چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 31 شهریور 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 شهریور 1395 شیرازه 2 شهریور 1395 شیرازه 3 شهریور 1395 شیرازه 4 شهریور 1395 شیرازه 5 شهریور 1395 شیرازه 6 شهریور 1395 شیرازه 7 شهریور 1395 شیرازه 8 شهریور 1395 شیرازه 9 شهریور 1395 شیرازه 10 شهریور 1395 شیرازه 11 شهریور 1395 شیرازه 12 شهریور 1395 شیرازه 13 شهریور 1395 شیرازه 14 شهریور 1395 شیرازه 15 شهریور 1395 شیرازه 16 شهریور 1395 شیرازه 17 شهریور 1395 شیرازه 18 شهریور 1395 شیرازه 19 شهریور 1395 شیرازه 20 شهریور 1395 شیرازه 21 شهریور 1395 شیرازه 22 شهریور 1395 شیرازه 23 شهریور 1395 شیرازه 24 شهریور 1395 شیرازه 25 شهریور 1395 شیرازه 26 شهریور 1395 شیرازه 27 شهریور 1395 شیرازه 28 شهریور 1395 شیرازه 29 شهریور 1395 شیرازه 30 شهریور 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
تجمع علمای مسلمین لبنان اعلام کرد: تشکیلات خودگردان باید هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را متوقف سازد حتی اگر این اقدام منجر به سقوط تشکیلات خودگردان شود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۹    
خبرگزاری رویترز نوشته است که وزارت خزانه داری آمریکا با درخواست شرکت بوئینگ برای فروش هواپیما به ایران موافقت کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۶    
وزارت خارجه عراق از برخی بندهای نشست وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس درباره حشد الشعبی شدیداً انتقاد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۴    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که برخی از طرف های ایران در برجام منطبق با تعهدات شان عمل نمی کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۸    
کارکنان فرودگاه جده عربستان، در محفظۀ چرخ های یک هواپیمای خطوط عربستانی "ناس"، جسد فردی سیاه پوست را پیدا کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۹    
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: هدف سپاه در مقوله اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن آن در عرصه عمل بوده که در همین راستا در سال جاری بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سطح فارس به مردم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۳    
مشاور ارشد فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا به خوبی می داند که ایران در چند دقیقه پوست رژیم جعلی صهیونیستی را می کَنَد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۱    
مشاور معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: برنامه کوه پیمایی صبح جمعه دوم مهرماه از دروازه قرآن تا تپه نورالشهدا در شیراز برگزار خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۹    
نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل اعلام کرد: پاکستان برنامه هسته ای اش را محدود نخواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۶    
نیویورک تایمز نوشت که آمریکا قصد دارد کردهای سوریه را به منظور آنچه مبارزه با گروه تروریستی داعش خوانده مسلح کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران میزان تاثیرگذاری آن در معادلات جهانی و منطقه ای کاملا مشخص است و میزان توانمندی نیروهای مسلح در خاورمیانه اول است و این فقط به ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
در پی تماس یکی از شهروندان، به پیامهای انتصاب جالب توجهی برخوردیم که به همین بهانه شما را به خواندن متن زیر دعوت می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۲    
دلیل رشد برده داری در زندان های ایالات متحده، اصلاحیه سیزدهم از قانون اساسی این کشور است که برده داری را در سال 1869 میلادی لغو کرده، اما با یک استثنا: آنهایی که طبق قوانین مرتکب جرمی شده باشند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۸    
شهردار شیراز گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید قطار شهری شیراز از روز شنبه به مدت سه روز رایگان خواهد بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توقیف 40 خودرو فروشنده غذاهای خانگی در شیراز خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: تعداد دانش آموزان کلاس اولی استان فارس امسال رشد 4 درصدی داشته است و امسال 80 هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان فارس تحصیل می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: برای یک سوم کارخانه، کارگاه و واحد خدماتی و تجاری که در استان فارس فعال هستند هیچ استانداردی تدوین نشده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۱    
مجتبی حسینی از جوانانی است که توانسته به کمک جمعی از دوستانش، خانه 80 ساله پدر بزگش(سید کریم) را به یک اقامتگاه بومی گردی به نام اجاق سید کریم تبدیل کند و حالا این گردشگرها هستند که کوبه این خونه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
این خواننده خنجی، همزمان با عید غدیر خم، از اثر جدید خود با نام "نور جانان" که در وصف امام علی(ع) می باشد، رونمایی کرد
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۹    
