چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 4 آذر 1398 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 31 فروردین 1398 شفاف 31 اردیبهشت 1398 شفاف 31 خرداد 1398 شفاف 31 تیر 1398 شفاف 31 مرداد 1398 شفاف 31 شهریور 1398 شفاف 30 مهر 1398 شفاف 30 آبان 1398 شفاف 30 دی 1398 شفاف 30 بهمن 1398 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 1 آذر 1398 شفاف 2 آذر 1398 شفاف 3 آذر 1398 شفاف 4 آذر 1398 شفاف 5 آذر 1398 شفاف 6 آذر 1398 شفاف 7 آذر 1398 شفاف 8 آذر 1398 شفاف 9 آذر 1398 شفاف 10 آذر 1398 شفاف 11 آذر 1398 شفاف 12 آذر 1398 شفاف 13 آذر 1398 شفاف 14 آذر 1398 شفاف 15 آذر 1398 شفاف 16 آذر 1398 شفاف 17 آذر 1398 شفاف 18 آذر 1398 شفاف 19 آذر 1398 شفاف 20 آذر 1398 شفاف 21 آذر 1398 شفاف 22 آذر 1398 شفاف 23 آذر 1398 شفاف 24 آذر 1398 شفاف 25 آذر 1398 شفاف 26 آذر 1398 شفاف 27 آذر 1398 شفاف 28 آذر 1398 شفاف 29 آذر 1398 شفاف 30 آذر 1398 
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۵    
در این نوشته شما را با بزرگ ترین، مهم ترین و پولسازترین بازار مالی دنیا آشنا می کنیم. کاری که افرادی مثل وارن بافت نفر سوم ثروتمندان جهان و جسی لیورمور ثروتمندترین مرد قرن 20 انجام می دادند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۰    
در ابتدا باید به اهمیت قوانین مربوط به پهپاد ها در کشور های مختلف اشاره کنیم که قبل از هر کاری توصیه می شود مجوز های مربوط به پرواز پهپاد ها را دریافت کنید ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۰    
تسلا سایبرتراک معرفی شد. شرکت تسلا از وانت پیشرفته خود با قابلیت های متعددی، چون سیستم خودران رونمایی کرد ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۵    
چیاپاس، جنوبی ترین ایالت مکزیک است که با گواتمالا مرز مشترک دارد و جنوب آن نیز اقیانوس آرام است. مردم چیاپاس وفادارترین افراد به نوشیدنی کوکا کولا هستند و به جای آب کوکا کولا می خورند ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۰    
یک عکاس حیات وحش در مناطق جنگلی هند عکس هایی دیدنی از مبارزه مرگبار بین عقاب و مار کبرا گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۰    
گوهر وارتانیان مامور اطلاعاتی مشهور و افسانه ای سرویس اطلاعات شوروی سابق که مانع ترور رهبران شووری، انگلیس و آمریکا توسط آلمان نازی در ایران شده بود دوشنبه در 93 سالگی از دنیا رفت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۵    
به گزارش شفاف ، دوسال قبل، همه چیز آرام بود که خبری در یک جمله تمام شد، انفجار تروریستی در شهرحله عراق باعث مجروح و شهید شدن عده ای زیادی از زائرین اربعین حسینی که در حال برگشت از کربلای معلی بودند ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۰    
معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ازدواج 20 میلیون تومانی برای 1500 نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت 24 امشب (سه شنبه 5 آذر) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۰    
آلودگی صوتی نمود عینی ندارد اما از جمله فاکتورهایست که به شدت به سلامت جسم و روان آسیب می رساند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
یک تحلیلگر ترکیه ای در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی به تشریح عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه موسوم به چشمه صلح پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۵    
مدارک زیادی از سوء استفاده دونالد ترامپ از قدرتش در جایگاه ریاست جمهوری در پرونده اوکراین وجود دارد اما تزلزل در موقعیت نامزدهای دموکرات نشان می دهد که ترامپ در برابر رقبایش خوش شانس است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
انیمیشن یخ زده 2 (فروزن 2)، با شروعی توفانی آغاز زمستانی گیشه سینماهای جهان را جشن گرفت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۰    
وضعیت کیفیت هوای تهران هم اکنون با شاخص 112 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۵    
قانون گذاران حمل ونقل شهری در لندن مجوز بزرگترین تاکسی اینترنتی جهان را به دلیل هویت جعلی 40 راننده از 45 هزار راننده در این شهر، لغو کردند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: بر اثر انفجار گاز در یک ماست بندی در این شهر 6 منزل مسکونی و 6 خودرو آسیب دید و یک نفر نیز مجروح شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی در نیمه اول خوب کار کرد و ما به مشکل خورده بودیم ولی در نیمه دوم ما بیشتر شبیه استقلالِ خودمان شدیم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۰    
کشورهای واقع در دریای کارائیب کماکان جزو محبوب ترین پناهگاه های مالیاتی جهان هستند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۵    
