جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۰:۳۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 6 اردیبهشت 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 اردیبهشت 1396 شیرازه 2 اردیبهشت 1396 شیرازه 3 اردیبهشت 1396 شیرازه 4 اردیبهشت 1396 شیرازه 5 اردیبهشت 1396 شیرازه 6 اردیبهشت 1396 شیرازه 7 اردیبهشت 1396 شیرازه 8 اردیبهشت 1396 شیرازه 9 اردیبهشت 1396 شیرازه 10 اردیبهشت 1396 شیرازه 11 اردیبهشت 1396 شیرازه 12 اردیبهشت 1396 شیرازه 13 اردیبهشت 1396 شیرازه 14 اردیبهشت 1396 شیرازه 15 اردیبهشت 1396 شیرازه 16 اردیبهشت 1396 شیرازه 17 اردیبهشت 1396 شیرازه 18 اردیبهشت 1396 شیرازه 19 اردیبهشت 1396 شیرازه 20 اردیبهشت 1396 شیرازه 21 اردیبهشت 1396 شیرازه 22 اردیبهشت 1396 شیرازه 23 اردیبهشت 1396 شیرازه 24 اردیبهشت 1396 شیرازه 25 اردیبهشت 1396 شیرازه 26 اردیبهشت 1396 شیرازه 27 اردیبهشت 1396 شیرازه 28 اردیبهشت 1396 شیرازه 29 اردیبهشت 1396 شیرازه 30 اردیبهشت 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۳    
در پی کمین تروریستها در نقطه صفر مرزی پاکستان 10 تن از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه حین گشت زنی به شهادت رسیدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۳    
نوشاد مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: متاسفانه مدیران اقتصادی مخاطب طرح در استان فارس نسبت به مطالبه تخصصی دانشجویان بی توجه هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۳    
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران درشرایطی به پایان رسید که سه تساوی و یک شکست رقم خورد و کار صعود هر چهار نماینده به روز پایانی کشیده شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۳    
ورزشکار شیرازی، رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی امید را با موفقیت پشت سر گذاشت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۳    
سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهرداری های استان های جنوب کشور با عنوان گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو، چهارشنبه در شیراز آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۳    
بزرگترین مجتمع ورزشی روستایی جنوب کشور با صرف 86 میلیارد ریال که حمید محمدپور یکی ازخیران روستای سده از بخش مرکزی شهرستان خنج هزینه آن را تامین کرده است در این روستا افتتاح شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۳    
خانم اصلان زاده از مسافرین پرواز تفلیس به تهران گفت: 13 فرودین ماه در فرودگاه تفلیس و پس از بازرسی وسایل همراه مسافران ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۳    
تعدادی از فرهنگیان بدون مسکن در شیراز با آغاز ساخت طرح 453 واحدی مسکن صاحب خانه می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۳    
به همت سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان،بیش از 2 هزار لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط گردید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۳    
در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده است، گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیده ام.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۳    
امروز پنج شنبه 7 اردیبهشت چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
نمایندگی دانشگاه شیراز در شهرستان گراش در شب مبعث پیامبر اعظم (ع) افتتاح شد. مدرسه ابدی محل فعلی این نمایندگی است، و ساختمانی که برای دانشکده علوم قرآنی ساخته شده است ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
گزینش افراد براساس وابستگی حزبی و جناحی و یا تعلق خاطر داشتن به برخی از پایگاه های اجتماعی یا برخورداری از شهرت در سایر عرصه های اجتماعی نمیتواند معیار مناسبی برای تشکیل مجمعی از شایستگان در حوزه ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
شهردار شیراز اعتقاد دارد که وجود کارخانه روغن نباتی در مرکز این کلانشهر یک خطر بالقوه برای شهروندان محسوب می شود و تلاش های شورا و شهرداری برای انتقال این کارخانه تا نهایی شدن موضوع ادامه دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
با توجه به محبوبیت روزافزون SUVها و کراس ها مردم این متحرک ها را به عنوان خودروی شهری و جاده ای انتخاب کرده اند و سدان ها و هاچبک ها به حاشیه رانده شده اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
همواره مخاطبان این پایگاه خبری در تولید محتوا با کازرون خبر همراهی داشته اند و در فصول مختلف تصاویر زیبایی از محل سکونت شهر و دیار خود جهت انتشار ارسال مینمایند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۳    
