جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۲۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 12 دی 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 دی 1396 شیرازه 2 دی 1396 شیرازه 3 دی 1396 شیرازه 4 دی 1396 شیرازه 5 دی 1396 شیرازه 6 دی 1396 شیرازه 7 دی 1396 شیرازه 8 دی 1396 شیرازه 9 دی 1396 شیرازه 10 دی 1396 شیرازه 11 دی 1396 شیرازه 12 دی 1396 شیرازه 13 دی 1396 شیرازه 14 دی 1396 شیرازه 15 دی 1396 شیرازه 16 دی 1396 شیرازه 17 دی 1396 شیرازه 18 دی 1396 شیرازه 19 دی 1396 شیرازه 20 دی 1396 شیرازه 21 دی 1396 شیرازه 22 دی 1396 شیرازه 23 دی 1396 شیرازه 24 دی 1396 شیرازه 25 دی 1396 شیرازه 26 دی 1396 شیرازه 27 دی 1396 شیرازه 28 دی 1396 شیرازه 29 دی 1396 شیرازه 30 دی 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از نظارت جدی بر آرایشگاه های زنانه و برخورد با تخلفات آن ها با همکاری اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۴    
باشگاه فجر شهید سپاسی به اظهارات یک نماینده مجلس واکنش نشان داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با تصمیم رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر و مصوب شد تا در سال 96 حقوق های حداکثر تا 2 میلیون تومان ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۰    
فرمانده ناجا گفت:لیدر ها و عناصر اصلی آشوب ها تحویل مراجع قضایی شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۰    
کاخ سفید در ادامه مداخلات آمریکا در امور داخلی ایران، کشورمان را به اعمال تحریم های بیشتر تهدید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل شهروند درودی را دستگیر کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۰    
مدیران مناطق 4، 6 و 10 و همچنین مدیرکل امور شهرسازی شهرداری شیراز منصوب شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۰    
چهار نماینده ایران در رده بندی بهترین های تکواندو جهان در سال 2017 میلادی قرار گرفتند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۰    
از هفته سیزدهم سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم صنعت فجر شیراز در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می رود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۰    
مدیرعامل سازمان حمل ونقل همگانی شهر نی ریز از ممنوعیت تردد ناوگان عمومی بدون اخذ معاینه فنی قبل از سفر خبرداد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل گمرک استان فارس گفت: در 9 ماه گذشته بیش از 60 میلیون و 159 هزار دلار کالا وارد استان فارس شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش دلاری 9 درصد کاهش داشته است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با صدور بیانیه ای از مردم برای تجمع روز پنجشنبه 14 دی ماه دعوت کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۰    
سردار نقدی از 2 طرح پرورش قوچ و میش کوهی محیط بان و دهکده گردشگری عباس برزگر بوانات بازدید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۰    
تبادار گفت: در بحران ها عده ای متضرر خواهند شد اما باید بین معاش مردم و پرداختن به مشکلات تعادل برقرار کنیم که البته رفع مشکلات نیز در راستای تامین معاش مردم است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۰    
حمیدیان گفت: به دنبال ایجاد ساز و کاری برای شناسایی مزیت های موجود و تدوین نقشه راه سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰    
دستغیب گفت: برای معرفی زنان موفق به عنوان الگو و معرفی الگوی مناسب برای زنان در عرصه های مختلف در جامعه آنطور که شایسته است عمل نشده و خیلی در این زمینه جای کار وجود دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۰    
پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو جهت توسعه حمل ونقل پاک و ترویج گزینه های مفیدتری مثل دوچرخه سواری از دو سال قبل آغاز شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۰    
نماینده اهالی روستاهای رحمت آباد و بند امیر بخش زرقان در جلسه شورای اداری بخش زرقان گفت :حق آبه مردم بند امیر و روستای رحمت آباد حق مردم ماست و برای این حق با هیچ کس تعارف نداریم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در چند روز اخیر اطلاعیه های متعددی مبنی بر حضور مردم در خیابان ها منتشر می شود که قطعا مردم شریف به آن توجه نخواهند کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۰    
علی اکبری نماینده شیراز گفت: پیشنهاد دولت حذف یارانه 30 میلیون نفر است. قطعا سال آینده بر اساس شاخص های دولت و طبقه بندی دهک ها یک عده که غیر ضروری یارانه می گیرند، حذف می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰    
برندگان 'جایزه ادبی داستان شیراز' در زمینه رمان و مجموعه داستان سرانجام پس از سپری شدن 11 ماه از انتشار فراخوان، مشخص شدند که نکته مشهود در این موضوع ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۰    
اظهارنظر یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز باری دیگر موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در استان فارس را در افکار عمومی مطرح کرده است، طرحی که با وجود پررنگ شدن در سال 92، فرجامی نیافت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
پاسخ مقام معظم رهبری به سوالات شرعی در موضوع احکام استفاده از فضای مجازی را در اینجا مشاهده کنید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور تیم های شهید چمران لارستان و نماینده بهبهان به مصاف یکدیگر می روند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
