پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 3 اردیبهشت 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 اردیبهشت 1396 شیرازه 2 اردیبهشت 1396 شیرازه 3 اردیبهشت 1396 شیرازه 4 اردیبهشت 1396 شیرازه 5 اردیبهشت 1396 شیرازه 6 اردیبهشت 1396 شیرازه 7 اردیبهشت 1396 شیرازه 8 اردیبهشت 1396 شیرازه 9 اردیبهشت 1396 شیرازه 10 اردیبهشت 1396 شیرازه 11 اردیبهشت 1396 شیرازه 12 اردیبهشت 1396 شیرازه 13 اردیبهشت 1396 شیرازه 14 اردیبهشت 1396 شیرازه 15 اردیبهشت 1396 شیرازه 16 اردیبهشت 1396 شیرازه 17 اردیبهشت 1396 شیرازه 18 اردیبهشت 1396 شیرازه 19 اردیبهشت 1396 شیرازه 20 اردیبهشت 1396 شیرازه 21 اردیبهشت 1396 شیرازه 22 اردیبهشت 1396 شیرازه 23 اردیبهشت 1396 شیرازه 24 اردیبهشت 1396 شیرازه 25 اردیبهشت 1396 شیرازه 26 اردیبهشت 1396 شیرازه 27 اردیبهشت 1396 شیرازه 28 اردیبهشت 1396 شیرازه 29 اردیبهشت 1396 شیرازه 30 اردیبهشت 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم شیراز، با هشدار نسبت به قاچاق خاک استان فارس و جزیره هرمز، تصریح کرد: بر اساس گزارش های واصله با معضل قاچاق خاک در استان فارس و جزیره هرمز روبرو هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۲    
برق شیراز مقابل نماینده بوشهر به برتری رسید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۲    
شیر برای سلامت بدن بسیار ضروری است اما نوشیدن شیر فاسد یا آلوده می تواند باعث بیماری های خطرناکی شود. روش های تشخیص شیر سالم در اینجا معرفی شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
تغذیه مناسب در این دوران بسیار مهم است و به داوطلبان کنکور توصیه می شود در این روزها هیچ وعده غذایی را از برنامه خود حذف نکنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۲    
دولت آینده با هشت چالش مهم در اقتصاد کلان روبه رو خواهد بود. نظام بانکی ، صندوق های بازنشستگی ، بازار بدهی ، هدفمندی یارانه ها ، نظام ارزی ، بیکاری ، سرمایه گذاری خارجی و محیط زیست .
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۲    
متاسفانه دولت یازدهم کارنامه خوبی در سیاست خارجی در مواجهه با قدرت های جهانی به ویژه آمریکا به جای نگذاشت. به همین دلیل به تعبیر و اعتراف مقامات دولتی، در برجام به دستاورد تقریبا هیچ رسیدیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۲    
اقتصاد مقاومتی کتابی است که هر سطرش برای هر سال و نیز برای هر فرد، تفسیر و مفهوم مختص شرایط هر زمان را روشن می سازد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۲    
سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه ای درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل، طبقه بندی جدید کارمندان را اعلام کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۲    
حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با تصمیم اکثریت اعضای هیأت امنای این دانشگاه برکنار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۲    
زمان دقیق پخش مناظره های زنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۲    
جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس با اشاره به خسارت حدود 270 میلیارد تومانی مدارس استان در سیل اواخر سال گذشته گفت ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل آتش نشانی های کازرون گفت: با تلاش بی وقفه آتش نشانان، حریق یک کارخانه چوب بری و جعبه سازی کندوی عسل در کازرون مهار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
یک منبع آگاه به فیروزنا گفت بجز حزب موتلفه هیچ حزب یا گروهی مجوز فعالیت در شهرستان فیروزآباد را ندارد و مابقی احزاب صرفا در حد تشکیل پرونده اولیه در فرمانداری و معرفی نماینده از سوی دفتر مرکزی تعیین ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
ایران ایر به دلیل ناتوانی در تهیه قسط اول خرید بوئینگ 777 به مبلغ 75 میلیون دلار، از دریافت اولین فروند بوئینگ ترکیش ایرلاینز انصراف داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
نماینده سابق مردم شیراز در مجلس نوشت: استفاده از ظرفیت خانه های تاریخی و تبدیل آنها به هتل، رستوران، موزه و فضاهای گردشگری لازمه توسعه گردشگری است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم؛ شهید حاج آزاد خشنود کوهنجانی با حضور باشکوه مردم و مسئولین سروستان در حسینه سید الشهداء سروستان برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
مرحله پایانی گروه دو مسابقات جوانان باشگاه های کشور به میزبانی شهرستان گراش برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
مناظره سیاسی با عنوان کدام چرخ چرخید کدام نه در دانشگاه شیراز با حضور معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس و نماینده اصلاح طلب مجلس در دوره هفتم و هشتم برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
علی پروین در سال های جوانی یک دستگاه خودروی ب ام و 316 با اتاق کد E30 به رنگ قرمز آتشین داشت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
یکی از برترین جاذبه های گردشگری است که سنگ ها، خرابه ها و ستونهای آن همه و همه روایتگر هنر هنرمندان ایرانی است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
طبق زمان بندی برنامه 10 ساله فضایی کشور، در سال 96 باید پروژه اعزام انسان به فضا و پروژه بلوک انتقال مداری GEO و پرتاب ماهواره مخابراتی تکمیل می شد ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
زمان دقیق پخش مناظره های زنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۲    
