شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 8 فروردین 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 2 فروردین 1396 شهر فردا 3 فروردین 1396 شهر فردا 4 فروردین 1396 شهر فردا 5 فروردین 1396 شهر فردا 6 فروردین 1396 شهر فردا 7 فروردین 1396 شهر فردا 8 فروردین 1396 شهر فردا 9 فروردین 1396 شهر فردا 10 فروردین 1396 شهر فردا 11 فروردین 1396 شهر فردا 12 فروردین 1396 شهر فردا 13 فروردین 1396 شهر فردا 14 فروردین 1396 شهر فردا 15 فروردین 1396 شهر فردا 16 فروردین 1396 شهر فردا 17 فروردین 1396 شهر فردا 18 فروردین 1396 شهر فردا 19 فروردین 1396 شهر فردا 20 فروردین 1396 شهر فردا 21 فروردین 1396 شهر فردا 22 فروردین 1396 شهر فردا 23 فروردین 1396 شهر فردا 24 فروردین 1396 شهر فردا 25 فروردین 1396 شهر فردا 26 فروردین 1396 شهر فردا 27 فروردین 1396 شهر فردا 28 فروردین 1396 شهر فردا 29 فروردین 1396 شهر فردا 30 فروردین 1396 شهر فردا 31 فروردین 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از شتاب گرفتن عملیات اجرایی بزرگراه ایلام- مهران (محور اربعین) خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۳    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:از اول اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه سالجاری با نظارت دانشگاه علوم پزشکی 510 کیلو گرم گوشت قرمز و سفید در زنجان معدوم شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 30 واحد رشد کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۱    
شهردار منطقه 22 از اتخاد تمهیدات و تدابیر لازم و اجرای هماهنگی با کلیه سازمان های خدمات رسان منطقه و بکارگیری بیش از 2800 نفر در این سازمان ها در روز طبیعت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۰    
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از بهره مندی 39 هزار مسافر نوروزی از خدمات جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۰    
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: متوسط سرعت خودروها در ورودی های شهر قم بیش از حد مجاز است که باید کنترل شود
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۰    
مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: میوه های دولتی به منظور رفاه حال مردم تا 15 فروردین در اصفهان، توزیع می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۰    
رقابت برای شورای شهر قدرتمند تهران همواره جنجالی بوده است. در طول یک دهه اخیر، اصولگرایان اکثریت را در شورا در دست داشته اند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۰    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اسفندماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به اسفندماه 1394 معادل 9 درصد است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۰    
روستای تاریخی سریزد با قدمت 2 هزار و 500 سال پنجمین روستای نمونه گردشگری بین المللی ایران به شمار می رود که در تعطیلات نوروز میزبان تورهای گردشگری از سراسر جهان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آران و بیدگل گفت: عملیات جست وجو و امداد و نجات برای یافتن گمشدگان در منطقه کویری مرنجاب، منجر به پیدا شدن چهار نفر از گردشگران مفقودی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در سال گذشته شاهد وضعیت بسیار خوبی در شهر از نظر تنظیف، پاکیزگی و فضای سبز بودیم، گفت: در هر مسیر که در شهر قم رفت و آمد می کنیم آثار آبادانی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۰    
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از برنامه ریزی ویژه عمرانی در شهر قم تا سال 1400 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۰    
سقائیان نژاد شهردار قم با آیت الله مقتدایی نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۰    
شهردار قم اختصاص ردیف بودجه ویژه برای مساجد در سال 96 را یادآور شد و گفت: این بودجه 5 میلیارد تومانی صرفاً برای ساماندهی مساجد و تقویت ظاهر آن هاست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰    
شهردار منطقه 11 تهران از شهروندان تهرانی و مسافران دعوت کرد تا در تعطیلات نوروز؛ از مسجد و یکی از اولین ساعت های شهری که 120 سال پیش بر برج مسجد مشیر السلطنه نصب شده است؛ بازدید کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰    
سه پسر بچه در میانه در آب برکه غرق شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهردرای تبریز از بازدید 60 هزار نفر از مسافران نوروز از عمارت تاریخی شهرداری تبریز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۰    
شهردار قم هزینه مترو در هر کیلومتر را بالغ بر 160 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: خط دوم مترو اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان را وارد شهر قم می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۰    
کهگیلویه و بویراحمد سرزمین آبشارهایی است بلند، بسان گیسوان بلند دختران لر و بسان بهار و به وسعت آسمان، از عروس آبشارهای ایران تا آبشاری که حکایت از افسانه ها دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۰    
بانه یکی از غربی ترین شهرهای استان کردستان است که علاوه بر داشتن جاذبه های فراوان طبیعی به واسطه ارائه اجناس با قیمت پایین در بازار این شهر به یکی از مناطق گردشگرپذیر استان کردستان تبدیل شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۰    
رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایتخت با قدمتی دیرینه ، در ناآگاهی مردم از وجود آثار تاریخی به سر می برد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان تهیه و تقدیم مجلس شورای اسلامی شده که مشکلات این قشر به زودی برطرف می شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۰    
نرخ ثبت نام کنندگان برای عضویت در شوراهای شهری و روستایی در سطح استان رقم 23 درصد افزایش را نشان می دهد که این آمار در شهر تهران به عنوان پایتخت 53 درصد رشد داشته است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در عملیات های روز گذشته نیروهای آتش نشانی هفت حریق در شهر قم خاموش شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۰    
آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی باید طبق زمان بندی انجام شود، گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۰    
کارآفرین روستای آساوله شهرستان کامیاران درباره تحقق شعار سال گفت: اولین گام دولت و مسئولان در تحقق شعار سال این است که موانع را از سر راه تولید بردارند و با پرداخت تسهیلات کم بهره از کارآفرینان حمایت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از افتتاح کامل تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ایجاد مراکز IXP و افزایش کیفیت سرویس های بومی، گفت: کاهش 20 درصدی تعرفه های ارتباطی در اواخر سال 95 ، تقویت شبکه ملی اطلاعات را در پی داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از اتخاذ تمهیدات ویژه برای مسابقه فوتبال بین تیم های ملی ایران و چین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
فردوس سرزمین یاقوت های سرخ خراسان جنوبی سرزمینی منحصر به فرد در دیار کویر این روزها چشم انتظار مسافران نوروزی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
کارشناس هواشناسی گیلان گفت: هوای گیلان از عصر امروز بارانی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محور هراز به سمت شمال را نیمه سنگین گزارش کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با حضور در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آخرین وضعیت ترافیکی و حمل و نقل عمومی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب را قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب بررسی کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم گفت: تقویت روحیه کار و تلاش، اولویت راهبردی بالندگی منابع انسانی در سال 96 به شمار می آید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۰    
با هماهنگی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، یک رام قطار همه روزه مسافران را در مسیر پل سفید-ساری و بالعکس جابه جا می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۰    
استاندار گیلان از سفر یک روزه ریاست جمهوری به این استان برای بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و صنعتی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۰    
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، محمدباقرقالیباف در حاشیه بازدید از تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس با بیان اینکه به حمدالله امروز و درابتدای سال جدید چندین پروژه مهم در شهر تهران به بهره ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب به کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۰    
جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: اتوبوسی با 17 مسافر در اتوبان تهران-قم آتش گرفت که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: بامداد امروز ریزش سنگ از کوه در جاده هراز 6 مصدوم برجای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۰    
اصفهان شهر جهانی خلاق امسال در عید نوروز با دیوار نگاری های مختلف و نقش بستن طرح صنایع دستی بر دیواره های سطح شهر به میزبانی متفاوتی از میهمانان نوروزی پرداخت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۰    
شهردار اردبیل گفت: تم گل کاری شهر اردبیل در سال جدید عوض می شود و برای اولین بار 5 نوع گل جدید در پارک ها و فضاهای سبز اردبیل کاشته خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین سال جاری، هشت میلیون و566 هزار مسافرنوروزی وارد خراسان رضوی شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بر اثر بارندگی و برخی بی احتیاطی ها از اوایل سال جاری تاکنون شش نفر در سطح استان فوت کردند و دو نفر نیز مفقود هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
در یکی از روستا های شهرستان مشگین شهر، جوانی حدودا 26 ساله با سقوط به دره جان خود را از دست داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۰    
بجنورد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دقایقی پیش در سفری یک روزه به خراسان شمالی وارد بجنورد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۰    
شهردار منطقه 13 از اجرای 2000 مترمربع فرش گل در شرق تهران در نوروز 96 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۰    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در اولین روزهای سال 96 گفت: برای اولین بار موفق شدیم بودجه مصوب سال 1396 شهرداری تهران را قبل از آغاز سال مالی جهت اجرا به مناطق 22 گانه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۰    
ساخت اولین موزهٔ ایران، در ابتدای خیابان 30 تیر، در سال 1313 خورشیدی به دستور رضا شاه توسط معمار فرانسوی، آندره گُدار، شروع شد. نما و سردر ورودی موزه به سبک نمای ایوان کسری ساخته شد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۰    
نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار ایرانی که روز شنبه - 5 فرودین - از سوی دادگاه تجدیدنظر رایاگادای هند، از اتهام به قتل تبرئه شد، در توئیتر خود از محمدجواد ظریف و ملت ایران تشکر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران، بیانگر برقراری شرایط سالم کیفی هوا در روز جاری (سه شنبه) است و انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا (شرایط پاک) در روز چهارشنبه برقرار شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
بنابر گفته معاون گردشگری، از بیست و هفتم اسفند 95 تا پنجم فروردین ماه 96 بیش از 24 میلیون نفر شب اقامت فعال در کشور ثبت و 28 میلیون بازدید نیز از مراکز مختلف انجام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
بازار اجاره مسکن در اولین ماه از سال جدید روزهای آرامی را می گذراند و این ثبات قیمت ها تا شروع فصل نقل و انتقالات یعنی اوایل تابستان ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
شهردار منطقه سه قم گفت: تمام امکانات زائر در بوستان فدک پیش بینی شده و این بوستان از ماههای قبل برای پذیرایی از مسافرین آماده گردیده و در واقع این بوستان کمپینگ اصلی استقبال از مسافرین در شهر قم است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
شهردار اصفهان گفت: در حوزه مبلمان شهری، فضای سبز، برنامه ها و رخدادهای فرهنگی، برنامه های ورزشی تلاش بر این بوده که متفاوت عمل کنیم تا با ایجاد رویکردهای نوآورانه گردشگران بیشتری را برای شهر اصفهان ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۰    
اصفهان شهر جهانی خلاق امسال در عید نوروز با نورپردازی های خلاقانه در سطح شهر به میزبانی متفاوتی از میهمانان نوروزی پرداخت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رسم است که با رسیدن سال نو به دیدن بزرگان فامیل و آشنایان برویم و این فرصت خوبی است تا با خانه های آجرسفیدی که بر گردن معماری این شهر حق دارند، دیداری تازه کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۰    
متولی طرح حمایت از کودکان کار در قزوین با اشاره به آمار کودکان کار که تاکنون ساماندهی شده اند، گفت: با توجه به دستگیری هایی که در سطح خیابان های شهر صورت گرفته ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری رویترز مجموعه تصاویری از شکوفه های درختان گیلاس در یکی از پارک های واشنگتن منتشر کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۰    
در بیشتر خانواده ها تقاضا برای کالای لوکس از رشد شتابنده ای برخوردار است. اگر کشش انواع کالاها را بررسی کنیم می بینیم هر چه درآمد خانوار افزایش یابد، تقاضا برای کالاهای لوکس بیشتر می شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
بشرویه با داشتن آثار تاریخی خشت و گلی فراوان به موزه خشت و گل خراسان جنوبی مشهور است که در ایام نوروز مسافران می توانند خنکای بهار را زیرسایه بادگیرهای زیبای این شهر تجربه کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به آنکه مشخص نیست بتوان نفت را با همین مقدار فروخت یا خیر ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
هر چند که بخش زیادی از مردم کشورمان درگیر برنامه هایی چون مسافرت و جشن و رفت و آمدهای خانوادگی می شوند، اما کسی نمی تواند انکار کند که بینندگان تلویزیون در تعطیلات، بیش از زمان های دیگر است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
سی ان ان می گوید با تحریم های تلافی جویانه ایران علیه شرکت های آمریکایی، روابط بد ایران و آمریکا به سمت بدتر شدن رفته و معامله 8 میلیارد دلاری با بوئینگ به خطر افتاده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
سریع ترین مرد دنیا تاکنون رکوردها و مدال های زیادی را کسب کرده است اما او در آستانه بازنشستگی قرار گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
معمولا لوکس ترین هتل های جهان به دلیل اشراف به دریا و آرامش خاص در سواحل و کنار دریا ساخته می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور هراز، محدوده لاسم و امامزاده علی، ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورها نیز ترافیک در جریان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برای تحقق تولید و اشتغال در صنعت خودرو باید بر طراحی و تولید خودروی ملی تمرکز شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
حق رأی دادن و تعیین سرنوشت از مصادیق حقوق شهروندی شمرده می شود. مهم ترین ابزار تحقق این حق در دوران معاصر ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
چای سفید، نوعی چای است که از جوانه ها و گلبرگ های تازه گیاه چای به دست می آید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
دیوار چین که طولانی ترین و بزرگ ترین سازه مهندسی تدافعی و نظامی از لحاظ زمان ساخت در جهان است با برف های بهاری سفیدپوش شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
از کشف میدان گازی کیش یک دهه می گذرد، با این حال این میدان همچنان چشم انتظار مسئولین برای اجرای یک طرح توسعه نشسته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
پلاسکو فرو ریخت واژه ای کوتاه و مختصر؛ حادثه ای که شاید بتوان از آن به عنوان مهم ترین حادثه پایانی سال 95 نام برد، اما در پس هر اتفاقی، تبعاتی آشکار و نهفته وجود دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۲۰    
کُلن چهارمین شهر بزرگ و پرجمعیت آلمان پس از برلین، هامبورگ و مونیخ است.یکی از شناسه های فرهنگی کلن، کارناوال معروف این شهر است که از آن به عنوان پنچمین فصل سال هم یاد می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۲۰    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: برخورد 23 خودرو در حوالی حسن آباد اتوبان تهران - قم 40 مصدوم بر جای گذاشت.