سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۷:۴۷Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 2 مهر 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 مهر 1397 شیعه نیوز 2 مهر 1397 شیعه نیوز 3 مهر 1397 شیعه نیوز 4 مهر 1397 شیعه نیوز 5 مهر 1397 شیعه نیوز 6 مهر 1397 شیعه نیوز 7 مهر 1397 شیعه نیوز 8 مهر 1397 شیعه نیوز 9 مهر 1397 شیعه نیوز 10 مهر 1397 شیعه نیوز 11 مهر 1397 شیعه نیوز 12 مهر 1397 شیعه نیوز 13 مهر 1397 شیعه نیوز 14 مهر 1397 شیعه نیوز 15 مهر 1397 شیعه نیوز 16 مهر 1397 شیعه نیوز 17 مهر 1397 شیعه نیوز 18 مهر 1397 شیعه نیوز 19 مهر 1397 شیعه نیوز 20 مهر 1397 شیعه نیوز 21 مهر 1397 شیعه نیوز 22 مهر 1397 شیعه نیوز 23 مهر 1397 شیعه نیوز 24 مهر 1397 شیعه نیوز 25 مهر 1397 شیعه نیوز 26 مهر 1397 شیعه نیوز 27 مهر 1397 شیعه نیوز 28 مهر 1397 شیعه نیوز 29 مهر 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۱    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز گفت: گروهی از قاچاقچیان چوب و زغال، برای فرار از قانون، ایست بازرسی و خودروی منابع طبیعی را هدف گلوله قرار دادند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۰    
الشحی در تلگرافی که تحت عنوان سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق ارسال کرده، استراتژی آمریکا در این کشور را در 6 بند خلاصه کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۰    
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: پاره ای از پیکر من در خراسان دفن خواهد شد،هر گرفتاری که او را زیارت کند، خدا ناراحتی او را برطرف سازد، و هر گنهکاری که به زیارت او رود، خداوند گناه او را ببخشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۵    
نزدیک به 20 حزب یمنی، حمله تروریستی روز 31 شهریور در اهواز را محکوم و ایادی آمریکا و عربستان را عامل اصلی این حمله اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
سی و سومین مراسم روز مسلمان در منهتن نیویورک برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
سازمان عفو بین الملل از دولت چین خواست به سرکوب اقلیت های مسلمان این کشور پایان دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
نیروهای امنیتی بحرین روز دوشنبه حسینیه امام رضا (ع) در منطقه المالکیه را به روی شیعیان بستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
ائتلاف عربی ضد یمن روز (دوشنبه) از تصمیم خود با هماهنگی با سازمان ملل برای گشودن سه گذرگاه انسانی امن میان الحدیده در غرب یمن و صنعاء، پایتخت این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۵    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به دیدار صبح روز دوشنبه با سخنگوی قوه قضاییه گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۵    
هویت تروریستها شناسایی و خانه تیمی این تروریستها کشف و 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۵    
مسئولیت عملی و عملیاتی برگزاری هرگونه همایشی باید مشخصا در اختیار دستگاه خاص و پاسخگو باشد متاسفانه در این حوزه ما ضعف داریم و از همین خلا است که این مسائل پیش می آید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
پسر جوان که برای فرار از سرخوردگی های زندگی می خواست یک شبه ره صد ساله را طی کند با اشتباهاتش آبروی دختری جوان را به حراج گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر گفت: در پیگیری پرونده شهدای مسجدالحرام و فاجعه منا در سه سال گذشته لحظه ای کوتاهی نکرده ایم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین انرژی ما در چند ماه گذشته صرف موضوع مبارزه با احتکار شده و 668 پرونده با عنوان احتکار داشتیم که 100 هزار میلیارد ریال ارزش این پرونده ها بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت اقدامات این سازمان را برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در فروش فیش های حج سال آینده تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
نیروهای امنیتی بحرین روحانی بحرینی به نام حجت الاسلام و المسلمین سید کامل الهاشمی را به مدت 15 روز برای انجام تحقیقات بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۰    
فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: قطعا نیرو های مسلح ایران پاسخ دندان شکنی به این حرکت جنایتکاران خواهند داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۵    
سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل به سخنان رییس جمهور روحانی در مورد حمله تروریستی اهواز واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۰    
