سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۴:۵۱Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 11 شهریور 1397 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 1 فروردین 1397 شهر فردا 1 اردیبهشت 1397 شهر فردا 31 خرداد 1397 شهر فردا 31 تیر 1397 شهر فردا 30 مرداد 1397 شهر فردا 30 مهر 1397 شهر فردا 30 آبان 1397 شهر فردا 1 آذر 1397 شهر فردا 30 دی 1397 شهر فردا 1 بهمن 1397 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 شهریور 1397 شهر فردا 3 شهریور 1397 شهر فردا 4 شهریور 1397 شهر فردا 5 شهریور 1397 شهر فردا 6 شهریور 1397 شهر فردا 7 شهریور 1397 شهر فردا 8 شهریور 1397 شهر فردا 9 شهریور 1397 شهر فردا 10 شهریور 1397 شهر فردا 11 شهریور 1397 شهر فردا 12 شهریور 1397 شهر فردا 13 شهریور 1397 شهر فردا 14 شهریور 1397 شهر فردا 15 شهریور 1397 شهر فردا 16 شهریور 1397 شهر فردا 17 شهریور 1397 شهر فردا 18 شهریور 1397 شهر فردا 19 شهریور 1397 شهر فردا 20 شهریور 1397 شهر فردا 21 شهریور 1397 شهر فردا 23 شهریور 1397 شهر فردا 24 شهریور 1397 شهر فردا 25 شهریور 1397 شهر فردا 26 شهریور 1397 شهر فردا 27 شهریور 1397 شهر فردا 28 شهریور 1397 شهر فردا 29 شهریور 1397 شهر فردا 30 شهریور 1397 شهر فردا 31 شهریور 1397 
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۳    
طی چند روز گذشته که موضوع پیش فروش سه شرکت ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور اطلاع رسانی شد، بازار واکنش نشان داد و قیمت ها در مقایسه با روزهای گذشته که به اوج خود رسیده بود، روند نزولی پیش گرفت
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۳    
نمایشگاه بین المللی تهران از 15 تا 18 شهریورماه جاری میزبان نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۳    
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن از واگذاری 50 واحد مسکونی خیر ساز به محرومین کاشان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تلاش کرده ایم علاوه بر ترغیب به حضور تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اجرا و پیگیری شش طرح بزرگ درمانی در این استان، از توسعه مراکز بیمارستانی منطقه طی سال های آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ساخت حدود 11 درصد مسکن مهر کل کشور برعهده اصفهان قرار گرفت که این مساکن 161 هزار واحد شهری و 50 هزار واحد روستایی را شامل می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۳    
فرمانده انتظامی فارس گفت: ضارب اصلی مامور پلیس راه شیراز و دیگر سرنشینان خودروی لندکروز دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۳    
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به انجام عملیات های مشترک پلیس بوشهر و فارس گفت: در جریان دو عملیات مشترک بیش از 900 کیلوگرم تریاک کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساکنین سایت های مسکونی در شهرهای جدید مختلف به شکل ناخواسته در کنار یکدیگر قرار می گیرند بر این اساس تبدیل آنها به یک اجتماع از فعالیت های ویژه ما است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
پنج پروژه عمرانی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان یزد در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: روستاهای بندر بستانه و بندر شناس با بهره برداری از 2 سایت آب شیرین کن از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: اعضای یک باند بزرگ از قاچاقچیان مواد مخدر در بندرلنگه شناسایی و دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس راهور برای کنترل ترافیک محورهای منتهی به فرودگاه در زمان بازگشت حجاج خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اعضای یک خانواده در یک سانحه رانندگی در محور ثلاث باباجانی به جوانرود جان خود را از دست دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
فرماندار قروه با بیان اینکه تعدادی حفار غیرمجاز که در روستای حسن خان قروه به دنبال اشیای تاریخی بودند گرفتار آوار شده و پس از 24 ساعت، نجات یافته و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان بابیان اینکه سطح بندی ادارات استان در حوزه پدافند غیرعامل انجام می شود، گفت: تاکنون 93 دستگاه اجرای و غیر اجرایی در این طرح اقدام کرده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در دو ماهه اول تابستان سال جاری، میزان حریق و حادثه در شهر بیرجند 54 درصد کاهش داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳    
استاندار اصفهان گفت: مشارکت مردم اصفهان در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی باید تقویت شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۳    
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در زمینه اجرای پروژه متروی شهر قم نگران نیستیم و شهرداری در سال جاری 300 میلیارد تومان به پروژه مترو اختصاص داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۳    
لایحه تفریغ بودجه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان تصویب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بررسی الگوهای هواشناسی استان البرز خبر از کاهش دمای هوا و بارش باران تابستانه می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۲    
سرپرست اداره راه و شهرسازی کرج گفت: اتوبان کلاک_کرج به زودی عریض شده و رفع معضل می شود
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۲    