امام جمعه شیراز گفت: بین شب شهادت و شب عید در بعضی از خیابان های شهر شیراز هیچ فرقی وجود ندارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲    
مصرف روزانه توت فرنگی به مدت 5 هفته، در صورتی که همراه با دیگر میوه ها و سبزیجات باشد می تواند در پیشگیری و درمان سرطان سینه کمک کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
مراتع زیبای شهرستان سپیدان این روزها در فصل بهار طبیعت مورد هجوم بوته کنان و گیاه فروشان قرار گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
مراسم قرعه کشی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا وسیما به صورت زنده از چند شبکه رادیو و تلویزیون پخش می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
گروهی پزشکی در روسیه موفق شدند خونی بسازند که با تمام گروه های خونی افراد سازگار است و تمام فاکتورهای لازم را داراست.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
صفحه یک روزنامه ها
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۲    
سردار غیاثی گفت: نیروهای مسلح کشور هیچ ترسی از تهدیدات دشمن ندارند و با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان انقلاب اسلامی آمادگی همه جانبه دارند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
رهبر معظم انقلاب درباره تنش آفرینی رسانه های ورزشی در ورزش دغدغه های جدی را بیان فرموده اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
در پنجمین هفته لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن به ترتیب برابر الهلال عربستان و العین امارات قرار می گیرند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: اگر دستگاه های مختلف در خدمات رسانی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند بسیاری از مسائل حل می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
شرکت های خودروساز همواره بر پایین بودن قیمت فروش تولیدات خود اصرار داشته و به هر بهانه و دلیلی بازار را مجبور به تحمل رشد قیمتها می کنند. اما کدام عامل در افزایش قیمت خودرو موثر است؟
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
نبود مرکز انتقال خون درسپیدان؛ مردم نوع دوست این شهرستان برای اهدا خون ناگزیرندبه مرکز استان مراجعه کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
این روزها شاهد افزایش خانواده های تک والد هستیم، زنانی که هم پدرند و هم مادر! زنانی که به دلیل افزایش طلاق، تصادفات ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
فرماندار کازرون گفت: در مجموع کل داوطلبین شهر و روستا 1482 نفر هستند که از این تعداد 176 نفر از داوطلبین متقاضی کاندیداتوری شورای شهرهای 6 گانه شهرستان و تعداد 1306 نفر دیگر نیز متقاضی کاندیداتوری ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
کشت گیاهان دارویی بعنوان طرحی برای اصلاح الگوی کشت می تواند علاوه بر حفظ منابع آبی، باعث خودکفایی در تولیدات راهبردی و در نهایت، تحقق اقتصاد مقاومتی شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
متأسفانه دولت آقای روحانی نه تنها امروز در رفع عملی و نه روی کاغذ تحریم ها موفق نبوده است، بلکه در زمینه افزایش مقاومت در برابر تحریمها یا همان تحقق اقتصاد مقاومتی که سالهاست به عنوان اولین و مهمترین ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود هزار مدرسه استیجاری در کشور داریم، گفت: 200 مدرسه، قلع و قمعی و 115 مدرسه، مستحق للغیر است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
دادستان کل کشوراعلام کرد هیچ یک از رسانه هایی که از بودجه عمومی و دولتی استفاده می کنند حق حمایت از یک نامزد خاص را ندارند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
در این گزارش، نکاتی درباره مجازات های تعیین شده توسط قانونگذار برای صاحبان پلاک های مسروقه ذکر شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
بهروز نعمتی نماینده مجلس شورای اسلامی از طرح پیشنهاد خواهرخواندگی دو شهر شیراز و زنگبار در سفر هیأت پارلمانی ایران به تانزانیا خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
فجر شهیدسپاسی در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه در دیداری حساس به مصاف تیم فولاد یزد می رود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
فیلمی از تعطیلی فروشگاه تعاونی روستای کودیان در شهر شیراز را مشاهده می نمایید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
مردم روستای دره باد شهرستان مرودشت برای چهارمین سال اغلب هر بار که شیرآب را باز می کنند با آبی گِل آلود و کِدر روبه رو می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) تور بزرگ ورزشی و تفریحی در لارستان برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
رئیس سازمان قطار شهری شیراز و حومه نحوه کامل شدن خط یک متروی شیراز و امتداد مسیر به سمت میدان الله را تشریح کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
الگنجی شافعی می گوید وقتی از همه جا ناامید می شدم به حرم موسی ابن جعفر می رفتم و عرض حاجت می کردم. کراماته تحار منه العقول یعنی موسی ابن جعفر آنقدر کرامت دارد که عقول آدمیان مبهوت می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
با روی کار آمدن دولت یازدهم و تیم بیژن زنگنه، واردات بنزین کلید خورد، در حالیکه قبل از روی کار آمدن وی و تیمش، ما در حوزه بنزین نه تنها واردکننده بنزین نبودیم ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۲    
ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران و قلاده های طلا به علت گرفتگی عروق برای دومین بار در بیمارستان بستری شد.