معاون بهداشتی وزارت بهداشت خطاب به معاونان بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی خواستار اطلاع رسانی بیشتر و سریع تر در مورد آنفلوانزا شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۵    
حضور در گردان تخریب خیلی دل و جرات می خواست. از اعزام چند هزار نفری که به لشکر ما می آمد شاید 20 نفر داوطلب حضور در گردان تخریب می شدند و یک عده از این تعداد اندک هم در آموزش های سخت قبل از عملیات به ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۵    
حزب حاکم تایوان امروز (دوشنبه) چین را به عنوان "دشمن دموکراسی" مورد عتاب قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۵    
هنگام استفاده از کارت سوخت شخصی ممکن است با پیام هایی همچون "کد 25" یا "کارت ابطال شده" مواجه شوید که این مسئله به دلیل استفاده نادرست از کارت و مخدوش شدن فیزیک کارت است ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۵    
تنش بین گوگل و تعدادی از کارمندانش پدیده تازه ای نیست، اما اخیرا تعدادی از کارمندان این شرکت، گوگل را به انتقام گیری از عوامل سازماندهی اعتراضات خود متهم کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی ستاد حذف یارانه نقدی در پاسخ به سوالات کاربران باشگاه خبرنگاران جوان آخرین جزئیات طرح یارانه معیشتی را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: انسجام و همکاری همه دستگاهها برای کاهش فشار معیشتی بر مردم ضروری است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۰    
سرمربی رئال مادرید یک روز پیش از دیدار برابر پاری سن ژرمن اعلام کرد عاشق ستاره جوان حریف فرانسوی اش است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از واریز کمک معیشتی برخی از کارگران و بازنشستگان کارگری خبر داد و بر ضرورت شفاف سازی ملاک واریز این مبلغ به خانوارها تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اثر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در میزان مصرف گفت: پیش از این مصرف روزانه بنزین در کشور 94 میلیون لیتر بوده در صورتی که طی دو روزگذشته این مصرف افزایش داشته و ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
فیلم سینمایی هفت اولین فیلم سینمایی فرشاد گل سفیدی در مقام کارگردان است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد در بیست و سومین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین به نمایش درآمد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا برای ما مهم است و فینالی که باید از آن عبور کنیم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی استان تهران طبق نظر اداره کل ورزش و جوانان بلامانع و فقط موافقت عرب باقی مانده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره علت تأخیر یک ساعته اعزام اتوبوس های مسیر تجریش-راه آهن همزمان با راهپیمایی امروز توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۰    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۰    
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تخریب یکی از شعبات بانک مسکن در غرب پایتخت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۰    
با آن که آمریکا تدابیر گوناگونی در پیش گرفت، اما اغتشاشات در ایران ظرف چند روز خاموش شد، چنین نتیجه ای کاملا خارج از انتظار کشورهای غربی بود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: بر اساس مصوبه اخیر وکلای ملت حبس حتی بازداشت موقت محکومان مالی موضوع مهریه طبق نص قانون ممنوع شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۰    
یکی از شرکت های نانویی ایرانی، رنگ آنتی باکتریالی تولید کرده که برای استفاده در محیط های حساس نظیر بیمارستان ها ایده آل است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۳۵    
قرار تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده مربوط به انتقال بازیکن جوان این تیم رد شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور استعفای وزیر کشاورزی را پذیرفت گفت: با پذیرش استعفای وزیر کشاورزی توسط رئیس جمهور جلسه استیضاح وزیر منتفی شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم تبریز گفت: رئیس جمهور به جای اعتمادآفرینی، می گوید که دوربین های مانیتورینگ داریم و برخورد می کنیم، البته این ادبیات یک رئیس جمهور نیست بلکه ادبیات یک رئیس پاسگاه است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۵    
یک سایت بلژیکی در پی مطرح شدن بحث اخراج مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران از برانکو ایوانکوویچ به عنوان یک مربی محبوب در ایران یاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۰    
ولیعهد ابوظبی با مشاور امنیت ملی انگلیس در امارات دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۵    