مراسم تکریم و معارفه شهردارجدید منطقه5 پایتخت در سالن شهدای مدافع حرم منطقه با حضور رستمی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران ، معاونین ، شهرداران نواحی و مدیران برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم با تشکیل یک باند سرقت و فعالیت گسترده در استان های تهران، قم و اصفهان، خودروهای مسروقه را اوراق و اقدام به جعل اسناد می کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۱    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری یک واحد جدید در منطقه سه راه اندازی شد که به مسائل بافت فرسوده و تاریخی می پردازد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۱    
شهردار منطقه 3 از افتتاح دو پروژه تقاطع نلسون ماندلا با اتوبان مدرس و الهیه و تونل آرش و اسفندیار تا اواخر شهریور ماه 97 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تفاهم نامه تولید مشترک محصولات فیلیپ موریس در ایران خواستار تسریع در روند صدور این مجوز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
معاون اداری اجرایی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه در شورای پنجم هزینه کاهش پیدا کرد اما حضور متخصصان و کارشناسان افزایش پیدا کرد و شفافیت و پاسخگویی ملاک عمل قرار گرفت یعنی پیروزی شورای پنجم در ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۱    
خودروهای دارای رینگ های اسپورت در آزمون معاینه فنی رد می شوند و از این رو برخی تعمیرگاه های اطراف مراکز فنی لاستیک های معمولی را به مالکان این وسایل نقلیه اجاره می دهند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از نصب، تعمیر و تعویض باطری و چراغ های سیستم روشنایی سولار (انرژی خورشیدی) در ایستگاه های اتوبوس ورودی غربی پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۱    
معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی گفت: با همکاری شهرداری مشهد و موسسه فرهنگی شهرآرا برای اولین بار در ایران رکورد شکستن سنگ در کمترین زمان شگسته شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین گفت: بر اساس برش شهرستانی برنامه ششم توسعه در سال جاری 150 هزار هکتار از اراضی ملی و موات این شهر شامل طرح کاداستر می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
در حاشیه مراسم هفدهمین جشنواره شهید رجایی؛ شهردار تهران وقتی اعلام کرد که حاضر است به کارمندان مشغول تحصیل مرخصی با حقوق بدهد و کارکردن همراه با تحصیل را قبول ندارد مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
گروه جهادی همکار با قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت مسکن تعدادی از مددجویان استان کهگیلویه و بویر احمد را به مراحل پایانی رساند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در پنج ماهه سال جاری موتورسیکلت سواران سهم 60 درصدی در حوادث ترافیکی در شبکه معابر درون شهری استان داشته اند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
" شمسه مهر" عنوان نمایشگاهی از مجموعه آثار تذهیب مریم شیرازی است که در نگارخانه فرهنگسرای گلستان دایر خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم کاهش هزینه های شهرداری تهران گفت: پایان دادن به روند اداره گران شهر یکی از دغدغه های اساسی شهروندان تهرانی است
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از طراحی، تجهیز و ایمن سازی یک تقاطع نمونه در منطقه 4 مشهد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره امضای میثاق نامه اعضای شورای شهر تهران افزود: شاید این میثاق نامه به دستم نرسیده که اگر می رسید آن را امضاء می کردم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۰    
مدیر اداره سلامت منطقه 7 از استقرار اتوبوس دیابت در پایانه های تاکسیرانی مناطق 22 گانه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
علیرغم کارکرد بالای میدان در محدوده شهری اما بسیاری از میادین گرگان همچنان در بی نمادی به سر می برد و این امر ضرورت بازطراحی آن ها را نشان می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد از رشد 25 درصدی بودجه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شهر در سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان به مدت شش روز میزبان نهمین نمایشگاه مبلمان شهری بود و فرصتی مناسب برای طراحان تا تولیدات خود را به عرصه نمایش بگذارند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
شهردار اصفهان با بیان اینکه کنار گذر غرب اصفهان آماده شده، اما کنارگذر شرق نیز همچنان بلاتکلیف است، گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
فرهاد افشار شهردار جدید منطقه 20 با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، روسای ادارات و فعالان اجتماعی شهر ری معارفه و از خدمات 30 ماهه سید احمد صفوی قدردانی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
به رغم آغاز 14 روز از ثبت نام در سامانه جامع روابط کار توسط کارگران و کارفرمایان، ظاهرا به دلیل عدم تجهیز دفاتر پیشخوان به زیرساخت های لازم، ثبت نام در این سامانه با کندی مواجه است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۵    
شهردار تهران در جشنواره شهید رجایی که کارمندان نمونه شهرداری تهران در آن گرد هم آمده بودند به شهرداران مناطق و نواحی تاکید کرد که هیچ یک از پیشنهادها برای تغییر کاربری باغات تهران را نخواهد پذیرفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۰    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، استفاده بهینه از ظرفیت های منطقه 12 با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و کسب درآمد پایدار را از جمله وظایف شهردار جدید این منطقه دانست.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۵    