در شرایطی که با رکود اقتصادی مواجه هستیم افراد جوان، معلول و ... برای پیدا کردن جایگاه خود در بازار کسب و کار نیاز به حمایت بیشتری دارند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
روزنامه ینی شفق ترکیه در گزارشی نوشت سناتور ضدایرانی کنگره و همچنین سازمان جاسوسی آمریکا در ناآرامی های اخیر در کشورمان نقشی بسیار فعال دارند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رسانه های روسیه گزارش دادند یک زن مسلمان نیز به فهرست کاندیداهای ریاست جمهوری رقیب ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در انتخابات ماه مارس این کشور اضافه شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در دولت باراک اوباما به رفتار متناقض ترامپ درباره حمایت وی از مردم ایران اشاره کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
افزایش مالیات، نرخ ارز و هزینه نیروی انسانی باعث شده تا هزینه تولید در ایران به حدود دو برابر میزان جهانی برسد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
منابع مطلع می گویند اپل قصد دارد به بازیگر مهم تری در دنیای تفریحات دیجیتال مبدل شود و از همین رو به دنبال خرید شرکت نتفلیکس است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص مهاجرت نخبگان ایرانی گفت: آمار غیررسمی از این مهاجرت منتشر شده است که باعث شد یکی از سایت های خبری از قول خود جایزه صد میلیون تومانی برای آن تعیین کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید اجازه دهیم که آل سعود و همچنین صهیونیست ها از ناآرامی ها در کشور خشنود باشند و اگر معترضین اعتراضی هم دارند نباید اجازه دهند که دشمنان در صفوف آنها رخنه کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس و دولت باید مسائل مربوط به این بخش را پیگیری کرده تا هرچه زودتر با اقدامات کوتاه و میان مدت خود در راستای کاهش مشکلات و افزایش توانمندی ها و ارتقای معیشت مردم ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
آیا تعطیلی بعضی واحدهای تولیدی به دلیل ناتوانی در پرداخت مالیات ذاتاً یک اتفاق بد در اقتصاد کشورهای مختلف محسوب می شود؟ در اغلب اقتصادهای دنیا که فضای کسب وکار متعادلی دارند پاسخ منفی است ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
واقعیت امر این است که میان خلق دوگانه های تصنعی تا شکل گیری دوگانه های طبیعی ، تفاوت اساسی وجود دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه لایحه بودجه 97 تورم زا است، گفت: این بودجه کسری فاحشی دارد و فشار مالیاتی بر مردم را افزایش می دهد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
با گذشت 12 سال از تصویب طرح تسهیل ازدواج این طرح به دلیل استنکاف دولت از اجرای آن به بهانه بار مالی ، همچنان معطل مانده و هنوز عملی نشده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
در حالی که سال ها از اجرای توزیع شیر در مدارس می گذرد و با توجه به ضرورت مصرف شیر در هوای آلوده توسط کودکان و نوجوانان و به رغم گذشت 4 ماه از آغاز سال تحصیلی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
مدیر عامل آب منطقه ای فارس گفت: بحران خشکسالی استان فارس همچنان ادامه دارد زیرا تا به امروز تنها شاهد بارش 36.7 میلی متر باران هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری مغازه داری خبرداد که به طور ماهرانه ای از کارت عابربانک یک هزار نفر با دستگاه اسکیمر کپی گرفته و دست به کلاهبرداری زده بود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
روز یکشنبه بر اثر وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع اسب سواری بیش از هزار و ششصد خودرو در شهر لیورپول انگلیس در آتش سوخت، در این گزارش تصاویری پس از خاموش شدن آتش در این محل را مشاهده می کنید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
متاسفانه تعداد آدمای بی رحم در دنیا خیلی بیشتر از حیوان های خطرناک است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: فاز اول جاده ی طریق الرضا تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
درآمد تلگرام از کجاست؟ این سوالی است که از ما بسیار پرسیده شده است و شاید برای شما هم جالب باشد بدانید این پیام رسان محبوب از چه طریقی درآمد کسب می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰    
پرتقال یکی از پرطرفدارترین میوه های زمستانی است که اغل برای درمان سرما خوردگی ، این میوه را پیشنهاد می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۰    
فصل زمستان با وجود سرمای طاقت فرسایش بازهم یکی از زیباترین و رویایی ترین فصل ها می باشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۰    
دیارپرآب نگین زاگرس این روزها از سرمایه اش محروم است تا این ایام و با سردشدن هوا، بحران کم آبی به نگین زاگرس هم برسد وبرخی از مناطق این شهرستان را فرا گیرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۰    
نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف مسؤولان در راستای رفع مشکلات مردم گفت: آسیب زدن به بیت المال و ایجاد آشوب و بی نظمی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۳۰    
شهردار سعادت شهر پس از گذشت سه ماه، بالاخره معارفه شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۱۰    
سرپرست جدید دانشگاه شیراز گفت: ادعا ندارم که می توانیم تمام مشکلات را در یک بازه زمانی کوتاه حل کنیم اما مأمور به تکلیف هستیم نه نتیجه و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد.