمریکا برای فلسطین که همه مفاد آن به نفع صهیونیست هاست، فاش شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰    
برنامه تمرین بازیکنان ثابت و ذخیره تیم ملی والیبال بعداز صعود به دور نهایی لیگ ملت ها تغییر کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰    
وضعیت فرشید باقری هافبک استقلال برای جراحی مچ پا این هفته مشخص خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰    
فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال با پیشنهادهایی از اروپا روبه رو شده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰    
ملی پوش هندبال کشورمان گفت: چند پیشنهاد از کشورهای یونان، اسپانیا و رومانی دارم و دنبال یک تیم با شرایط مناسب هستم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰    
سرمربی کلمبیایی تیم ملی فوتبال شیلی پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا 2019 گفت هدف اصلی این تیم صعود به جام جهانی 2022 قطر است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
استاد دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه مرگ را نثار مدرسه نکنید، گفت:مدارس آسیب های اجتماعی را گزارش نمی دهند و مدیران مدارس برای ارتباط با وزیر آموزش وپرورش باید 12 طبقه فاصله را طی کنند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه مدارسی ایجاد کرده ایم تا دانش آموزان در جنوب و شرق کشور مثل هم بیاندیشند و خلاقیت را نابود کرده ایم ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
رئیس پلیس فتای پایتخت، گفت: با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، مدیر یک "فن پیج" که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
یک منتقد و کارشناس سینما از خانه سینما خواست تا نظارت بیشتری درباره چگونگی سرمایه گذاری تولید فیلم ها داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
آیت الله یوسفی غروی می گوید در عصر امام صادق(ع) به واسطه تعدد مذاهب، هر مکتبی یک رئیسی داشت لذا به واسطه این چالش تاریخی، به امام صادق رئیس مکتب شیعه اطلاق شد ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
آیین آغاز ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزارشد.