چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 3 فروردین 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 2 فروردین 1396 شهر فردا 3 فروردین 1396 شهر فردا 4 فروردین 1396 شهر فردا 5 فروردین 1396 شهر فردا 6 فروردین 1396 شهر فردا 7 فروردین 1396 شهر فردا 8 فروردین 1396 شهر فردا 9 فروردین 1396 شهر فردا 10 فروردین 1396 شهر فردا 11 فروردین 1396 شهر فردا 12 فروردین 1396 شهر فردا 13 فروردین 1396 شهر فردا 14 فروردین 1396 شهر فردا 15 فروردین 1396 شهر فردا 16 فروردین 1396 شهر فردا 17 فروردین 1396 شهر فردا 18 فروردین 1396 شهر فردا 19 فروردین 1396 شهر فردا 20 فروردین 1396 شهر فردا 21 فروردین 1396 شهر فردا 22 فروردین 1396 شهر فردا 23 فروردین 1396 شهر فردا 24 فروردین 1396 شهر فردا 25 فروردین 1396 شهر فردا 26 فروردین 1396 شهر فردا 27 فروردین 1396 شهر فردا 28 فروردین 1396 شهر فردا 29 فروردین 1396 شهر فردا 30 فروردین 1396 شهر فردا 31 فروردین 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۰    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به انجام بیش از 19 هزار مأموریت ترافیکی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی گفت: در این مدت بیش از 17 هزار نفر به دلیل حوادث ترافیکی در سراسر کشور مصدوم شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
در سومین روز سال جدید بیش از 16 هزار خودرو از پارکینگ های هسته مرکزی شهر قم استفاده کرده اند
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
سه ایستگاه گردشگری در بافت تاریخی منطقه 11 در ایام نوروز به ارائه خدمات می پردازند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
پورشه به طور میانگین از فروش هر خودروی خود 17 هزار دلار سود عملیاتی کسب می کند. این رقم نسبت به سایر خودروسازان دیگر بیشتر است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: انتظار داریم با کمک مشترکان تهرانی بتوانیم حداقل 200 مگاوات در تابستان سال 96 مدیریت مصرف داشته باشیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۲    
شورایعالی شهرسازی و معماری در مصوبه ای 11 بندی به حادثه ساختمان پلاسکو پرداخت و با تاکید بر لزوم اجباری شدن بیمه کیفی ساختمان به خصوص در ساختمان های بلند کشور ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۰۲    
در حال حاضر برای خرید خانه در مناطق شمالی شهر تهران مانند سعادت آباد باید حدود 560 میلیون تومان هزینه کرد این در حالی است که برای خرید مسکن در شرق تهران و محله تهرانپارس باید حدود 170 تا 180 میلیون ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۲    
مدیر تولید مستند ایران بابیان اینکه مستند ایران در 400 قسمت تولید و پخش خواهد شد، گفت: برای نشان دادن زیبای ها و پتانسیل های گردشگری ایران نیازمند تعامل و همراهی همه دستگاه ها هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: گردشگران از توقف در حریم رودخانه ها و پایین دست سدها در استان ایلام خودداری کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۲    
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: از سال 92 تاکنون به 108 شهر و 9 هزار روستا گازرسانی شده و در حال حاضر 5 میلیون مشترک در کشور مصرف کننده گاز طبیعی هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: اورژانس استان مرکزی بیش از 1100 مورد ماموریت در ایام نوروز انجام داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۲    
مجتبی شاکری نظارت و لزوم ایجاد مرکز پژوهشی شورای شهر را از جمله دستورکارهای مهم شورای پنجم عنوان کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۲    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: در اثر ریزش سنگ در محور کرج - چالوس یه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اقامت 9 میلیون نفر شب در مراکز اسکان سراسر کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی می گوید: اصلاً مسکن مهر بودجه دولتی نداشت که بخواهیم قطع کنیم. بودجه آن از طریق تسهیلات بانکی و خود منابع متقاضیان تأمین شده و می شود و این کاملاً بحث غلطی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۲    
اگرچه معمولا هکرها رایانه یا یک پایگاه اینترنتی را که به خوبی محافظت نشده می یابند تا به اطلاعاتی که در آن ذخیره شده دسترسی پیدا کنند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۲    
