پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۶:۱۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 28 دی 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 دی 1395 شیرازه 2 دی 1395 شیرازه 3 دی 1395 شیرازه 4 دی 1395 شیرازه 5 دی 1395 شیرازه 6 دی 1395 شیرازه 7 دی 1395 شیرازه 8 دی 1395 شیرازه 9 دی 1395 شیرازه 10 دی 1395 شیرازه 11 دی 1395 شیرازه 12 دی 1395 شیرازه 13 دی 1395 شیرازه 14 دی 1395 شیرازه 15 دی 1395 شیرازه 16 دی 1395 شیرازه 17 دی 1395 شیرازه 18 دی 1395 شیرازه 19 دی 1395 شیرازه 20 دی 1395 شیرازه 21 دی 1395 شیرازه 22 دی 1395 شیرازه 23 دی 1395 شیرازه 24 دی 1395 شیرازه 25 دی 1395 شیرازه 26 دی 1395 شیرازه 27 دی 1395 شیرازه 28 دی 1395 شیرازه 29 دی 1395 شیرازه 30 دی 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۲    
عامل شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده بهرام گور به چهار سال و شش ماه حبس، لغو جواز حمل و مصادره اسلحه به نفع دولت و پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۰    
سی امین سالگرد شهادت سردار شهید حسینعلی امیری و گرامیداشت شهدای ورزشکار وشهدای کربلای 5و4درشهرستان سپیدان برگزارشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
ساره جوانمردی ورزشکار فارسی بعنوان یکی از ورزشکاران تماشایی رشته تیراندازی معرفی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای تجلیل از تولیدکنندگان برتر داخلی، جشنواره نشان ایرانی در شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱    
هیچ یک از منتقدان جدی برجام در نشست خبری یک سالگی اجرای آن اجازه سؤال از رئیس جمهور را نیافتند. چهار رسانه اصلاح طلب و دولتی، دو مورد صداوسیما ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱    
زمانی که دو کشور عرب جنوب ترکیه درگیر بحرانی شدند، اردوغان سیاست به صفر رساندن مشکلات خارجی ترکیه را به فراموشی سپرد و به سراغ بازسازی امپراتوری عثمانی! رفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱    
این مسئولان رده بالای ورزش کشور هستند که باید پاسخگوی ناکامی ها بوده و شرایطی را رقم بزنند که فدراسیون ها را ملزم به پاسخگویی کرده و گامی برای جبران بردارند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی در خصوص مسائل ایران، که محصول رصد طی 24 ساعت اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می گذرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
جوک کاری هنری به یادگار مانده از دوران قاجار در شیراز است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱    
نماینده ادورای مردم شیراز در مجلس گفت: با خرید هواپیما نیز در جذب سرمایه خارجی دچار مشکل می شویم؛ چون دولت آمریکا اجازه ورود سرمایه گذار و انتقال تکنولوژی را نمی دهد و تنها کالای مصرفی اجازه ورود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱    
زمانیان گفت: برخلاف آن چه که انتظار می رفت برجام نتوانست در این رابطه تأثیر مثبتی برجای بگذارد. به طوری که در حمل و نقل بین المللی و ترانزیت نه تنها شاهد هیچ گونه تغییر و تحولی نبودیم بلکه کاهش نیز ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس گفت: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی 11 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۰    
یک قاتل فراری با لباس زنانه در لارستان استان فارس دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۱    
دوره تربیت مدرس مربیگری و همسان سازی آمادگی جسمانی سطح 3 با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف کشور به میزبانی کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزش های همگانی استان فارس در شیراز آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۲    
از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه ها کشور در هفته هجدهم این رقابت ها و در یکی از مهم ترین بازی ها تیم مدعی برق جدید شیراز در اراک به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه همه تحریم ها علیه ایران از 27 دی 94 برداشته شد، گفت: آمریکا در اجرای برجام سنگ اندازی هایی داشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۲    
کازرون با زلزله 4/8 و خشت با زمین لرزه 3/3 ریشتری لرزیدند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۲    
صبح امروز علی رغم وعده پیگیری مسئولان، مطالبه رسانه ها و انتشار اولین گزارش کمیته حقیقت یاب بار دیگر تعداد محدودی از افراد در مقابل استانداری تجمع کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۰    
جمعی از مردم نی ریز با امضاء طوماری خطاب به دکتر ایمانیه در خصوص بیمارستان جدید، خواستار اجرای طرح توسعه 120 به 160 تخت بیمارستانی برای بیمارستان در حال تأسیس نی ریز شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۲    
روزنامه دولت برای اثبات موثر بودن برجام بر اقتصاد کشور، گزارشی میدانی تهیه کرده که جالب توجه است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۲    
نتیجه برنامه ریزی ها و سیاست ها و ساعت ها جلسات مسؤولان بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در دولت یازدهم برای ساماندهی تعاونی ها و موسسات اعتباری فقط یک چیز بوده است: سرگردانی سپرده گذاران!
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۱    
شهردار شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی با همکاری خیران وشهرداری شیراز نخستین سرای مهربانی درمیدان نمازی شیراز به بهره برداری رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۰    
نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی از برگزاری همایش بین المللی ورزش های همگانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران خبرداد و گفت: دو روز از این همایش در کلان شهر شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۲    
از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم برق جدید شیراز در اراک میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۰    
برنامه های ستاد هماهنگی سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مسؤولان 22 کمیته اجرایی، در فرمانداری شیراز، تشریح شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
علی لاریجانی از جمله سیاستمدارانی است که ریاضیات و فلسفه را تا دکتری ادامه داده است و اندیشه های فلسفی را سال ها در دانشگاه تهران تدریس کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
کاربران گوشی اچ تی سی وان ای 9 می توانند به زودی به سیستم عامل آندروید نوقا یا 7 دسترسی داشته باشند. این گوشی یک گوشی متوسط است که در نوامبر سال 2015 عرضه شده بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عدم برگزاری نشست های این ستاد انتقاد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
لایحه ای در کنگره آمریکا مطرح است که می تواند توافق میان شرکت های ایرباس و بوئینگ با ایران را متوقف کند و بر اساس آن ایران ایر زیر ذره بین دولت ترامپ قرار می گیرد و هواپیماهای ایران از دریافت قطعات ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از واردات داروهای بی کیفیت خارجی، گفت: وزارت بهداشت موظف به کنترل کیفی فرآورده های دارویی وارداتی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
این روزها بحث دستگیری مفسدان و بدهکاران بانکی بیش از گذشته به گوش می رسد و در آخرین آنها شاه کلید پرونده فساد نفتی به دام افتاده و به کشور بازگردانده شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت هجوم مارهای سمی عظیم الجثه به این شهر را تکذیب کرد و گفت: مردم به این گونه شایعات بی اساس توجه نکنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
سردار غیاثی گفت: با ایجاد ظرفیت های مناسب و ساخت مراکز درمانی مجهز در شهرستان ها می توانیم نخبگان پزشکی فارس را در سراسر استان بکارگیری کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
باشگاه آلمانی روت وایس اسن ستاره فقید ایرانی اش را فراموش نکرد و در اولین سالگرد درگذشت رضا احدی پیام فرستاد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۱    
یخ رکود در بازار خرید و فروش مسکن ذوب نشده است، واحدهای ساخته شده توسط انبوه سازان به دلیل پایین آمدن قدرت خرید مردم روی دستشان مانده، ساکنان مسکن مهر از بدقولی های دولت خسته و گلایه مند هستند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۱    
دونالد ترامپ هرچه در دوران رقابت های انتخاباتی درباره ایران سخن پراکنی کرد، در عوض در دوران پساپیروزی کم سخن بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۱    
ستاره آلمانی تیم فوتبال آرسنال انگلیس خانه ای لوکس و رویایی را با قیمت 35 میلیون یورو خریداری کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: اولین نیاز کشاورزان در امور زیربنایی، بحث صنایع تبدیلی است که در این زمینه بیش از 60 موافقت نامه در دست متقاضیان وجود دارد که منتظر ارائه تسهیلات برای راه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۲    
حضور تماشاگر گونه اعضای ستاد مدیریت بحران در مانورهای آموزشی آن هم با کت و شلوار و مهم تر از آن رسیدن با تأخیر بالا، نمی تواند در هنگام وقوع حوادث و سوانح طبیعی و انسانی، نقش قابل توجهی داشته باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۰    
"پنهان کاری" بزرگ؛ ایرباس و بوئینگ قرارداد با ایران را به وزارت خزانه داری آمریکا نشان دادند، اما ایران هنوز هیچ نسخه ای از قرارداد را در اختیار نهادهای نظارتی قرار نداده است!
