جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۵:۵۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز میزبان معاملات 15 هزار و 325 تن فرآورده نفتی بود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۰    
معاملات پلی پروپیلنها امروز (دوشنبه، 31 خردادماه) با تقاضایی کمتر از عرضه برای بیشتر عرضه کنندگان به ثبت رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۸    
شرکتهای گازپروم روسیه و فلاکسیس بلژیک برای همکاری مشترک در زمینه توسعه زیرساختهای ال ان جی در اروپا وارد مذاکره شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که تردید در اجرای پروژه خط لوله نورد استریم-2 فراتر از مسائل قانونی آن است، زیرا این پروژه آینده بازار گاز اتحادیه اروپا را تهدید می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۳    
شرکت گازپروم روسیه برای صادر کردن ال ان جی به هند وارد مذاکره با شرکت دولتی گاز این کشور (گیل) شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به این که امسال اجرای طرح گسترش درمان غیرمستقیم از مهمترین فعالیت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است برافزایش سطح کیفی خدمات کامل درمان به کارکنان ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور بررسی برخی طرحهای پتروشیمی عصر امروز عازم بندر ماهشهر شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۲    
نهاد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور برای واگذاری سهام بزرگترین شرکت نفتی خود هیچ گزینه مورد ترجیحی ندارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۳    
اهمیت مبحث همسویی با توجه به کارکردهای متنوع آن برای سازمان و همچنین برای واحد منابع انسانی به طور ویژه انکارناپذیر است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فردا در مجلس درباره برنامه ششم توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی به نمایندگان گزارش می دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸    
با اجرای سیاستهای تمرکز و تمهیدات لازم برای افزایش ظرفیت تولید نفت خام از میدانهای مشترک، ظرفیت تولید نفت میدانهای غرب کارون افزایش یافته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵    
اعضا اقتصادی مجلس در نخستین نشست خود پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی، بر برنامه ریزی برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
عضو شورای راهبری ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و زغالسنگ معاونت علمی گفت: دسترسی به فناوریهای روز دنیا در صنعت نفت بویژه در حوزه بهینه سازی تولید ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
وزیر امورخارجه با تبیین رویکرد بلاروس در دوره تحریمها گفت: رویکرد و سوابق بلاروس در دوره تحریمها، نسبت به ایران همواره صادقانه و سازنده بوده است و ما این رفتار را در مناسبات 2 کشور محفوظ می داریم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس بخش HSE مجتمع پتروشیمی مارون، دلیل حادثه منجر به فوت در این شرکت را ناشی از سقوط و برخورد با سازه اعلام کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۲    
2 دوره آموزشی توپک رانی و مدیریت زمان در منطقه مرکزی برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۲    
وزیر امورخارجه با اشاره به اهمیت روابط ایران و پاکستان، گفت: تهران و اسلام آباد روابط راهبردی داشته و زمینه همکاریهای 2 کشور همواره رو به گسترش بوده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۶    
با تصمیم هیئت رئیسه مجلس، کاظم جلالی برای دومین دوره به عنوان رئیس مرکز پژوهشهای مجلس انتخاب شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت: 6 کمیته در امور اقتصادی، عمومی، دفاعی، اجتماعی، محاسباتی و نظارتی در این کمیسیون پیش بینی شده که این کمیته ها منطبق با فصل بندی بودجه و برنامه های کشور است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۴    
مؤسسه فوربس اعلام کرد ایران در واکنش به افزایش قیمت نفت صادراتی عربستان سعودی، قیمتهای نفت خام را افزایش می دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
شرکت نفت ونزوئلا در صورتی می تواند بدهی هایش را بپردازد که قیمت نفت به 50 دلار برای هر بشکه برسد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
دوره آموزشی دو روزه ممیزی داخلی سیستم های مدیریت یکپارچه در منطقه شمال شرق برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
یکی از کارگران واحد الفین پتروشیمی مارون امروز در اثر سقوط از ارتفاع جان باخت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس دهم مشخص شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: هیچ کشوری با پول نفت به کارآفرینی نرسیده است، برای تولید ثروت در کشور باید به جایگاه علم و دانش اهمیت دهیم و این دانش را در زندگی مردم جامعه جاری کنیم به نوعی که ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱    
نماینده تهران گفت: مجلس از هرگونه برنامه مربوط به میدانهای مشترک نفت حمایت می کند، احیای سهم ایران در بازار جهانی نفت حق طبیعی این کشور است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۳    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور گفت: اقتصاد باید به ظرفیتهای داخلی متکی باشد و البته باید به بازارهای صادراتی و ظرفیتهای بین المللی نیز توجه داشت تا اقتصاد مقاومتی به یک موضوع همیشگی بدل شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