غارنوردی در نوروز فرصتی فراهم می کند تا طبیعت گردان با زیستگاه های انسان های نخستین پارینه سنگی و نوسنگی و آیین هایشان آشنا شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 3 میلیون و 60 هزار و 456 زائر و مسافر در بازه زمانی سفرهای نوروزی به مشهد مقدس سفر کرده اند که در مقایسه با آمار سال گذشته حدود 10 درصد افزایش را نشان می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۲    
یکی از مراجع تقلید به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با قاچاق اشاره کرد و گفت: باید جلوی گلوگاه های قاچاق به کشور گرفته شده و این گلوگاه ها به روی قاچاقچیان بسته شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۲    
مدیر امور گردشگری و ابنیه تاریخی شهرداری منطقه 12 از برگزاری تور گردشگری ویژه خانواده معظم شهدای ساکن در منطقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۲    
روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران فایل صوتی منتسب به جلسات شورای شهر تهران را تکذیب کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۲    
رییس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار ثبت نام کاندیداها برای انتخابات شوراهای شهر و روستا را 58 هزار 937 نفر اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
عضوهیات رئیسه شورای شهر تهران ازنهایی شدن کاندیدای جمنا تا 21 فروردین خبر داد و گفت که قصد دارد این بار با این لیست در انتخابات شورای شهر تهران شرکت کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
رئیس فعلی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: هنوزهیچ جریانی با من برای قرارگرفتن نامم در لیست شان وارد مذاکره نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۲    
استان کرمان با جاذبه ها و مناطق گردشگری منحصر به فرد، همه ساله در ایام نوروز پذیرای میهمانان و مسافران نورزی است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۲    
معاون جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای آغاز تعطیلات سال نو تاکنون 30 هزار زائر سرزمین نور و مسافران نوروزی از خدمات جمعیت هلال احمر خوزستان بهره مند شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۲    
فعالان ورزشی شورای شهر چهارم، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در فرمانداری تهران، کاندیداتوری خود را برای انتخابات شورای پنجم به طور رسمی اعلام کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ایلام گفت: از روز 25 اسفند تاکنون نزدیک به 85 هزار نفر از طریق مرز مهران تردد داشه اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۲    
استاندار بوشهر گفت: برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شده به سبب بروز طوفان دریایی در بندر دیر پیگیری های لازم انجام شده که در نخستین جلسه هیئت دولت راهکارهای لازم برای حل مشکلات مردم ارائه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۲    
اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان بارش برف در ارتفاعات و احتمال کولاک برف را پیش بینی کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی از دیشب بارش برف و باران مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل را فرا گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۲    
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر با اعلام یک خبر خوش برای زائران بارگاه منور رضوی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته از سوم فروردین ماه تا پایان تعطیلات نوروزی زائران می توانند از تخفیف 30 درصدی در تمام هتل ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۲    
فرمانده ناجا گفت: علاوه بر 300 هزار نیروی انتظامی، جمعیت قابل توجهی از نیروهای دستگاه های مختلف در قرارگاه های نوروزی برای تامین امنیت و آرامش مردم در حال فعالیت هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۲    
گزارش های مرکز آمار ایران نشان می دهد زنان حدود 70 درصد از 615 شغلی را که در سال 1395 ایجاد شد، به دست آوردند
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 617 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در 2 عملیات مشترک پلیس این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲    
روز گذشته در پی بی احتیاطی و بی توجهی به علائم هشدار دهنده ممنوعیت شنا 2 نفر در چابهار و 2 نفر در زابل غرق شدند که در پی اقدام به موقع نیروهای امدادی غرق شدگان در چابهار نجات یافتند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲    