یکی از کوهنوردان قیروکارزین به مناسبت عید سعید غدیر به قله 4350 متری دنا صعود کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
لشکر عملیاتی 19 فجر فارس در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: لشکر 19 فجر تا زمانیکه پرچم اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی را به دست صاحبش حضرت بقیه اله الأعظم (عج) نرساند لحظه ای درنگ ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
رسانه انگلیسی در گزارشی درباره انتخابات 2016 آمریکا به بررسی 5 ایالت تعیین کننده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و عملکرد کنونی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ پرداخت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۴    
در شرایطی که دولت بر تک رقمی شدن نرخ تورم مانور می دهد، آمارهای بانک مرکزی بیانگر افزایش بی سابقه قیمت حبوبات، میوه های تازه، شکر، تخم مرغ، مرغ و برنج است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۱    
شاه حسینی قهرمان ارزنده سپیدانی ودارنده نشان نقره رقابتهای فوتبال 5نفره پارالمپیک مورد استقبال گرم مردم ومسئولان قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۸    
مسئول بهداری ناحیه ثارالله شیرازگفت : درسی ششمین سالگرد دفاع مقدس تیم پزشکی بهداری ثارالله شیراز درراستای خدمات رسانی پزشکی ودرمانی به مناطق محروم وکم برخوردار به روستای همت آباداعزام شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۵    
مسابقات جهانی مستر شیپ در 12 رشته مختلف رزمی با حضور بیش از هفتصد نفر از قهرمانان مطرح رزمی دنیا به مدت 5 روز در کره جنوبی برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۹    
پاسداران سپاه ناحیه کوار به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید جاوید یوسفی دیدار کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۹    
گزارشی که به تازگی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا - سیا - درباره یمن در اختیار رهبران عربستان قرار داده، به شدت رعب و وحشت رهبران سعودی را برانگیخته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۶    
در حالی نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت دولت یازدهم به انتقاد جدی از واردات 5000 واگن از روسیه می پردازد که از زمان مذاکرات انجام شده و عقد قرارداد تاکنون بیش از 6 ماه می گذرد و وی از ابتدا در جریان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
دومین دوره مسابقات رنکینگ جهانی دارت با نام شیراز اوپن در روز های پنجشنبه و جمعه 8 و 9 مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان در سالن شهید آیت ا... دستغیب شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
نماینده ولی فقیه دراستان فارس وامام جمعه شیراز گفت: برای برقراری امنیت دست یابی به ابزاروسلاح های جنگی ودفاعی ضروری است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۴    
مسئول حوزه نمایندگی لشکر 19 فجر استان فارس گفت: غدیر دارای پیام تربیتی، اخلاقی، خانوادگی و اجتماعی است؛ غدیر می بایست خط کش باید و نبایدهای ما باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
علامه سیدسبطین حیدر، دبیر شورای علمای شیعه در پاکستان اقدامات پلیس پنجاب علیه عزاداری شیعیان را محکوم کرده و گفت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
نمایندگان سازمان بین المللی آکسفام در یمن در دیدار با تعدادی از مسئولان انصارالله از طرح این سازمان برای فشار به سازمان ملل جهت لغو قطعنامه شورای امنیت علیه یمن خبر دادند و خواستار برجسته شدن تجاوزات ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی یل ، تیر ، تندر در مجموعه تفریحی پیست پولاد کف شهرستان سپیدان برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
انتشارات کودکان کساء در سان خوزه کالیفرنیا اقدام به توزیع جدیدترین سری کتب انگلیسی زبان با عنوان کودکان آسمانی کرده که دوران کودکی ائمه معصوم را به نگارش درآورده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
با تلاش ماموران پلیس فتا فارس فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز ازحساب مرد جوان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
همزمان با 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم، در شهرستان خنج برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
همزمان با فرا رسیدن اولین روز از هفته دفاع مقدس،نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان اقلید توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
به دنبال ماموریت آل سعود علیه برجام، این سوال در میان فعالان اقتصادی مطرح است که پاتک ایران به این جنگ تجاری چگونه باید باشد؟ اخیرا منابع موثق دیپلماتیک از فاز جدید اقدامات رژیم آل سعود برای زمین گیر ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
رژه نیروهای مسلح شهرستان ممسنی به مناسبت 31 شهریور ماه و هفته دفاع مقدس در مرکز شهر نورآباد برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