هم اکنون اکثر میادین نفت و گاز ایران از جمله میدان نفتی پارسی، همانند بسیاری از میادین نفتی شناخته شده در جهان در فاز تخلیه به سر می برند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۲    
حجم صادرات گاز به کشور ترکیه از ابتدای امسال تاکنون با 11 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به بیش از 1.8 میلیارد مترمکعب رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۲    
یک تریلیون دلار از سرمایه گذاریها در صنعت جهانی نفت پس از سقوط قیمتها، کاسته می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۲    
چهار طرح گازرسانی مشتمل بر گازرسانی به نیروگاههای کهنوج، ماهشهر، کنارک و چابهار برای تصویب، به شورای اقتصاد ارسال شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۹    
کاهش قیمت گاز طبیعی و عوامل محیطی سبب شده است که در نیروگاههای برقی به جای زغال سنگ، بیشتر از گاز طبیعی استفاده شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۱    
طرح بازیابی گازهای ارسالی به مشعل و استفاده از آن بعنوان گاز سوخت بویلرهای آب و بخار شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد همسو با تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرا شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
معاون اول رئیس جمهوری به توانمندی بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: وزارت نفت پارسال توانست ظرف یک ساعت، 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در بازار سرمایه را بفروشد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۵    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، مقدار فرآورده های نفتی قاچاق کشف و تخلیه شده در انبار نفت این منطقه را در سه ماه نخست امسال 36 هزار لیتر اعلام کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از افزایش فروش نفت ایران به ژاپن خبر داد و گفت: این کشور در ماه گذشته بیش از 200 هزار بشکه از ایران نفت خریده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه از تجهیز بنادر استان هرمزگان به تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه)شاهد عرضه 32 هزار و197 تن انواع قیر، مواد پلیمری و وکیوم باتوم است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
پژوهشهای لازم برای "بومی سازی دانش فنی جبران سازی دمایی حجم فرآورده در تجهیزات اندازه گیری توزیع فرآورده های نفتی" پارسال در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران انجام و برای اجرا ابلاغ شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
بنزین توزیعی در شهر اراک بالاترین کیفیت را دارد و مطابق با استانداردهای یورو 4 است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، مهمترین اثر آبگیری تالاب هورالعظیم را از بین بردن بخش زیادی از کانونهای گرد و غبار استان خوزستان عنوان کرد و گفت: اراضی ای که هم اکنون زیرآب رفته اند ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
در جلسه معاملاتی امروز بازار فیزیکی بورس انرژی، در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، نیتروژن مایع و برخی محصولات پتروشیمی در رینگ داخلی عرضه می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
مسلما نمودار تولید اوپک نیز در نیمه بعدی سال 2016 متوقف نخواهد ماند و طبق برنامه ریزی کشورهای عضو برای افزایش تولید رو به صعود خواهد رفت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
اجرای برجام مقاصد صادرات نفت خام ایران را که در دوران تحریمها تنها به پنج کشور محدود شده بود، افزایش داد و غربیها را مشتری نفت ایران کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۵    
با گرانی نفت به بشکه ای بیش از 50 دلار، روند بیکاری دکل های حفاری نفت جهان متوقف و حتی تعدادی از دکل های بیکار به سرکار بازگشتند که این تحولات زمینه ساز سقوط دوباره قیمت نفت شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
شرکت پالایش گاز بیدبلند بعنوان نخستین پالایشگاه خاورمیانه در دو ماه امسال یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۱    
روند تجاری سازی موتورسیکلت برقی که به همت محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر طراحی و ساخته شده است آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۸    
شرکت های نفتی پتروناس مالزی و سعودی آرامکوی عربستان، قصد دریافت وامی به مبلغ هفت میلیارد دلار دارند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران گفت: تولید و صادرات نفت ما پس از برجام افزایش یافته و مشتریان قدیمی ایران نیز دوباره خریدار نفت ایران شده اند ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰    
دولت آمریکا به مصرف کنندگان منطقه جنوب کالیفرنیا هشدار داد که به دلیل ورود موج گرما، در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
صاحبنظران بین المللی درباره اظهارنظر اخیر بیژن زنگنه وزیر نفت کشورمان که اعلام کرده بود ایران نفت خود را در بازارهای جهانی به یورو می فروشد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
