پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرخوان 9 مهر 1398 - shahrkhan.ir

شهرخوان 28 اسفند 1397 شهرخوان 26 فروردین 1398 شهرخوان 1 اردیبهشت 1398 شهرخوان 31 خرداد 1398 شهرخوان 31 تیر 1398 شهرخوان 1 مرداد 1398 شهرخوان 31 شهریور 1398 شهرخوان 1 آبان 1398 شهرخوان 1 آذر 1398 شهرخوان 30 دی 1398 شهرخوان 30 بهمن 1398 شهرخوان 29 اسفند 1398 شهرخوان 1 مهر 1398 شهرخوان 2 مهر 1398 شهرخوان 3 مهر 1398 شهرخوان 4 مهر 1398 شهرخوان 5 مهر 1398 شهرخوان 6 مهر 1398 شهرخوان 7 مهر 1398 شهرخوان 8 مهر 1398 شهرخوان 9 مهر 1398 شهرخوان 10 مهر 1398 شهرخوان 11 مهر 1398 شهرخوان 12 مهر 1398 شهرخوان 13 مهر 1398 شهرخوان 14 مهر 1398 شهرخوان 15 مهر 1398 شهرخوان 16 مهر 1398 شهرخوان 17 مهر 1398 شهرخوان 18 مهر 1398 شهرخوان 19 مهر 1398 شهرخوان 20 مهر 1398 شهرخوان 21 مهر 1398 شهرخوان 22 مهر 1398 شهرخوان 23 مهر 1398 شهرخوان 24 مهر 1398 شهرخوان 25 مهر 1398 شهرخوان 26 مهر 1398 شهرخوان 27 مهر 1398 شهرخوان 28 مهر 1398 شهرخوان 29 مهر 1398 شهرخوان 30 مهر 1398 
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۰    
فیلم های در حال اکران می گویند که سینما مانند قهوه خانه جای خوبی برای بچه ها نیست.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۶    
هر چه هوا سرد تر می شود و روزها کوتاه تر و تاریک تر، نور خورشید کمتری بر آنها می تابد و درخت آن ذرات سبز موجود در برگ ها را مصرف می کند و.. ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۱    
این مطلب در مورد حقایقی جالب از زندگی خرگوش ها است و همین طور عکس هایی بامزه از این حیوانات زیبا. شایعه این که خرگوش ها مدفوع خود را می خورند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۶    
این راننده حیوان آزار در حالی که پس از بستن یک سگ به عقب ماشین خود در حال رانندگی در خیابان بود موجب شوک و حیرت شاهدان عینی شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۲    
فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به لزوم اهتمام جدی شهرداری به مبلمان و زیباسازی شهر پارس آباد، گفت: شهرداری پارس آباد باید به زیباسازی و توسعه مبلمان شهری توجه جدی داشته باشد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۷    
سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نسبت به کشت سیر در منطقه مغان هشدار داد و اعلام کرد: کشاورزان استان با توجه به نامشخص بودن وضعیت بازار و تضمینی نبودن خرید محصول ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۲    
پربیننده ترین سریال ایرانی در سطح جهان از امشب روی آنتن سیما می رود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
مهناز افشار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۹    
باستان شناسان گزارش دادند که پیکر یک هوادار یا علاقه مند به ورزش در کنار یک مجسمه برنجی که چهره یک کشتی گیر با بینی کج و شکسته را نشان می دهد، دفن شده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
اینکه چه زمانی یک مواد غذایی را بخوریم، در نوع خود برای سلامتی شما حایز اهمیت است. این مطلب به شما کمک می کند که بایدها و نبایدها در مصرف مواد غذایی در اصطلاح عمومی با “شکم خالی” را بدانید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۹    
بادمجان یکی از خوشمزه ترین صیفی جات است که با آن غذاهای بسیاری می توانید درست کنید. فقط باید بدانید که تلخی بادمجان را چگونه بگیرید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۴    
بهترین راه برای تعیین شانس افزایش قد مراجعه به یک متخصص ارتوپدی و متخصص غدد درون ریز است. عمده رشد قد در آقایان تا پایان سن 22 سالگی و در خانم ها تا پایان 18 سالگی است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۹    
پژوهشگران دانشگاه “ام.آی.تی”، راهبرد جدیدی برای ارائه واکسن های آر.ان .ای ابداع کرده اند تا سیستم ایمنی بدن را به مقابله با سرطان ترغیب کنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۹    
شما نیز می توانید با انتخاب تور بالی ، تور روسیه و تور چین می توانید از این سه کشور باشکوه دیدن کنید هر کدام از آن ها دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بی نظیری هستند و به راستی ارزش دیدن دارند .
