جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۱۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 5 دی 1395 - shahrefarda.ir

شهر فردا 31 شهریور 1395 شهر فردا 30 مهر 1395 شهر فردا 30 آبان 1395 شهر فردا 30 آذر 1395 شهر فردا 30 بهمن 1395 شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 دی 1395 شهر فردا 2 دی 1395 شهر فردا 3 دی 1395 شهر فردا 4 دی 1395 شهر فردا 5 دی 1395 شهر فردا 6 دی 1395 شهر فردا 7 دی 1395 شهر فردا 8 دی 1395 شهر فردا 9 دی 1395 شهر فردا 10 دی 1395 شهر فردا 11 دی 1395 شهر فردا 12 دی 1395 شهر فردا 13 دی 1395 شهر فردا 14 دی 1395 شهر فردا 15 دی 1395 شهر فردا 16 دی 1395 شهر فردا 17 دی 1395 شهر فردا 18 دی 1395 شهر فردا 19 دی 1395 شهر فردا 20 دی 1395 شهر فردا 21 دی 1395 شهر فردا 22 دی 1395 شهر فردا 23 دی 1395 شهر فردا 24 دی 1395 شهر فردا 25 دی 1395 شهر فردا 26 دی 1395 شهر فردا 27 دی 1395 شهر فردا 28 دی 1395 شهر فردا 29 دی 1395 شهر فردا 30 دی 1395 
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۱    
سکه تمام طرح جدید با افزایش 36 هزار تومانی نسبت به دیروز به یک میلیون و 214 هزار تومان رسید و دلار آمریکا نیز 4137 تومان فروخته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۱    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 238 میلیارد ریال مشارکت مردمی داشته ایم که به نسبت برنامه پیش بینی شده 95 درصد تحقق برنامه را داریم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۱    
پروازهای خروجی از فرودگاه مهرآباد به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۱    
گاندی می گوید قوانین را ما انسان ها وضع کرده ایم و می توانیم آنها را تغییر دهیم، اما باید پرسید چرا این عزم در خصوص کودکان سرزمین مان وجود ندارد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۱    
کهنسال ترین درخت بونسای جهان که احتمال می رود در سال 1625 کاشته شده باشد، از سال 1976 در باغ ملی آمریکا نگهداری می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۱    
استقبال مردم مریوان از محمد باختر سرباز فداکار مریوانی که برای نجات یک سگ پای خود را از دست داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۰    
شهردار منطقه 8 گفت: با لایروبی و پاکسازی مسیل اصلی منطقه 8 ( چهار مسیل) و سایر اقدامات پیشگیرانه ، مشکل آبگرفتگی در سطح این منطقه در مواقع بارندگی نخواهیم داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۳    
آثار منتخب گرافیست های مشهدی به مناسبت حماسه 10 دی 57، در بیلبوردهای سطح شهر اکران خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۲    
به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع) مراسم گرامیداشتی با شهردار ارومیه و معاونین، مسئولان استانی و شهروندان مسیحی ارومیه در کلیسای ننه مریم برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲    
مراسم بزرگداشت آیت الله واعظ زاده خراسانی با حضور شخصیت های لشکری و کشوری در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد؛ در این مراسم فرزندان رهبر معظم انقلاب نیز حضور داشتند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: اماکن و مراکز بسیاری در سطح شهر تهران به لحاظ گردشگری وجود دارد که مغفول مانده که بناداریم با فعال سازی کانون های گردشگری محلات پایتخت در راستای شناساندن این ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در ادارات استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۱    
پیامبر اکرم (ص) معیارهای را برای ازدواج معرفی کرده اند، که سالم ترین و مطمئن ترین معیارها است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۱    
همه ما خوب می دانیم دوز مناسبی از کافئین چطور می تواند سرحالمان بیاورد. با این حال شاید ندانیم وقتی که قرار است حسابی سرحال بیاییم بهتر است اسپرسو سفارش بدهیم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۱    
جام مهربانی رقابت های شطرنج به منظور حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در قزوین برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۱    
استاندار اصفهان از اجرای طرح حلقه چهارم ترافیک شهر اصفهان خبر داد و گفت: جلوگیری از ورود وسایط نقلیه سنگین به محدوده شهر ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۱    
مانند سال های گذشته در آستانه جشن سال نو میلادی بخش های قابل توجهی از بازار مصرف رنگ و بوی کریسمس به خود گرفتند که همین امر بازاری را با چرخش مالی بالایی فراهم کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: تعاونی تاکسیرانان این شهر با همکاری اتاق تعاون هرمزگان تأسیس می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۱    
سرپرست پلیس راه استان هرمزگان گفت: تصادف زنجیره ای شش دستگاه خودرو در جاده گچین-بندرخمیر در 40 کیلومتری غرب بندرعباس، چهار کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۱    
هیئت دولت با ارائه تسهیلات کم بهره برای نوسازی تاکسی های فرسوده در کلان شهرها موافقت کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 4 تن و 524 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 11 باند قاچاق مواد افیونی در 10 عملیات در یک ماهه گذشته توسط مأموران انتظامی این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۱    
