چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 5 آبان 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 آبان 1397 شیعه نیوز 2 آبان 1397 شیعه نیوز 3 آبان 1397 شیعه نیوز 4 آبان 1397 شیعه نیوز 5 آبان 1397 شیعه نیوز 6 آبان 1397 شیعه نیوز 7 آبان 1397 شیعه نیوز 8 آبان 1397 شیعه نیوز 9 آبان 1397 شیعه نیوز 10 آبان 1397 شیعه نیوز 11 آبان 1397 شیعه نیوز 12 آبان 1397 شیعه نیوز 13 آبان 1397 شیعه نیوز 14 آبان 1397 شیعه نیوز 15 آبان 1397 شیعه نیوز 16 آبان 1397 شیعه نیوز 17 آبان 1397 شیعه نیوز 18 آبان 1397 شیعه نیوز 19 آبان 1397 شیعه نیوز 20 آبان 1397 شیعه نیوز 21 آبان 1397 شیعه نیوز 22 آبان 1397 شیعه نیوز 23 آبان 1397 شیعه نیوز 24 آبان 1397 شیعه نیوز 25 آبان 1397 شیعه نیوز 26 آبان 1397 شیعه نیوز 27 آبان 1397 شیعه نیوز 28 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آبان 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۳    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر نوشت: با وجود آن که تاکنون به منظور رفاه زائران حسینی خدمات بسیاری ارائه گردیده اما مشکلات عرضه دینار عراقی باعث سردرگمی زوار شده بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
یک فرد مسلمان در آمریکا از شرکت سامسونگ به خاطر تبعیض دینی در جریان مصاحبه استخدامی این شرکت شکایت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی حزب تجمع برای فرهنگ و دموکراسی الجزایر با بیان این که پذیرش اسلام به عنوان دین رسمی دولت مانع توسعه و پیشرفت می شود، حذف اسلام از قانون اساسی این کشور را خواستار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۹    
سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 744 پرواز برنامه ای و فوق العاده در ایام اربعین خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۸    
در پی نامه آیت الله یزدی، رییس جامعه مدرسین و محققین حوزه علمیه به آیت الله شبیری زنجانی، از مراجع عظام تقلید که گفته می شود به دنبال دیدار ایشان با برخی بزرگان اصلاح طلب از جمله آقایان موسوی خوئینی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۸    
عفو بین الملل خواستار خودداری باشگاه های فوتبال آسه میلان و یونتوس از حضور در بازیهای سوپرکاپ ایتالیا در عربستان سعودی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۳    
گردان رزمی العباس از گروه های الحشد الشعبی عراق 15 فروند پهپاد را بر فراز آسمان کربلا سرنگون کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۲    
منابع یمنی از کشته شدن 5 نظامی سعودی در عسیر و هلاکت و زخمی شدن شماری دیگر از نیروهای ارتش عربستان در جیزان خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۷    
قطری ها به حرفهای اخیر بن سلمان که برخی تحلیلگران از آن به مثابه چراغ سبز ریاض به دوحه یاد کردند، واکنش نشان دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۷    
صدراعظم آلمان پس از نشست چهارجانبه استانبول اعلام کرد: به منظور تامین آتش بس در ادلب، از هیچ کاری دریغ نمی کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۲    
وزیر دفاع آمریکا گفت: روسیه هرگز نمی تواند جای کشورش در خاورمیانه را پر کند. وی همچنین دخالت های ایران و روسیه را عامل باقی ماندن اسد در قدرت خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق تاکید کرد که هواپیماهای ارتش عراق امنیت جاده بغداد- کربلا را تامین می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۷    
میر مسعود حسینیان به رسیدن زائران میلیونی اربعین حسینی به کربلای معلی اشاره کرد و از آنها خواست با توجه به حجم زیاد زائران پس از انجام اعمال زیارت خود به کشور بازگردند و سفرشان را به روزهای آخر هفته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی خودرو زائران ایرانی در حوالی بصره خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر کشته و 4 نفر نیز مصدوم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۷    
شمار کشته های حمله گروه وهابی-صهیونیستی داعش به نیرو های سوریه دموکراتیک در شهر دیرالزور سوریه به 61 نفر افزایش یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۷    
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به شهادت یکی از مأموران یگان امداد این استان، گفت: قاتل و همدستانش در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۱    
