پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 5 مهر 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 مهر 1396 شهر فردا 2 مهر 1396 شهر فردا 3 مهر 1396 شهر فردا 4 مهر 1396 شهر فردا 5 مهر 1396 شهر فردا 6 مهر 1396 شهر فردا 7 مهر 1396 شهر فردا 8 مهر 1396 شهر فردا 9 مهر 1396 شهر فردا 10 مهر 1396 شهر فردا 11 مهر 1396 شهر فردا 12 مهر 1396 شهر فردا 13 مهر 1396 شهر فردا 14 مهر 1396 شهر فردا 15 مهر 1396 شهر فردا 16 مهر 1396 شهر فردا 17 مهر 1396 شهر فردا 18 مهر 1396 شهر فردا 19 مهر 1396 شهر فردا 20 مهر 1396 شهر فردا 21 مهر 1396 شهر فردا 22 مهر 1396 شهر فردا 23 مهر 1396 شهر فردا 24 مهر 1396 شهر فردا 25 مهر 1396 شهر فردا 26 مهر 1396 شهر فردا 27 مهر 1396 شهر فردا 28 مهر 1396 شهر فردا 29 مهر 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۲    
هیأت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها از تاریخ 07-6-96 لغایت 11-9-96 باموضوع "بررسی عملکرد صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران" در شوراهای شهر مستقر می باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۱    
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مصرف انرژی در سیستم روشنایی ، گرمایشی و سرمایشی ساختمان های مدارس منطقه 3 بهینه سازی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۱    
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: 200 زن سرپرست خانوار عضو سامانه این منطقه در طول سال از خدمات نذر فرهنگی بهره مند شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۲    
دانش آموزان غرب تهران از فضای سبز در محیط آموزشی بهره مند شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
به منظور آموزش دانش آموزان در زمینه کاهش جمعیت جانوران مضر، ایستگاههای اطلاع رسانی در سطح مدارس منطقه 2 برپا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
برای سومین سال متوالی طرح داوطلبانه خادم هیئت همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان در راستای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در هئیت ها اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۱    
محمد بیدشکی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از اهدای گلدان کاکتوس به دانش آموزان مدارس این منطقه همزمان با هفته اول سال تحصیلی جدید مدارس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۲    
سال آبی 1396-1395 چند روزی است که به اتمام رسیده و طبق آمار وضعیت بارش ها نسبت به سال گذشته بهبود داشته و منابع آبی تهران با کمبودی حتی در زمان پیک مصرف نیز روبررو نشد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۲    
مدیر امورعشایری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از پرداخت وام 10 میلیون تومانی با سود 4 درصد به عشایر این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۲    
بیش از 50 فیلم سینمایی و تلویزیونی در تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۰    
یک کمپانی فناوری در طراحی و تولید ماشین لباسشویی نوآوری را به کار گرفته که باعث می شود ماشین لباسشویی بدون کمترین لرزش و صدا کار کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۰    
از زمان های دور، وجود تکیه های بسیار در تهران باعث حال و هوای متفاوتی در ایام محرم می شد، و یکی از این تکیه های معروف و قدیمی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: رضایت مردم بزرگترین پشتوانه پلیس است و امنیت پایدار تنها با حضور و مشارکت فعال مردم محقق می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۲    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 33 مرکز نیکوکاری در استان مرکزی در سال 96 ایجاد شده که از این تعداد 7 مرکز در اراک است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۰    
محققان پروتئینی کشف کرده اند که از اسکار محل زخم جلوگیری می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه فرودگاه بین المللی دشت ناز گفت: پروازهای ساری – تهران روزانه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
نائب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی سند سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جای سوال است در این سند هیچ خبری از توجه به ورزش همگانی نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۱    
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 430 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهریور امسال اعتیاد را عاملی زیانبار برای خارج کردن نیروی جوان جامعه از چرخه تولید ملی دانست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۱    
یک کارشناس طب سنتی گفت: دم کرده دارچین که ولرم شده باشد اگر روی جوش یا دمل های سرسفید مالیده شود, به رفع این جوش ها کمک می کند البته قبلاً در جاهایی که پوست مقاومتری دارند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۱    
سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه پرونده بارش های سال آبی 95-96 بسته شد گفت: بارش های سال آبی 95-96 نسبت به سال آبی گذشته 13 درصد کاهش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 800 نقطه گردشگری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه صنعت توریسم است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ظرفیت های گردشگری شهرستان ها و تمامی نقاط اردبیل به منظور توسعه همه جانبه استان احصا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۲    
قیمت بلیط پرواز "تهران-یاسوج" نسبت به اریبهشت ماه امسال 10 درصد کاهش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۱    
در جلسه کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج مطرح شد که انتقال محل جمع آوری زباله ها از حلقه دره کرج 40 تا 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: 23 هزار و 247 فقره کارت ملی هوشمند امسال در این استان صادر و تحویل متقاضیان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، تعداد کشته شدگان ناشی از تصادفات امسال را 16 هزار نفر برشمرد و از تشکیل شورای ایمنی حمل و نقل در معاونت رئیس جمهور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۰    
در این گزارش نگاهی داریم به عکس های شرکت کننده در مسابقه عکاسی طبیعت مجله نشنال جئوگرافیک.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۱    
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، گفت: 30 میلیارد ریال برای تعریض و زیرسازی جاده گهرباران نیاز است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۱    
شاید عجیب باشد اما مدل موی جدیدی در بین جوانان به نام تاسوعا و عاشورایی مد شده است!
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۱    
پیکر شهید محسن حججی ظهر امروز چهارشنبه پس از تشییع در تهران به اصفهان منتقل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۲    
اینستاگرام ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به شما اجازه می دهد تا تعیین کنید چه کسانی زیر پست هایتان کامنت بگذارند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۰    
داشتن پول نقد در موقعیت های مختلف، فرصت هایی را در اختیار شما می گذارد که خرج کردن آن هرگز چنین موقعیتی را فراهم نمی کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از انجام بیش از 21000 ماموریت توسط اورژانس استان کرمانشاه طی امسال خبر داد وگفت: این میزان رشد 14 درصدی نسبت به سال قبل دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۰    
ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در پاسخ به گلایه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در فعالیت زیرزمینی و غیر مجاز در برگزاری تور برای گردشگران داخلی و خارجی که به تهران سفر می کنند خواستار آن شد تا بخش خصوصی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن ماه های محرم و صفر، ویژه برنامه های متعددی را در قالب برپایی نمایشگاه های عاشورایی، برگزاری مسابقات عاشورایی، تعزیه خوانی، پرده خوانی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
بررسی ها نشان می دهند که 10 خطر احتمالی وجود دارد که می تواند منشأ بروز تهدیدات شبکه ای به حساب آید، اما آنچه که از ظواهر امر پیداست ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۲    
شرکت گوگل اخیراً خدمت startup with Google را برای شرکت های نوپا (استارتاپ) راه اندازی کرده که دسترسی های ایران به این خدمت را به طور کامل مسدود ساخته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۰    
با رونمایی از تلفن های همراه iphone 8+ ، iphone 8 و iphoneX شاهد عرضه قانونی و قاچاق آن در بازار ایران با اختلاف قیمتی قابل ملاحظه با سایت Apple هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۰    
صاحب پیام رسان تلگرام در روسیه به جرم نقض قوانین ضد تروریست تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۱    
بازار میوه و تره بار در شروع فصل پاییز با عرضه میوه های نوبرانه از جمله انار و نارنگی همراه شده است که به گفته فروشندگان بیشترین تقاضا را هم از سوی مشتریان دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۱    
رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری یک سارق مسافرنما خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
استاندار گیلان پیرو پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف، به منظور جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی به دستگاه های اجرایی اعلام آماده باش کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
رئیس شورای شهر بیرجند با اشاره به بررسی شرایط پنج گزینه بومی و غیر بومی برای تصدی شهرداری بیرجند گفت: تانیمه مهرماه جاری نسبت به معرفی و جمع بندی نهایی اقدام خواهیم کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
11 کشور در قاره آفریقا در نظر دارند انبوهی از درختان را به شکل دیواری طویل از شرق به غرب این قاره و درست در زیر حاشیه جنوبی صحرای بزرگ آفریقا بکارند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
مدیرجهادکشاورزی سرایان با اشاره به خشکسالی های چندین ساله در استان و خشک شدن قنوات شهرستان، گفت: هم اکنون آبرسانی به مزارع زعفران با تانکر تنها روزنه امید برای رفع عطش مزارع است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع بارش شدید در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده از افت نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
