چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 14 فروردین 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 2 فروردین 1395 شعار سال 3 فروردین 1395 شعار سال 4 فروردین 1395 شعار سال 5 فروردین 1395 شعار سال 6 فروردین 1395 شعار سال 7 فروردین 1395 شعار سال 8 فروردین 1395 شعار سال 9 فروردین 1395 شعار سال 10 فروردین 1395 شعار سال 11 فروردین 1395 شعار سال 12 فروردین 1395 شعار سال 13 فروردین 1395 شعار سال 14 فروردین 1395 شعار سال 15 فروردین 1395 شعار سال 16 فروردین 1395 شعار سال 17 فروردین 1395 شعار سال 18 فروردین 1395 شعار سال 19 فروردین 1395 شعار سال 20 فروردین 1395 شعار سال 21 فروردین 1395 شعار سال 22 فروردین 1395 شعار سال 23 فروردین 1395 شعار سال 24 فروردین 1395 شعار سال 25 فروردین 1395 شعار سال 26 فروردین 1395 شعار سال 27 فروردین 1395 شعار سال 28 فروردین 1395 شعار سال 29 فروردین 1395 شعار سال 30 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۰    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی کشور بر مبنای آن تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۱    
عصر ایران نوشت: عضو جامعه روحانیت گفت: در تهران با توجه به افزایش رای اصلاح طلبان توانستند به برتری برسند. حضور رای خاکستری در تهران باعث شد تا فهرست امید بتواند 30 نامزد خود را وارد مجلس کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۸    
گشت مشترک تعزیرات حکومتی پس از حضور در رستوران های شهری و برون شهری جاده هراز، فرحزاد و لواسان به رستورانهای دربند در شمال تهران رفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۹    
رئپس اتاق ایران در همایش اقتصادی ایران و اتریش در وین گفت: دوره جدید اقتصاد ایران برپایه توسعه بخش مردمی است و سیاستهای جدید اقتصاد ایران که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ابلاغ گردیده مبنای برنامه ریزی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۹    
کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت / Build 2016 با دستی پر برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۰    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها می گوید: افرادی مانند آقای روحانی ذخیره ملی برای نجات ملی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
مهدی عسلی می گوید: آنهایی که دنبال ایران می آیند که مصالحه کنند. همان ها هستند که سعی داشتند که برجام اجرایی نشود، آنها می خواهند مانع حضور ایران در بازارهای جهانی نفت شوند .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۸    
علیرضا دائمی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو میگوید: نگاه مسئولان وزارت نیرو تنها به جمعیت 80 میلیونی ایران نیست ما در منطقه ای از دنیا زندگی می کنیم که می توانیم امکانات 400 میلیون نفر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۶    
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا، دولت این کشور به طور جدی این موضوع را بررسی می کند که به ایران امکان استفاده از دلار آمریکا برای مبادلات تجاری را بدهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
نواب عبید از نویسندگان نزدیک به دولت سعودی در نشریه نشنال اینترنست چاپ آمریکا نوشت: اوباما جهان عرب را تنها گذاشته است. ریاض می خواهد جای خالی آمریکا را پر کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
رییس پیشین آژانس اطلاعات مرکز آمریکا سیا اظهارات دانالد ترامپ قمارخانه دار و نامزد پیشرو جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری را عنصری برای جذب نیرو به داعش دانست و به صراحت گفت که او را باید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم معتقد است توافق هسته ای و انتخابات هفتم اسفندماه بهترین اتفاقات سیاسی در سال 94 بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۱    
بررسی ابطال آرای مینو خالقی
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: اگر در زمان حمله صدام به ایران دارای موشک بودیم، می توانست جرات این کار را از وی بگیرد و یا حداقل حملات کور وی را به مردم غیر نظامی کاهش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
برای سه تا چهار سال آینده با وجود ایران و عراق و سایر عرضه کنندگانی که تولید خود را افزایش داده اند، نفت از همان 30 یا 40 دلار بالاتر نخواهد رفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