حساب معتقلی الرای (بازداشت شدگان آزادی بیان) در تویتر نوشت: زندانی که شیخ سعودی سلیمان الدویش در آن براثر شکنجه شدید درگذشت، وابسته به دربار پاردشاهی عربستان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۰    
موسسه جایزه نوبل جایگزین امروز(دوشنبه) اسامی برندگان جایزه امسال را اعلام کرد. سه فعال حقوق بشر مخالف رژیم عربستان برنده جوایز ویژه دفاع از حقوق بشر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۵    
کشور سوئد اعلام کرد موقتاً دیپورت مسلمانان اویغور به چین را متوقف می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
با گذشت دو روز از حمله تروریستی علیه یک رژه نظامی در شهر اهواز که تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشت، موج وسیع محکومیت ها در عراق از جانب رهبران و شخصیت های برجسته سیاسی این کشور همچنان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۵    
فرمانده نیروهای دفاع ساحلی وابسته به گروه انصارالله اعلام کرد، در صورتیکه ائتلاف سعودی - اماراتی به بندر حدیده حمله کند یا فعالیت بندر را مختل کند دو بندر "جبل علی" در دبی و "جده" در عربستان در تیررس ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۰    
پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در جریان سفرش به منطقه بالتیک در اظهاراتی که در کشور لیتوانی و در حین حضور در مراسم های یاد بود سالانه مربوط به جامعه یهودیان این کشور که در زمان جنگ جهانی دوم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۵    
وزرای خارجه پنج کشور عربی در نشستی مشترک در نیویورک با فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه به بررسی وضعیت این کشور پرداختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۰    
به گزارش شیعه نیوز ، قرار گرفتن مواد رنگی با منشاء خارجی در زیر پوست باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکات را خالکوبی یا تاتو نامیده می شود. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۰    
یک مجله آمریکایی در دو گزارش هشدار داد، پایان داعش به معنای پایان کار آن در کل سوریه و عراق نیست و داعش در سوریه با ایجاد ائتلافی با القاعده منتظر خروج نیروهای آمریکایی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
شبکه الجزیره قطر در برنامه ای فاش کرد که دولت های امارات و عربستان سعودی با کمک های مالی و لجستیکی مخفیانه خود کردستان عراق را برای برگزاری همه پرسی به منظور جدایی از دولت مرکزی تحریک کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۰    
تحقیقات جدید نشان می دهد سالیانه بیش از هزار میلیارد دلار غذا در خاورمیانه دور ریخته و هدر داده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که در حمله نیروهای هوایی این کشور در ولایت فراه، 42 عضو طالبان کشته شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده جهت ارائه خدمت به زائران اربعین گفت: تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جهت این ایام به عراق ارسال می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
رئیس جمهور روسیه امروز ضمن تماس تلفنی با همتای سوری خود تأکید کرد که مسکو به زودی سامانه موشکی اس-300 در اختیار دمشق قرار خواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵    
هشت سیاستمدار کُرد از جمله یک زن به نمایندگی از احزاب مختلف و یا به صورت مستقل نامزد تصدی منصب ریاست جمهوری عراق شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۰    
صبح امروز مراسم تشییع پیکر 24 شهید عملیات تروریستی مراسم رژه اهواز با حضور مردم از مقابل حسینیه ثارالله اهواز آغاز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۵    
تارنمای المانیتور در گزارشی نوشت: برای نیم قرن گذشته ثبات پادشاهی سعودی هرگز به طور جدی در خطر نبود، اما با بالا رفتن تردیدها درمورد شایستگی'محمدبن سلمان'ثبات در عربستان تضعیف شده و تصمیمات عجولانه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
یک روزنامه سعودی در ادعایی احمقانه از انتقال ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش به افغانستان از طریق خاک ایران سخن گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۰    
سهیله ابراهیم فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی اظهار داشت که پدرش در معرض خطر اعدام توسط دولت نیجریه قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: همه عوامل این حادثه شناسایی شده اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۶    
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ریشه آنچه که ما امروز در مدرسه به عنوان آسیب های اجتماعی با آن مواجه هستیم، به بیرون از مدرسه مربوط می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۱    
