سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۰:۵۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 13 تیر 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 تیر 1397 شیعه نیوز 2 تیر 1397 شیعه نیوز 3 تیر 1397 شیعه نیوز 4 تیر 1397 شیعه نیوز 5 تیر 1397 شیعه نیوز 6 تیر 1397 شیعه نیوز 7 تیر 1397 شیعه نیوز 8 تیر 1397 شیعه نیوز 9 تیر 1397 شیعه نیوز 10 تیر 1397 شیعه نیوز 11 تیر 1397 شیعه نیوز 12 تیر 1397 شیعه نیوز 13 تیر 1397 شیعه نیوز 14 تیر 1397 شیعه نیوز 15 تیر 1397 شیعه نیوز 16 تیر 1397 شیعه نیوز 17 تیر 1397 شیعه نیوز 18 تیر 1397 شیعه نیوز 19 تیر 1397 شیعه نیوز 20 تیر 1397 شیعه نیوز 21 تیر 1397 شیعه نیوز 22 تیر 1397 شیعه نیوز 23 تیر 1397 شیعه نیوز 24 تیر 1397 شیعه نیوز 25 تیر 1397 شیعه نیوز 26 تیر 1397 شیعه نیوز 27 تیر 1397 شیعه نیوز 28 تیر 1397 شیعه نیوز 29 تیر 1397 شیعه نیوز 30 تیر 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۱    
در این گزارش به قلم ام ای ساکی آمده است: مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا بیست و هشتم ماه ژوئن ادعا کرد که ایران به سبب حمایت از جنبش انصارالله "در حال طولانی تر کردن مشکلات مردم یمن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۹    
گروه های تروریستی مستقر در مناطق جنوبی سوریه برای پذیرش مصالحه با دولت دمشق شروطی شش گانه را اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۶    
یک سازمان غیردولتی اعلام کرده است اقدامی مشابه سیاست آمریکا در قبال کودکان پناهجو، برای کودکان مهاجر در انگلیس نیز اجرا می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳    
استانداری تهران در بخشنامه ای ساعت کاری دستگاههای اجرایی این استان را تا پایان تیرماه جاری از ساعت 6 تا 14 اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳    
رییس سازمان بازرسی اعلام کرد: این سازمان به بازارهای خودرو، مسکن، ارز و سکه ورود کرده و بزودی گزارشی در این باره ارایه می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: سرعت و بزرگی تغییرات در عربستان سعودی پس از به قدرت رسیدن شاهزاده محمد بن سلمان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
گروهی از فرزندان شهدای بسیج مردمی عراق از سوی اردوگاه پیشاهنگی آستان مقدس حضرت عباس(ع) در کربلا با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید دیدار و از رهنمودهای این مرجع شیعه بهره مند شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: به دستور تولیت آستان قدس رضوی مبلغ 4 میلیارد ریال برای کمک به مددجویان و معلولان زیرپوشش بهزیستی زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
یک مبلّغ در عرصه بین الملل با اشاره به تعداد ترجمه های زبان انگلیسی از قرآن کریم که حدود 60 مورد است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
فرستاده سازمان ملل به یمن امروز ضمن تقدیر ویژه از رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد که فردا شورای امنیت سازمان ملل را در جریان جزئیات دیدارهایش با طرف های درگیر در یمن قرار خواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
در یک اقدام غیر منتظره، جنبش افراط گرای فعال در سومالی استفاده از کیسه های پلاستیکی در مناطق تحت کنترل خود را ممنوع کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: یک مرزبان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
قائم مقام طوز خورماتو اعلام کرد که از بامداد امروز نیروهای مسلح عراقی به همراه نیروهای پیشمرگه عملیات مشترکی را علیه تروریست های داعش در طوز خورماتو آغاز کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
دادگاه مصر 241 نفر را به اتهام پیوستن به گروه ولایت سیناء و ارتکاب اقدامات تروریستی در فهرست تروریسم قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
سیاستمدار مصری و رئیس پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به فجایع انسانی در یمن و سوریه واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۶    
پایگاه خیری مرآه البحرین نوشت: نیروهای امنیتی عربستان سعودی روز دوشنبه زهیر بوصالح شهروند شیعی استان الخبر این کشور را به دلیل اقامه نماز جماعت در منزل خود بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۰    