یک مقام ایرانی به رویترز گفت که به دلیل تاخیر در صدور مجوزهای مربوطه از سوی آمریکا، ایران از خرید 6 فروند از هواپیماهایی که قرار بود از شرکت ایرباس خریداری کند، انصراف داده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۴    
امام جمعه ممسنی گفت: در 8 سال دفاع مقدس تجربه خوبی به دست آوردیم و و میزان دشمنی بیگانگان را چشیدیم، بنابراین لازم است که قدرت نظامی خود را همواره افزایش دهیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کوار از کشف یک محموله برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۹    
حضرت علی ابن حمزه(ع)، نوه حضرت امام موسی کاظم (ع) است و حرم او از مزارات مقدس و پراحترام استان فارس و شهر شیراز است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیش از 110 ویژه برنامه در شهرستان قیروکارزین برگزار می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
در حالی که هنوز وزارت خزانه داری آمریکا مجوز اوفک برای فروش هواپیما به ایران را برای کمپانی های بوئینگ و ایرباس صادر نکرده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رژه اقتدار نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، مقابل پادگان زرهی شیراز برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
رژه مقتدرانه بسیجیان قیروکارزین به مناسبت 31 شهریور برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۹    
دو خواهر و برادر ایرانی که به مدت 2 و 3 سال در کمپ های پناه جویان استرالیا محبوس بودند، بالاخره بعد از به راه اندازی کمپین های حمایت مردمی آزاد اما ویزای موقت دریافت کرده و سرنوشت آنان در این کشور ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
سفیر ایران در کرواسی در سالگرد دفاع مقدس اقدام به برگزاری مراسمی ویژه به مناسبت این روز در تونلی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در شهر زاگرب کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۰    
مسابقات پرس سینه فارس انتخابی تیم ملی در مهدیشهر سمنان با کسب مدال طلای ورزشکار اقلیدی به پایان رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
فرمانده ارشد ارتش در استان فارس گفت: با بیان اینکه قرن بیستم خونین بار ترین قرن در تاریخ بشریت با 80 هزار جنگ است، گفت: دلیل اصلی این جنگ ها بهره نگرفتن از آموزه های دینی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
استاندار فارس گفت:هر چقدر قدرت بازدارندگی کشور بیشتر باشد به همان اندازه ما نیز در امنیت و آسایش بیشتری زندگی خواهیم کرد، امنیت لازمه توسعه و پیشرفت هر کشوری است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد شیعه و سنی موجب انزوای داعش و وهابیت تندرو شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
مراسم تشییع و خاکساری پیکر مرحوم بهمن گلباد نژاد ورزشکار قهرمان و با اخلاق شیرازی پارالمپیک اعلام شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
بهمن گلبار نژاد ورزشکار شیرازی که طی سانحه ای در پارالمپیک ریو جان خود را از دست داد، در دوران جنگ تحمیلی نیز به درجه رفیع جانبازی رسیده بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
سردار ربانی به عنوان معاون جدید عملیات ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد/ تقدیر از زحمات سردار شادمانی
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
بمناسبت هفته دفاع مقدس یک دوره رقابت والیبال باشگاهی در رده نوجوانان از هشتم مهرماه در شیراز آغاز خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۹    
رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور در سازمان لیگ قرعه کشی شد و در یکی از حساس ترین دیدارها تیم قشقایی شیراز به مصاف پرسپولیس تهران می رود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۵:۳۷    
واقعه مهم غدیر با حضور ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت و مردم ولایتمدار شهرستان نی ریز از سوی سپاه ناحیه نی ریز بازسازی گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۵:۱۶    
همزمان با فرارسیدن عید غدیر، بزرگ ترین عید شیعیان مراسم جشن عید غدیر در شهرستان های مختلف استان فارس برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۵:۰۴    
نمایش واقعه غدیر خم برای اولین بار در شهر قائمیه شهرستان کازرون اجرا و با استقبال گسترده مردم روبرو شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۴:۱۹    
به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، نمایش بازسازی واقعه تاریخی بزرگ غدیرخم هم زمان با بسیاری از نقاط کشور توسط هنرمندان و باحضور دوستداران اهل بیت(ع) در صفاشهر برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۴:۱۶    
امام جمعه موقت سپیدان گفت: اگر واقعه عظیم غدیر بزرگ، داشته می شد، هرگز کربلا به وجود نمی آمد، اکنون نیز باید تلاش همه ما برای شناساندن معارف اهل بیت(ع) باشد تا این گونه حقایق دین برای دشمنان بازگو ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۴:۱۳    
روزهای گذشته اتفاقات متفاوتی در قیروکارزین رخ داد که از معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش تا واژگونی خودرو در امام شهر از جمله ان است.