شهرداری اصفهان بهره برداری آزمایشی از برنامه کاربردی همراه داده اصفهان که شامل آمار اطلاعات شهری، برنامه اصفهان 1400 ، پیشرفت پروژه های شهری و دیگر شاخص ها است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مشاور وزیربهداشت در امور توانبخشی با بیان اینکه مشکل عمده ما در کشور کمبود بیمارستان های توانبخشی است، گفت: 2400 تخت توانبخشی برای موارد حاد در کشور ضروری است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۰    
برای خرید ماهیچه شترمرغ در بسته های 500 گرمی باید در حدود 21 هزار تومان و بسته های هزار گرمی 41 هزار تومان هزینه کنید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان چهارمحال و بختیاری از وقوع 33 فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های چهارمحال و بختیاری در سالجاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۰    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در منطقه سیستان به بیش از 60 کیلومتر بر ساعت رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۱    
پویش ملی صدبرگ که با هدف حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و صعب العبور آغار به کار کرد در مرحله نخست بیش از ده هزار کوله حاوی نوشت افزار تولید داخلی به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۱    
نتایج یک مطالعه جهانی نشان می دهد تقریبا از هر چهار کودک سه نفر در سال خشونت را تجربه می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۱    
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با آماده سازی زیرساخت های شهربازی مدرن ارومیه این مجموعه احتمالاً تا دهه فجر تکمیل می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۰    
سکه امامی در بازار با کاهش یک هزار و 900 تومانی نسبت به روز گذشته به رقم یک میلیون و 244 هزار و 500 تومان رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن تشریح ویژه برنامه های ایام محرم، از برپایی22 نمایشگاه عکس عاشورایی، 22 شب شعرعاشورایی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۱    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: باید برای تمامی دختران و زنان جامعه فرصت های برابر ایجاد کرد تا ارکان جامعه به درستی پیشرفت کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان از شناسایی پیکر مطهر یکی از شهدای این شهرستان در حادثه تروریستی حله عراق خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۲    
آئین افتتاح خانه موزه شهیدان مهدی و مجید زین الدین به همت شهرداری قم برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، اهدای خون در کشور تا 6 برابر افزایش یافته است این در حالی است که در قبال تأمین خون ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بین المللی به میزبانی ارومیه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فقط 20 درصد از بودجه شهرداری این شهر در نیمه نخست سال جاری محقق شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۲    
ترافیک در محور های آزادراه کرج – قزوین و کرج چالوس نیمه سنگین گزارش شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: زمینه آزادی 12 مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد استان به مناسبت دهه اول محرم و شهادت سالار شهیدان حسین بن علی (ع) از سطح زندانهای استان فراهم شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 600 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد بوشهر اهدا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۰    
در این مطلب، تدابیر ویژه فصل پاییز تشریح شده و راهکارهایی برای جلوگیری از سرماخوردگی توضیح داده شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز لغو ثبت ملی باغ سیب را به آب در هاون کوبیدن تشبیه کرد و گفت: بنیاد مستضعفان نسبت به ثبت ملی این باغ اعتراض دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۱    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریور 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریور 1395 براساس سال پایه 100=1395 به 9.9 درصد رسیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۱    
کارشناس بازار ارز گفت: در مجموع بررسی نرخ دلار در ششمین ماه از سال جاری نشان می دهد که دلار بین 3 هزار و 833 تومان تا 3 هزار و 920 تومان در نوسان بوده که بالاترین نرخ دلار در سال 96 در نیمه شهریورماه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۰    
محمدعلی نجفی شهردار تهران دومین بخشنامه مبارزه با فساد در شهرداری تهران را صادر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۰    
پارسال تصاویری از کانسپت نسل جدید “اسپرینتر” رونمایی شد. حالا خبر رسیده که مرسدس قصد دارد تا مدل نهایی این نسل را در 6 ماه نخست سال 2018 به بازار اروپا عرضه کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری از افزایش سرویس دهی در خطوط یک و 2 قطار شهری مشهد هم زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۱    
معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت جهان در محیط هایی با کیفیت پایین هوا زندگی می کنند، گفت: آلودگی هوا به عنوان پنجمین علت مرگ در جهان ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۱    
میدان آزادی بوشهر به عنوان مهمترین گذرگاه این شهر این روزها با ترافیک بالایی روبرو است که در ساعات پرتردد روز، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۱    
طی حکمی از سوی استاندار مازندران احکام شهرداران پنج شهر استان صادر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۲    
معاون معماری و شهرسازی در نشست هم اندیشی مسائل شهرسازی کشور، گفت: گفتگو بین دانشگاهیان، حرفه مندان حوزه شهرسازی کشور و نمایندگان سازمان های دولتی وشهرداری ها ضروری است و باید چنین گفتگوهایی ادامه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۲    
نودمین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها با مشارکت اعضا مورخ سوم مهرماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید و ضمن بحث و بررسی پیرامون دستور کار جلسه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۲    
مهاجم تیم پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۲    
عنبر یکی از پر کاربردترین کلمات در شعر و ادبیات فارسی است که معمولا به عنوان سمبل بوی خوش در آثار شاعران کلاسیک به کار رفته است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۰    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 7 مهرماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۲    
جلسه هماهنگی درخصوص فرایند تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری با حضور حجت الله میرزایی ، معاون برنامه ریزی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۲    
معاون فرماندار لارستان با اشاره به زلزه 4.5 ریشتری بنارویه گفت: این زلزله در جنوب بنارویه رخ داده و خسارت جانی و مالی نداشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۲    
طبق گزارش مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی امروز 5 مهرماه هوای شهر مشهد سالم است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۱    
شهردار کرج وضعیت درآمد شهرداری از ابتدای سال تاکنون را رضایت بخش ندانست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۱    
نخستین تاکسی پرنده دنیا در دبی به طور واقعی آزمایش شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۱    
زلزله ای به مقیاس 4.5 ریشتر بنارویه در شهرستان لارستان را لرزاند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل جوان 23 ساله جیرفتی در شهرستان قرچک خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲    
فرماندار سرعین گفت: از ابتدای سال جاری پنج میلیون و 300 نفر گردشگر داخلی به این شهرستان تفریحی و توریستی سفر کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 7 خبر داد: در راستای اجرای پروژه طراحی شهری خیابان شهید آیت الله مدنی با شرکت مهندسین مشاور پارس بوم (مشاور مادر طرح جامع و تفصیلی شهر تهران) قرار دادی منعقد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: روزهای تاسوعا و عاشورا محدودیت های ویژه ترافیکی در مشهد اجرا خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۱    
در آستانه فرا رسیدن روز آتش نشان و ایام ماه محرم یکی از معابر منطقه 11 به نام آتش نشان شهید حادثه پلاسکو "امیرحسین داداشی" نام گذاری شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۲    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: به طور قطع تا پایان دولت دوازدهم جهشی در قیمت مسکن اتفاق نمی افتد، بلکه روند صعودی معاملات را همراه با افزایش منطقی قیمت ها شاهد خواهیم بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۰    
کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ انفاق و ساماندهی توزیع نذورات مردمی بین نیازمندان در ماه محرم و صفر طرح احسان حسینی را اجرا می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۰    
متخصصان علوم پزشکیِ انگلیس در یک مطالعه جدید به نقش شرایط روانی و خلق و خوی فرد در زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا در بهبود تاثیر حفاظتی این واکسن پی بردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۰    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی در اصفهان اعلام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۰    
واگذاری اراضی شهری کرج در قالب تهاتر به برخی افراد موضوعی بود که در جلسه شورای شهر کرج مطرح و موردانتقاد قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۲    
یک عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه در مورد نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی شبهاتی وجود دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۰    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد روند دریافت معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و مدت این معافیت برای مقاطع تحصیلی مختلف توضیحاتی را ارائه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ویژه برنامه های هفتم مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تشریح کرد.
  • ۱