جمع کثیری از زائرانی که خود را برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) از سراسر جهان به عراق رسانده اند طی روزهای اخیر با سفر به سامرا، حرم امامین عسکریین(ع) را زیارت می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا، گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون حدود یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه و مرزهای هوایی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی عازم کشور عراق شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۱    
پخت مرغ تنوری و توزیع آن میان زائران اربعین حسینی در شهر حله عراق.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۶    
موکب آمستردام را می توان یکی از بهترین مظاهر شعار حب الحسین یجمعنا دانست؛ اثری که نشان می دهد عشق به سالار شهیدان چگونه شیفتگان او را از قلب اروپا به راهپیمایی بزرگ اربعین می رساند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۶    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: تاکنون پیکر 4 تن از زیر آوار بیرون آمده که 2 نفر فوت کرده و 2 نفر دیگر مصدوم شدند، عملیات برای یافتن حداقل 3 نفر دیگر ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۶    
تصویری زیبا از ضریح حرم سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین حسینی
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، استاد حسین انصاریان ضمن بیان مبنای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی پیاده روی اربعین حسینی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس راه استان از کاهش میدان دید در مسیر های منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت: رانندگان بایستی در چنین شرایط آب و هوایی بیشتر مراقب باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۶    
به گزارش شیعه نیوز ، سارا واتسون، مدیر اجرایی بخش خاورمیانه و شمال آفریقا سازمان دیده بان حقوق بشر در توییتی با تصویر یک کودک قحطی زده یمنی نوشت: تراژدی جنگ عربستان سعودی و تراژدی یمن
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۱    
به گزارش شیعه نیوز ، وال استریت ژورنال در توییتی نوشت: یک سال بعد از آنکه داعش از رقه سوریه رانده شد، کارگران شهرستانی تصویری از یک بازسازی آرام را در این شهر ارائه می دهند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۱    
امام حسین علیه السلام در آداب اجتماعی و حسن معاشرت با دور و نزدیک، بلندپایه و بی نظیر بود. خصال آن حضرت سرشار از عفو و گذشت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۱    
مقامات آلمانی می گویند از 249 نفری که از آلمان برای پیوستن به داعش به عراق و سوریه رفته بودند، 124 تن به کشور بازگشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۶    
"هدف اصلی سیاست آمریکا در خاورمیانه باید ایجاد تعادل میان قدرت های رقیب در این منطقه باشد؛ منفی نشان دادن چهره ایران و حمایت کورکورانه از دشمنان آن نمی تواند در راستای منافع آمریکا باشد."
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۶    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: اکنون در ایران پنج میلیون نفر مبتلا به دیابت هستند و حدود پنج میلیون نفر نیز در آستانه مبتلا شدن به این بیماری قرار دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۱    
شیعه نیوز: واقعه عاشورا گرچه حقیقتاً تلخ و جانسوز است اما در درون خود تابلوی زیبایی است از آزادگی و شناخت انسان ها و همچنین بزرگی مقام زن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۱    
انفجار انتحاری یک خودرو بمب گذاری شده در مرکز افغانستان 5 کشته و 12 زخمی بر جای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سیدعلی میلانی در مورد مذهب قاتلان امام حسین می گوید: با جنایاتی که در کربلا اتفاق افتاده حتی یک درصد هم احتمال نمی رود که قاتلان سیدالشهداء علیه السلام شیعیان کوفه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۱    
روابط عمومی وزارت امور خارجه به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص مذاکره ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۶    
معاون وزارت اوقاف مصر با نزدیک شدن به اربعین حسینی اعلام کرد که درهای مسجد اما حسین(ع) باز است و شیعیان حق برگزاری مراسم را در ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۱    
گروه طالبان 36 تن از مردم شهرستان کجران در استان دایکندی را در مرکز افغانستان به گروگان گرفت و آنها را به محلی نامعلوم منتقل کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۱    
سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر این که در سفر حج بحث هایی مثل ترور و ربایش مطرح نبوده است، افزود: بسیاری از شخصیت های کشور به حج مشرف می شوند و در حج ربایش نداشتیم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۱    
تمام سینما های کشور به احترام فرا رسیدن اربعین حسینی تعطیل می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۶    
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تیراندازی برای فراری دادن یک مجرم در بیمارستانی در قم گفت: مجرم متواری و سه نفر از بستگان که اقدام به فراری دادن وی کرده بودند پنج ساعت بعد در استان مرکزی دستگیر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۱    
نماینده ویژه رئیس جمهوری ازبکستان اعلام کرد که دولت تاشکند در جهت ایفای نقش در برقراری صلح در افغانستان با گروه طالبان در تماس است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با محکوم کردن سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان، به این کشور توصیه کرد که از سرنوشت دولت هایی که به عادی سازی روابط با تل آویو روی آورده اند، درس بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۱    
با توجه به اینکه افغانستانی ویزا های خود را دیر دریافت می کنند، ما امیدواریم تا 2 روز آینده شاهد حضور ده ها هزار نفری از زوار حسینی باشیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ایرانیان زخم خورده طالبان هستند، گفت: اعلام تحریم های جدید علیه کشورمان صرفا در راستای ایران هراسی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
پس از آنکه برای اولین بار در تاریخ این کشور از کسانی که خواستار کسب گذرنامه هندی هستند درخواست شد مذهب خود را هم ذکر کنند، بسیاری با انتقاد از این قانون جدید آن را نمونه بارز تفتیش عقاید خواندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
انتظار نداشتم بتوانم این مسیر را پیاده تا کربلا بروم؛ چون من همیشه از درد پا می نالم و نمی توانم زیاد راه بروم و چیزی بلند کنم، اما الان خدا را شکر، هیچ دردی احساس نمی کنم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۶    
مساجد سرتاسر استرالیا امروز به مناسبت روز ملی" درهای باز" درهایشان را به روی غیرمسلمانان می گشایند. در همین راستا مسجد گاردن سیتی در توومبا از مردم محلی درخواست کرده برای شناخت درست از اسلام در این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
گروه هایی از کشور های مختلف جهان از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، ایران، پاکستان و اقلیت های مسلمان اروپا در جریان مشارکت در زیارت اربعین، با آیت الله بشیر نجفی از مراجع دیدار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۶    
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، موکب داران عراقی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد تکریم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ، در امتداد مسیر پیاده روی زائران کربلا، کودکان جلوتر از بزرگان برای خدمت به زائران با هم مسابقه می دهند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۶    
شیعیان بحرین نیز با وجود تمام سرکوب ها و خفقان ها و محدودیت های اعمال شده از سوی رژیم آل خلیفه برای زیارت مرقد امام شهید خود سر از پا نمی شناسند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۱    
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از غزه به سرزمین های اشغالی، ایران و سوریه را مسئول این حملات معرفی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۶    
دختران جوانی که پس از سوار شدن بر خودروهای لوکس و طرح رفاقت با مالک، اقدام به شرقت خودرو می کردند دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۶    
در عملیات پلیس پایتخت طی روزهای گذشته دست کم 330 هزار جلد کتاب ضاله و قاچاق از ناشران غیرمجاز کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۱    
نیروهای حشد شعبی در استان کربلا از تشکیل اتاق عملیات مشترک با دیگر نیروهای عراقی برای تأمین امنیت زوار مراسم اربعین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۱    
تروریست های تکفیری در سوریه روستای الصفصافیه واقع در حومه شمالی استان حماه را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۶    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در یمن طی اظهارنظری عجیب ضمن نادیده گرفتن قتل و کشتار دهها هزار غیر نظامی یمنی توسط عربستان سعودی و امارات متحده عربی، اقدامات آنها در این کشور را ستود!
