چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرخوان 1 آبان 1398 - shahrkhan.ir

شهرخوان 28 اسفند 1397 شهرخوان 26 فروردین 1398 شهرخوان 1 اردیبهشت 1398 شهرخوان 31 خرداد 1398 شهرخوان 31 تیر 1398 شهرخوان 1 مرداد 1398 شهرخوان 31 شهریور 1398 شهرخوان 1 مهر 1398 شهرخوان 1 آذر 1398 شهرخوان 30 دی 1398 شهرخوان 30 بهمن 1398 شهرخوان 29 اسفند 1398 شهرخوان 1 آبان 1398 شهرخوان 2 آبان 1398 شهرخوان 3 آبان 1398 شهرخوان 4 آبان 1398 شهرخوان 5 آبان 1398 شهرخوان 6 آبان 1398 شهرخوان 7 آبان 1398 شهرخوان 8 آبان 1398 شهرخوان 9 آبان 1398 شهرخوان 10 آبان 1398 شهرخوان 11 آبان 1398 شهرخوان 12 آبان 1398 شهرخوان 13 آبان 1398 شهرخوان 14 آبان 1398 شهرخوان 15 آبان 1398 شهرخوان 16 آبان 1398 شهرخوان 17 آبان 1398 شهرخوان 18 آبان 1398 شهرخوان 19 آبان 1398 شهرخوان 20 آبان 1398 شهرخوان 21 آبان 1398 شهرخوان 22 آبان 1398 شهرخوان 23 آبان 1398 شهرخوان 24 آبان 1398 شهرخوان 25 آبان 1398 شهرخوان 29 آبان 1398 شهرخوان 30 آبان 1398 
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۷    
اما این مرد اصرار داشت که اصلا الکلی مصرف نکرده است. سرانجام عمه این مرد که حرفش را باور کرد. یک دستگاه پرتابل آنالیز تنفس که میزان تقریبی الکل خون را نشان می دهد ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۲    
افرادی که هر نوع نوشیدنی غیر از آب آلبالو مصرف کرده بودند 22 درصد از توان عضلانی خود را از دست دادند در حالی که افرادی که آب آلبالو مصرف کرده بودند تنها 4 درصد دچار ضعف عضلانی شده بودند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۷    
سرهنگ نعمت الله علیپور با اعلام خبر بازداشت یکی از اخلال گران بازار سکه و ارز، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با دستگیری سلطان سکه ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از وقوع یک فقره حادثه برای پسر بچه یک ساله بازی گوش در شهر گراب شهرستان بویراحمد خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۲    
ناسا در تصویر روز خود عکسی را با کاربران به اشتراک گذاشت که توسط رصدخانه پرتو ایکس “چاندرا” به ثبت رسیده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۲    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه سونگ یانکوان در سئول واقع در کره جنوبی در مطالعه بر روی 13 هزار و 391 مرد 20 تا 59 ساله متوجه شدند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۷    
مردی در چین برای نشان دادن عشقش به همسرش در مراسم خاکسپاری، در تابوت با او ازدواج کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۲    
میوه میراکل ( میوه جادویی ) این میوه خاصیت بسیار جالبی دارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۲    
پدری دختربچه سه ساله خود را به مدت 10 دقیقه در خانه تنها گذاشت و هنگام بازگشت با صحنه شگفت آوری مواجه شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۲    
معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو با بیان اینکه حجم زیادی از پساب های کارخانه های شیمیایی وارد رودخانه قره سو شده است به مردم توصیه کرد از مصرف ماهیان این رودخانه خودداری کنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۷    
یک متخصص پوست و مو تاکید کرد که فصل تابستان زمان مناسب برای لیزر کردن موهای زاید نیست.روش لیزری تنها بر موهایی که در دوره زمانی رشد هستند، تاثیرگذار است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۲    
سیاه دانه دارای 15 نوع اسید آمینه، پروتئین، مواد نشاسته ای، فیبر خوراکی، کلسیم، سدیم، آهن و پتاسیم است.پزشکان عرب در قرن 13 میلادی ادعا می کردند که این گیاه می تواند 50 بیماری مختلف رادرمان کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۷    
انجیر، منبع خوبی از فیبرهای غذایی است و قند زیادی دارد و سرشار از پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر و ویتامین های A،B،C است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۷    
شهرداری اردبیل از بابت بدهی 6 میلیاردی خرید قیر، پیشنهاد کرد تا ملکی با طی مراحل قانونی به شرکت نفت پاسارگاد واگذار کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۷    
او به ظاهر کمکم کرد تا فرار کنم، اما وقتی به بیرون از پارک رسیدیم، او به زور مرا سوار یک خودروی پراید که دو سرنشین داشت، کرد. بعد سه نفری من را به اطراف تهران بردند و در آنجا مورد آزار قرار دادند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۲    
محققان با آموزش رانندگی به موش ها ثابت کرده اند که این موجودات باهوش تر از حدی هستند که پیش از این تصور می شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۲    
