جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۳:۳۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 7 فروردین 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 2 فروردین 1395 شعار سال 3 فروردین 1395 شعار سال 4 فروردین 1395 شعار سال 5 فروردین 1395 شعار سال 6 فروردین 1395 شعار سال 7 فروردین 1395 شعار سال 8 فروردین 1395 شعار سال 9 فروردین 1395 شعار سال 10 فروردین 1395 شعار سال 11 فروردین 1395 شعار سال 12 فروردین 1395 شعار سال 13 فروردین 1395 شعار سال 14 فروردین 1395 شعار سال 15 فروردین 1395 شعار سال 16 فروردین 1395 شعار سال 17 فروردین 1395 شعار سال 18 فروردین 1395 شعار سال 19 فروردین 1395 شعار سال 20 فروردین 1395 شعار سال 21 فروردین 1395 شعار سال 22 فروردین 1395 شعار سال 23 فروردین 1395 شعار سال 24 فروردین 1395 شعار سال 25 فروردین 1395 شعار سال 26 فروردین 1395 شعار سال 27 فروردین 1395 شعار سال 28 فروردین 1395 شعار سال 29 فروردین 1395 شعار سال 30 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۲    
یک لحظه خوابم برد ؛این جمله خیلی از کسانی است که دچار تصادفات رانندگی شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
کلسترول بالا می تواند ناشی از عوامل بسیاری از جمله ژن، چاقی و عدم ورزش باشد با این حال اتخاذ یک شیوه غذایی مناسب می تواند سطح آن را کاهش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
یورونیوز گزارش داده یونیسف و دولت مالاوی در قالب طرحی مشترک، نقش پهپاد ها را در کاهش زمان انتظار برای مشخص شدن نتیجه تست اچ آی وی در میان نوزادان ساکن در مناطق روستایی مورد آزمایش قرار داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
سیدعباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در یادداشتی در سالنامه اعتماد، ویژگیهای یک دیپلمات را برشمرده است:
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۶    
آمار بودجه سال 2015 داعش مبلغی معادل دو میلیارد دلار همراه با مازاد بودجه ای بالغ بر 250 میلیون دلار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۶    
جان کری وزیر امور خارجه امریکا شروط برای لغو تحریم ها در مورد روسیه را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۳    
در این گزارش فهرست قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار در اولین روزهای نوروزی سال 1395 آورده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
کارشناسان مسائل خاورمیانه در میزگرد "بررسی سیاست خارجی عربستان در یکسال اخیر" می گویند عربستان بر مدار تصمیم گیریهای "دو محمد" می چرخد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: نیازمند تشکیل فراکسیون اصلاحات در مجلس اصلاح طلب نیستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۷    
رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بازرسی امروز از مهمانپذیرهای تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز یک گشت بدون تخلف را تجربه کردیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۷    
سید علی خامنه ای قبل از آن که راهی قم شود از طلبه های با سواد و فاضل مشهد شناخته می شد و مورد توجه ویژه ی علمای مشهد و به ویژه آیت الله سید محمد هادی میلانی بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۷    
موزه مقدم درحقیقت خانه پدری محسن مقدم از جمله خانه های مجلل دوران قاجار متعلق به یکی از درباریان آن زمان به نام محمد تقی خان احتساب الملک بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۷    
بی شک بزرگترین پرونده قضایی سال 94 را می توان برگزاری دادگاه های بابک زنجانی، متهم بزرگ نفتی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۴    
در حالی که برخی منابع از نشست محرمانه مقامات اروپایی برای اخراج مهاجرین افغان خبر می دهند، اکنون ترکیه و یونان دست به کار شده و شرایط سختی را برای عبور و مرور مهاجرین افغان رقم زده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۴    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پذیرش 2میلیون و 524هزار نفر در مراکز استان نوروزی فرهنگیان گفت: این مراکز تا 12 فروردین میزبان فرهنگیان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۱    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشت مرحله اول سفرهای نوروزی هموطنان عنوان کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۱    
اسطوره فوتبال هلند در سن 68سالگی درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۱    
روزنامه بلژیکی درنیر هوری گزارش داد که خالد و ابراهیم البکراوی، بمبگذاران بروکسل، قصد داشتند به نیروگاه های هسته ای این کشور نیز حمله کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۸    
گروه تروریستی داعش برای انتخاب محل بعدی عملیات خود اقدام به نظر سنجی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۸    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر می خواهم با شخصیت والیبالیست های ایرانی و نحوه کار در این کشور آشنا شوم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۵    
نامزد پیشتاز دموکرات ها در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: حملات بروکسل که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر شده آخرین یادآوری از اقدامات وحشیانه تروریستی است و نشان می دهد که باید تلاش های ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۳    
سال 94 نیز با وعده های متعدد دولتی ها برای تحویل واحدهای مسکن مهر سپری شد، در سالی که گذشت وزیر راه و شهرسازی از هر فرصتی برای انتقاد از طرح مسکن مهر استفاده کرد و در مجموع روز پروژه های مسکن مهر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۳    
رامبد جوان و طراح دکور خندوانه از جزییات این دکور که همه آن با مواد بازیافتی و وسایل پلاستکی ساخته شده است، سخن گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۳    
در حالی که صادرات نفت ایران به اروپا همچنان با مشکل خدمات بیمه ای و بانکی مواجه است دلال های فرآورده های نفتی برای تصاحب بازار بنزین ایران با یکدیگر مسابقه گذاشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
بانک دولتی پاکستان به وزارت بازرگانی و سایر ادارات مربوطه این کشور توصیه کرده که برای تجارت با ایران به جای دلار از یورو استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
باراک اوباما در سفر خود به کوبا در یادمان چگوارا حاضر شد و در مقام رئیس جمهور آمریکا، به نماد مبارزه با آمریکا ادای احترام کرد. شاید بتوان این عکس را مضحکترین عکس تاریخ سیاست نامید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
مراسم ترحیم مادر همسر رئیس جمهور با حضور دکتر روحانی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۷    
نظرسنجی نشان می دهد که در صورت رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزد حزب دموکرات برنده این رقابت خواهد بود .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۷    
مشاور وزیر راه با تأکید بر اینکه طرح انتقال پایتخت با توجه به آنکه زیرساخت های لازم وجود ندارد قابل اجرا نیست، گفت: هم اکنون با توجه به مشکلات متعدد شهری، زیست محیطی، ترافیک و کافی نبودن امکانات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۴    
کلید حل مسائل اقتصادی در دست خود ما و وابسته به تغییر همه ی ماست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۴    
وزارت خارجه ایران به افزودن اسامی جدید به فهرست تحریم های یکجانبه آمریکا به بهانه کمک به برنامه موشکی ایران واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۱    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه در بسته پیشنهادی خود به دولت سوریه بر ضرورت احترام طرف های درگیر به تمامیت ارضی این کشور و حاکمیت آن تأکید کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۱    
دستیار وزیر امور خارجه آمریکا می گوید که اگر 1.7 میلیارد دلار پول به ایران پرداخت نمی شد، بعدها بایست میلیاردها دلار پول بیشتر پرداخت می شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۱    
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ماموریت احمد شهید، گزارشگر ویژه این شورا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۸    
وزارت امور خارجه ایران می گوید برنامه موشکی اهدافی کاملاً دفاعی داشته و هیچ اقدامی قادر نخواهد بود جمهوری اسلامی را از حقوق مشروع و قانونی اش برای تقویت بنیه دفاعی و امنیت ملی خود محروم کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۵    