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
به گزارش شیعه نیوز ، سه حرف و هزاران معنا در واژه فقر دیده می شود. سه حرف و ده ها درز بی جا بر لباس کودکی که در سرمای زمستان دمپایی پلاستیکی بر پا دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۱    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: عوامل قتل جمال خاشقجی را مجازات خواهیم کرد و تضمین خواهیم کرد که دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۰    
اعضای جنبش اسلامی نیجریه از مردم یوروبا (گروه نژادی نیجری کنگویی) خواستند تا در سال 2019 علیه پرزیدنت محمدو بوهاری رای دهند، چراکه بصیرت و اندیشه عمیق ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۰    
اگرچه گفته می شود که نشست چهارجانبه در استانبول برای جلوگیری از درگیری های نظامی در سوریه و حل بحران هشت ساله در این کشور انجام می شود اما بعید به نظر می رسد این مسئله به طور عملی امکان پذیر باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۰    
جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی تکراری ادعای ارسال سلاح از سوی ایران برای انصارالله یمن را مطرح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۵    
فرماندهی پلیس استان دیالی روز جمعه از خنثی شدن پنج عملیات تروریستی علیه زوار در داخل این استان و ناکامی تروریست ها در حمله به زائران حسینی اربعین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۵    
خالد بن احمد آل خلیفه مدعی شد حزب الله لبنان در جهت بی ثباتی و بر هم زدن امنیت منطقه فعالیت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۰    
سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عُمان آن هم چند روز پس از سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به این کشور، سوالاتی را درباره مأموریت جدید مسقط برای سازش بین دو طرف فلسطینی و صهیونیستی مطرح می سازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهور فرانسه به رغم انتقادهای بین المللی از عربستان سعودی به دلیل جنگ در یمن و همچنین قتل جمال خاشقچی ، مخالفت خود را با توقف فروش سلاح به عربستان سعودی اعلام کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۴    
سختی های تهیه ارز در شهر های نجف و کربلا زائران حسینی را به دردسر انداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۹    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد موارد مرگ و میر مهاجران در مدیترانه غربی امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۴    
متهم اصلی حمله به 4 جهانگرد خارجی در استان ختلان تاجیکستان گفت: این حمله تروریستی با دستور داعش صورت گرفت و حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در این موضوع دخیل نبوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و طوفان در 9 استان کشور، گفت: امدادرسانی و اسکان اضطراری حادثه دیدگان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۹    
این اتوبوس ها زائران را از مرز مهران تا پایانه شهر کوت منتقل می کنند و باید زائران از کوت خود را به نجف برسانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رییس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه هم اکنون به 10 برابر حد مجاز رسیده، گفت: هوای کرمانشاه در وضعیت بحران قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴    
پایگاه خبری سومریه نیوز امروز(شنبه) نوشت: براثر وقوع سانحه رانندگی در آزادراه ارتباطی میان استان بصره و دیگر استان های عراق، شماری کشته شدند که برخی از آنها ایرانی بودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۹    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از آمادگی پارلمان برای دریافت گزارشی از شواهد مردمی درباره فساد از طریق سامانه ضد فساد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۴    
پایگاه خبری مرآه الجزیره به نقل از یک منبع آگاه نوشت: وضعیت جسمی فاطمه احمد حسین المطرود دختر بچه هفت ساله شیعع عربستانی که به دلیل فعالیت های مسالمت آمیز پدر زندانی اش احمد المطرود از معالجه محروم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۸    
روزنامه مورنینگ پست هنگ کنگ نقش ‘سعود القحطانی’ یار و مشاور نزدیک ولیعهد عربستان در قتل خاشقچی را قابل تامل دانست و نوشت: قتل خاشقچی، جامعه جهانی را متوجه وضعیت حقوق بشر عربستان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۳    
آیت الله العظمی سیستانی گفتاری درباره حجاب در مراسم اربعین بیان کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۳    
یک منبع امنیتی در عراق از کشته شدن یک زائر ایرانی به اشتباه و در نتیجه درگیری میان یک نیروی امنیتی و یک راننده تاکسی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۸    
یک گزارش که به تازگی منتشر شده، بیانگر آن است که پاکستان در مقایسه با سوریه، خطری سه برابر بزرگ تر برای بشریت و صلح جهانی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۳    
وزیر خارجه مالزی پس از دیدار با همتای سعودی خود در کوالالامپور از خروج نیروهای کشورش از عربستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۷    
به دنبال تشدید تحریم های آمریکا علیه حزب الله لبنان، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که این حزب تسلیم تحریم ها و فشارها از هر نوعی که باشد، نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۲    
بررسی و آزمایش دی ان اِی و اثر انگشت برجای مانده بر روی بسته های ارسالی به آدرس برخی از منتقدان دموکرات ترامپ، به دستگیری مردی ساکن ایالت فلوریدای آمریکا انجامید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۲    
گروه های شبه نظامی و فعالان راست افراطی در آمریکا در حال جمع آوری پول و حرکت به سوی مرز مکزیک برای مقابله با ورود موج جدید مهاجران به ایالات متحده هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۲    
سازمان کمک رسانی بین المللی آکسفام در تازه ترین گزارش خود از وضعیت انسانی در یمن، از کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس خواست تا به فروش سلاح به عربستان سعودی پایان دهند.