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۱    
تب انتخابات در همه ی سطوح بخصوص شورای شهر، در ادوار مختلف چند ماه پیش از موعد آغاز می شود، دوره پنجم هم در راه است و این تب پرشور بازهم در میان جمعی از کاندیداها خصوصا در فضای مجازی داغ شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۱    
وقتی صحبت از سرمایه گذاری در طرح های نفتی و بنزینی به میان می آید اولین شخصی که نامش به ذهن می رسد همسر معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست کشور است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۲    
یادواره شهدای شهید اسلامی نسب و عملیات کربلای 4 و 5 با سخنرانی هاجری عضو شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۱    
احمد تاکان نویسنده روزنامه ینی چاغ ترکیه در مقاله ای از پشت پرده شکست های سنگین ارتش ترکیه در عملیات موسوم به سپر فرات در شمال سوریه و استعفای 50 افسر درجه دار ارتش پرده برداشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۱    
برخی شرکت های واردکننده خودرو در حالی مشغول به فعالیت در کشور هستند که به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو از طرف شرکت مادر بعنوان نماینده رسمی شناخته نمی شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
جمعی از پایوران سپاه ناحیه لارستان آستین های همت را بالا زده اند و به میان مردم در روستای کم برخوردار شتوان در منطقه درز و سایبان رفته اند تا شاید بتوانند مرهمی بر دردهای محرومان شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
یک سوال مهم این است که چرا عربستان به مسأله بحران یمن، بیش از تحولات دیگر کشورهای خاورمیانه واکنش نشان داده است؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی دولت ترکیه ضمن تایید خبر بازداشت عامل حمله سال نوی میلادی در استانبول، بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
در این خبر با طراح ایرانی خودروی ون شرکت مرسدس بنز آشنا می شوید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
میل به شهرت طلبی و الگوبرداری جوانان و نوجوانان از افراد مشهور از نمونه پدیده هایی به شمار می رود که آسیب ها و فرصت های بسیاری را در پی دارد و زمانی حساسیت ها و حاشیه های این موضوع تشدید می شود که ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۰    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:اردوکشی های خیابانی و کمپین به راه انداختن رویه طبیعی ندارد، نمایندگان و روابط عمومی استانداری فارس به هوش باشند تا در زمین از قبل طراحی شده دیگران به بازی سیاسی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۰    
سرطان؛ حتی شنیدن این واژه کافی است که چهره هر فردی دژم شود! واژه ای که تداعی کننده یک بیماری با سیری سریع و اغلب دشوار و نگران کننده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۰    
استاندار فارس گفت:عزت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و از این رو، جوانان باید آنان را الگوی خویش قرار دهند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۰    
اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سپیدان باحضورفرماندار و اعضاء ستاد دهه فجر شهرستان و مسوولان اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۱    
ساخت نیم ضریح خیمه گاه مطهر امام سجاد (ع) با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در شیراز در حال ساخت است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۱    
در دو هفته اخیر شایعات بر موج پارازیت سوار شده و پیام های مربوط به آن در فضای مجازی دست به دست می شود و هر لحظه بر نگرانی مردم شیراز می افزاید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۱    
به زعم کارشناسان بخش کشاورزی، چغندر قند پائیزه با ویژگی های خاصّی که دارد از جمله مصرف پائین آب، بازدهی بیشتر و سازگاری با آب و هوای قیروکارزین می تواند جایگزین مناسب و پر سودی برای سیفی جات و گندم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۰    
جلسه هماهنگی جهت برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی استان فارس امروز سه شنبه برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۳۱    
تیم لوله آ اس شیراز در رقابت های بسکتبال برتر مردان کشور پانزدهمین باخت را کسب کرد تا همچنان تیم بدون برد این بازی ها باشد.