در مراسمی با حضور شهردار قزوین اولین شهر کتاب با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی و علاقمندان به کتاب در شهر قزوین راه اندازی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۴    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ 3 سامانه سرد، بارشی دمای هوای استان گلستان تا 10 درجه کاهش می یابد و مردم استان تا پایان هفته هوایی سرد را تجربه می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۴    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار سارق بانک تجارت بجنورد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۴    
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: وضعیت تجهیزاتی نامطلوب اورژانس115 قزوین توسط نهادهایی که از شورای شهر و شهرداری قزوین درخواست مساعدت مالی دارند، رصد شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: در آذرماه سالجاری 1پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و 15 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر شد
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هرمزگان در کم تحرکی رتبه نخست را در کشور دارد و این یک زنگ خطر جدی است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۳    
شهر آگسبورگ در ایالت بایرنِ آلمان به دلیل کشف بمب 1800 کیلویی تخلیه شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۳    
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران می گوید: اگر ظرفیت های جدید مالیاتی شناسایی شود، 30 درصد به درآمد مالیاتی کشور افزوده خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
بازی های آنلاین خطرناک ترین و مخرب ترین آسیب ها را برای کودکان نوجوانان به دنبال دارند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۳    
امروزه استفاده از زباله ها در هنر خیابانی در بسیاری از شهرها رواج پیدا کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۳    
امروز سیزدهمین سالگرد زلزله اندوهبار "بم" است؛ زلزله ای به بزرگی 6.3 ریشتر که در ساعت 5:26 بامداد 5 دی ماه 1382 در کمتر از 12 ثانیه گرد مرگ را بر چهره ی بم ریخت و 26 هزار و 271 کشته بر جای گذاشت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۳    
یوسفیان با اشاره به افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در بودجه 96 و اثر آن در تعیین حقوق پایه و دستمزد کارگران گفت: هرچند مقایسه این دو گروه قابل درک است ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۳    
مدیرگروه پل و بزرگراه های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از تلاش برای تامین دسترسی بزرگراه آزادگان به خیابان شهید غیبی در محدوده منطقه 20 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۳    
در راستای کمپین آسمان آبی زمین پاک ، دوره های آموزشی چهره به چهره بازیافت برای کاهش زباله در میدان های میوه و تره بار منطقه برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۳    
آرامستان ارامنه در محله خاور شهر منطقه 15 با حضور مشاور شهردار و رییس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۳    
تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش کارکنان شهرداری بین شرکت خدمات اداری شهر و مدیریت آموزش شهرداری تهران منعقد گردید.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه استراتژی ما در حوزه مطالعات بر کار پژوهشگران محلات استوار است ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۳    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از جمع آوری پل گیشا خبر داد و گفت: اوایل سال آینده این پل جمع آوری و به جای آن یک زیر گذر ساخته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۳    
با حضور شبانه روزی عوامل شهرداری منطقه 3 طی بارندگی اخیر شهر تهران و اقدامات پیشین از جمله لایروبی کانال ها و احداث دریچه و چاههای جذبی در نقاط آبگیر بزرگراهها و معابر ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۳    
رئیس اورژانس کشور در بازدید از مرکز مدیریت بحران شهر تهران و آشنایی با سامانه ها،در حوزه مدیریت بحران و تاکید بر لزوم همکاری مشترک دو سازمان در تهران از هماهنگی اورژانس با دو مرکز قلب و مغز برای ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۳    
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از فوت چهار نفر بر اثر ریزش کوه در محور کرج – چالوس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۳    
امروز بی رحم ترین شکارچیان قوهای گیلان دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۳    
بوستانک محله زنجان جنوبی واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع خیابان دامپزشکی با حضور شهردار و جمعی از مدیران منطقه 10 افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۳    
رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: خانه های قدیمی در شهر بجنورد تبدیل به مهمانخانه برای گردشگران شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۳    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد به اختلاف نظرهای ایجاد شده در ارتباط با آسفالت بلوار کوثر یزد اشاره کرد و گفت: آسفالت معابر یزد بر اساس نیازسنجی توسط نمایندگان شورا انجام شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش باران در روزهای آینده در استان گفت: اوج بارش ها در مناطق شمالی و شرقی خواهد بود که به وقوع سیل در برخی حوضه ها می انجامد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
