شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرخوان 31 شهریور 1398 - shahrkhan.ir

شهرخوان 28 اسفند 1397 شهرخوان 26 فروردین 1398 شهرخوان 1 اردیبهشت 1398 شهرخوان 31 خرداد 1398 شهرخوان 31 تیر 1398 شهرخوان 1 مرداد 1398 شهرخوان 1 مهر 1398 شهرخوان 1 آبان 1398 شهرخوان 1 آذر 1398 شهرخوان 30 دی 1398 شهرخوان 30 بهمن 1398 شهرخوان 29 اسفند 1398 شهرخوان 1 شهریور 1398 شهرخوان 2 شهریور 1398 شهرخوان 3 شهریور 1398 شهرخوان 4 شهریور 1398 شهرخوان 5 شهریور 1398 شهرخوان 6 شهریور 1398 شهرخوان 7 شهریور 1398 شهرخوان 8 شهریور 1398 شهرخوان 9 شهریور 1398 شهرخوان 10 شهریور 1398 شهرخوان 11 شهریور 1398 شهرخوان 12 شهریور 1398 شهرخوان 13 شهریور 1398 شهرخوان 14 شهریور 1398 شهرخوان 15 شهریور 1398 شهرخوان 16 شهریور 1398 شهرخوان 17 شهریور 1398 شهرخوان 18 شهریور 1398 شهرخوان 19 شهریور 1398 شهرخوان 20 شهریور 1398 شهرخوان 21 شهریور 1398 شهرخوان 22 شهریور 1398 شهرخوان 23 شهریور 1398 شهرخوان 24 شهریور 1398 شهرخوان 25 شهریور 1398 شهرخوان 26 شهریور 1398 شهرخوان 27 شهریور 1398 شهرخوان 28 شهریور 1398 شهرخوان 29 شهریور 1398 شهرخوان 30 شهریور 1398 شهرخوان 31 شهریور 1398 
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۷    
استاندار اردبیل گفت: با توجه به نبود امکان چهارخطه کردن تمام جاده های مواصلاتی در حال حاضر باید با کمترین هزینه ها اقدامات لازم برای کاهش سرعت و کاهش تلفات تصادفات جاده ای را در استان عملیاتی کنیم.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۷    
تمام یخچال های طبیعی سوئیس به دلیل گرمایش زمین در حال آب رفتن هستند اما پیتزول اولین یخچالی است که مرگ آن اعلام شده است ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۲    
پلیس نیومکزیکو در تحقیقات اولیه متوجه شده که این زن ساعت شش و سی دقیقه صبح، نوزاد را از خانواده اش تحویل گرفته و قرار بوده آن را به مهد نوزادان ببرد و سپس به محل کارِ خود برود. اما...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۷    
میلیونر امریکایی با پرداخت 34 میلیون دلار از اقساط وام تحصیلی 400 دانش آموز آن ها را خوشحال کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۲    
بسیاری از کاربران فضای مجازی ضمن استقبال از خداحافظی افشار، تخلفات او و همسرش را یادآور شدند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۷    
اگر یارانه برای فردی واریز نشده و پیامک دریافت نکرده است مشمول قطع یارانه نیست و به 3 دلیل یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز نشده است
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۷    
هیئت سانسور این کشور گفت هیچ راهی برای حذف صحنه های برهنگی و اِروتیک فیلم وجود ندارد چون سرتاسر فیلم مملو از این صحنه هاست؛ از این رو اکران آن در سینماهای کشور ممنوع اعلام می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷    
هیتوشی واتاناب ، برنامه رژیم غذایی با عنوان رژیم موز در صبحانه را برای کاهش وزن معرفی می کند. در ژاپن این رژیم غذایی به رژیم موز معروف است که برای کاهش وزن استفاده می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۲    
شاید در روز های اخیر شما نیز تصاویر هشدار دهنده مبنی بر سرنگ های آلوده به ویروس ایدز (HIV) در نیمکت های برخی پارک ها که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را مشاهده کرده باشید ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۷    
کیوالینا نام شهری در شمال غربی ایالت آلاسکا که طبق بررسی دانشمندان این شهر که جزیره ای باریک است تا سال 2025 به زیرآب خواهد رفت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۷    
نتایج نشان داد ژن های مرتبط با دلیل چاقی با فاکتورهای محیطی فعل و انفعال متقابل یافته و در نتیجه فرد چاق می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
طناب زدن یکی از موثرترین فرم های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج دقیقه طناب زدن می تواند به اندازه نیم مایل دویدن کالری بسوزاند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۷    
برخی موادغذایی،در تولید یاخته های عصبی و حفظ انعطاف پذیری مغز موثر است،از جمله این موادغذایی ادویه می باشد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۷    
پیری پوست که علت اصلی شاداب به نظر نرسیدن و بد بو بودن پوست است،یک روند ساده و قابل پیش بینی داردکه با کمی توجه می توان جلوی آن را گرفت و یا آن را به تاخیر انداخت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
یافتن راه حل هایی به دور از خطر و همراه با سلامتی برای چربی سوزی و کاهش وزن معضل امروزه ی همه ما است ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۲    
بدن انسان قادر به تولید تمامی مواد و پروتئین های مورد نیاز خود نیست و انسان باید با خوردن برخی از مواد غذایی و یا مکمل ها این مواد را در اختیار بدن خود قرار دهد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
به گفته پژوهشگران بر اساس سن و میزان فعالیت کودکان، تنها دو الی سه بار در هفته نیاز به حمام آنها وجود دارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۷    
پوست سفت می تواند ظاهر جوانی به فرد بدهد.ورزش می تواند کیفیت پوست را افزایش دهد و روند پیری را آهسته کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۲    
فشارخون بالا پس از دیابت، دومین علل بروز نارسایی مزمن کلیوی بوده، زیرا کلیه ها و سیستم گردش خون کاملا به یکدیگر وابسته هستند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
زمانی که چاقی به سراغتان می آید، اولین کار انواع رژیم های لاغری برای کاهش وزن است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۲    
انسان موجودی است که به جاودانگی تمایل دارد و در تلاش برای برآورده کردن این تمایل دست به دامان علم شده است ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۷    
رنگ مو یکی از المان های مهم در زیبایی هر خانمی است. بیشتر خانم ها بعد از رنگ کردن مو های شان از قرمزی مو های شان شکایت دارند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
پریسا: گفت: در آنجا پنج مرد کثیف که از دوستان مهدی بودند به جانم افتادند و به صورت همزمان به من تجاوز کردند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۷    
کارشناسان تغذیه می گویند که راز اعجاز بامیه در درمان دیابت، در ماده کف مانند و زلالی است که در نتیجه خیساندن آن در آب به دست می آید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۲    
در واقع بیشتر علایمی که ما برای مخاطبان مان ارسال می کنیم، شامل هیچ کلمه یا صدایی نیست بلکه فقط شامل زبان بدن است ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۲    
اگر به دنبال لاغری هستید از راه اصولی آن را پیش بگیرد و فکر نکنید به معنای سلامتی است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۷    
در عکس زیر تصویری از تزئین ماشین عروس در دهه 40 را مشاهده می کنید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
استفاده از بعضی از گیاهان دارویی، میوه ها و سبزیجات از راههای مختلف به دلیل کلاژن سازی و ایجاد حجم دهندگی، تسریع جریان خون، می تواند در رفع مشکلات پوست بسیار موثر باشد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۲    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۷    
افرادی که از سیاتیک رنج می برند ممکن است یک دردیا گزگز خفیف احساس کنند و همچنین ممکن است دچار دردی شدید شوند که فعالیت های روزمره شانرا مختل می کند.درد عصب سیاتیک با شدت و ضعف مختلف بروز می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۷    
من عاشق پریسا بودم و دیگر نمی توانستم خودم را کنترل کنم به همین دلیل او را به خانه مان دعوت کردم و به بهانه این که برایش کادو خریده ام با هم به پارکینگ ساختمان رفتیم و همان جا بود که با چاقو ضربه ای ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
بیشترین علت درد گردن ناشی از سه بیماری شایع آرتروز ستون فقرات،دیسک گردن، فتق و سندرم های عضلانی است که در صورت وجود درد در ناحیه گردن و انتشار آن به دست ها حتی در مراحل اولیه آن باید به پزشک مراجعه ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
شهردار شهر ایسار أن بوکاژ در غرب فرانسه، تصمیم گرفته تا با غم و غصه مبارزه کند، او از شهروندان می خواهد که به فعالیت های شاد بپردازند، او گفته مردم باید حداقل روزی سه بار لبخند بزنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۲    
مادران باردار، مصرف تخم مرغ می تواند مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را تامین کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۲    
دختر 15ساله؛ پدرم آن قدر شرم و حیا را کنار گذاشته بود که در برابر چشمان من و خواهرانم با آن زنان غریبه روابط نامشروع داشت چرا که در خانه ما اتاق مجزایی وجود نداشت و همه اعضای خانواده در یک پذیرایی ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
اگرچه دلیل ارتباط میان مصرف کافئین و ابتلا به زوال عقل یا آلزایمر هم چنان مشخص نیست ولی قطع به یقین نوشیدنی های کافئین دار به ویژه قهوه تأثیر زیادی در حفظ قوای شناختی مغز دارند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
چند وقتی بود که گوشی موبایلم کار نمی کرد و دچار مشکل شده بود من هم آن را برای تعمیر به یکی از مغازه های موبایل فروشی دادم یک هفته بعد از تعمیر گوشی با پیامکی عجیب مواجه شدم ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
پیانونوازی عروس فاطمه گودرزی با لباس عروس!