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۹    
حوالی ساعت 10 صبح روز گذشته، خادم امامزاده ای در محدوده حسن آباد به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که چهار دروازه امامزاده توسط فردی به سرقت رفته است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۹    
گروه خودروسازی سایپا برخی اخبار درباره جایگزینی یک خودروی جدید تلفیقی به جای پراید را تکذیب و اعلام کرد محصولات جدید این گروه خودروسازی از چند پلت فرم متفاوت تولید خواهد شد که پلت فرم گروه خانواده ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۴    
با تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران و کاهش شدید ارزش پول ملی ایران، ایرانیان در ترکیه به دور زدن قوانین اقدام به خرید ملک جهت گرفتن گذرنامه ترکیه ای می کنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۹    
ماموران پلیس با دستگیری یکی از فروشندگان عتیقه در خیابان منوچهری ده ها قطعه اشیای متعلق به هزاره اول و دوم پیش از میلاد مسیح را کشف و ضبط کردند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۴    
فیلم سینمایی اورکا به تهیه کنندگی طهورا ابوالقاسمی و نویسندگی طلا معتضدی این روز ها وارد مرحله پیش تولید شده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۹    
مرد عصبانی که به زیاد شدن موش ها در منطقه فردیس کرج اعتراض داشت با رها کردن دو موش در دفتر شهردار خواهان رسیدگی به این وضعیت شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۴    
پرکاری تیروئید در تمام سلول های بدن و اعضای بدن شیوع پیدا می کند و بیشتر در ناحیه گردن به صورت بیماری گواتر ظاهر می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۴    
بهترین رژیم غذایی برای دیابتی هاگروهی از محققان یک برنامه غذایی تنظیم کردند که احتمال ابتلا به آلزایمر را 53 درصد کاهش می دهد و عنوان برترین رژیم غذایی مناسب برای بیماران دیابتی در سال 2016 را به ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۹    
شایع ترین علائم بالینی آرتروز درد مفاصل است،آرتروز زمانی جدی است و نیاز به درمان دارد که برای بیمار علائم بالینی ایجاد کرده باشد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۹    
مصرف نوشابه های گازدار و مواد تغذیه ای مضر در دوران کودکی فرد را در دوران بزرگسالی مستعد ابتلا به بیماری های مختلف از جمله پوکی استخوان می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۲    
شهردار اردبیل در دیدار با سرکنسول ایران در ارزروم در موزه عمارت شهرداری اردبیل گفت: با هدف گسترش ارتباطات بین المللی و مبادلات فرهنگی ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۷    
شهرداری اردبیل با تأکید بر نامگذاری کوچه ها به نام شهدا در اردبیل، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم آنان وظیفه تک تک نهادها است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی نیر گفت: حدود 3 هزار و 600 مترمربع لکه گیری رگلاژی در مسیر عبوری دوچرخه سواران تور بین المللی ایران – آذربایجان در ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۲    
آسپیرین دارویی مفید برای آلزایمر می باشد،تحقیقات پژوهشگران استرالیایی نشان می دهد آسپرین نه تنها خطر بروز سکته قلبی و مغزی را کاهش می دهد بلکه در پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل نیز نقش دارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
متخصص مغز و اعصاب گفت: با سردردهای خطرناک آشنا شوید،نخستین علائم و نشانه های تومورهای مغزی تشنج می باشد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس شورای تامین دام کشور از ادامه روند کاهش گوشت قرمز در بازار خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 17 میلیون راس به جمعیت دام سبک کشور با زایش پاییزه افزوده شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۲    
متخصصان می گویند: در آینده نزدیک با آزمایش یک قطره بزاق سرطان را می توان پس از 10 دقیقه در خانه تست کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۷    
دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن می گوید: قرار است خودرو جدیدی که تلفیقی از پراید و تیبا است، جایگزین پراید و به بازار معرفی شود. توقف خودرو پراید تا سال آینده امکان پذیر نیست.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۲    
مادر دختری جوان که برای زندگی بهتر به تهران آمده و توسط افراد ناشناس به قتل رسیده بود، جزئیاتی از زندگی پررنج خودش را برای دادگاه تعریف کرد و خواستار دریافت دیه از بیت المال شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۲    
برخی از غذاها بعد از گرم کردن دوباره یک سری مواد سمی و خطرناک تولید می کنند که برای بدن خطرناک است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۷    
واریس عارضه ای است که موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و زیبایی آن ها می شود، در صورتی که می توان آن را در خانه به سادگی برطرف کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۲    
تازه ترین مطالعات دانشمندان تاثیر شکر بر مغز نشان می دهد که مصرف زیاد شکر تاثیر منفی شبیه به استرس بر مغز دارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۷    
چربی سوزهای خوشمزه اگر از چربی هایی که زیر پوستتان جا خوش کرده اند خسته شده اید و دلتان می خواهد ظریف تر و خوش اندام تر شوید باید بدانید چاره کار در نخوردن و سختی کشیدن نیست.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۲    
جبرئیل نوکنده با تبریک این موفقیت بزرگ در حوزه فرهنگی کشور اعلام کرد: شامگاه هشتم فروردین 1398، گل نبشته های باروی تخت جمشید پس از 84 سال به کشور برگردانده شد و با همراهی اسکورت ویژه به سلامت وارد ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
ولی روزگار من بدتر شد چرا که پسر کوچکم به خاطر بیماری روانی سوءظن شدیدی به من دارد و با تهمت و افترا اجازه خروج از منزل را به من نمی دهد حتی نمی گذارد با اقوام معاشرت کنم.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۸    
مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان این که در حال حاضر مرغ در بازار به نرخ مصوب (12هزار و 900 تومان) عرضه می شود ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۳    
با استناد به اسناد دادگاهی در آفریقای جنوبی، سعد الحریری نخست وزیر لبنان 16 میلیون دلار به یک مدل این کشور هدیه داده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۸    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۸    
زن جوان: می خواستم جیغ و داد کنم اما او دستش را روی دهانم گذاشت و در چشم برهم زدنی 7 مرد افغانستانی دیگر که داخل آنجا بودند به کمکش آمده و مرا به داخل ساختمان بردند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۴    
رومانو کارلیتی این صفات را به خاطر روح همبستگی اش و اخلاص در کمک به دیگران و پافشاری به کار نیک کسب کرده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۹    
استاندار اردبیل گفت: برای سرمایه گذاری و سامان دهی مجتمع آب درمانی سقزچی مطالعات اولیه این پروژه انجام شده و عملیات اجرایی فاز اول این مجتمع در آینده شروع می شود.