سه نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز (6 اردیبهشت) از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور آخرین اخبار از حضور یا عدم حضور روحانی در مناظره های زنده تلویزیونی را تشریح کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدزر کوماتسو قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
فرماندهی نیروی انتظامی سپیدان گفت: محموله 30 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در ورودی شهرستان توقیف شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
شهرستان چهارفصل سپیدان باتوجه به داشتن برترین نقاط گردشگری در جنوب کشور، به دلیل ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه گردشگری آنچنان که باید نتوانسته است در این حوزه موفق عمل کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
مسئول فنی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: مرمت خانه تاریخی عمویی واقع در بافت تاریخی شیراز در حال انجام است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:امروز دشمنان ما ایمان را از دو راه هدف قرارداده اند یکی از طریق شکستن حریم اعتقادات مردم و دیگر از نظر تساهل و تسامح درکارها و ول انگاری فرهنگی.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
ساعت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 مشخص شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۳    
به منظور حفظ آثار قهرمانان و مدال آوران، موزه ورزشکاران و قهرمانان در شهرستان لارسنان احداث می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۳    
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: با افزایش سن، میزان خون رسانی به سلول های گوش انسان کاهش می یابد و این موضوع سبب ضعیف شدن و مرگ تعدادی از این سلول ها و کاهش شنوایی خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۳    
بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به توهین حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور واکنش شدید نشان دادند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۳    
با افزایش محصولات و ابزار متصل به اینترنت، احتمال گسترش آلودگی های بدافزاری هم بیشتر شده است و بدافزارهای متنوع تری به همین منظور طراحی شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون پلاسمای خون های کشور توسط شرکت های پالایش بین المللی خون تبدیل به دارو شد، گفت: خون ایرانی یکی از سالم ترین خون های دنیا است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
سرهنگ پاسدار کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: این طرح در روزهای آتی و پس از تصویب در ستاد کل سپاه در شهرستان شیراز به ویژه در مناطق محروم و حاشیه این شهر اجرا می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
سابقه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا نشان می دهد که هیلاری کلینتون با وجود دسترسی به سؤالات اولین مناظره انتخاباتی، قادر به پیروزی در انتخابات نشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
عنکبوت میرشکار رامبدجوان گونه ای اندمیک (بومی) در ایران است که فقط در قم مشاهده می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مجمع عادی و سالیانه هیات پهلوانی و زورخانه ای و جلسه هم اندیشی منطقه 3 کشور در شیراز برگزار می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۳    
مرکز آمار در اتفاقی بی سابقه برای فریب افکار عمومی و کم نشان دادن میزان اشتغالزایی دولت قبل، اقدام به دستکاری آمارها کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۳    
بعد از گذشت دو سال از کلنگ زنی این طرح با حضور رئیس جمهور، سرمایه گذار که همچنان شاهد عدم حل مشکلات و حمایت مسئولین ارشد استانی است، بنا دارد این پروژه 1 ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۳    
آقای روحانی در نخستین کنش های عمومی اش برای انتخابات انصافا گربه را دم حجله مجری ها کشت ! کی؟! همان روزی که در گفت وگوی ویژه خبری حسن عابدینی مجری برنامه را در دم محکوم کرد به طوری که جناب مجری ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۳    
نامزدها به مردم قول بدهند نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد؛ کاندیداها باید مثل سگ از مجری بترسند؛ انقلاب خاموش در پاریس و الاهلی از دست استقلال لیز خورد ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۳    
با افزایش دور از انتظار قیمت گوجه فرنگی به 5000 تومان و البته تخم مرغ هایی شانه ای 13000 تومان دیگر املت هم غذای ارزان و مجردی محسوب نمی شود ...