سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۲:۱۶Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 19 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۸    
اعضای جامعه اسلامی لمینگتون در انتاریوی کانادا تاکنون بیش از نیمی از کمک های مالی مورد نیاز برای ساخت یک مسجد را جمع آوری کرده اند و امیدارند به زودی مسجد خودشان را داشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۳    
مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی 6 طرح برای سرعت بخشی به پروژه های مسکن مهر تصویب شد
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۸    
در سال گذشته میلادی تغییرات بزرگی در پاکستان رخ داد که از آن جمله می توان به فوت بسیاری از شخصیت های مهم و برگزاری انتخابات سراسری اشاره کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۸    
یک پیرزن 90 ساله در استان سیبو واقع در مرکز فیلیپین، با گفتن شهادتین در همکاری با یکی از علمای مسلمان متعلق به آکادمی آموزش و تحقیقات اسلامی مستقر در بریتانیا(ایرا) به دین اسلام گرویده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۳    
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نسبت به کشف و برخورد با دو برند متخلف غذایی اقدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ، حرم حضرت زینب(س) در جنوب دمشق در سوریه، از جمله اماکن زیارتی برای شیعیان محسوب می گردد که متاسفانه سال هاست به دلیل حضور تکفیری های داعشی و ناامنی های منطقه فرصت زیارت را از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۳    
دفتر نخست وزیر عراق در واکنش به اقدام یک حزب اقلیم کردستان عراق در برافراشتن پرچمی غیر از پرچم ملی عراق در شهر کرکوک بیانیه صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۳    
شاید خیلی از افراد را دیده باشید که وقتی عصبی می شوند به تنها کاری که پناه می برند، خوردن است و سعی می کنند با این کار اعصاب خود را آرام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۸    
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان سرانه تفریحات در جامعه ایرانی را بسیار کم دانست و گفت: دردآورتر از این سرانه پایین شکاف و تفاوت بالای بین سرانه تفریحات بین دهک پایین و بالای جامعه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۳    
مجلس مشورتی عربستان سعودی روز(چهارشنبه) مقررات مربوط به ازدواج زودهنگام و ازدواج افراد زیر سن قانونی در این کشور را تصویب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۳    
سایت دین آنلاین نوشت: در ایالات متحدۀ امریکا 72% از مردم دین را امر مهمّی تلقّی می کنند و 51% نیز اهمّیت بسیار بالایی برای آن قائل هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
یک روانپزشک گفت: استعداد ها و پتانسیل های مغزی سرمایه ای است که با روش هایی مختلف می تواند پرورش پیدا کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۸    
کمیسر مهاجرت و امور داخلی اتحادیه اروپا بر لزوم پایبندی کشورهای اروپایی به وظیفه انسانی و اخلاقی خود در خصوص مهاجران تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۸    
وزارت کشور عربستان سعودی یورش دیروز نظامیان این کشور به استان القطیف را عملیات پیش دستانه خواند که بر اثر آن شش شهروند سعودی کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۸    
دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از نصب بخاری تابشی در 500 کلاس درس سیستان و بلوچستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۳    
ائتلاف النصر وابسته به حیدر العبادی مدعی شد که دولت نوری مالکی نیروهای آمریکایی را به عراق فراخواند. این در حالی است که ائتلاف دولت قانون به رهبری مالکی بیانیه ائتلاف النصر را تلاشی برای فرار از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۳    
در پی اقدام اتحادیه اروپا در تحریم یک نهاد و دو فرد ایرانی روز سه شنبه شش تن از سفیران و کارداران اروپایی با حضور در وزارت امور خارجه سعی داشتند مواضع اتحادیه را توجیه کنند اما با برخورد تند مقام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۸    
تروریست های احرار الشام در غرب استان حماه تسلیم شدند و مقرر شده که سلاح سنگین و نیمه سنگین خود را تحویل جبهه النصره دهند و بدین ترتیب احرار الشام در این استان منحل اعلام شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۳    
یک روزنامه هلندی با انتشار فیلمی از حمله به سفارت ایران در شهر لاهه هلند خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۸    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری عامل جنایت بلوار پروین در منطقه شرق تهران خبر داد که حدود یک ماه پیش به قصدسرقت اقدام به ارتکاب جنایت کره بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۳    
معاون فرماندار بویراحمد گفت: رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوء قصد افراد مسلح قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۳    
