پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۹:۵۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 29 دی 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 دی 1395 شیرازه 2 دی 1395 شیرازه 3 دی 1395 شیرازه 4 دی 1395 شیرازه 5 دی 1395 شیرازه 6 دی 1395 شیرازه 7 دی 1395 شیرازه 8 دی 1395 شیرازه 9 دی 1395 شیرازه 10 دی 1395 شیرازه 11 دی 1395 شیرازه 12 دی 1395 شیرازه 13 دی 1395 شیرازه 14 دی 1395 شیرازه 15 دی 1395 شیرازه 16 دی 1395 شیرازه 17 دی 1395 شیرازه 18 دی 1395 شیرازه 19 دی 1395 شیرازه 20 دی 1395 شیرازه 21 دی 1395 شیرازه 22 دی 1395 شیرازه 23 دی 1395 شیرازه 24 دی 1395 شیرازه 25 دی 1395 شیرازه 26 دی 1395 شیرازه 27 دی 1395 شیرازه 28 دی 1395 شیرازه 29 دی 1395 شیرازه 30 دی 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۰    
هاشم یکه زارع مدیر-عامل ایرانخودرو در اظهار نظری کاملا عجیب از برنامه این شرکت برای فروش سایت ایرانخودرو خراسان به یک شریک خارجی پرده برداشته است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۲    
شیراز- ساخت فیلمِ مستند علی آقا ، تازه ترین اثر کامران حیدری به پایان رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۲    
اگرچه به نظر می رسد ماهی یکی از سالم ترین مواد غذایی است؛ اما ماهی سالمون پرورشی جزو این غذاهای سالم نیست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ایجاد دوره های آموزشی برای حضور پررنگ بانوان در ورزش لازم است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: در همه فرودگاه های کشور پلیس به صورت مقتدرانه حضور داشته و هیچ گونه رخداد امنیتی وجود ندارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۲    
اکبر خسروی با حضور فرماندهان انتظامی استان و پلیس فرودگاه های کشور به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه های استان فارس منصوب و معرفی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۲    
دولت یازدهم در طول فعالیت خود، 10 درصد بیشتر از آنچه که برای طرح های عمرانی کشور بودجه اختصاص داده، صرف واردات کالا از چین کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۰    
عضوهیات علمی دانشگاه شیراز گفت: براساس پژوهش های اولیه ای که صورت گرفته متوسط وجود پارازیت و امواج و تشعشعات در برخی مناطق شیراز 1 ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۲    
فرماندار فسا گفت: در شهرستان فسا علیرغم جذب تسهیلات نسبتاً مطلوب در زمینه بیکاری وضعیت نگران کننده ای داریم که این امر ناشی از بی برنامه گی و توجیه پذیر نبودن تسهیلات اعطایی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۰    
در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و با اخذ دستور مقام قضایی 3 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان خرامه با حضور نیروی انتظامی و نماینده دادستان تخریب شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام ساخت بیمارستان بزرگ شهرستان جهرم خبر داد و گفت: پروژه ساخت بیمارستان جهرم تا پایان سال مالی 96 به اتمام خواهد رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۰    
استاندار فارس گفت: طرح استفاده از آب های تصفیه شده فاضلاب های شهری فارس برای آبیاری فضای سبز شهرها در دو هفته آینده به شورای عالی آب ارسال می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۱    
سردار غیاثی گفت: بخش اعظم برنامه های مبتذل فرهنگی که از کانال های ماهواره ی و سایر رسانه پخش می شوند با هدف تاثیرگذاری بر مادران و خانواده های ایرانی تولید می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: همه چیز ما فرهنگ ما است، هویت ما فرهنگ ما است و با کمال تأسف حکومت ها و حکومت گران در شرایطی نیستند که برای مسائل فرهنگی حاضر به سرمایه گذاری جدی باشند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
بالاترین میانگین کشوری متوفیان عابران پیاده با بیش از 47 درصد، متعلق به شهر شیراز است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۱    
مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری استان فارس با حضور تیم هایی از شهرهای مختلف استان، هفتم و هشتم بهمن ماه به میزبانی شهرستان خنج برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۲    
جنگلهای طبیعی شهرستان کوار علاوه بر خشکسالی های اخیر و آتش سوزی، بیشتر در معرض خطر قطع درختان قرار گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۲    
در میان جوانانی که اندک اندک به 30 سالگی پا می گذارند کم و بیش این اعتقاد که فرصت به دست آوردن شغل و تحصیلات عالیه بر ازدواج ترجیح دارد زیاد دیده می شود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲    
نماینده مردم شهرستان جهرم گفت :برای به پایان رساندن پروژه ها باید از بخش خصوصی کمک گرفته شود . راه نجات کشور در بحث عمرانی مشارکت بخش خصوصی است .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲    
برخی از مدارس شهرستان سپیدان با وجود سرما وسایل گرمایشی مناسبی ندارند اما دانش آموزان مجبورند درکلاس های درس حاضر شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰    
بادام کوهی که در زبان محلی با نام های مجک، بخورک و آخرک نیز شناخته می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۲    
در تجمع غیرقانونی روز گذشته شیراز که به بهانه پارازیت برپا شده بود یکی از اعضاء گروهک سلطنت طلب دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۱    
مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی که همواره به عنوان راس جریان کارگزاران سازندگی به جساب می آمد، در یک دهه اخیر عملا به ریش سفید و حکم سیاسی جریان اصلاحات نیز تبدیل شده بود و همین عامل هم باعث شده بود که این ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۱    
به دنبال عدم اجرای مصوبه مجلس در خصوص حذف شرط سربازی از مراحل اخذ گواهینامه، رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا توضیحات کاملی درباره چرایی عدم اجرای این قانون و زمان تعیین تکلیف آن ارائه داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۱    
فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر هشت میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲    
پس از دستگیری بابک زنجانی بود که نخستین بار نام علیرضا منفرد جسته و گریخته در جلسات دادگاه زنجانی شنیده شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲    
پهپاد آمریکایی دیشب با بمباران مراسم عزاداری در غرب موصل سبب کشته شدن 8 غیر نظامی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲    
نیروهای عراقی به اسنادی از داعش دست یافته اند که نشان می دهد، نیروهای این گروه تروریستی دیگر رغبتی به ماندن در موصل و جنگیدن ندارند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲    
بنده به عنوان استاد دانشگاه از رئیس جمهور می خواهم تا در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند زیرا طبیعتا مردم داور خوبی هستند و می توانند عملکرد دولت در این سه سال اخیر را تشخیص دهند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۲    
کودکان خیابانی که سرگردان و بی هویت وارد جامعه ای ناشناخته، بدون دریافت هیچ گونه مهارتی شده اند، کودکانی که نیازمند آغوش پر مهر پدر و مادر هستند اما اکنون گرمای وجودشان را در خیابان های سرد و بی روح ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱    
پذیرش نظام سیاسی مقتدر ایران اسلامی در منطقه بسیار مهم غرب آسیا با منافع دولت استکباری آمریکا به هیچ عنوان سنخیت و سازگاری نداشته و این ضدیت، در نقشه راه ظالمانه این کشور در جهان ریشه دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بدلیل مخالفت ایران با مشارکت آمریکا در اجلاس آستانه، هیچگونه دعوت مشترکی برای حضور آمریکا از سوی سه کشور مبتکر برگزاری اجلاس به عمل نیامده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۲    
چندی پیش بود که با اظهار نظر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان مجددا موضوع چالش برانگیز کاندیداشدن زنان برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۲    
صبح روز گذشته یکی از خانم های بدنساز که چندی پیش عکس برهنه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
در این مطلب می توانید با فواید گیاهی که در درمان بسیاری از بیماری ها معجزه می کند، آشنا شوید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
با اجرای روش های جادویی زیر می توانید زبان مورد علاقه خود را در طی یک هفته مانند زبان مادری به خوبی فرا بگیرید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲    
جاش ارنست شب گذشته در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران از عملکرد دولت اوباما دفاع کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲    
در کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲    
در این گزارش با حیوانات عجیبی آشنا خواهید شد که بدن شفاف و شیشه ای دارند و اجزای بدنشان نمایان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
در حالیکه مدیرعامل باشگاه برق نوین شیراز طی یک ماه گذشته این تیم را به هیئت فوتبال شیراز و استان سپرده و اعلام عدم تیم داری کرده بود، در بازگشت مجدد خود کادر فنی را تغییر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱    
دانلود
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱    
آمریکا بدقلق و بدعهد است؛ دور جدید حذف یارانه ها شروع شد؛ آغاز بازجویی از جعبه سیاه بابک زنجانی؛ دو میلیون پلاک آلوده در تهران و مشکل نه رحمتی بود نه بختیار ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱    
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
بازیکن سابق استقلال گفت: زمانی که ما در استقلال بازی می کردیم که زیاد هم دور نبود اگر حتی مساوی هم می کردیم باید در رختکن می خوابیدیم تا مردم کامل از ورزشگاه بروند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صحبت هایی اذعان کرد که با کارلوس کی روش مبارزه کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
فشارها به مسئولان صدا و سیما، برنامه ثریا را که با شعار دیدبانی پیشرفت ایران پخش می شود به مخاطره انداخته و همین موضوع واکنش های متعددی در فضای مجازی به همراه داشته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۱    
معاون توسعه امور ورزش استان گفت: با هماهنگی های انجام گرفته جشنواره استعدادیابی ورزشی با کیفیت بالا برگزار خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۲    
اقدام شایسته مدیر مدرسه روستای قلعه بهمن نی ریز مانع از ترک تحصیل تعدادی از شاگردان مدرسه اش شد و علاوه بر آن آبادانی مدرسه را نیز به دنبال داشته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۰    
هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان برنامه های اجرایی خود را در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۵۱    
از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه ها کشور در هفته هجدهم این رقابت ها و در یکی از مهم ترین بازی ها تیم قشقایی شیراز در یک دیدار خانگی به مصاف فولاد نوین اهواز رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل ...