پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 15 مهر 1398 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 فروردین 1398 شهر فردا 31 اردیبهشت 1398 شهر فردا 2 خرداد 1398 شهر فردا 31 تیر 1398 شهر فردا 31 مرداد 1398 شهر فردا 1 شهریور 1398 شهر فردا 30 آبان 1398 شهر فردا 30 آذر 1398 شهر فردا 30 دی 1398 شهر فردا 30 بهمن 1398 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 1 مهر 1398 شهر فردا 2 مهر 1398 شهر فردا 3 مهر 1398 شهر فردا 4 مهر 1398 شهر فردا 5 مهر 1398 شهر فردا 6 مهر 1398 شهر فردا 7 مهر 1398 شهر فردا 8 مهر 1398 شهر فردا 9 مهر 1398 شهر فردا 10 مهر 1398 شهر فردا 11 مهر 1398 شهر فردا 12 مهر 1398 شهر فردا 13 مهر 1398 شهر فردا 14 مهر 1398 شهر فردا 15 مهر 1398 شهر فردا 16 مهر 1398 شهر فردا 17 مهر 1398 شهر فردا 18 مهر 1398 شهر فردا 19 مهر 1398 شهر فردا 20 مهر 1398 شهر فردا 21 مهر 1398 شهر فردا 22 مهر 1398 شهر فردا 23 مهر 1398 شهر فردا 24 مهر 1398 شهر فردا 25 مهر 1398 شهر فردا 26 مهر 1398 شهر فردا 27 مهر 1398 شهر فردا 28 مهر 1398 شهر فردا 29 مهر 1398 شهر فردا 30 مهر 1398 
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۲    
فاضل جمشیدی به نمایندگی از تعدادی از هنرمندان برجسته موسیقی کشور طی نامه ای از شهردار تهران به جهت اقدام سازمان بهشت زهرا(س) در کمک و همراهی بازسازی آرامگاه زنده یاد علینقی وزیری هنرمند بزرگ و برجسته ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۲    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 14 تن مواد مخدر در کشور در هفته اخیر خبر داد و گفت: بالغ بر 78 درصد کشفیات این بازه زمانی مربوط به هفت استان کشور است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۰    
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس این استان در سه عملیات، یک تن و 260 کیلو تریاک و 240 کیلو حشیش کشف کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۰    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس فتا استان مرکزی برای هشتمین سال متوالی امسال نیز در حوزه کشفیات جرائم سایبری در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۰    
مدیر منطقه 10 شهرداری شیراز از رفع خطر نقاط آبگیر حساس و حادثه خیز در سطح این منطقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از انسداد موقت تونل حیران در مسیر اردبیل به آستارا و بالعکس از امروز تا 25 مهرماه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۱    
مسئول GIS معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: چشم انداز پیاده سازی سند جامع SDI شهری ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۱    
دیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: پیرو درخواست شهروندان ساکن در محله اطشاران و دستور شهردار اصفهان مبنی بر رفع مشکلات این محله، جلساتی با حضور معتمدان محل برگزار و تصمیمات لازم گرفته شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در نظر داریم در هفته آمار و برنامه ریزی (آبان ماه 1398) با دعوت از تمامی دستگاه های عضو کمیته SDI شهری و با حضور نمایندگان کشوری و استانی از ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۱    
شهردار همدان گفت: اجرای پروژه "مسیر دسترسی 45 متری بلوار آیت ا... نجفی به کوی فرهنگیان" کاهش ترافیک و روان سازی تردد شهروندان را به همراه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۱    
مدیر منطقه 9 شهرداری تبریز گفت: ایستگاه آتش نشانی در شهرک خاوران توسط شهرداری منطقه 9 تبریز احداث می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از برخورد با مسافربرهای شخصی در اطراف فرودگاه شهیداشرفی اصفهانی و پایانه های مسافربری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد گفت: توسعه مسیرهای دوچرخه در دستور کار است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶    
باتوجه به اینکه شهر اصفهان برای حفظ اصالت و هویت و تداوم، نشاط و شادابی نیازمند سازندگی و پویایی خاص بوده است ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در شهر تنها از ساعت 23 تا 6 صبح و با اخذ مجوز از این سازمان مجاز است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶    
مدیر اجرای طرح خط دو قطار شهری اصفهان از پیشرفت 16.97 درصدی پروژه اجرای تونل های مکانیزه و سازه های جنبی خط دو مترو اصفهان خبرداد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶    
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: وجود تاسیسات مانع از پیشرفت پروژه علی بن حمزه (ع) شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶    
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ارزش ها، منابع فرهنگی و اجتماعی یک شهر مهم ترین سرمایه های شهر هستند ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