نماینده منتخب مجلس دهم معتقد است در جریان اتفاقات سال 88 بنزین بر آتش نریخته است و کاسب کاران و روزنامه های سیاسی برای رای نیاوردن او در انتخابات مجلس دهم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
در روزگاری که شهردار در فکر ریاست جمهوری، به وضعیت خیابان ها و ترافیک شهر می پردازد، مسئول مذاکرات هسته ای، با رویای پاستور به گفتگوهای هسته ای می رود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد فرستاده ابوبکر البغدادی در حلب در حمله هوایی ائتلاف ضد داعش در اطراف شهر رقه سوریه کشته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش مخالف تحریم ایران است زیرا تهران با آزمایش موشکی هیچ قطعنامه ای را نقض نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
نماینده اصلاح طلب منتخب مردم تهران گفت: ابطال آرای یک منتخب پس از انتخابات به لحاظ قانونی ایراد دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۷    
سه رفراندوم در ایران پس از انقلاب، برگزار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹    
سال 94 از حیث حیوان آزاری سال خوبی نبود و هر از گاهی انتشار عکس و فیلم در فضای مجازی که نشان می داد یک حیوان زبان بسته مورد آزار و اذیت قرار گرفته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹    
مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از رئیس جمهور خواست سرنوشت رئیس دولت سازندگی را مایه عبرت خویش قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اعلام کرد هیچ یک از مصوبات دولت قبل درباره زنان ابلاغ و اجرایی نشده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
معارضان ریاض نشین سوریه اعلام کردند پس از آغاز دوره انتقالی، بشار اسد نباید یک ساعت هم در قدرت بماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
دولت یازدهم با چالش بدهی های سنگین به بخش خصوصی مواجه است. این بدهی ها که بخش قابل ملاحظه ای از آن، میراثی است که از دولت های نهم و دهم به این دولت رسیده از جهات مختلفی برای دولت و بخش خصوصی ایجاد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی موانع پیاده سازی بانکداری متمرکز یکپارچه در ایران را بررسی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۴    
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت خود با انتفاضه قدس تاکید کرد و از آمادگی خود برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۸    
سازمان عفو بین الملل روز جمعه اعلام کرد: آنکارا به طور غیرقانونی با نقض قوانین جهانی، ترکیه و اتحادیه اروپا، ظرف 7 تا 9 هفته گذشته با توسل به زور هزاران آواره سوری را به کشورشان بازگرداند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۲    
دولت مالزی روز پنج شنبه اعلام کرد هر ایرانی گردشگر در مالزی برای اقامت 7.7 روزه در این کشور جنوب شرق آسیا پنجهزار و 880 رینگیت (یکهزار و 470 دلار) هزینه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
رسانه های کره جنوبی از آزمایش موشکی جدید پیونگ یانگ خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
اقبال به بورس و تشکیل صف های خرید اگر مبتنی بر تحلیل های دقیق باشد قطعا جایی برای رفتارهای هیجانی در بازار نمی ماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۳    
می گوید برای رقابت با آیت الله مومن وارد انتخابات خبرگان نشد. چرا که خودش را از نظر سنی و علمی در شان رقابت با او نمی دید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۷    
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در روزهای نخست سال 95 بیش از 55 هزار نفر از هموطنان توسط نیروهای امدادی هلال احمر کشور از مرگ نجات یافتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
سی امین عضو لیست امید در تهران، یکی از مشهورترین اعضای این لیست است. البته نه صرفا به جهت سوابقش بلکه به دلیل رقابتش با حدادعادل برای کسب کرسی نفر سی ام تهران در مجلس دهم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۰    
عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید لاریجانی در جلسه ای پیش از آغاز مجلس هشتم نشان داد افکار پارلمانی پخته تری نسبت به حدادعادل دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۰    
محمدرضا عارف در پیامی که به مناسبت سالروز 12 فروردین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، دوام و پایداری جمهوری اسلامی را در گرو جلب رضایت مردم دانست و تاکید کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۷    
