شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 10 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۴    
خبرگزاری صهیونیستی جوییش نیوز سندیکا ادعا کرد، اسرائیل مواضع ایران و حزب الله را در سوریه در هفت سال جنگ بار ها و بار ها هدف گرفته است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴    
در گذشته می پرسیدند: با وجود عقل، چه نیازی به دین وجود دارد ، حال این یک گام فراتر است، و پرسیده می شود: با وجود عقلی که او به ما داده، پس خودش چکاره است و چه می کند ؟!
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۹    
معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مادر و دختری خبر داد که طی یک نزاع ودرگیری اقدام به ارتکاب جنایت خانوادگی کرده و قصد داشتند تا با ظاهرسازی مانع از کشف حقیقت شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۹    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای به سران قوا اعلام کرد: برخی بی تدبیری ها در نحوه مدیریت و سیاستگذاری اجرایی، مشکلات عمده ای را برای اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
یکی از فرماندهان گروه تکفیری تروریستی داعش به همراه دو همدستش در انفجار بمب در وزیرستان شمالی در پاکستان به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان منطقه ای ایران بدانند ایران در کنار دکترین صلح طلبی، حضور نظامیِ قدرتمند و قاطعی دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۹    
فرماندهی مرکزی ارتش و نیروهای مسلح سوریه در دستوری، پایان دوره اجباری و احتیاطی دوره خدمت وظیفه بخشی از سربازان ارتش را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۴    
فرمانده انتظامی استان از انهدام 15 باند سرقت در عملیات شبانه پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات 5 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۹    
رییس پلیس فتای استان مرکزی: با پیگیری ها گرداننده سایت شرط بندی که از حساب مردم پول برداشت می کرد، بازداشت شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، روزنامه سیاست روز نوشت: امروز نوبت حیات وحش جنگل ها و دشت های آن فرارسیده تا موجودات اکوسیستم آنها نیز برای پر کردن شکم مال اندوزان مصادره شوند! ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات بار دیگر با فرافکنی درخصوص مذاکرات صلح یمن در شهر استکهلم سوئد به أنصارالله حمله کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موضع گیری دبیر کل حزب الله لبنان درباره تونلهای ادعایی از آن به مثابه ابلاغ این پیام به صهیونیستها نام برد که وی تعیین کننده قواعد نظامی و رسانه ای است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
سازمان عفو بین الملل به دنبال صدور حکم پنج سال زندان برای نبیل رجب، به شدت به آل خلیفه و سیستم عدالتی آن حمله کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
جنگنده های عراقی محل تجمع سرکرده های داعش در اراضی سوریه را بمباران کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
زینبیه یکی از شبکه های تلویزیونی شیعیان هند است که برنامه های گوناگونی به زبان های اردو، انگلیسی، گجراتی و هندی پخش می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۴    
دو مرکز دیگر قاچاق کتاب در شهر تهران شناسایی و پلمب شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۴    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به تحرکات خطرناک داعش در عراق از بازگشت خطرناکتر تکفیری ها به عراق به ویژه بغداد و دو شهر دیگر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۸    
برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا با بیان این که رئیس جمهور آمریکا مسئول اصلی کشته شدن کودکان بی گناه در مرز مکزیک است و از ترامپ خواسته تا مسئولیت سیاست های مهاجرتی اش را برعهده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی برای توزیع 147 هزار تن کالای اساسی برنج، روغن و شکر به منظور تنظیم و برقراری آرامش در بازار در سه ماه پایانی امسال خبر داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اخباری مبنی بر سفر هیئت طالبان به تهران گفت: من تایید می کنم. بعد از سفر شمخانی و دیدارهایی که در افغانستان داشتند، دیروز هیاتی از طالبان در تهران بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۶    
آیت الله شیخ عیسی قاسم با آیت الله بشیر نجفی از مراجع معظم تقلید شیعیان مقیم نجف دیدار و گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۱    
استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: معضل مواد مخدر صنعتی و شیمیایی به طور کامل ریشه کن نمی شود اما با تدبیر، اندیشه و تلاشی مخلصانه حداقل می توان آن را به کنترل درآورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۶    
دادگاهی در امارات حبس 10 ساله احمد منصور، فعال برجسته این کشور را تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۶    
به گزارش شیعه نیوز ، حکم اعدام صدام روز عید قربان برابر با دهم ذی حجه و سی ام دسامبر 2006ذ میلادی اجرا شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی دستگاه کلیسا و جانشینش به طور ناگهانی استعفا دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۱    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره دیه پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۱    
عربستان نزدیک به چهار سال است که یمن را به صورت مداوم بمباران می کند و به طور میانگین نیز هر یک ساعت و نیم یک حمله هوایی به این کشور انجام می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۶    
سازمان اطلاعات نظامی عراق امروز (دوشنبه) از بازداشت مفتی داعش که دستور شکنجه زنان ایزدی را صادر کرده بود، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۱    
مقامات قضایی عراق امروز (دوشنبه) اعلام کردند، تعداد نظامیان بیگانه متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش که در سال 2018 محاکمه شدند بیش از 600 تن است و پرونده حدود 100 تن دیگر نیز در دست تحقیق است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از تدوین دستورالعملی به دستگاه های اجرایی برای دیدارهای هماهنگ نشده با نمایندگان مجلس خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، یک فعال فضای مجازی در توئیتر دو نقشه از سرنوشت داعش در سوریه را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۲    