استاندار ایلام از تردد 210 هزار نفر طی 56 ساعت گذشته از مرز مهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 888 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۳    
سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشته و زخمی شدن 22 نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آبادان ماهشهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۳    
درحالی آمارها از کاهش نرخ بیکاری 1.7 درصدی در تابستان امسال نسبت به سال گذشته خبر می دهند که کاهش بیکاری همچنان در جامعه فراگیر بوده و میل به افزایش دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در محدوده شهرستان سراوان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بازگشت الواح هخامنشی یک اقدام بزرگ و ارزشمند به حساب می آید و خبرهای خوش دیگری هم در راه است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
استاندار کرمانشاه بابیان اینکه مرز خسروی هم اکنون به زائران اربعین خدمات ارائه می کند، گفت: پارکینگ های تعبیه شده برای این مرز، 45 تا 50 هزار خودرو را در خود جای می دهند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از تاسیسات و زیرساخت های شهری شهرداری مشهد گفت: 40 میلیون متر مربع از معابر سطح مشهد آسفالت شده است و نیاز به نگهداری دارند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه از افزایش سقف خودپردازهای استان تا 500 هزار تومان و فعالیت کشیک شعب بانکی در ایام اربعین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
فرماندار هرسین نسبت به تخریب پل تاریخی چهر در این شهرستان هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: پرسنل حوزه راهداری و حمل و نقل استان همدان از 17 مهر تا سوم آبان آماده خدمات رسانی به زائران اربعین هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس از دستگیری فردی در فسا خبر داد که به علت اختلاف خانوادگی با بنزین همسر خود را کشت و فرزندش را نیز از ساختمان به پایین پرتاب کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
با وجود برخی مخالفت ها برای اتصال پل امام رضا (ع) به پل کمربندی ابوترابی در قزوین، این اتصال می تواند رینگ شرقی شهر را تکمیل کرده و گره گشای مشکلات ترافیکی شهر باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 2000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین در این استان بکارگیری شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۰    
فرهاد قائمی ستاره تیم ملی والیبال کشورمان به خاطر مصدومیت جام جهانی والیبال را از دست داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۰    
فصل جدید لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور در بخش مردان با صدرنشینی دانشگاه آزاد همراه شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۰    
بنا بر اعلام برخی رسانه ها سرمربی فرانسوی رئال مادرید آمادگی خرید هافبک ارزشمند چلسی را دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 108 هزار معلم در مدارس کشور در سال تحصیلی جدید، گفت: با تدابیر اتخاذ شده در روزهای آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۰    
برد دو شب قبل میلان مقابل جنوا، تصمیم سران باشگاه میلان برای اخراج جیامپائولو را عوض نکرده است و آنها به محض توافق نهایی با یکی از گزینه های خود، این مربی ایتالیایی را اخراج خواهند کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۰    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت اعلام شد تاکنون بیش از 2 میلیون و 235 هزار نفر برای سفر اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی از افزایش بیش از 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور توسط نیروی انتظامی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در جنوب کشور تا اواخر وقت امروز (15 مهرماه) خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه سارقی که یک دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را در جاده دیر - دوراهک در جنوب استان با تهدید سلاح به سرقت برده بودند، کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۰    
آتش سوزی در شرکت طیف سایپا بدون تلفات جانی و قبل از سرایت به بخش های دیگر مهار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۰    
مهندس صفا صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به هزینه 200 میلیاردی پروژه پل گیشا گفت: فاز صفر پروژه 31 شهریور تحویل شده و شهروندان در حال استفاده از سطح صفر هستند و زیر گذر شرقی غربی که ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۰    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیچیدگی نظام اداری در کشور گفت: 5 سال است که درگیر خرید هزار واگن برای مترو تهران هستیم که هنوز موفق نشدیم.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۰    