رئیس سازمان غذا و دارو از ذخیره میانگین 8 ماه دارو در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۵    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور اجرایی شدن برجام را نیازمند اقتصادی مستحکم در کشور دانست و گفت: طرف های خارجی در صورت مشاهده نشانه های ضعف در اقتصاد ما با جسارت بیشتری عهدشکنی خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ساخت پروژه های سخت و بزرگ، تخصص قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و احداث فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در مدت دو سال ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۱    
صلاح عبدالسلام٬ از طراحان حملات ماه نوامبر پاریس که هفته گذشته در بروکسل دستگیر شد در تغییر نظری موافقت خود را با استردادش به فرانسه اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۱    
انتقادهای تند باراک اوباما از عربستان سعودی همچنان با واکنش تندِ رسانه های سعودی مواجه است به طوری که ارزیابی می شود این واکنش ها، بر سفرِ ماه آیندۀ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان تاثیر منفی بگذارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۱    
ارتش سوریه در یک پیروزی دیگر پس از یک سال حصر پالمیرا را شکست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۸    
ناصر ابراهیمی درباره آخرین وضعیت تولید و مصرف گاز در سال 1394: از سال 1365 توسعه گازرسانی به شهرها و روستاها در کشور آغاز شده و تاکنون 88 درصد خانوارهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۶    
خطیب نماز جمعه تهران گفت:برخی تمام امیدشان را معطوف به غرب کرده اند آن ها فکر می کنند فتح الفتوح صورت گرفته و چون این آب نبات زیر دهانشان مزه کرده است به دنبال برجام 2 و 3 هم هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۶    
دادگاهی در استانبول حکم آزادی 7 شهروند ترکیه ای متهم به همکاری با گروه تکفیری تروریستی داعش را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۳    
با ورود حجت الاسلام حسن روحانی به پاستور، نسیم سیاست خارجی موافق تر از سالهای قبل وزیدن گرفته است و دروازه های جهانی به روی ایران باز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۳    
رییس جمهور سابق کشورمان در توضیح سفرش به شلمچه گفت: به مناطق عملیاتی آمده ایم تا آثار خیرخواهی و مهربانی و دوستی دشمن و استکبار با ملت ایران را ببینیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۰    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ما به راه حل سیاسی ایمان داریم اما این راه نیازمند گفت وگو با کسانی است که قدرت تصمیم گیری داشته باشند حال اینکه این مخالفان از قطر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: برخی به اسم ولایت فقیه و پشت سنگر ولایت فقیه تنها منافع شان را تامین کردند. هم نان خوردند و هم بستر را برای مانور گفتمان ها و سیاست های بیگانه فراهم نمودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۳    
فیلم های سینمایی چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده، نیم رخ ها به کارگردانی ایرج کریمی، تابو به کارگردانی خسرو معصومی و فیلم مستند فصل هرس به کارگردانی لقمان خالدی از 26 اسفندماه به عنوان فیلمهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۳    
معاون وزیر نفت از آغاز مذاکره با فاینانسورهای چینی برای تامین 3 میلیارد دلار اعتبار اجرای طرح توسعه پالایشگاه آبادان خبر داد و گفت : گفتگو با ژاپنی ها برای ساخت پالایشگاه آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۰    
تهیه کننده برنامه های زنده راهیان نور از کمک های شهدا در رساندن تصویر و صدای سرزمین های نور به خانه های مردم سخن گفت. در یکی از چادرهای مستقر در شلمچه با او به گفتگو نشستم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۰    
خاطره دیدار اسماعیل ملازهی پدر شهید عمر ملازهی از شهرستان نیک شهر با رهبر انقلاب شهید عمر ملازهی از هموطنان اهل تسنن بود که در مقابله با تکفیر به شهادت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رابطه اندیشه ایران شهر با نوروز باستانی گفت: متأسفانه ورود بحث درآمدهای نفتی و بهره برداری غلط از تکنولوژی باعث شد بسیاری از میراث فکری خود را در حوزه شهرسازی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۴    
فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن اعلام کرد، گروه های یمنی بر سر توقف درگیری های خصمانه از 10 آوریل (22 فروردین) به توافق رسیده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۴    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که یکی از عوامل حملات تروریستی روز گذشته بروکسل در سال 2015 در ترکیه دستگیر و اخراج شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۱    
یک روزنامه اسرائیلی اعلام کرد دستگاه اطلاعاتی بلژیک اخطاری دقیق دریافت کرده بود مبنی بر آنکه فرودگاه بروکسل هدف بمبگذاری قرار خواهد گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش تصادفات منجر به فوت در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۶    
یک میلیون مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت طی یک هفته گذشته بهره مند شدند، همچنین در این زمینه یک مسئول سازمان امداد و نجات نیز از نجات 1200 مسافر طی عملیات های امداد و نجات نوروزی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۶    
رویترز گزارش داد فرد بازداشت شده از سوی پلیس بلژیک، نجم العشراوی که مظنون به مشارکت در بمبگذاری های روز گذشته فرودگاه بروکسل است، نبوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۳    
وزیر خارجه آمریکا احتمالا قصد دارد در سفر به مسکو رئیس جمهور روسیه را برای انتقال سیاسی قدرت در سوریه تحت فشار قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۳    
چهار سفر خارجی، 15 سفر داخلی و حضور 17 رییس دولت در ایران نشان می دهد که آقای رییس جمهور در میزان سفر و ملاقات با همتایان خود سال پرکار و پرسفری را پشت سر گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۲    
مقایسه نرخ رشد اسکناس و مسکوک در دست اشخاص طی ده سال گذشته نشان می دهد؛ این رقم طی سال های 93 و 94 با افت شدید همراه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۳    
زمانی که ویترین کتابفروشی ها را نگاه می کنیم یک سوال ذهن ما را به خود مشغول می کند و آن این است که تا چه اندازه کتاب ها با استقبال مردم مواجه شده اند و پرفروش های این عرصه کدام آثار هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
مقام وزارت خزانه داری آمریکا به بانک ها هشدار داد که در تعاملات مالی با ایران محتاط باشند زیرا علی رغم رفع تحریم های هسته ای برخی تحریم های دیگر ضدایرانی در حوزه تروریسم و یا دیگر موارد هنوز به قوت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۱    
رضا ضراب تاجر معروف ایرانی به اتهام تلاش برای انجام صدها میلیون دلار مبادله مالی با اشخاص و شرکت های تحت تحریم ایرانی در آمریکا بازداشت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۱    
تحولات سوریه و برملا شدن مواضع خصمانه عربستان و نیز انفجارهای روز گذشته در بروکسل و پیش از آن در فرانسه همگی موجب شد که غرب به این باور برسد که ایران و حزب الله خطر نیستند بلکه گذرگاه اصلی مبارزه با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۵    
بروز طاعون و تلفات گسترده در حیات وحش کشور، ادامه خشکسالی و کم آبی، بروز پدیده گرد و غبار شدید و کشتار وسیع حیات وحش و... از تلخ ترین حوادث سال گذشته در حوزه محیط زیست بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی وزارت کشور با بیان "مایل هستیم تا تکلیف انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان هرچه سریع تر مشخص شود" گفت: شورای نگهبان باید نتیجه را اعلام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۶    
ما در حال پیشروی به سوی مسخ شدن ذهنی هستیم اما توجه ندارم به سمت فضایی کشیده می شویم که از ما انسان هایی رباتیک با هوش مصنوعی می سازد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۳    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد از نظارت 24 ساعته در ایام نوروز بر مواد غذایی و کالاها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۳    
مقایسه عملکرد 4 دولت هشتم، نهم، دهم و یازدهم در نرخ رشد نقدینگی نشان می دهد؛ دولت دهم با کمترین نرخ رشد نقدینگی بهترین عملکرد را در این بخش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۴    
امام صادق(ع) روایت کردند که حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند: از کشتن زنبور عسل، مورچه، قورباغه، گنجشک، شانه به سر و پرستو بپرهیزید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران اقتصاد مقاومتی را نقشه راه و نتیجه 37 سال هزینه فایده اقتصاد است، گفت: شورای عالی امنیت ملی هندسه و خطوط قرمز برای اجرای اقتصاد مقاومتی را تدوین کند که همه ملزم به اجرای ...