پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۳:۵۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۲    
فرهنگ سوگواری در جامعه ما با برگزاری مراسم تشییع، خاکسپاری، عزاداری جمعی با حضور اقوام، دوستان و آشنایان موجب برون ریزی و تخلیه هیجانات منفی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۷    
نایب رئیس انجمن ام اس ایران گفت: ام اس میهمان ناخوانده ای است که سال هاست بسیاری از مردم دنیا و برخی هم وطنانمان را به خود مشغول کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
6350 هکتار گندم آبی در راستای مبارزه با بیماری زنگ زرد در مشهد سم پاشی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۱    
رومینا، دانش آموز 13 ساله تالشی، به جرم فرار با پسری که دوستش داشت، به شکلی فجیع در خواب توسط پدرش به قتل رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۶    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت که با تدابیر سرپرست وزارت صمت و هم زمان با عید سعید فطر و با افزایش شمارگان تولید و عرضه خودرو ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۷    
در برنامه شب گذشته عصر جدید، احسان علیخانی رپ خواند و امین حیایی حرکت نمایشی انجام داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۰    
همه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می توانند از امروز سه شنبه 6 خرداد 99 به شعب بانک هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۱    
تیم های شهرخودرو، تراکتورسازی، ماشین سازی و نساجی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار پاسخ گویی دقیق این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال درباره تصمیم ادامه لیگ برتر فوتبال در شرایط کرونایی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۱    
روحانی طرح اقدام ملی تأمین مسکن را حرکتی مهم در راستای خدمت به مردم به ویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۲    
تصادف خودرو با الاغ در هرمزگان فاجعه مرگباری آفرید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۵    
برآوردهای اولیه کارشناسان نشان می دهد از چهار روز پیش تاکنون 300 هکتار از جنگل ها و مراتع گچساران در آتش سوخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۰    
باید بدانید گوگل دکتر شما نیست و در بیشتر مواقع سایت ها اطلاعات اشتباهی در اختیار افراد قرار می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۱:۴۵    
ایران از لیست 10 کشوری که دارای بیشترین مبتلا به کرونا هستند خارج شد و کشور هند به عنوان دهمین کشور جای ایران را گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۱:۱۵    
با عبور مجلس از سن 40 سالگی و آغاز دهه پنجم فعالیت آن، مردم چشم امید به همکاری یک ساله دولت دوازدهم و مجلس یازدهم دوخته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۷    
به گزارش شهرآرانیوز؛ چند هفته پیش، حدود 100 میلیون بشکه در روز تقاضای جهانی نفت بود، اما قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های مسافرتی با هدف مهار شیوع کووید -19 باعث شده تقاضای جهانی نفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۷    
به گزارش شهرآرانیوز ؛ رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور بیان کرد: با توجه به نقش واسطه های اسیدهای چرب امگا3 در تضعیف ویروس آنفلوانزا، هپاتیت و کاهش التهاب در بیماران مبتلا به کرونا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۷    
استاندار، مسئولان استانی و تمام دستگاه های مرتبط برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل و سختی برای مردم خوزستان در زمینه تامین آب آشامیدنی در فصل تابستان برنامه ریزی و اقدامات لازم را داشته باشند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۱    
غیزانیه در قلب منطقه نفتی اهواز واقع شده است با حدود 300 حلقه چاه؛ 80 روستا و 25هزار نفر جمعیت دارد و به دلیل محرومیت های بیشمار در دل ثروتی همچون نفت نامش همواره بر سر زبان هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۰    
صحبت های دردناک صدیقه کیانفر هنرمند پیشکسوت در بستر بیماری: این روز ها نمی توانم خوشحال باشم، چون کار نمی کنم. تمام بیماری های من از بیکاری است. بگذارید تا زنده ام دوباره کار کنم!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۰    
