چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 2 اردیبهشت 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 اردیبهشت 1395 شعار سال 2 اردیبهشت 1395 شعار سال 3 اردیبهشت 1395 شعار سال 4 اردیبهشت 1395 شعار سال 5 اردیبهشت 1395 شعار سال 6 اردیبهشت 1395 شعار سال 7 اردیبهشت 1395 شعار سال 8 اردیبهشت 1395 شعار سال 9 اردیبهشت 1395 شعار سال 10 اردیبهشت 1395 شعار سال 11 اردیبهشت 1395 شعار سال 12 اردیبهشت 1395 شعار سال 13 اردیبهشت 1395 شعار سال 14 اردیبهشت 1395 شعار سال 15 اردیبهشت 1395 شعار سال 16 اردیبهشت 1395 شعار سال 17 اردیبهشت 1395 شعار سال 18 اردیبهشت 1395 شعار سال 19 اردیبهشت 1395 شعار سال 20 اردیبهشت 1395 شعار سال 21 اردیبهشت 1395 شعار سال 22 اردیبهشت 1395 شعار سال 23 اردیبهشت 1395 شعار سال 24 اردیبهشت 1395 شعار سال 25 اردیبهشت 1395 شعار سال 26 اردیبهشت 1395 شعار سال 27 اردیبهشت 1395 شعار سال 28 اردیبهشت 1395 شعار سال 29 اردیبهشت 1395 شعار سال 30 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهوری ترکیه می گوید: تمام تلاش های سیاسی برای خاتمه سه دهه درگیری میان نیروهای امنیتی و پ.ک.ک مربوط به گذشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس کنترل تسلیحات روسیه می گوید: در برجام حتی یک کلمه هم به مسئله موشک ها اشاره نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
سازمان پزشکی قانونی از مرگ 3 هزار و 3 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در سال گذشته (1394) در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
دبیرعلمی چهاردهمین کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی، گفت: سالانه حدود 2 میلیون مورد جدید مبتلا به دیابت در جهان شناسایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به انتقادهای فراوان در ایران از ممانعت آمریکا از دست یابی ایران به نظام مالی این کشور بعد از اجرایی شدن برجام از تلاش دولت اوباما برای رفع نگرانی ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
سیاست های دولت در سال 1395 احتمالاً نمی تواند به گونه ای باشد که در راستای کاهش تورم عمل کند. چون هر چه باشد دولت در حال ورود به سال آخر خود است و در چنین مقاطعی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور با اشاره به تلاش های دولت یازدهم در راستای رشد اقتصادی گفت: دولت تلاش دارد تا به سمت تورم تک رقمی گام بردارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: زبان و ادبیات فارسی برای ملت ما سرمایه ای است که با بسیاری از آنچه دیگران آنها را سرمایه می دانند، قابل مقایسه نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور با اشاره به لزوم بهبود شرایط جاده ای در محورهای استان سمنان، گفت: بخش خصوصی می تواند با ورود به مقوله آزادراه حرم تا حرم بخشی از تلفات رانندگی در این محور ها کاهش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه میزان توانمندی عارف در حد اداره یک قوه نیست گفت: مشی مدیریتی لاریجانی بهتر جواب می دهد تا مشی مدیریتی عارف.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت صادرات یک سوم محصولات فعالان صنعتی کشور تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
اعلام حضور 7 هزار پلیس نامحسوس برای گشتهای ارشاد و امنیت اخلاقی این روزها پرسش برانگیز شده است. در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ابهامات این طرح پاسخ های مفصلی داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح جدول تعرفه های قضایی،درآمد قوه قضائیه از محل صدور این تعرفه ها در سال 95 را 400 میلیارد تومان تصویب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری هر زمان که آمادگی داشته باشد می تواند مصوبه نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی را اجرایی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت از همان روز اول درباره وجوه نقد که قرار است در دسترس قرار گیرد، اغراق شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ماهیت دعوای استکبار جهانی با انقلاب از نوع حق و باطل است، گفت: براساس قرآن حق و باطل تحت هیچ شرایطی قابل جمع نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
مصدومیت بی موقع کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در روزهایی که تمام مدعیان مشغول تجهیز و آماده سازی برای المپیک هستند، بسیاری از معادلات را برهم زد و انتخاب سختی را پیش روی کادر فنی گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۰    
وزیر دفاع آمریکا با سفر به عراق در کنفرانس مشترک با نخست وزیر عراق از اعزام نیروهای نظامی به این کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۱    
رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، گفت: در دو سال گذشته 50 میلیون یورو صرفه جویی ارزی با مدیریت خرید تجهیزات پزشکی صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۱    
دبیرکل بنیاد بین المللی نهج البلاغه با تاکید بر مهجوریت نهج البلاغه گفت: هر فرازی از نهج البلاغه آدم را به جوشش در می آورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۱    
طراحی البسه اعضای کاروان ایران در المپیک ریو بر اساس ایراداتی که به نمونه اولیه آن وارد شد در مرحله اصلاحیه به سر می برد تاپس از آن، پروسه تایید در کمیته ملی و بین المللی المپیک را سپری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۶    