فروپاشی و مقاومت گروه های تروریستی در جبهه های مختلف در سوریه روندی است که با آغاز عملیات ارتش و نیروهای مسلح این کشور و با همکاری نیروهای همپیمان از سه ماه گذشته در استان ریف دمشق با شتاب بیشتری شکل ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۴    
یک کارشناس امور امنیتی عراق جزییاتی از ماجرای هلاکت پسر 'ابوبکر بغدادی' سرکرده گروهک تکفیری تروریستی داعش در شهر حمص در غرب سوریه را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۴    
در پی نا امنی های اخیر در جنوب کرکوک و افزایش بی سابقه تحرکات داعش، نیروهای امنیتی عراق متشکل از ارتش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۱    
تلاش های عربستان سعودی با حمایت امارات متحده عربی برای خارج کردن کنترل اماکن مقدس اسلامی در بیت المقدس از دست اردن نشان دهنده لبه تیز دیپلماسی مذهبی سعودی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس پلیس تهران از شناسایی فردی خبر داد که با اجاره کارت ملی 1800 نفر، 2 میلیارد دلار ارز دریافت کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۰    
جاثلیق آرام کشیشیان: شهروندان ارمنی از آزادی مطلق برخوردارند و با هیچ محدودیتی مواجه نیستند و به راحتی کامل زندگی می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۰    
ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری المالکی خواستار تحقیق در خصوص حمایت های آمریکا از گروه تروریستی داعش شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۶    
کارشناسان سازمان ملل متحد، افزایش اقدامات سرکوبگرایانه علیه معارضان در بحرین و نقض حقوق شهروندان را تأیید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷    
یک منبع فرانسوی اعلام کرد، مقامات اسرائیلی دریافته اند که اگر به حزب الله لبنان در سوریه حمله کنند فاجعه ای برای لبنان و نیز برای اسرائیل خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۴    
وزارت خارجه عراق از کشورهای جهان خواست تا کودکان افراط گرایان خارجی که در این کشور هستند را تحویل بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۱    
کلیسایی در ایالت ایندیانای آمریکا مجسمه ای از حضرت مریم که حضرت مسیح را در آغوش دارد در کنار یوسف نجار درون قفسی آهنی قرار داد تا به سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ که خانواده ها را از هم جدا کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
مسجد بزرگ پاریس اتهامات وارده از سوی رسانه های فرانسه به محمد تاتای، امام مسجد شهر تولوز(جنوب فرانسه) مبنی بر تحریک نمازگزاران به قتل یهودیان را بی اساس خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۰    
دومین شماره از فصلنامه اشپکتروم ایران در سال 2018 با عنوان مطالعات اسلام، ایران و تشیع در آلمان، چاپ و منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۲    
امام خطیب یکی از مساجد شهر خجند مرکز استان سغد تاجیکستان خواستار برگزاری کلاس های آموزش دین اسلام در مدارس این کشور شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۲    
یک روزنامه لبنانی تلاش ائتلاف سعودی در الحدیده و گروه های مسلح در جنوب سوریه را برای به هم زدن معادله برنده-بازنده و به حاشیه کشاندن شکست های آنها خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۰    
روزنامه رسمی مصر بار دیگر حکم دادگاه مبنی بر قرار گرفتن نام صدها نفر از جمله یکی از اسطوره های فوتبال این کشور در فهرست تروریسم را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۷    
آیت الله محسنی رئیس شورای علمای شیعه افغانستان گفت: وظیفه همه علما این است که تمدن و فرهنگ اسلامی را در جهان طراحی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۴    
عربستان سعودی تاکید کرد که آماده است از دو میلیون زائر از بیش از 80 کشور جهان در حج امسال میزبانی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۴    
پایگاه خبری العهد نیوز امروز(چهارشنبه) به نقل از منابع ویژه خود از وخامت جسمی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۱    
رئیس پلیس تهران گفت: سلطان سکه با 2 تن سکه بهار آزادی دو شب پیش در عملیات پلیس تهران دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۸    
یک جلاد تحت تعقیب داعشی که به سبب سوزاندن قربانیانش معروف شده بود، اواخر ماه گذشته به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق مدعی قطع آب عراق از سوی ایران شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹    
دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور گفت: همه برنامه ها طبق زمان بندی که از قبل انجام داده ایم پیش می رود انشاءالله اربعین 97 با آمادگی کامل انجام می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۶    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، جزئیات زمین لرزه بامدادی در مرز استان های کرمان و هرمزگان را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۰    
شیخ علی جمعه گفت: ما در بررسی فعالیت ها و تبلیغات داعش به این نتیجه رسیدیم که آنها در سه محور مشغول تبلیغات هستند: محور اول فیلم های مستهجن، محور دوم فیلم های ویژه کودکان و محور سوم از طریق ورزش است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۸    
شهرداری شهر لاکنو تصمیم به نصب مجسمه یکی از الهه های هندو در خارج از مسجد طالع ولی یکی از مساجد باستانی این شهر گرفته است که این خبر انتقادات گسترده ای از سوی جامعه مسلمانان برانگیخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۵    
افتتاح یک مسجد جدید به عنوان سومین مسجد شهر تیل فرانسه واقع در شمال غربی این کشور فرصت مناسبی برای گردهم آمدن مسلمانان و مسیحیان این شهر ایجاد کرد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان معاونت درمان وزارت بهداشت از ممنوعیت فعالیت تخت های VIP در بیمارستان های خصوصی خبر داد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۷    
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و نمایندگی حقوق بشر این سازمان، روز سه شنبه از اردن خواستند، مرزهای خود را به روی آوارگان سوری منطقه جنگ زده درعا در جنوب سوریه باز کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۱    
دستگیری یکی از فرماندهان شرکت آمریکایی 'بلاک واتر'، ضمن صحه گذاشتن بر توان رزمی و اطلاعاتی ارتش و کمیته های مردمی یمن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۸    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن اشاره به آخرین وضعیت خشکسالی کشور تاکید کرد: بر اساس شاخص 10 ساله، کل مساحت کشور دچار درجات مختلف خشکسالی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۲    
رییس بیمارستان سفیر الحسین (وابسته به عتبه ی مقدسه ی حسینی علیه السلام) اعلام کرد این بیمارستان هر روز از ساعات نخستین صبح تا انتهای شب ده ها مورد عمل جراحی انجام می دهد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۶    
روزنامه القدس العربی روز چهارشنبه به نقل از سروان مهند الدلیمی از نیروهای هنگ صقور الانبار مدعی شد که گروه تروریستی داعش مناطقی را در غرب الانبار اشغال کرده و همچنان آزادراه منطقه الصکار در شرق منطقه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۳    
آیت الله سید محمد طباطبائی (1221 کربلا – 1299 تهران) که به سنگلجی هم معروف است، از مجتهدان شیعه و از مخالفان استبداد و از رهبران جنبش مشروطه ایران بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۰    
سازمان ملل متحد نیز در مورد پرونده بازداشت دختر یوسف القرضاوی در مصر اظهارنظر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام) روز(سه شنبه) گزارش داد: امارات حساب های 9 تبعه ایران و چندین شرکت ایرانی را مسدود کرد و آنها را در فهرست تروریسم قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۸    
دختر جوان که با همدستی سه مرد یک مکانیک را به قتل رسانده بود صبح دیروز در حالی در شعبه یکم دادگاه کیفری البرز پای میز محاکمه ایستاد که بیش از 10 اتهام در پرونده اش به چشم می خورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۲    
نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع جنوب غرب سوریه روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۳    
در یک حادثه تیراندازی در یکی از شهرهای سوئد دست کم 3 نفر مجروح شدند که حال 2 نفر وخیم اعلام شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۳    
به دنبال اظهارات مطرح شده در مورد دزدیدن ابرهای ایران توسط اسرائیل رئیس سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: این اظهارات پایه علمی ندارد، چون دستکاری جو توسط بشر ممکن نیست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۸    
حذیفة البدری پسر ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در عملیاتی انتحاری در استان حمص، به هلاکت رسید.