انفجاری در خارج از یک مرکز خرید در فیلیپین، دست کم دو کشته و 23 زخمی بر جای گذاشت؛ گفته می شود به دلیل احتمال وجود بمبی دیگر، پلیس این منطقه را کاملا تخلیه کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۷    
یک جوان مسلمان در ایالت راجستان در شمال غربی هند، که به جرم حمل گاو با کامیون مورد حمله اوباش قرار گرفته، در پی جراحات وارده به بیمارستان منتقل گردید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۷    
کارشناسان امنیتی هند نسبت به فعالیت گسترده داعش در شبکه های اجتماعی باهدف جذب افراط گرایان به این گروه تروریستی هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۲    
دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار افغانستان اعلام کرد که صدیق اروکزی و حادیه اروکزی مسئول اطلاعاتی گروه تکفیری داعش در شهرستان اچین با 27 تن از افراد خود در حمله نیروهای ویژه کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۲    
در ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند، صدها پلیس چینی به سه مسجد در ایالت یون نان در جنوب غربی چین حمله کرده، نمازگزاران را بیرون کرده و 40-50 نفر را بازداشت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۲    
جمعی از طلاب علوم دینی از فرانسه، هند و ماداگاسکار که برای زیارت عتبات مقدسه به عراق آمده اند، به زیارت حرم مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) مشرف شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۷    
مدرسه عالی فقه و علوم اسلامی در دوره تمهیدی، خارج عمومی و فقه های تخصصی طلبه می پذیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۷    
شهردار تهران گفت: باید اقداماتی صورت بگیرد تا با فضاسازی های مناسب جلوی مهاجرت سرمایه های کشور گرفته شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۷    
آستان مقدس علوی ضمن حضور در منطقه عملیاتی سامراء به حمایت لجستیکی و معنوی آستان مقدس علوی پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۷    
تولیت شرعی آستان مقدس حسینی خاطرنشان کرد که آیت الله سیستانی در مبارزه با فساد پیشگام است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۲    
ولیعهد عربستان فتوای هیأت کبار العلما مبنی بر حرمت ورود در مناطقی که عذاب بر قوم حصرت صالح(ع) نازل شده بود را با برگزاری جشن در آن زیر پا گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۲    
مقامات مغرب فردی سوئیسی-اسپانیایی را دستگیر کرده اند که به تروریست ها آموزش نظامی و تیراندازی می داده و با قتل وحشیانه دو جهانگرد اسکاندیناوی مرتبط بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۲    
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن تایید مجدد ورود محرمانه شماری از نظامیان آمریکایی از سوریه به خاک کشورش، از احداث یک پایگاه نظامی جدید آمریکایی در کردستان عراق خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۲    
حکم تبریک عید میلاد حضرت عیسی (ع) به یکی از موضوعات اختلافی در میان مراجع و علمای جهان اسلام تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۲    
وزارت اطلاعات از شناسایی، انهدام و دستگیری 11 نفر از عناصر اصلی شبکه مفسدان اقتصادی و سوء استفاده کنندگان ارز دولتی در استان کردستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته اعضای گروههای مسلح و غیرقانونی در 20 ناحیه از منطقه کاهش تنش در استان ادلب سوریه، رژیم آتش بس را نقض کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۷    
63 خانواده مسیحی در عراق علیه شیخ مهدی الصمیدعی، مفتی اعظم اهل سنت این کشور به دلیل فتوای جنجالی وی درباره تبریک کریسمس به دادگاهی در بغداد شکایت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۲    
سهم هر ایرانی از بودجه، حدود 455 هزار تومان در ماه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری روسیه در امور حقوق کودکان در پایان سفر خود به بغداد، تعداد 30 کودک روس را که والدین آنها جذب گروه های تروریستی شده و در حال حاضر در زندان به سر می برند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۲    
پایگاه خبری ارم نیوز اعلام کرد شیخ عیسی قاسم که از سوی رژیم حاکم سلب تابعیت شده است، با اجاره خانه ای در نجف، در عراق می ماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۲    
دانشگاه العمید وابسته به آستان مقدس حضرت عباس (ع) طی یک طرح فرهنگی، مراسم تجلیل از دانشجویان محجبه را برای پنجمین سال پیاپی برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۱    
دادگاهی در بحرین حکم زندانی نبیل رجب را تائید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
رئیس پلیس پایتخت گفت: حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد عمدی نبود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
توزیع ناعادلانه بسته حمایتی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه در دولت روحانی به یک چالش تبدیل شده است و در این بین کارگران فصلی، سربازان متأهل و بیکاران جای را در بین دریافت کنندگان بسته حمایتی ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۷    
افراد ناشناس روز گذشته روی یک مسجد در دست احداث در شهر دویسبورگ واقع در غرب آلمان ستاره داود کشیدند که یکی از نمادهای دین یهودی محسوب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن یکشنبه شب اعلام کرد که این کشور از ایران خواسته است تا موضوع قایق ماهیگیری گم شده در آب های خلیج فارس که شش سرنشین داشت را پیگیری کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس جزئیاتی جدید از حقوق کارگران و کارمندان در سال 98 را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۹    
گروه های مسلح وابسته به ترکیه که اخیرا نیرو های خود را به سوی منبج سوریه حرکت داده بودند از ساعاتی قبل عقب نشینی از اطراف این منطقه را آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۹    
نخست وزیر عراق اظهار کرد، هیچ پایگاه نظامی منحصر به ارتش آمریکا در کشورش وجود ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۹    
لیندسی گراهام پس از دیدار و گفت وگو با رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد، ترامپ چیزهایی در مورد خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفته که او نمی دانسته است.