رای الیوم با اشاره به حمله تروریستی اهواز و با طرح این سوال که آیا بن سلمان اجرای تهدیدهای خود مبنی بر انتقال جنگ به عمق ایران را آغاز کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۶    
مراسم افتتاح حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) قهستان استان خراسان جنوبی با حضور مسئولان و اساتید و طلاب برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
تصاویر تبلیغاتی ملک سلمان شاه سعودی و فرزندش در میدان تایمز شهر نیویورک که با هزینه های هنگفتی نصب شده است، خشم مردم عربستان را برانگیخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که کشورش تمایل دارد چند منطقه امن دیگر در سوریه ایجاد کند که برخی از آنها در شرق فرات قرار خواهند گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۱    
ساختمان مسجد در شهر دیترویت در آمریکا در دو روز گذشته دو مرتبه به آتش کشیده شده و هنوز کسی در رابطه با این آتش سوزی ها دستگیر نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۶    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد : در حالی که ایران، عربستان و آمریکا را مقصر در حمله (تروریستی) به رژه نظامی در اهواز می داند، عربستان سعودی حاضر نشد، برخلاف عرف دیپلماتیک به ایران تسلیت بگوید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق از متلاشی شدن یک گروهک تروریستی در استان الانبار خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۱    
جنگنده های ارتش عراق مواضع تروریست های تکفیری داعش در خانقین واقع در استان دیالی را بمباران کردند که به دنبال آن 6 عنصر تکفیری کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جدا کردن خوزستان از ایران یک خواب و رویای تحقق نشدنی است؛ ایران و خوزستان با هم بودند، هستند و خواهند بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۱    
گزارش یک نهاد حقوق بشری بین المللی در مورد آینده کودکان روهینگیایی به ویژه دختران هشدار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۶    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد این کشور بشار اسد را به ترک قدرت مجبور نخواهد کرد و بشار اسد خود پستش را ترک خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۶    
وزیر اطلاعات از شناسایی عقبه تروریست های عملیات تروریستی اهواز تا آخرین نفر و عقوبت آنها خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۱    
خبرنگار شبکه خبری المیادین در عراق صبح امروز(دوشنبه) گزارش داد: پایگاههای نیروهای بسیج مردمی عراق (حشد شعبی) در منطقه القائم واقع در غرب الانبار از سوی نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا بمباران شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۶    
حساب کاربری بازداشت شدگان مرتبط با آزادی بیان در عربستان در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: 60 عالم و مبلغ سرشناس وهابی از سوی مقامات سعودی بازداشت شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۶    
حدود 1000 شیشه انواع مشروبات الکلی با تلاش مأموران نیروی انتظامی خراسان رضوی دوشنبه 26 شهریور 1397 در اتاق سرایداری و انبار مغازه کیف و کفش پاساژی در بلوار الهیه مشهد کشف و 2متهم در این باره دستگیر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۶    
باحضور مردم قهرمان خوزستان مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای حادثه تروریستی اهواز آغاز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۱    
ماموران گمرک تبریز موفق به کشف شکلات تریاک در مرسوله های پستی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۶    
شیعه نیوز: امام حسین علیه السلام: مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَهِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَاَسرَعَ لِمَجئ ما یَحذَرُ. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۱    
وزیر خارجه دانمارک ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، گفت این کشور درباره ارتباط عاملان این حمله و افراد و سازمان های مرتبط با آن ها در دانمارک، تحقیق خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۶    
گروهک الاحوازیه در حالی که پیشتر مسئولیت حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز را برعهده گرفته بود، مسئولیت خود در این حمله تروریستی را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۱    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از 3 فرد ناشناس مدعی شده است که این تصاویر مربوط به مهاجمان حمله تروریستی اهواز است.