سارقانی که خود را مامور آب معرفی و اقدام به سرقت از منازل می کردند توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۴    
کانال تلویزیونی وین (WIN) از شبکه های تلویزیونی شیعیان هند است که در آن برنامه هایی همچون درس هایی از قرآن و نهج البلاغه برای علاقمندان پخش می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۴    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که مقامات بغداد خواهان مشارکت ترکیه در بازسازی عراق است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۹    
جریان اسلامی العمل طی بیانیه ای، یورش نیروهای آل سعود به القطیف را در ادامه کشتار شیعیان این استان و انتقام از آنها عنوان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴    
وزارت تربیت و کار رژیم آل خلیفه در سایه موج بیکاری در میان دانش آموختگان بحرینی، در حال استخدام زنان سعودی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴    
رژیم بحرین با راه اندازی جنگ نرم علیه شهروندان در صدد است تا نسل کشی از طریق اقدامات وحشیانه را این بار به سبک تازه ای تجربه کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۹    
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در شناسایی گروگانگیران و رهایی فرد ربوده شده خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۹    
منطقه چهار با داشتن جمعیتی بالغ بر 920 هزار نفر، پرجمعیت ترین و منطقه 9 با داشتن حدود 174 هزار نفر کم جمعیت ترین منطقه شهر تهران محسوب می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۹    
کانادا شاهد میلاد نخستین حزب اسلامی در این کشور با هدف اجرای شریعت اسلامی در استان انتاریو است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۹    
بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایالات متحده آمریکا اقدام به فروش اقلامی از جمله کاورهای سرویس بهداشتی کرد که با نمادهای اسلامی از جمله آیه های کتاب آسمانی قرآن پوشیده شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۹    
وزیر خارجه واتیکان در گفتگو با شبکه ایتالیایی تی وی 2000 گفت که روابط مسلمانان و مسیحیان از آغاز انتخاب پاپ فرانسیس به عنوان رهبر کاتولیک های جهان در دستور کار او بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۹    
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس گفت: آموزش و پرورش مهد علم آموزی است ولی این وزارتخانه مدرک تحصیلی معلمان را اعمال نمی کند که امیدوارم معاون رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش اقدامات لازم را در این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۹    
راننده، دانشگاه و پیمانکار که مسئول خدمات رسانی در آنجا بوده است مقصر اعلام شدند، راننده فوت کرده است و از طریق بیمه، مبلغ دیه ها وصول می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۴    
مشاور امنیت ملی عراق در سفرهای اخیرش به دمشق، آنکارا و اربیل، استراتژی جدید بغداد در قبال مرحله پسا داعش و پس از عقب نشینی نظامیان آمریکایی از سوریه را تبیین کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۹    
فرماندار تهران گفت: ما در تهران 4000 متکدی داریم که از این میان 2000 نفر کودک هستند و از میان کودکان نیز حدود 1400 نفر از اتباع بیگانه هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۴    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت:از آنجا که امنیت افغانستان برای ایران اهمیت دارد، قبول کردیم که به مذاکرات بین طالبان و دولت مرکزی آن کشور کمک کنیم تا به تفاهم برسند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۴    
فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد که درگیری دو دانش آموز دبیرستانی در محوطه بیرون از مدرسه در شیراز یک کشته برجای گذاشت .در این ارتباط سه دانش آموز دستگیر شدند و علت و موضوع این حادثه در دست بررسی است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۴    
انتونی زینی ژنرال بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا و از فرماندهان کل سابق ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) که مأموریت داشت اختلاف بین قطر و عربستان سعودی و متحدانش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۴    
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 193 سارق و انهدام 46 باند سرقت در پایتخت خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۹    
الخلیج الجدید به نقل از منابع دیپلماتیک آگاه فاش کرد دفاتری برای حفاظت از منافع رژیم صهیونیستی در سفارتخانه های آمریکا در عربستان سعودی، امارات، بحرین و عمان افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همدان از نقض حکم اعدام محیط بان همدانی از سوی دیوان عالی کشور خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
