چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 فروردین 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 2 فروردین 1395 شعار سال 3 فروردین 1395 شعار سال 4 فروردین 1395 شعار سال 5 فروردین 1395 شعار سال 6 فروردین 1395 شعار سال 7 فروردین 1395 شعار سال 8 فروردین 1395 شعار سال 9 فروردین 1395 شعار سال 10 فروردین 1395 شعار سال 11 فروردین 1395 شعار سال 12 فروردین 1395 شعار سال 13 فروردین 1395 شعار سال 14 فروردین 1395 شعار سال 15 فروردین 1395 شعار سال 16 فروردین 1395 شعار سال 17 فروردین 1395 شعار سال 18 فروردین 1395 شعار سال 19 فروردین 1395 شعار سال 20 فروردین 1395 شعار سال 21 فروردین 1395 شعار سال 22 فروردین 1395 شعار سال 23 فروردین 1395 شعار سال 24 فروردین 1395 شعار سال 25 فروردین 1395 شعار سال 26 فروردین 1395 شعار سال 27 فروردین 1395 شعار سال 28 فروردین 1395 شعار سال 29 فروردین 1395 شعار سال 30 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
رئیس جمهور فرانسه و دبیرکل سازمان ملل متحد طی اظهاراتی اعلام کرد که هیچ گونه مصونیت از مجازاتی برای نظامیان فرانسوی و صلح بانان سازمان ملل متهم به سوءاستفاده جنسی در آفریقای مرکزی وجود نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از موشک های بالستیک ایران برای حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند، بنابراین ماجراجویی های جدید غربی ها هیچ مبنای حقوقی نداشته و تنها جنجال آفرینی تبلیغاتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۱    
یک نشریه آلمانی نوشت که سرویس اطلاعات این کشور از شماری از اهداف از جمله دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی و صندوق بین المللی پول و ناسا جاسوسی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۶    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران باعث شد طرف مقابل پای میز مذاکره بنشیند، گفت: رزمایش های نظامی لرزه به اندام دشمن انداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۰    
پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۸    
نویسنده فلسطینی با تاکید بر اینکه دوستی برخی رژیم های عربی با دشمن صهیونیستی موجب به فراموشی سپرده شدن مناسبت های فلسطینی در جهان اسلام شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی دولت از اختصاص 59 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی و پیگیری اشتغال جوانان و رشد اقتصادی در بخش عمرانی طی سال 95 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی کرملین می گوید رئیس جمهوری این کشور توقف فوری تبادل آتش در منطقه مرزی قره باغ بین ارمنستان و آذربایجان را خواستار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعتبار آرم های طرح ترافیک سال 94 تا پایان فروردین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۴    
مراکز اقامتی و بسیاری دیگر از مراکز وابسته به حرم رضوی به نحوی طراحی شده اند که لاجرم مخاطبانی از جنس ثروتمندان دارند؛ این رویه متناسب با بارگاه امامی که مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۵    
یک مقام در وزارت خارجه عراق اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه و غیرعادل دانستن نظام بغداد، دخالت آشکار در امور داخلی عراق است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۲    
قانون بانکداری اسلامی نیاز به اصلاح و نظارت دارد، اما عمل بانک ها با وجود ولی فقیه در جامعه محکوم به صحت است، اما نظارت بر کار بانک ها ضعیف است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بسیار امیدوار هستم مجلس دهم فصل جدیدی از همکاری بهتر با سایر قوا باز کند و با همراهی دولت و مجلس شاهد رفع مشکلات مردم و خدمات بیشتر به کشورمان باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۳    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برقراری امنیت کامل در سامرا گفت: با توجه به برقراری امنیت و استقبال خوب مردم از اعزام به عتبات عالیات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۴    
همیاری آستان مقدس فاطمه معصومه (س) و سازمان اوقاف در راستای ارائه مشاوره تخصصی به عموم زائران و مسافران از اقدامات مهمی بود که در نوروز امسال مورد توجه قرار گرفت و با استقبال گسترده روبه رو شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۴    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان اینکه فرمایش آیت الله جوادی آملی هشدار به نظام بانکی است گفت: منظور ایشان این نیست که دستمزد کارمندان بانک های ایرانی حرام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس، گفت: بررسی لایحه بودجه 95 سه شنبه هفته جاری در صحن مجلس آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۲    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به رئیس جمهور از وی خواستند از صنعت موشکی و دفاعی کشور به عنوان یکی از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۹    
تجربه بالای حیدر ذبیحی در حفاظت از شخصیت های عالی رتبه نظام، ما را به این نتیجه می رساند که او اشتباه نکرده است، یکبار دیگر جای جلیل قوامی با بازی محمد حاتمی را در صحنه ترور به خاطر بیاوریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۹    
سعید بیابانکی، مجری و کارشناس ویژه برنامه نقد شعر که در ایام نوروز از شبکه چهار سیما پخش شد، گفت: برای نخستین بار بود که در تلویزیون کشورمان، شعر در کنداکتور برنامه های نوروزی گنجانده می شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۹    
مجید خیلی دیر کرد و من نگران شدم، هم احتمال داشت اتفاقی برایش افتاده باشد و هم اینکه جای من را گم کرده و مسیر دیگری را رفته باشد که حاصل هر دوی این ها برای من وحشتناک بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی گفت: ایجاد فضای تحرک و نشاط یکی از وظایف روابط عمومی ها در کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: بهمن سال گذشته چند پرونده مهم سایبری را رسیدگی کردیم که مشکلات در این زمینه را برطرف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۴    
مجلس جدید باید خود را از جایگاه ذلت بار وکیل الدوله بودن خارج کند و با درک نقش آزاد خویش، تأمین منافع ملی را ترجیح دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۴    
انتظار جایگزینی گفت وگو به جای تسلیحات نظامی در رابطه با آمریکا، توهمی است ناشی از عدم آگاهی از مبانی اقتصاد سیاسی نظامی گری آمریکا در جهان حاضر.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۴    
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز 95 است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۸    
گوگل ابزارها و ویژگی های جدیدی را به جیمیل افزوده است که امنیت و حریم خصوصی کاربران را تضمین کرده، مانع فعالیت مجرمان سایبری می شوند و حتی مانع دسترسی آژانس های امنیتی به رایانامه ی کاربران می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۵    
کتاب تا نفس دارم می جنگم خاطرات محمد میرزاوندی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۵    
کارشناس بازار کار با بیان اینکه هیچ اتفاقی غیر از کنترل نرخ تورم در 3 سال عمر دولت در کشور رخ نداده است، گفت: تمام پارامترهای اقتصادی چشم انداز مثبتی نداشته و بازار کار همچنان راکد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۵    
آمارهای جهانی گویای کاهش تدریجی تعداد مشترکان تلفن ثابت در دنیاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
مالیات بر درآمد در ایران در حال حاضر صرفاً برای گروه های پایین سنی تحت تأثیر منفی تغییرات جمعیتی قرارگرفته و با یک آهنگ مداوم تا اواخر دهه ی 1410 شمسی سایر طبقات سنی را نیز در برمی گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
زیر بازارچه کتاب گزارشی است که به پرفروش های کتابفروشی ها توجه دارد، این گزارش با نگاهی دوباره پرفروش ترین کتاب های سال 94 را معرفی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۳    
به دلیل عدم پیش بینی مسئولان دولتی در تنظیم بازار نوروز 95، چندین تن پرتقال و سیب مازاد بر مصرف در انبارها ذخیره شده و به فروش نرفته که در صورت ورود میوه های جدید به بازار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری بامداد شنبه گفت ایران برای پایبندی به روح توافق هسته ای باید آنچه به گفته وی اقدامات تحریک آمیز است را متوقف کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۰    
علی لاریجانی در گفتگوی رسانه ای اش در زمانی که ریاست سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت، به نامه محرمانه ای از رهبر انقلاب اشاره می کند؛ نامه ای که به اذعان لاریجانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۴    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از تهدید یک نفتکش ایرانی توسط یکی از ناوهای ائتلاف خبر داد و گفت: این اقدام توسط ناوگروه نداجا قاطعانه پاسخ داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۴    
در حالی که مسئولان اقتصادی در سال گذشته به این نتیجه رسیده بودند که نرخ تورم 15 درصد، هسته سخت تورم است و کاهش بیشتر آن نیاز به اصلاحات ساختاری دارد، کاهش بهای نفت و افت شدید تقاضا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۴    
رئیس سازمان بورس در بازدید نوروزی خود از شرکت بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش عضویت سازمان بورس ایران در سازمان بین المللی کمیسیون اوراق بهادار (ISCO) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۱    
انجمن مهندسی دریایی ایران پس از انتشار اخباری مبنی بر سفارش ساخت کشتی های کانتینری و نفتکش های چند میلیارد دلاری به چین، در نامه سرگشاده ای به رئیس جمهور خواستار بررسی و پیگیری موضوع شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به اینکه قرارداد صادرات گاز ایران به پاکستان پابرجاست، گفت: با وجود فشارهای خارجی به پاکستان مسئولان این کشور به صراحت اعلام کرده اند پاکستان به گاز ایران نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۱    
میانگین کارایی انرژی کل صنایع بزرگ استان های ایران در دوره ی موردنظر تقریباً 0/4 می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
برنامه های نوروزی تلویزیون همان طور که پیش بینی می شد چنگی به دل نزد تا جایی که حالا کمتر کسی پیدا می شود که در طول تعطیلات از این که وقتش را پای برنامه های نوروزی گذاشته راضی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش از صادرات روزانه حدود 5 میلیون لیتر گازوئیل به افغانستان و عراق در سال 94 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
مدل غیرخطی شبکه ی عصبی مصنوعی مبتنی بر الگوریتم MLP، دارای عملکرد بهتری در پیش بینی تقاضای درمان (در دوره نمونه) بوده و قادر است پیش بینی های دقیق تری نسبت به مدل ARIMA ارائه دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قصد داریم گام بلندتری در رابطه با سفرهای دریایی برداریم و حتی به سوی کشورهای دوست، در آمریکای لاتین برویم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 در روز دوشنبه 16 فروردین ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۲    
یک منبع آگاه گفت: ایران و کره به منظور احداث خط لوله صادرات گاز به عمان مذاکرات جدی داشته اند و قرار است به زودی یک شرکت کره ای نظر نهایی خود را برای احداث این خط لوله اعلام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹    
عربستان سعودی با کاهش تولید نفت یا افزایش آن می تواند بر بازار انرژی دنیا تأثیر اساسی بگذارد. تاریخ نشان داده که آل سعود به راحتی از حربه ی نفتی برای پیشبُرد سیاست های خود استفاده می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی گفت: جامعه باید در مسیر تأمل عمیق باشد تا بتواند از آن فریب و نیرنگی که غرب برای ما طراحی کرده، نجات یابد و کلید آن نیز خودباوری فکری و ملی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۶    
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اگر مسئولان دولتی با قدرت های بزرگ مذاکره می کنند به دلیل این است که ما دارای تجهیزات دفاعی هستیم و این تجهیزات در کنار توانمندی های علمی ما بود که دشمن را ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۶    
پایگاه خبری شبکه ضدایرانی صدای آمریکا در گزارشی نظرسنجی دانشگاه مریلند درباره ایران را تحریف و وارونه منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۴    
وزیر خارجه روسیه از توافق کشورش با آمریکا درباره حل بحران سوریه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
وقتی یک شخصیت سیاسی به این درجه از مخالفت می رسد، این سؤال برای هر ناظر سیاسی مطرح می شود: به راستی آقای رفسنجانی با چه انگیزه و چشم اندازی بر ماندن در صحنه و ادامه فعالیت خویش اصرار می ورزد؟!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۲    
سفیر کشورمان در باکو از برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، آذربایجان و روسیه در 19 فروردین ماه در باکو خبر داد و گفت: اجلاس سه جانبه وزرای خارجه ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۹    
مقام دولت آمریکا می گوید احتمال دارد امکان استفاده ایران از دلار در مبادلات خارجی ظرف چند روز آینده محقق شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۷    
مرکز پژوهش های مجلس تصریح کرد که اعمال فشار دولت جهت اعطای تسهیلات تکلیفی عملاً اصل مدیریت منابع مالی توسط بانک ها را مخدوش کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۱    
نظریه ی ولایت فقیه که مانع اگوئیسم در ساحت اجتماعی و فردی می گردد، براساس مبنای فرهنگی و نه اقتصادی آن و روش اجتهاد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۱    
وزیر اسبق دارایی پاکستان گفت: بازرگانان پاکستان و ایران خواهان توسعه تجارت بین دو کشور هستند و نمی خواهند قوانین دست و پاگیر مانع رشد و تکاپوی اقتصادی آنان شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۵    
هم اکنون موقعیت هیلاری کلینتون به گونه ای متزلزل است که وی دیگر نمی تواند خود را به عنوان پیروز مطلق و قطعی رقابت های درون حزبی دموکرات ها معرفی نماید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۱    
تدوین سند ملی سالمندان و اجرای آن به یکی از اختلافات بهزیستی و وزارت بهداشت تبدیل شده است تا آنجایی که رئیس سازمان بهزیستی اعتقاد دارد تدوین سند ملی سالمندان جزو وظایف ذاتی بهزیستی است و لاغیر!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۸    
با بررسی 4 مسیر انتقال گاز ایران به عمان، مسیر صادرات گاز ایران به این همسایه جنوبی با طول تقریبا 176 کیلومتر نهایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
درک عمومی از اقتصاد مقاومتی چیست؟ مقاومت در برابر چه؟ مگر حمله ای در کار است که از مقاومت حرف می زنیم؟ قرار است اقتصاد ما در برابر چه چیزی مقاومت کند؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز مطالعات سیاسی القلم مصر با تاکید بر اینکه قاهره با نزدیک شدن به جبهه مقاومت در آینده شاهد از سرگیری روابط خود با ایران و سوریه خواهد بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۹    
اقدامات درباره اقتصاد مقاومتی در کشور در حد مورد انتظار نبوده و خروجی نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۹    
در تعطیلات نوروز رکورد مصرف بنزین چندین بار جابه جا شد به طوری که در 12 فروردین ماه مصرف بنزین در کل کشور به حدود 106 میلیون لیتر رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
متخصص مغز و اعصاب علائم ابتلا به صرع خنده را تشریح کرد و گفت: این بیماری بیشتر در اثر اختلال تومورهای هیپوتالاموس مغز ایجاد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم از تشکیل بانک اطلاعات اقتصاد مقاومتی تا نیمه نخست سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۷    
قرار است رأیی که در 230 صفحه برای بابک زنجانی صادر شده است روز 16 فروردین ماه از طرف دادگاه به متهم ابلاغ شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۴    
نتایج برآورد حاکی از اثر مثبت و معنی دار شاخصهای سرمایه انسانی و موجودی سرمایه سرانه بر سطح بهره وری کل عوامل است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۴    
با مراجعه به حالات، خواسته ها و آرزوهای درونی خود می توان نتیجه گرفت شادی و شادمانی یک خواسته فطری و مشترک میان همه آدمیان است، در این میان اگر اندکی دقت کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه دولت با اجرای اقتصاد مقاومتی دوراهی تسلیم یا تحریم که دشمن به دنبال آن است را خنثی کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۱    
با افزایش انتشار 2CO، تغییرات بهره وری زیست محیطی عوامل تولید کوچکتر از تغییرات بهره وری کل عوامل شده و بدین معناست که محیط زیست به جای بهبود با پدیده تخریب در طی دوره زمانی مذکور مواجه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۱    
تجزیه تغییرات فقر در مناطق شهری، روستایی و کل کشور نشان می دهد که اثر خالص رشد بر فقر منفی است اما اثر خالص نابرابری دارای نوسانات مثبت و منفی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۱    
اقناع، فرایندی است که در راستای تغییر نگرش مخاطب انجام می گیرد و اندیشۀ او را در جهت اهداف مورد نظر به تکاپو و تفکر وا می دارد. در این فرآیند از فنون و شیوه های مختلف استفاده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توان ساخت ناو هواپیمابر را داریم و چنانچه نیاز داشته باشیم، این مسئله ابلاغ می شود و در دستور کار قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۸    