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اغتشاشات و حمله به بانک مسکن شهرستان شهریار در همدان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۰    
ترکیه قصد دارد امروز دوشنبه با وجود تهدید آمریکا، سامانه موشکی اس 400 را آزمایش کند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، به تشریح وضعیت شیوع ویروس آنفلوانزا در کشور پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۵    
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: واریز ریالی اختلاف سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت های فعال در حمل و نقل عمومی، با تائید پیمایش آنها از سوی وزارت کشور، پرداخت می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۰    
مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت همشیره حسن روحانی رئیس جمهور را تسلیت گفتند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کمیسیون مشترک برجام به احتمال زیاد در 6 دسامبر(15 آذرماه) در سطح معاونان وزارت خارجه در وین برگزار می شود
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۰    
ویدئویی از لحظه اصابت صاعقه به نزدیکی باند فرودگاهی در نیوزلند، همزمان با برخاستن یک هواپیما از روی باند به ویدئویی پربازدید تبدیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی ستاد حمایت معیشتی از اختلاف 16 میلیون نفری میان دریافت کنندگان یارانه نقدی و حمایت معیشتی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۵    
امروزه یکی از دغدغه های شرکت ها و سازمان ها ، کمبود فضای کافی برای نگهداری کالاها و اسناد است. به همین منظور شرکت هایی برای رفع نیازهای این حوزه تلاش می کنند تا اسناد و کالاهای مربوط به بخش های مختلف ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۰    
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 4 خود، جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۵    
حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران، اتفاقی است که هم پیامد مثبت دارد و هم منفی. با بررسی مهم ترین پیامدهای احتمالی این انتخاب می توان گفت که اگر برای اثرات منفی این تصمیم فکری نشود ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۵    
کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در ایران را لغو کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۵    
لی مطهری گفت: اصلی ترین محور استیضاح وزیر کشور به حوادث اخیر کشور برمی گردد. وزیر کشور مسئول اصلی اجرای تصمیم شورای هماهنگی سران قوا بوده ولی مقدمات و تمهیدات لازم برای آن را فراهم نکرد و در نتیجه ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۵    
رئیس اقلیم کردستان عراق بر آمادگی این اقلیم برای کمک به تحقق امنیت و ثبات در عراق تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۵    
آسیب رساندن به آثار و بناهای تاریخی موضوع جدیدی نیست و هرچند وقت یکبار خبرهایی ازتخریب و آسیب رسیدن به یک بنا منتشر می شود ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۰    
پژوهشگران "دانشگاه هنگ کنگ"(University of Hong Kong) و "دانشگاه نورث وسترن"( Northwestern University) یک پوست پوشیدنی ایجاد کرده اند که می تواند از طریق ارتعاشات زیر پوست کاربر در بدن وی حس لامسه ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۰    
نیروهای امنیتی توانستند کنترل اوضاع پل الرینغ در بیروت را در پی کاهش حضور تظاهرکنندگان به دست بگیرند در حالیکه هنوز تعدادی تظاهرکننده در این محدوده حضور دارند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۰    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، از تصویب چندین پروژه جدید همکاری فنی میان جمهوری اسلامی و آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان اجلاس هفته گذشته ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۵    
مربی بدنساز تیم ملی کاراته گفت: تا روزی که تکلیف سهمیه های المپیک روشن نشود، هیچ کاراته کایی را به حال خود رها نمی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
کامران پارسی نزاد در رمان در دست نگارش خود به موضوع خوارج و ریشه یابی آن می پردازد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
بهرام جلالی پور جدیدترین اثر خود را با عنوان میشل دیناور، درام پرداز جنگ در انتشارات افراز منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: تجربه نشان داده هر زمانی که بازیکنان از میانه لیگ وارد اردوهای تیم ملی شده اند، نتیجه بهتری گرفته اند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
تیم پرطرفدار فرانسه به سه امتیاز دیداری خارج از خانه دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
تیم فوتبال سویا با برتری در زمین رقیبش به رده سوم جدول لالیگا رسید.