شهردار تهران گفت: هفته تهران فرصتی است برای اینکه یادآوری کنیم چه در گذشته داشته ایم و اینکه ترسیم کنیم چه آینده ای باید داشته باشیم.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۰    
در مراسم نکوداشت روز تهران تمبر تهران با عنوان شهر درختان چنار رونمایی و به همین مناسبت باطل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاح پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا، از کارآمدی و حرفه ای گری کارکنان به عنوان یک عنصر اصلی در هوشمندسازی پلیس نام برد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مردان نقره ای در مترو تهران برای پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی مسافران را آموزش می دهند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
برخی هم وطنان از تعرفه های رومینگ اپراتورها برای مراسم پیاده روی اربعین ابراز نارضایتی کردند که این موضوع از وزیر ارتباطات پیگیری شد ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمارهای شهرداری از کاهش آلودگی هوا غلو آمیز است، گفت: طرح جدید ترافیک تأثیری در کاهش آلودگی هوا و ترافیک نداشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اشخاص حقوقی اطلاعات هویتی خود را در سامانه شناسه ملی به نشانی www.ilenc ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت پرداخت.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت سالم است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت راه ها پرداخت.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تضعیف فعالیت سامانه بارشی در کشور طی دو روز آینده گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو خبر داد و گفت: 5 مجتمع ایستگاهی مترو طی توافق با شهرداری منطقه 20 راه اندازی خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت در محور آبادان-ماهشهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی از 3 کشته و 6 مجروح بر اثر برخورد 5 دستگاه سواری در محور "خوی- سلماس"، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از اجرای پنجاه عنوان ویژه برنامه به مناسبت "هفته ملی و روز جهانی کودک" با شعار "تهران؛ شهری برای همه کودکان" در حوزه های فرهنگی، هنری ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مدیر کل حقوقی شهرداری تهران از اخذ آراء قطعی به نفع شهرداری تهران به ارزش تقریبی 268 میلیارد تومان در سه پرونده مهم حقوقی در محدوده شهرداری منطقه یک خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
در مراسم روز جهانی اسکان بشر، پیام میمونا محد شریف مدیراجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد قرائت شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح پنجمین بوستان ویژه زنان تهران در منطقه 4 گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
آیین بزرگداشت روز تهران با حضور اعضای کانون گردشگری منطقه 15 در کوشک امیرسلیمانی برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس اتحادیه املاک گفت : با تخلیه حباب مسکن انتظار می رود ، ورود خانه اولیها به بازار افزایش یافته و خرید و فروش مسکن به وضعیت معمول بازگردد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه هر کار اجرایی نیاز به دانش دارد نسبت به همکاری دانشگاه برای حل مشکلات شهری اعلام آمادگی کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهوری قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را ابلاغ کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
طی حکمی از سوی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، حسین مقدم سرپرست ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
حجت نظری از تصویب دستورالعمل نحوه هزینه کرد بودجه کمک به مدارس در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
وزیر بهداشت در مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اربعین گفت: ضمن اینکه باید از درون مرزها از نظام سلامت حفاظت کنیم ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اربعین به لحاظ اهمیت و جایگاه بالایی که در اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان دارد، دشمنان فتنه گر به دنبال کم رنگ جلوه دادن و برهم زدن آن هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
89 درصد از مردان میانسال کشور دارای همسر، 0.4 درصد بدون همسر در اثر فوت، 1.8 درصد بدون همسر در اثر طلاق و 8 ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
شهردار تهران گفت: در محدوده های مرکزی هم به دلیل قیمت بالای زمین تامین فضای سبز مشکل است با این حال شهرداری تهران به این موضوع ورود کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش 3 برابری تردد زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای چهارگانه گفت: تاکنون هیچ موردی از ناامنی در مرزها مشاهده نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اظهارات دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سن سربازی گفت: چنین طرحی به ستاد کل واصل نشده است.