سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
رشد جوامع صنعتی و نیاز روز افزون به انرژی از یک سو و محدودیت و پراکندگی نایکسان منابع فسیلی (نفت، گاز، زغال سنگ) انرژی در جهان از سوی دیگر ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۹    
مدیر شرکت پخش منطقه زاهدان گفت: در اجرای طرح درجه بندی مرحله دوم سال 95 تعداد 30 باب جایگاه اختصاصی عرضه سوخت منطقه زاهدان ازسوی کارگروه درجه بندی منطقه ممتاز شناخته شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس بهره برداری شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت با هدف توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی در سطح استان، گاز طبیعی را جایگزین سوخت های مایع می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
معاون مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در امور اکتشاف از انجام پروژه های لرزه نگاری سه بعدی با هدف شناخت تله های چینه ای و ساختمانی با روش پرداخت با تاخیر (Deferred Payment) خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
فعالانی بازرگانی از بانک مرکزی هند خواسته اند که به بانک های ایرانی اجازه دهد در این کشور شعبه داشته باشند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۷    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: دو هزار و 500 روستای کشور، بر اساس برنامه ریزی های شرکت گاز تا دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۱    
شانا _ گروه عکس: محمد مشکین فام، امروز (سه شنبه، 30 آذرماه) همزمان با هجدهمین سالروز تاسیس شرکت نفت و گاز پارس در نشست خبری با خبرنگاران به ارائه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و افزود ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نحوه هزینه کرد ارزش افزوده گاز طبیعی و عوارض انواع بنزین و سوخت هواپیما و نفت را در برنامه ششم توسعه مشخص کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مصرف بنزین موتور و سوپر در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 4.2 و 33 درصد افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۲    
استاندار اردبیل گفت: اکتشاف نفت مغان برای پنجمین بار پیاپی مورد پیگیری قرار گرفته و با چند شرکت برای سرمایه گذاری رایزنی شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
دولت اندونزی قصد دارد قالب قراردادهای اکتشاف و تولید در میدان های نفت و گاز این کشور را تغییر دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
به علت ورود موج سرما، شرکت گاز جنوب کالیفرنیا از مردم منطقه جنوب غربی آمریکا خواست در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۴    
یک کشتی نفتکش پس از دو سال تعطیلی پایانه نفتی السدر در شرق لیبی، روز دوشنبه (29 آذر ماه) برای بارگیری نخستین محموله نفت، در این بندر پهلو گرفت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
وزیر نفت از رایزنی با شورای نگهبان برای مستثنی شدن بازنشستگان صنعت نفت از قانون برنامه ششم خبر داد و گفت: برای بهبود وضع قراردادهای مدت موقت همه تلاشمان را می کنیم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷    
وزیر انرژی روسیه گفت: مسکو پس از بررسی تاثیر اجرای توافق کاهش تولید نفت خام کشورهای عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) در نیمه نخست سال آینده میلادی بر بازارهای جهانی نفت و در صورت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس با بیان که رکورد برداشت گاز در میدان گازی پارس جنوبی امسال شکسته می شود؛ گفت: تا پایان امسال 140 میلیون مترمکعب در روز به ظرفیت برداشت گاز از این میدان افزوده می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی وزارت نفت عراق، اعلام کرد: بغداد خود را به تصمیم اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) برای بهبود قیمت ها در بازار جهانی نفت پایبند می داند و از آغاز سال جدید میلادی (12 دی ماه) سقف تعیین ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۵    
موسسه تحقیقاتی وود مکنزی به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد تولیدکنندگان نفت خام ترسان از آن هستند که در فرآیند تغییر منابع انرژی از حامل های فسیلی به منابع تجدیدپذیر جا بمانند و به همین دلیل ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۹    
تحلیلگران موسسه وودمکنزی برآورد کرده اند که مجموع ظرفیت پالایشی پالایشگاه های آسیا در سال آینده میلادی 1.5 درصد افزایش خواهد داشت که این، بیشترین رشد از سال 2014 میلادی به شمار می رود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۳    
نحوه استفاده از پایه سکوی میدان گازی فرزاد A که شرکت پتروپارس آن را ساخته است، بررسی شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۰    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، از عرضه 26 میلیون و 177 هزار لیتر نفت سفید در 9 ماه امسال خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۴    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد افزایش تولید و صادرات نفت ایران سبب می شود در سال مالی 2016-2017، رشد اقتصادی این کشور به بیش از 6 درصد برسد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۵    
شانا _گروه عکس: امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت و جرج کاتروگ کالوس، قائم مقام وزارت امور خارجه یونان دیدار و درباره زمینه های همکاری دو جانبه گفت وگو کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه در نشست این کمیسیون گفت: اجرایی نشدن قانون آیسا جزو توافق های مذاکره بود، از این رو تصویب آن نقض برجام اعلام شد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل اروپا، آمریکا و همسایگان دریای خزر وزارت نفت از علاقه مندی یونان برای خرید گاز از ایران خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۶    
آمار رسمی ریاض نشان می دهد که صادرات روزانه نفت عربستان سعودی در ماه اکتبر به رغم تولید بالای نفت این کشور ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۹    
عملیات گازرسانی به 154 روستای استان بوشهر هم اکنون در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح ها، 16 هزار و 807 خانوار این مناطق از نعمت گاز برخوردار می شوند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۸    
چین با هدف کاهش آلایندگی هوا، قصد دارد تا سال 2020 میلادی، انرژی تجدید پذیر را جایگزین بخش بزرگی از سوخت های فسیلی کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
کارشناسان صنعت نفت باور دارند برای بهره برداری بهتر از پیروزی ایران در نشست اوپک، لازم است تلاش برای همکاری شرکت های بزرگ نفتی در صنعت نفت این کشور ادامه یابد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
مدیر تحقیقات موسسه وودمکنزی گفت: در صورتی که قیمت نفت در سال 2017 میلادی 55 دلار برای هر بشکه باشد، نخستین جهش در این صنعت پس از یک دوره دو ساله روی خواهد داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر گفت: وزارت نفت خدمات مطلوبی به مردم منطقه عسلویه ارائه داده اند و البته مردم میهمان نواز عسلویه قدردان زحمات اهالی صنعت نفت هستند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
یکی از مسئولان بانک مرکزی اروپا اعلام کرد قیمت نفت می تواند در سطوح بالا تثبیت شود و این مسئله، به اتخاذ سیاست های پولی انقباضی در این قاره کمک می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی از یک سو و ابهام درباره تأثیر توافق اخیر تولیدکنندگان نفت بر بازارها از سوی دیگر سبب شد قیمت نفت در پایان معاملات دیروز (دوشنبه ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تا پیش از برجام، اجازه فروش بیش از یک میلیون بشکه نفت را نداشتیم و حتی قرار بود این محدودیت بیشتر شود ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۱    
در معاملات امروز (سه شنبه 30 آذر ماه) باوجود کاهش قیمت نفت، قیمت شاخص گاز طبیعی آمریکا کمتر از یک سنت افزایش یافت.