صادرات ال ان جی قطر به اروپا در حالی در پنج ماه نخست امسال 16 درصد کاهش یافت که در همین بازه زمانی صادرات گاز این کشور به آسیا 71 درصد افزایش یافته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از موزه های صنعت نفت بازدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۸    
قیمت هر بطری هوا 33 برابر قیمت یک بطری آب است هند بازار بعدی فروش کپسول های هوا، است یک بطری هوای تازه در چین 213 دلار
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲    
کارگران صنعت نفت نیجریه در اعتراض به رفتارهای ضد کارگری از سوی کارفرمایان، تهدید به اعتصاب کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۸    
براساس تحقیقی که از سوی متخصصان اقتصادسنجی کمبریج صورت پذیرفته، کاهش تقاضای نفت خام در اثر حرکت به سمت اجرای سیاستهای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۵    
بزرگترین شرکت نفتی هند اعلام کرد دوره زمانی برگزاری مناقصه های واردات نفت خود را نصف کرده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۲    
استاندار همدان، رویکرد دنیا را به ایران برای انجام سرمایه گذاری از نتایج برجام دانست و خطاب به سرمایه گذاران اروپایی گفت: ایران مناسب ترین کشور برای سرمایه گذاری است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۲    
کناره گیری عربستان از مسابقه افزایش تولید و سقوط آزاد ذخیره سازی و تولید نفت در امریکا، بار دیگر نفت را گران کرد و در سایه این گرانی ها قیمت هر بشکه نفت ایران هم حدود دو دلار افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
افزایش عرضه بنزین در آسیا، قیمت این فرآورده نفتی را در بازار سنگاپور در هفته منتهی به 10 ژوئن (جمعه، 21 خردادماه) پس از چند هفته افزایش، کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
دومین پالایشگر بزرگ خصوصی در هند در 18 ماه آینده شمار جایگاههای سوخت خود را دو برابر می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
خوش بینی ها به حمایت عوامل بنیادین نوسانات نفت را در بازه 45 تا 50 دلاری حفظ کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۰    
چنانچه با پایان سیاست های چاوزی، دولتی غرب گرا در ونزوئلا روی کار بیاید، افزایش احتمالی تولیدات نفت ونزوئلا چه اثری بر بازار نفت خواهد گذاشت
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از برنامه و اولویت کاهش زمان تعمیرات و افزایش دوره های اورهال (overhaul) این شرکت همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۸    
شرکت استرالیایی ال ان جی ال موفق شد مجوز صادرات و واردات برای تأسیسات ال ان جی خود واقع در کانادا را به تأیید دولت آن کشور برساند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۵    
دولت وحدت لیبی درگیری های اخیر نزدیک تاسیسات و پایانه های نفتی شرق این کشور را محکوم کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
روسیه برای بخشی عمده از سهام بزرگترین شرکت نفتی خود به دنبال مشتریان خارجی می گردد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
گازرسانی به 273 روستای استان آذربایجان شرقی با یکهزار میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
دولت مصر اعلام کرد نفتکشهای غولپیکر اعزامی از خلیج فارس برای عبور از کانال سوئز باید 155 هزار دلار بپردازند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۲    
یک اتحادیه کارگری فرانسه اعلام کرد اعضای آن اعتصاب خود را در پایانه نفتی فو-لاورا این کشور به حال تعلیق درآورده اند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
افت ارزش دلار از یک سو و کاهش نگرانیها درباره خروج انگلستان از اتحادیه اروپا از سوی دیگر سبب شدند قیمت نفت در معاملات امروز (دوشنبه 31 خرداد ماه) افزایش یابد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران گفت: پژوهشگاه صنعت نفت برای نقش آفرینی موثر در تبادل فناوری و توسعه همکاریهای فناورانه صنعت نفت توانمند است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران، بهبود فضای کسب و کار را مهمترین نیاز کشور دانست و خواستار تلاش نمایندگان مجلس دهم برای تحقق این امر شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
تعویض پوشش 40 کیلومتر از خط لوله 22 اینچ سمنان -شاهرود در حال اجرا است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
وضع گازرسانی به مشترکان منطقه شهران با گازرسانی به 80 مشترک باقیمانده به حالت عادی بازگشت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۳    
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد که براساس هماهنگی صورت گرفته میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت گاز در حال تامین خوراک موردنیاز پتروشیمی کاویان هستیم و این مشکل در حال برطرف شدن است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۰    
عملیات تعمیر و اعمال پوشش پلی یورتان و پوشش خودترمیمی خطوط لوله انتقال گاز میدان تابناک به پالایشگاه گاز پارسیان در منطقه عملیاتی پارسیان آغاز شد .
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: منشا گرد و غبار چند روز اخیر در ایران، خارجی و از کشورهای عراق و سوریه است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۴    
نفت گاز با 33 درصد بیشترین سهم را از تولید فرآورده های نفتی کشور در اسفندماه پارسال به خود اختصاص داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۵    
معترضان به انتقال نفت با راه آهن، به دلیل بستن مسیر قطارها در ایالتی در شمال غرب آمریکا دستگیر شدند.