دومین نفتکش ایرانی که صبح امروز وارد منطقه اقتصادی ونزوئلا شده بود، ساعتی پیش همراه با اسکورت نظامی ناوهای ونزوئلایی به نزدیکی سواحل این کشور رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۱    
کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس چالشی برای توسعه واکسن به وجود آورده است. محققان معتقدند با توجه به این امر احتمال موفقیت واکسن توسعه یافته در آکسفورد فقط 50 درصد است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۵    
راهنمای گام دوم مبارزه با کووید 19 (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در حوزه های علمیه منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۶    
مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از اعلام فراخوان این مجموعه برای نگارش فیلمنامه و طرح مینی سریال داستانی با موضوع کمک مومنانه مردم و بسیجان در مبارزه با کرونا خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۶    
موزیک ویدئو جدید سریال هم گناه به نام "شروع ناگهان" با صدای علیرضا قربانی همزمان با عید سعید فطر منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۷    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان، موز هم با آفت فوزاریوم دست و پنجه نرم می کند که در مزارع کشت این میوه در سراسر جهان شیوع پیدا کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۵    
چه شد که از ادعای برگزاری کنسرت خیابانی برای دل مردم به فضاحت احساس عمومی بازی خوردگی و خشم بی سابقه ناشی از حس مورد سوءاستفاده واقع شدن در جریان سودجویانه ترین کنسرت آنلاین در دوران سخت کرونایی مردم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۲    
2.6 میلیون خانه خالی از سکنه در شرایطی روی دست اقتصاد کشور مانده که فشار تقاضا برای مسکن در بخش مصرفی روز به روز بیشتر می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۶    
همایون شجریان در حالی تازه ترین کنسرت خود را به شیوه آنلاین برگزار کرد که ضعف شدید زیرساختی در سامانه مجری کنسرت، سبب شد طیفی از مخاطبان در منزل فرصت تماشای باکیفیت آن را از دست بدهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۰    
در حال بررسی این موضوع هستیم که در چارچوب اختیارات فعلی دولت برای اعطای سهام عدالت به جاماندگان، واجدین شرایط و همچنین اشخاصی که مالکیت سهام عدالت به آنها منتقل نشده، اقداماتی را انجام دهیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۵    
اوساکا نائومی تنیس باز ژاپنی، سال گذشته /2019 میلادی/ با کسب بیش از 37 میلیون دلار درآمد، پردرآمدترین ورزشکار زن جهان تا کنون شناخته شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۵    
فعالیت ناوگان قطارشهری در خطوط یک و 2 از روز سه شنبه طبق روال عادی از ساعت 6 صبح تا ساعت 20 انجام خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۶    
استاد ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تا زمان کمال الملک تصویری از فردوسی نبوده و اولین تصویر از فردوسی توسط وی به رسم درآمده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۶    
سخن گوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: زمان پرداخت تسهیلات 2 میلیون تومانی به افرادی که شغل ثابت ندارند مشخص نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۶    
دولت به خودروسازان اعتبار و وام های بلاعوض می دهد و آنها را کمک مالی می کند اما این کمک مالی از کجا تامین می شود؟ از صندوق و بودجه عمومی دولت و در حقیقت جیب مردم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۰    
عبدالحمید قدیریان هنرمند نقاش با مرور تجربه اخیر خود در خلق تابلوی نقاشی در حرم مطهر امام رضا(ع)، بر لزوم شناخت و پرداخت بیشتر هنرمندان به موضوعات ماوراءالطبیعه در آثار هنری خود تأکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۱    
جزئیاتی از عملکرد شبکه فساد وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی، 2 نماینده مجلس و مدیر عامل سایپا از سوی قوه قضائیه منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۶    
قیمت سکه طرح جدید 50 هزار تومان و طرح قدیم 100 هزار تومان کاهش یافته است. قیمت طلا نیز حدود هشت هزار تومان ارزان شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۰    
صدیقه کیانفر، هنرمند عرصه رادیو، تلویزیون و تئاتر صبح روز دوشنبه (پنجم خردادماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی عراق در سخنانی اظهار کرد: صحبت ها درباره ازسرگیری پروازها در این کشور با آغاز ماه ژوئن صحت ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۵    
هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دوم خرداد 1376 یکی از مهم ترین برگ های تاریخ سیاست ورزی در ایران را ورق زد و نقطه آغازی بر فعالیت جریان اصلاح طلبی بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۲    
هیچ یک از مراحل ثبت نام، نیازی به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۰    
پول های واریزی در اختیار خودروساز قرار نمی گیرد و همچنین بنابر محدودیت های قانونی که از طرف بانک های عامل مطرح شده، امکان تعلق گرفتن سود به وجوه واریزی متقاضیان وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۱    
ماشین را استارت می زنیم و راهی روستایی در جاده کلات می شویم که این روز ها به قمصر خراسان معروف شده است و گلاب آن نه تنها در مشهد، بلکه در دیگر شهر ها هم به فروش می رسد و مشتری دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۵    
جزئیاتی از عملکرد شبکه فساد وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی، 2 نماینده مجلس و مدیر عامل سایپا از سوی قوه قضائیه منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۱    
درهای حرم مطهر امام رضا(ع) پس از 69 روز بروی زائران حریم رضوی بازگشایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۷    
کنسرت آنلاین همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی با همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس با نام نسیم وصل ساعت 21 روز یکشنبه (4 خرداد 99) از محل تالار وحدت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۵    
نقدینگی مربوط به گردش پول سهام عدالت مطلوب است و گردش پولی سهام عدالت از نوع نقدینگی منفی نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۲    
ویروس کرونا می تواند روی سطوحی همچون صفحه نمایش موبایل ها تا 96 ساعت یا 4 روز در دمای طبیعی اتاق زنده بماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۰    
قشر ضعیف و متوسط جامعه در اردیبهشت ماه برای خرید و تأمین مایحتاج خود با تورم بالای 28 درصد مواجه بوده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۶    
دستگاه هایی که کمتر از 50 درصد از امتیازات شغلی بهره مند شده اند در سال جاری تا این سقف بخشنامه دولت را برای کارمندان خود اجرایی خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۷    
200 هکتار از اراضی کشاورزی مشهد زیر کشت گل محمدی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۵    
صدیقه کیانفر، هنرمند عرصه رادیو، تلویزیون و تئاتر صبح روز دوشنبه (پنجم خردادماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۱    
از مجموع 12 هزار و 261 خورویی که در سال های اخیر در گمرک و بنادر توقیف و مجوز خروج نداشتند، 1100 دستگاه فاقد ثبت سفارش است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۱    
در حال تحقیق بر روی سیستم های (DSS (Decision Support System یا سیستم های تصمیم یار هستیم که به مدیران پروژه این قابلیت را می دهد که تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۶    
استقلال به دنبال این است که یک قرارداد دائمی با لئوناردو پادوانی به امضا برساند و هر ساله باشگاه به این بازیکن برزیلی پرداختی داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۷    
به گزارش شهرآرانیوز ، مرکز ردیابی نفتکش ها دقایقی پیش در پیامی توئیتری از لنگر انداختن نخستین کشتی حاوی سوخت ایران در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا خبر داد. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۱    
بخش زیادی از مردم بر اثر تبلیغات سوء رسانه های مجازی و مغرض و وجود دیوار بی اعتمادی مابین دولت-ملت به غلط ETF را مترادف با سرکیسه کردن و گران فروشی دولت می پنداشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۲    
سهامداران می توانند در افزایش سرمایه شرکتی که در آن سهم دارند شرکت کنند، سهام خود را نگهداری کنند و سود سالانه دریافت کنند یا سهام خود را بفروشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات گفت: متأسفانه ساختار استاندارد مالیات دخانی هنوز در کشور شکل نگرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۷    
اگر فعالان بازار به سرمایه گذاری در بورس با دید میان مدت نگاه کنند، متوجه خواهند شد که اصلاح بازار جای چندانی برای نگرانی ندارد.