رئیس هیأت مذاکره کننده سوری در ژنو در سخنانی اعلام کرد: دولت سوریه قصد ندارد در نتیجه دروغ پراکنی های هیأت مخالفان از مبارزه با تروریسم در استان حلب دست بکشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت با بیان اینکه مذاکرات با هفت شرکت اروپایی برای امضای قرارداد جدید فروش نفت آغاز شده است، گفت: صادرات نفت ایران امسال به 2 میلیون بشکه افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
یک کارشناس مسائل آمریکا با انتقاد از اینکه گفته شده برجام به مانند خورشید تابان است عنوان کرد: این مقدس نمایی ها در مورد این توافق درست نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
فرشاد مومنی، کارشناس حوزه اقتصاد گفت:اقتصاد مقاومتی در ایران معادلی برای Resilience است. پیشنهاد من برای این اصطلاح، اغتنام فرصت ها و مهار تهدیدهاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: ایجاد سازمان میراث و گردشگری در شهرداری از موازی کاری ها جلوگیری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
در حالی بسته جدید دستمزد سال 95 شاغلان اجرایی می شود که آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا 3693تومان می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
مشاور وزیر صنعت با اشاره به حذف تدریجی ارز مبادلاتی از چرخه تولید کشور، گفت: نرخ ارز در شرایط تک نرخی باید به گونه ای تعیین شود که محصولات همچنان رقابت پذیر باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
وزیر کار با اعلام اینکه مهمترین کار در شرایط فعلی حفظ مشاغل موجود است، گفت: از نابودی 300 هزار شغل جلوگیری شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از رفع همپوشانی مددجویان امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: با تهیه بانک اطلاعاتی مددجویان، فردی نیست که تحت پوشش هر دو نهاد حمایتی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۲    
تهیه کننده انیمیشن بچرخ تا بچرخیم با اشاره به واکنش ها نسبت به این انیمیشن بیان کرد که عده ای برای اینکه این اثر را تخریب کنند به آن برچسب زده و به یک جریان خاص منتسب می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۸    
نخستین نشست انجمن المپین ها با حضور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۳    
روسای جمهور روسیه و آمریکا طی گفتگویی تلفنی بر اهمیت مذاکرات صلح سوریه در ژنو و تثبیت آتش بس در این کشور تاکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۳    
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بر لزوم تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی برای تاثیرگذاری بیشتر در مجلس دهم تاکید کرد و گفت: اصولگرایان توان جذب حداکثری و وحدت را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۸    
وزیر حمل و نقل فرانسه در تهران در نشستی از نهایی شدن قرارداد فروش هواپیماهای ساخت این کشور به ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
عضو هیئت امنای انجمن بیماران کلیوی کشور گفت: آمارهای رسمی نشان می دهد بیماری های کلیوی در کمین حداقل 40 میلیون ایرانی است و هر روز بر تعداد این قبیل بیماران افزوده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
فرستاده سازمان ملل به سوریه ضمن اعلام تعلیق مشارکت نمایندگان اپوزیسیون در مذاکرات ژنو، از تصمیم آنها برای باقی ماندن در محل مذاکرات خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
یک روزنامه آمریکایی نوشت: ورود ایران به تجارت جهانی به نفع آمریکا نیز هست چون ایران با این عمل به تعهدات هسته ای خود ادامه خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که آلاینده های زیست محیطی یافت شده در ماهی ها موجب اختلال در سیستم دفاعی طبیعی بدن انسان در دفع سموم مضر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
مشترک گرامی در صورتی که قبض خود را پرداخت نکرده اید ننگ بر شما. اما با این حال می توانید با پرداخت از طریق نرم افزار فلان پرداخت بهمان گستر ایرانیان از نیم درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
رئیس هیات مذاکره کنندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو گفت مخالفان سوری مورد حمایت عربستان خواهان تکرار تجربه لیبی و سومالی در سوریه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
مطالعه جدید محققان نشان می دهد آنتی اکسیدان های موجود در داروهای ضد دیابت ممکن است بیش از آنکه فایده داشته باشند، مضر باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
در حالی که کره جنوبی با 5 سهمیه در بازیهای المپیک2016 ریو حضور خواهدداشت، تکواندو ایران با شش نماینده در این رویداد بزرگ جهانی در میان تمامی کشورها رکورددار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
اردن با ادعای دخالت ایران در امور کشورهای عربی، سفیر خود در تهران را به منظور مشورت فراخواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
اگر رفتاری در ورزش، نهادینه شود به مدل و الگو مبدل می گردد و به سرعت به بدنه فکری و فرهنگی اجتماع راه پیدا می کند و فراگیر و قدرتمند می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از اقدام این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات 10 میلیونی ازدواج خبر داد.