رئیس مجلس با بیان اینکه پیشینه طرح ها و لوایح توسط خانه ملت بررسی کارشناسی شود، گفت: خبرنگاران خانه ملت می توانند جست وجوگر باشند و ضمن اینکه بررسی می کنند پیشینه طرح ها چیست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۲    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: تک نرخی شدن ارز می تواند تورم زا باشد، اما به نفع اقتصاد کشور است، چرا که وقتی ارز تک نرخی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۹    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به بررسی مصوبه افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در سال 95 در صحن شورا، گفت: این مصوبه فردا بررسی خواهد شد و در صورت عدم حمایت دولت، کرایه ها افزایش خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۹    
به بهانه روز جهانی کتاب کودک نگاهی به اوضاع کتاب و ادبیات کودک در کشور انداختیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۹    
با فرا رسیدن سال جدید و افزایش نرخ بیمه شخص ثالث، نمایندگی های شرکت های خودروساز برای فروش محصولات خود منتظر ابلاغ بخشنامه جدید قیمت شرکت ها هستند و حباب قیمتی برخی خودروها هم درحال شکستن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی پنتاگون می گوید واشنگتن برنامه آموزش ده ها نفر از معارضان سوریه را برای آنچه مطابق ادعاها مقابله با داعش خوانده می شود، آغاز کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۵    
وزیر بهداشت در یاداشتی درباره لغو سفر رئیس جمهور به اتریش نوشت: با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد اعلام می کنم رئیس جمهور شجاعانه و از موضع عزت، حکمت و مصلحت یک تصمیم انقلابی گرفت تا از این پس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۵    
مذاکره کننده ارشد هسته ای سابق آمریکا در یادداشتی نوشت جهان باید برای همیشه متعهد به راستی آزمایی از پایبندی ایران به برجام باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۷    
احمد توکلی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به معاون اول رئیس جمهور با ذکر استدلال هایی تاکید کرد انتظار می رود از حذف سامانه کارت سوخت هوشمند خودرو مجدانه جلوگیری شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر تأیید کرد ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۷    
حمله شدید بامداد جمعه جبهةالنصره به مواضع حزب الله و ارتش سوریه در شمال استان لاذقیه که بیش از 90 درصد آن پاکسازی شده است، ناکام ماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا پس از نشست امنیت هسته ای واشنگتن تأکید کرد کشورش قاطعانه اجرای تحریم های غیرهسته ای از جمله تحریم های وضع شده در قبال برنامه موشکی ایران را ادامه خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۴    
وزیر دفاع آمریکا از تشکیل شورای آمریکایی خلیجی برای مقابله با تروریسم در منطقه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۱    
تصاویری زیبا از روز طبیعت
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۱    
معاون ریاست دفتر سیاسی حماس در خطبه های نماز جمعه امروز اعلام کرد دیدارهای هیات این جنبش با طرف مصری مثبت بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۸    
یکه تازی دلالان و پاس کاری وظایف مسئولان به یکدیگر موجب شده تا ساختمانها بی کیفیت پیر شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۸    
دیگر شنیده شدن اخبار مبنی بر آلودگی یک نوع ماده غذایی برای مردم به اندازه آن اوایل عجیب و نگران کننده نیست! فضای مجازی و حقیقی پر شده از این گونه خبرها که گاهی تایید می شوند و گاهی تکذیب ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۶    
استاندار تهران گفت: دوتا کانون گرد و خاک است که به دنبال تثبیت خاکش هستیم. یکی اختر آباد است با 70 هزار هکتار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برخی مسئولان فکر می کنند باید زیر یوغ کافر زندگی کرد و گاهی برخی می گویند دنیای فردا، دنیای گفتمان است نه موشک.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰    
استاندار تهران می گوید: دولت سال گذشته 3500 میلیارد تومان به شهرداری کمک کرده است. ممکن است دولت یک سری بدهی به شهرداری داشته باشد این را رد نمی کنم، ولی وقتی می گویند هیچ کمکی به ما نمی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۲    
رییس سازمان محیط زیست گفت: درباره دریاچه ارومیه خیلی کارها دارد انجام می شود. تخریب ها طی حداقل دو سه دهه اتفاق افتاده است. طبعا نمی شود یکدفعه دریاچه احیا شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۲    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه عده ای نفوذ خود را از نمایندگان مجلس پیش خرید می کنند، تاکید کرد: نمایندگان مجلس آینده مراقب باشند که به این گروه ها مدیون نشوند.