دولت ژاپن از امضای توافقنامه ای با برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد برای کمک 5 میلیون دلاری این کشور به آوارگان روهینگیایی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، یکی دیگر از مظنونان حملات تروریستی سال 2015 پاریس در بلژیک دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ،آیت الله سبحانی به پرسشی درباره مهریه پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده و پاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۴    
یک روزنامه عرب زبان مدعی شد که رئیس دفتر امنیتی ملی سوریه به تازگی به عربستان سفر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سفر مخفیانه هیأت های عربی به فلسطین اشغالی پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
آیت الله سبحانی تصریح کرد: خیلی افراد برای مقام بسیاری فضائل خود را از دست داده اند که می توان از آن به فراعنه اشاره کرد که با وجود همه نعمتی که در اختیار داشتند باز هم ناسپاسی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
وزارت کشور آلمان از آمادگی برای پذیرش 50 پناهجوی کشتی فرونتکس خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۹    
جشن میلاد حضرت زینب(س) فردا(20دی ماه) در مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
نخست وزیر سابق و رئیس ائتلاف "نصر" عراق نسبت به کنترل مافیاها و گروه های مسلح بر قدرت در این کشور هشدار داد و تاکید کرد که نشانه هایی از این دست تلاش ها وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن با رئیس جمهور دولت مستعفی یمن و مسئولان این دولت در ریاض دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۹    
میدل ایست آی در گزارشی فاش کرد، رئیس موساد ماه گذشته در دیدار با مقام های سعودی، اماراتی و مصری درباره راه های مقابله با نفوذ منطقه ای ترکیه و ایران رایزنی کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۹    
جیرجیرک ها به مسجد الحرام و محوطه های آن حمله کرده و نیروهای این مکام مقدس را به حالت آماده باش درآوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴    
چندی پیش نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 11 تن از متهمان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت ریاض آغاز شد و ادامه آن به جلسه بعد موکول شد. به نظر می رسد که نتیجه این دادگاه از پیش تعیین شده باشد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۹    
کار شناسان مسائل دینی معتقدند اثر تأدیب (تنبیه کردن) برای داشتن حجاب موقتی است اما اثر تربیت، مستمر و دائمی خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۹    
مجلس نمایندگان هند قانونی را تصویب کرد که براساس آن به اعضای اقلیت های دینی خاص به غیر از مسلمانان تابعیت اعطا می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۴    
سامح شکری وزیر امور خارجه مصر درباره بازگشت سوریه به جمع کشورهای عضو اتحادیه عرب و حضور این کشور در نشست اقتصادی این اتحادیه در بیروت گفت: این امر در گروه تصمیم شورای این اتحادیه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۹    
رسانه های استرالیایی گزارش کردند یک سری بسته های پستی مشکوک به آدرس دست کم 13 کنسولگری و سفارتخانه در دو شهر ملبورن و کانبرا در این کشور ارسال شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۹    
مارکوس ریتر رئیس بعثه استشاری اتحادیه اروپا در عراق به زیارت حرم حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) مشرف و با آثار تاریخی و باستانی آستان حیدری آشنا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: یک سرباز وظیفه از پاسگاه انتظامی پل زهره شهرستان بهبهان در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
مسجد بلال در شهر تامز ریور در ایالت نیوجرسی آمریکا مورد سرقت قرار گرفته و درحالی که پول نقد و لپ تاپ ها از گاوصندوق ربوده شده اند، خساراتی به دفتر مسجد وارد شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری برای حل مشکلات شیعیان و مردم پاکستان با مقامات این کشور دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۹    
درحالی که پوسترهای موهن ضد اسلامی بر روی یکی از بردهای دانشگاه اتاوای کانادا نصب شدند، پلیس تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرده و مسئولین دانشگاهی به دانشجویان هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۹    
اسید فولیک شکلی از ویتامین B است که برای زنان، بخصوص در زمان بارداری یا در سنین باروری، مهم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
فرمانده انتظامی جوانرود از کشف 6000 قلم لوازم آرایشی قاچاق در جوانرود خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۴    
پایگاههای اینترنتی دو روزنامه عربستان سعودی روز سه شنبه در پی حمله هکرها و در اقدامی پیشگیرانه علیه حملات هکری بیشتر برای ساعاتی از دسترس خارج شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۹    
فرش یکی از وسایلی است که در زیبایی و تمیزی منزل نقش پر رنگی دارد. از آن جایی که فرش همواره در مسیر رفت و آمد افراد قرار می گیرد؛ به سرعت کثیف و آلوده شده و نیاز به نظافت و شستشو دارد.