شهردار مشهد مقدس در پیام اینستاگرامی از تلاش برای هدایت رویدادهای ملی و بین المللی به مشهد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در محله میدان رهبر تهرانپارس خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 5 نفر مصدوم شده و یک نفر از مصدومان جان باخت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز از انسداد بخشی از آزادراه قزوین- تهران - کرج خبر داد و گفت: این مهم از امشب عملیاتی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 787 نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک راهی مراکز درمانی شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 741 کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس دادگستری شهرستان بم بر ضرورت شناسایی و چاره اندیشی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شرق استان کرمان تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
سرپرست مدیریت بهسازی و زیباسازی محیط شهرداری از سامان دهی 250 تابلوی فاقد مجوز و غیر استاندارد در کرمان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طرح های امنیتی پلیس در تفرجگاه های شهر کرمان تا پایان تابستان به شکل مستمر انجام می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
صدها هکتار تاغزار که در اطراف کرمان سالها از هجوم شنهای روان به سمت شهر جلوگیری می کردند حالا به دلیل خشکسالی خشک شده اند و بخش قابل توجهی از این درختان در معرض تخریب هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: سه هزار عقرب از یک منزل مسکونی در مشهد کشف و ضبط شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: درمجموع 567 فقره پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان شده که 550 پرونده مختومه اعلام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۰    
تفاهم نامه حمایت از مدارس منطقه 15 بین شهردار و رییس آموزش پرورش مناطق 15، 14 و ناحیه یک شهر ری به منظور اجرای فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای 266 مدرسه امضا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۰    
اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح های الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بستر سازی و احیاء زیست شبانه ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس کمیسوین حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از حذف موضوع عدم تعامل کمیسیون حمل و نقل شهرداری با کمیسیون حمل و نقل شورا از گزارش عملکرد یک ساله شورا همچنین گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد تهران از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره ملی چارسوق با حضور معاون رییس جمهور ، شهردار تهران، جمعی از سفرای کشورهای مختلف نمایندگان مجلس ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۵    
نرخ نامه انواع آجیل و خشکبار از سوی معاونت بازرگانی و اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به واحدهای دارای مجوز در میادین و بازارهای میوه و تره بار تحت پوشش این سازمان ابلاغ شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۰    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار تهران از برنامه های آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه های تابستانی مدارس خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
شهردار منطقه شش از تمهیدات ترافیکی مورد نظر برای فصل بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: طرح ایمن سازی مدارس به صورت ویژه اجرا می شود و بر همین اساس از 15 شهریور تا 15 مهر وضعیت ایمنی مسیرهای منتهی به صد ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۴    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از عدم استفاده از اتوبوس های برقی گلایه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۴    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از خشک شدن چشمه علی گلایه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز (11 شهریور) از کاهش دمای هوا در پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به وضعیت نامناسب مسکن در کشور واکنش نشان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع زباله های بیمارستانی گفت: هر چند به دلیل عدم ثبت اطلاعات توسط متولیان امر متأسفانه آمار دقیقی از میزان تولید پسماند پزشکی در اختیار نیست ولیکن براساس آمار ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس شورای شهر تهران از رسانه ها خواست که به ماجرای رفتن یا ماندن شهردار تهران دامن نزنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۱    
اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی و احیای زیست شبانه را بررسی خواهند کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فرآیند تملک و آزادسازی املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، شهریورماه سال جاری از سرگرفته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۱    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (یکشنبه؛ 11 شهریور ماه) را تشریح کرد.