قائم مقام شهرداری منطقه 6 با حضور در کلیسای حضرت توما میلاد حضرت عیسی (ع) را به هموطنان آشوری تبریک گفته و اشاره کرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل شرکت راه آهن از تکمیل و افزایش خطوط تهران- کرج تا پایان سال جاری و بهره برداری از خط دوم قزوین- زنجان در پایان سال 96 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان با اشاره به نیاز این منطقه به فضای آموزش گفت: آموزش و پرورش استان تلاش می کند که از تعداد مدارس دو شیفته بکاهد ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد گفت: برای اینکه مردم به سمت تفکیک غیرمجاز ملک خود نروند، باید سخت گیری شهرداری یزد در ارتباط با تفکیک پلاک ها کاهش یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری کارگاه های اخلاق و مهارتهای شهروندی در سرای محلات این منطقه خبر داد .
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خرمشهر گفت: با هماهنگی شهردار خرمشهر و با پیگیری نماینده مردم در مجلس به زودی 33دستگاه اتوبوس فرسوده و بلااستفاده اتوبوس رانی خرمشهر به سازمان همیاری ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
افزایش آمار ایدز در میان زنان با وجود هشدارهای مکرر کارشناسان، در میان انبوه اخبار، گاه به فراموشی سپرده می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تونل انقلاب تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و این پروژه به لحاظ تامین اعتبار نیازمند نگاه ویژه از سوی مسؤولان است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل، از ممنوعیت عرضه و فروش قرص برنج و برخورد جدی و قانونی با فروشندگان این قرص خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: وجود آمار بالای تصادفات فوتی عابر پیاده زنگ خطری برای این استان محسوب می شود که امیدواریم همت قابل توجهی در این حوزه از سوی مسؤولان صورت گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: عملیات برف تکانی درختان و درختچه ها برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه ها در سطح شهر ارومیه ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
نخستین پارکینگ طبقاتی سنندج صبح امروز با حضور مسؤولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
تازه ترین سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا 7 برای تعداد دیگری از کاربران گوشی های هوشمند قابل دسترس و استفاده شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مسجد جامعی در تقدیر از انتشار کتاب" قانون شهرداری در نظم حقوقی کنونی" گفت:8-315 این کتاب منبع مفیدی برای قوانین شهرداری است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
استاندار کردستان از اختصاص 30 میلیارد تومان برای کمک به شهرداری های استان از محل اعتبارات سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مرتضی راجی مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه 21 از اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سرای محلات 13گانه این منطقه خبر داد .
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
شهردار سنندج ضمن ابراز خرسندی از افتتاح نخستین پارکینگ طبقاتی سنندج، گفت: عملیات اجرایی احداث دو پارکینگ طبقاتی دیگر در سال آینده آغاز خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس از آغاز اجرای عملیات شانه سازی جاده به طول 10 کیلومتر در محور اصلی بشرویه – فردوس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: 9 میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهداشت و درمان شهر معمولان طی شش ماه گذشته هزینه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان از دستورات ویژه وزیر راه و شهرسازی برای بهبود وضعیت محور مواصلاتی بندرعباس تا بندر شهید رجایی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۳    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری حادثه زلزله بم گفت : زلزله بم به ما این هشدار را داد که ضوابط شهر سازی و رعایت اصول ایمنی را باید بیش از پیش رعایت کنیم تا به این سرنوشت دچار نشویم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد گفت: جلسات هماهنگی با دستگاه های مرتبط شهرداری در زمینه ساماندهی دست فروشان برگزار و این موضوع تا هفته آینده انجام می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
آزاد سازی این زمین ها فصل مشترک همکاری و همدلی دولت و شهرداری است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از راه اندازی اولین پایگاه امدادهوایی اورژانس در این استان خبر داد و گفت: 15 مکان برای فرود بالگرد امدادی در نظر گرفته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: بیش از 6 هزار کیلوگرم انواع مواد لبنی فاسد در این استان کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی فارس گفت: 50 درصد عمده مصالح ساختمانی در این استان شامل استاندارد اجباری است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