ایسنا نوشت: دبیر ائتلاف اسلامی زنان گفت: نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی باید از سیاسی کاری در حوزه زنان اجتناب کنند، چرا که یکی از آسیب های مهم در حوزه زنان و خانواده برخورد سیاسی با امور زنان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت خارجه در واکنش به مطالبی که برخی رسانه ها با استناد به اظهارات اخیر رییس جمهوری اتریش در مورد لغو تحریم سوئیفت منتشر کرده اند در یادداشتی تلگرامی توضیحات جامعی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۱    
اقتصادنیوز نوشت: دستیابی به رشد پایدار نیازمند برنامه ریزی صحیح و اندکی زمان خواهد بود؛ بازار مسکن نیز تا زمانی که بهبود در اقتصاد رخ ندهد امکان رونق نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۲    
انتخاب نوشت: شبکه دوم تلویزیون بی بی سی اخیرا پخش مستندی را درباره دوران ریاست جمهوری باراک اوباما آغاز کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۳    
به همت مدیر انجمن بین المللی فرهنگ ایران، طی مراسمی روز چهارشنبه 11 فروردین ماه، از مجسمه خیام نیشابوری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۷    
رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران پس از حضور گشت مشترک در رستوران های کن از ادامه تخلفات بهداشتی در رستوران ها ادامه داد و گفت: مرگ خاموش در حومه تهران ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام خود تاکید کرد: دفاع از خود هرگز قابل مذاکره نبوده و نخواهد بود، موشک های ایران بازدارنده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت که تعداد خطاهای پزشکی کمتر شده اما چون نوع رسانه ها تغییر کرده برخی تصاویری هم که منتشر می شود هم صحت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۶    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس دهم مراقب پدرخوانده هایی که در پشت صحنه مانع فعالیت آنها می شوند، باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۸    
نماینده مردم تهران در مجلس می گوید: وضعیت اقتصادی خانواده های کم درآمد موجب کاهش مشارکت حامیان اصولگرایان شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۸    
بررسی ها نشان می دهد در سال گذشته میلادی نرخ تورم جهانی، به دنبال کاهش قیمت نفت کاهش یافته و تجارت جهانی هم چندان وضعیت مناسبی نداشته است. اما چشم انداز سال های آتی چگونه است؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۹    
کارشناس ارشد بازارهای پولی در تشریح بند نهم سیاست های اقتصاد مقاومتی درباره نظام مالی کشور گفت: افزایش فاصله بین نرخ سود در نظام بانکی و بازار غیررسمی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۹    
کاظم جلالی را می توان از چهره های نزدیک به علی لاریجانی در مجلس دانست. چرا که با وجود تصمیم به کناره گیری از نامزدی مجلس، با نامه لاریجانی، نظرش را تغییر داد و کاندیدا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۹    
یک عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران به لزوم فعالیت مشارکتی و انتقال دانش و فناوری با کشورهای خارجی در کنار واردات و نقش دولت به عنوان کاتالیزور برای ارتباط بخش های خصوصی با خارجی اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۶    
رییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در 5 سال اخیر از جمله در سال 94 بودجه مصوب مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور به صورت کامل تخصیص نیافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۸    
رفراندوم یا همه پرسی از شیوه های شناخته شده برای تصمیم گیری در کشورهای دموکراتیک است. شیوه ای که براساس آرای مردم، سیاستگذاران را به جهتی مشخص هدایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هزینه روزانه نگهداری دکلهای دریایی را 300 هزار دلار اعلام کرد و افزود: کاهش زمان حفاری به نوعی نوسانات ناشی از کاهش قیمت نفت را جبران می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۲    
مدیرعامل سابق بورس تهران: برای تک نرخی شدن ارز، به یکسری ابزارها نیاز داریم و تا آن ابزارها ایجاد نشوند، تک نرخی شدن به آسانی اتفاق نخواهد افتاد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۰۰    