فرانکفورت یک میلیون نفر هم جمعیت ندارد اما علاوه بر قرار گرفتن پس از شهرهای مهم دیگر آلمان، برلین، هامبورگ، مونیخ و کلن، با خصوصیات جغرافیایی و اقتصادی خود ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲    
رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا محدوده تونل کندوان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رییس مجلس شورای اسلامی به روسای شش کمیسیون اقتصادی و رییس مرکز پژوهش های مجلس ماموریت داد تا در جهت ارائه برنامه های منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال اقدام کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
سرپرست پلیس راه ایلام با اشاره به شروع مجدد بارش باران از اواسط شب گذشته و لغزندگی جاده ها به رانندگان توصیه کرد با احتیاط برانند و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به روند کاهشی دما در استان گفت: این سامانه سبب مواج شدن دریای خزر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
تحلیل مجله گلوبال فاینانس نشان می دهد کشورهای آفریقایی در میان فقیرترین کشورهای جهان قرار دارند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رییس انجمن تغذیه ایران به مردم توصیه کرد: آجیل ها با وجود اینکه جزو خوراکی های سالم محسوب می شوند اما کالری بالایی دارند و باید به مقدار متعادل مصرف شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان البرز گفت: در دومین روز از سال جاری بیش از 255 هزار و 228 تردد از محور کرج - چالوس انجام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
یک کارشناس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در مورد بیماری های ناشی از وقوع تغییر اقلیم اظهار کرد: تغییر آب و هوا با تغییر الگوهای بارش و اختلال زیست بوم ها ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی این سازمان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست که از استقرار در حریم رودخانه ها خودداری کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد با اشاره به اینکه نخستین اتوبوس آموزش فرهنگ ترافیک کشور در یزد رونمایی شد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور وارد استان لرستان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: بارش های استان لرستان به صورت منقطع، ناپیوسته، با شدت و ضعف تا روز شنبه ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان ضرورت ساخت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه گفت: به دلیل عدم تناسب آب فاضلاب با حجم تصفیه خانه موقع بارندگی آب ها بدون یک قطره تصفیه مستقیماً به دریاچه منتقل ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
بهار، فصل روئیدن سبزیجات و میوه هایی است که تنوع بیشتری نسبت به خوراکی های سایر فصول دارند. مصرف این غذاهای بهاری، می تواند بدن انسان را از درون خانه تکانی کند و سلامت را به همراه بیاورد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به بارش برف در محور شاهرود توسکستان گرگان، از رهاسازی 60 خودروی گرفتار در برف این محور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان از دستگیری قاتل فراری " ح. م" در هنگام خروج از سمت مرز پاکستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 117 کیلومتر بزرگراه و 20 کیلومتر راه اصلی افتتاح شد گفت: تا شش ماه آینده 6 پروژه به طول 45 کیلومتر در خراسان جنوبی افتتاح می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نورسبلان گفت: جشنواره دوقلوها 5 فروردین ماه در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: در کلانشهرها و شهرهای بزرگ رقابتهای سیاسی هست، که می تواند فرصت تلقی شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
بارش برف بهاری و برودت ناگهانی هوا مردم استان آذربایجان غربی را غافلگیر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از بارش برف در گردنه های استان قزوین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی این استان گفت: هم اکنون ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان به ویژه محور تهران - مشهد عادی و روان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: با توجه به حجم بالای کمک های مردمی در آستانه سال جدید توزیع کمک های مردمی بین نیازمندان تا 5 فروردین ماه ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۲:۰۴    
اهرام فراموش شده مروئه در بیابان سودان در طول بخش هایی از رودخانه نیل واقع شده اند و علت اینکه از کشفیات هیجان انگیز باستان شناسان محسوب می شود این است که به پادشاهان و ملکه های انگلیسی تعلق دارند.