با حضور معاون اداری و مالی اداره کل راه و شهرسازی فارس، حسن شعبانی به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی جهرم معرفی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۳    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا یک فوریت لایحه احداث تراس سبز بر بام طبقات همکف در کلیه زیر پهنه هایS وM که سطح اشغال طبقات همکف در آن ها بیشتر از سایر طبقات می باشد را به تصویب رساندند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۳    
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین تشکیل کمیته بررسی عملکرد و فعالیت های شورای سرمایه گذاری شهرداری قزوین مصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۳    
شهردار تبریز احداث کارخانه زباله سوز و تولید انرژی از پسماند را گام بزرگ شهرداری تبریز برای حفظ محیط زیست این کلانشهر دانست.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۳    
در جریان برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی بازرس اصلی و علی البدل این مجموعه برای یکسال مالی انتخاب شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد گفت: در راستای تحقق شهر الکترونیک، پرداخت پارک شادی یزد الکترونیکی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۳    
دسامبر ماه پیش بینی های صنعتی است و پیشرفت در زمینه های مختلف فناوری و یا زنگ خطرهای اقتصادی اعلام می شود. یکی از این خبرها خاموشی 24 ساعته اینترنت در سال 2017 است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اعلام ادامه تخلفات مجتمع تجاری روشا و تبدیل پارکینگ های این مجتمع به واحد تجاری ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل 10 عضو یک خانواده و مجروحیت پنج عضو دیگر در شهرستان فهرج کرمان در عملیات غافلگیرانه پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۳    
سرپرست پروژه کمربند سبز شمالی مشهد گفت: یکی از اقدامات شهرداری مشهد برای کاهش مشکلات زیست محیطی شهر، ساماندهی کال کشف رود در قالب احداث کمربند سبز شمالی مشهد است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۳    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه چگونگی و نحوه تخصیص عوارض حاصله از اجرای مصوبه اخذ عوارض و گسترش فضای سبز شهر تهران را به تصویب رساندند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات از مکانیزه شدن کمیسیون ماده صد شهرداری کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد .
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: در آینده در استان اصفهان مشکلی در حوزه حمل ونقل ریلی وجود نخواهد داشت و با افتتاح دو خطه میبد به زرین شهر و انجام کلنگ میبد به محمدیه و فعال کردن اصفهان به اهواز ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: تا مهرماه 96 تمامی واگن های خط 2 قطارشهری به صورت مونتاژ شده در مشهد خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل فنی و طراحی شهری شهرداری قم گفت: استانداردهای مناسب سازی ویژه معلولان در تیپ جدید ایستگاه های اتوبوس رعایت می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۳    
مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از ثبت نام بیش از 40 هزار متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک سال 96 خبر داد و گفت: هفته آینده سهمیه ادارات، رسانه ها و . . ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی تمام مباحث مالی و سرمایه گذاری پروژه پیامبر اعظم را خدشه دار کرده است ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۳    
فرماندار ویژه بابل گفت: مردم بابل از شورا و شهرداری خدمت می خواهند و شایسته نیست با درگیری های موجود، زمینه نگرانی شهروندان را فراهم کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از نصب پانصد دستگاه ایزی شارژ در بیش از 100 ایستگاه مترو تهران خبر داد و افزود ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۳    
گسترش پدیده حاشیه نشینی در شهرهای گیلان به ویژه در رشت، لنگرود، بندر انزلی و تالش توسعه استان را در کلاف سردرگمی پیچیده و برطرف کردن این معضل نیازمند برنامه ریزی است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: در شرایطی که شهرداری رشت دچار بحران مالی است صرف هزینه 250 میلیون تومانی برای روز رشت ضرورتی ندارد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۳    
برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک اتوبوس در اتوبان صیاد شیرازی راکب موتور سیکلت را به کام مرگ کشید.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۳    
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 459 کیلو و 800 گرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 در این رابطه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه از آمادگی 8 دستگاه کمپرس برف روب، 8 دستگاه نمک پاش اتوماتیک و 9 دستگاه دریلر برای برف روبی معابر ارومیه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس ستاد احیاء زکات استان قم از جمع آوری یک میلیارد و 200 میلیون تومان زکات طی 9 ماهه سال جاری در این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از رشد 60 درصدی اکران های فرهنگی در 9 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
  • ۱