سارا و ستاره اسکندری در جشن تولد خواهرشان.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
پرونده مرد جنایتکار که 20 سال پس از قتل پدرش این بار به خاطر سوءظن به همسرش او را به قتل رسانده بود برای رسیدگی به دادگاه کیفری تهران فرستاده شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۲    
اگر مو ها چرب باشند، به این علت است که غدد سباسه بیش از حد فعالند.فعالیت طبیعی این غدد، ترشح لایه ای از چربی برای محافظت از پوست در مقابل تهاجمات است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۲    
فیبر و غذاهای فیبردار از جمله موادی هستند که می توان از آن ها برای تصفیه کردن خون استفاده کرد.تصفیه کردن خون از جمله مهمترین کارهای است که باید به آن دقت داشته باشیم.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
براساس قوانین تازه مصوب مجلس، زندان برای مهریه ممنوع می شود و همچنین با اضافه شدن بند اکراه به بندهایی که حق طلاق را به زنان می داد، راه طلاق گرفتن زنان سهل تر می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۲    
بروز سکته های قلبی، آسیب به قلب و مغز و مرگ از عوارض مسمومیت شدید با گاز منوکسید کربن است و حتی اگر با تلاش گروه های درمانی فردی از مرگ ناشی از گاز منوکسید کربن نجات پیدا کند با عوارض شدیدمغزی ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۲    
مردی 29 ساله به اتهام تجاوز Rape جنسی به یک دختر 15 ساله در امارات متحده عربی در دادگاه به 10 سال زندان Prison محکوم شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۲    
آن قدر گرفتار عشق پوشالی دختر 27 ساله شدم که حتی همسر و فرزندانم را به فراموشی سپردم به طوری که همسرم خانه را ترک کرد، ولی برای من چیزی جز عشق فروزان اهمیت نداشت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۲    
تمام مواد غذایی مشابه یکدیگر نیستند، اما برای داشتن سبک زندگی سالم افراد باید مواد غذایی خوب را در رژیم غذایی خود بگنجانند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۷    
اگر هر روز کاری را انجام دهید که بیزار هستید مطمئن باشید پس از مدتی دچار افسردگی شده و دیگر درآمد ناشی از آن هم شادتان نمی کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۲    
عملکرد غیر طبیعی تیروئید، یکی از دلایل اصلی ریزش مو در خانم هاست درمان های زیادی برای ریزش مو وجود دارد که برخی از آنها بسیار موثرند، اما بهترین راهکاربرای کاهش ریزش موها، پیدا کردن دلیل اصلی آن است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۷    
کری خوانی های دو هم سلولی برای قدرت نمایی، با قتل یکی از آنها پایان یافت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
زن میانسال که مدعی است 32سال قبل خواهرشوهرش پسر 6 ماهه او را به قتل رسانده با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواهان رسیدگی به این شکایت شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۷    
زن جوان که از اعتیاد و بدخلقی های همسرش به ستوه آمده بود، وقتی با دوست او درد دل می کرد نمی دانست گرفتار ماجرای قتلی خواهد شد که رسیدگی به آن صبح روز گذشته در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۷    
آندروژن های مردانه که سبب آسیب رسانی به موی فرد می شود به صورت ماساژ و تزریقی بر روی سر فرد قرار می گیرد این مسئله تا حدودی ریزش موی فرد را متوقف می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۲    
مهناز افشار به همراه دخترش در هواپیما
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۷    
همان طور که می دانید هر شیرینی کوچکی که در ترکیب آن کاکائو به کار رفته باشد شکلات نام دارد، شکلات مرغوب از پودر کاکائو و کره کاکائو تهیه می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۷    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
دهانشویه حاوی فلوراید می تواند به مقاوم شدن ساختمان دندان کمک کرده و از پوسیدگی پیشگیری کند.اما اگر پوسیدگی اتفاق افتاده باشد، دیگر دهانشویه به هیچ عنوان نمی تواند از پیشرفت آن جلوگیری کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۷    
مطالعات نشان می دهد که طب سوزنی فقط در کاهش درد در برخی از بیماری ها موثر است و تاثیر آن در درمان و بهبود بیماری های دیگر فعلا پایه محکم علمی ندارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۷    
هر ژنوم سلول مانند یک کتابخانه پر از کتاب، مملو از نشانگرهایی است که البته این نشانگرها خیلی ثابت نیستند و تحت شرایط سنی مختلف تغییر می کنند ...