براساس یک تحلیل جدید درباره تغییرات اقلیمی در قطب جنوب، سطح آب دریاهای جهان ممکن است بیش از دو برابر دقیق ترین تخمین های فعلی افزایش یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح پروژه بازآفرینی میدان اصلی شهدای ذهاب رشت تاکید کرد: آنچه وزارت راه و شهرسازی به دنبال آن است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۷    
رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری منتفی شدن انتخاب مینو خالقی را دارای ابهام دانسته و تاکید دارد وقتی نماینده ای عملا انتخاب شده و مردم به او رای داده باشند سلب عنوان نمایندگی از او کاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۷    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از متوقف نشدن توزیع گوشت مرغ منجمد در بازار خبر داد و اعلام کرد: به دلیل کاهش قیمت این محصول، عرضه گوشت مرغ منجمد در کشور کاهش پیدا کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۷    
آرم جمهوری اسلامی را چه کسی طراحی کرده و چگونه مورد تایید قرار گرفته است؟ سخنی دیگر هم هست که چرا طراح آرم نمی خواهد نام و عکس او منتشر شود؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۴    
بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تقویت توان موشکی کشور بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشته است که در این میان برخی رسانه های غربی و صهیونیستی با شیطنت هایی سعی در تحریف آن داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۴    
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد که این جنبش با حماس به یک توافق 6 ماده ای شامل همه مسائل اختلافی دست یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۴    
بی رحمانه به جان جنگل های مان افتاده و هزاران هکتار از درختان سرسبز جنگل های شمال کشورمان را نابود کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی در مورد تبعات مثبت شدن شدید نرخ واقعی سود در اقتصاد ایران هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۸    
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان از تنظیم و ارسال دو نامه به شخص رییس جمهوری برای ورود به چالش انتخاباتی در اصفهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، ایران به روح تواقفنامه هسته ای پایبند بوده است ولی آزمایشات موشکی ایران را بر خلاف قطعنامه های شورای امنیت و ناسازگار با تعهدات بین المللی ایران می دانیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۵    
با تلاش نیروهای پلیس در سراسر کشور در زمینه تلفات ناشی از تصادفات 4 درصد کاهش داشتیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها نمی خواهند دولت و نظام ما در هیچ زمینه ای قدرتمند باشد از این رو به بهانه های مختلف سعی می کنند با ایران مقابله و ایران هراسی را ترویج کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۵    
رئیس کانون انجمن های صنفی دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های کشور افزایش اندک حق مشاوره کاریابی ها را هم سو با رشد هزینه های این دفاتر ندانست و گفت این میزان افزایش مورد قبول مراکز کاریابی سراسر کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۵    
انجام رزمایش های مقتدرانه نیروهای مسلح دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در طراحی و اجرای طرح های عملیات روانی و جنگ نرم علیه ایران ناکام گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۲    
نایب رئیس خانه احزاب در خصوص متأثر شدن مشارکت مردم در تصمیم های سیاسی از توسعه احزاب، اظهار داشت: توسعه و تشکیل احزاب در مسائل سیاسی و اجتماعی تاثیرگذار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۲    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که از فردا تمامی دوربین های کنترل محدوده های طرح ترافیک و زوج و فرد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۳۰    
قانونگذاران آمریکایی همچنان برسر راه تلاش دولت اوباما برای کاهش محدودیتهای مالی علیه ایران مانع تراشی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۷    
جک لو وزیر خزانه داری آمریکا گفت پس از توافق ، تهران به قول خود عمل کرده است اکنون وظیفه آمریکاست که به قول خود عمل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۴    
فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا گفت: ناتو و آمریکا در حال تغییر دکترین دفاعی خود از "اطمینان دادن به بازدارندگی" در شرق اروپا هستند.