سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۳:۳۶Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 10 اردیبهشت 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 اردیبهشت 1395 شعار سال 2 اردیبهشت 1395 شعار سال 3 اردیبهشت 1395 شعار سال 4 اردیبهشت 1395 شعار سال 5 اردیبهشت 1395 شعار سال 6 اردیبهشت 1395 شعار سال 7 اردیبهشت 1395 شعار سال 8 اردیبهشت 1395 شعار سال 9 اردیبهشت 1395 شعار سال 10 اردیبهشت 1395 شعار سال 11 اردیبهشت 1395 شعار سال 12 اردیبهشت 1395 شعار سال 13 اردیبهشت 1395 شعار سال 14 اردیبهشت 1395 شعار سال 15 اردیبهشت 1395 شعار سال 16 اردیبهشت 1395 شعار سال 17 اردیبهشت 1395 شعار سال 18 اردیبهشت 1395 شعار سال 19 اردیبهشت 1395 شعار سال 20 اردیبهشت 1395 شعار سال 21 اردیبهشت 1395 شعار سال 22 اردیبهشت 1395 شعار سال 23 اردیبهشت 1395 شعار سال 24 اردیبهشت 1395 شعار سال 25 اردیبهشت 1395 شعار سال 26 اردیبهشت 1395 شعار سال 27 اردیبهشت 1395 شعار سال 28 اردیبهشت 1395 شعار سال 29 اردیبهشت 1395 شعار سال 30 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از یک هفته تعطیلی، در هفته آینده از روز یکشنبه 12 اردیبهشت تا سه شنبه 14 اردیبهشت ماه جلسه علنی خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی وزیر کشور از آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از 8 صبح جمعه با دستور وزیر کشور خبر داد و گفت: حداقل زمان رأی گیری 10 ساعت است که اگر لازم باشد تمدید می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح توسعه بندر امیرآباد بهشهر به عنوان یکی از برنامه های این وزارتخانه نام برد و گفت: با اجرای این طرح، مساحت این بندر از یک هزار و 60 هکتار به 2 هزار هکتار افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
پلیس ترکیه 15 نفر را در رابطه با بمب گذاری در شهر بورسا واقع در غرب ترکیه، بازداشت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز به کار شوراهای اسلامی پیامی صادر فرمودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری عهده دار حاکمیت جامعه و نظام اسلامی شدند و تا به امروز با تدبیر، شجاعت، دشمن شناسی و مدیریت، نظام را از همه مشکلات به سلامت عبور داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز جهانی ایمنی و سلامت کار ، مدیریت استرس محیط کار را یکی از مهم ترین چالش های موجود در زمینه سلامت شاغلین عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر امروز می بینیم افرادی به دلیل فسادهایی که در زمان دولت گذشته انجام داده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۰    
دولت سوریه ورود 150 نیروی آمریکایی به شمال شرق این کشور را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
ستاد کل ارتش روسیه در گزارشی جدید اعلام کرد، تعداد عناصر مسلح گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق به 33 هزار نفر می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با تمجید از شخصیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید با اتخاذ سیاست های خوب فقر از جامعه ایران ریشه کن شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
در آستانۀ سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب، آیت الله مرتضی مطهری، کتاب حکمت ها و اندرزها ، اثر استادِ شهید مرتضی مطهری در نماز جمعه های کشور معرفی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید برآمادگی همه جانبه یگان های عملیاتی شمالغرب و غرب کشور گفت: به هر اقدام و حرکت تروریستی پاسخ سخت و پشیمان کننده می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی کاخ سفید از تام کاتن سناتور جمهوری خواه به دلیل ارائه متممی برای جلوگیری از خرید آب سنگین ایران، انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته تنها 20 درصد افرادی که تحت درمان قرار می گیرند بعد از ترک پاک می مانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
قائم مقام وزارت خارجه با بیان اینکه ایران متعهد است همکاری ها و تعامل و اعتماد در آسیا را افزایش داده و تقویت کند، گفت: بخصوص تقویت تعامل و همکاری میان اعضای سیکا جزو راهبردهای تهران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اختیارات این ستاد در استان های آذربایجان شرقی و لرستان را به وزیر کشور تفویض کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نقش دریا در تحولات ژئوپلیتیک مهم است گفت: قدرت ما برای دفاع و برقراری امنیت باید افزایش یابد که این قدرت برای برقراری امنیت در حال افزایش و گسترش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۰    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه مصرف مواد مخدر از لحاظ شرعی حرام است، گفت: کسی که دین و ایمان داشته باشد سراغ این کار نمی رود و از نظر عرفی نیز افراد آلوده دنیا و آخرت خود را خراب کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
وزیر سابق دفاع با بیان اینکه برخی بازیگران منطقه ای امروز منطقه را با آشوب و آشفتگی مواجه کرده اند گفت که در چنین شرایطی ایران به عنوان قدرت مستقل و پایدار به دنبال ایجاد امنیت سازی است تا کشورهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
اولین همایش ملی تحولات ژئوپلیتیکی غرب آسیا با تاکید بر امنیت منطقه ای صبح امروز به همت مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
یکی از اهداف این است که تا پایان برنامه ششم به توسعه 46 درصدی تحصیل دانش آموزان در شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش دست پیدا کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
با حضور رییس جمهوری به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم، از تلاش عده ای در کشور برای تشکیل مدارسی با اهداف خاص خبر داد و افزود: این همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
در مجموع رای سی نامزد لیست امید سی و شش میلیون رای است در صورتی که اصولگرایان بیست و دو میلیون رای به دست آورده اند و اختلاف چهارده میلیونی رای بین این دو لیست موجب شد تا حتی قدرتمندترین اصولگرا نیز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۴    
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در پنجمین نشست امنیت بین المللی مسکو، آمریکا و ناتو را تهدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
عربستان برای نخستین بار وادار شد یک تک محموله نفتی را به شرکت پالایشگر کوچک و مستقل شاندونگ چمبرود چین بفروشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با انتقاد از تخلفات برخی رانندگان خودروهای امدادی که باعث بر هم زدن نظم ترافیکی می شوند، گفت: این خودروها جریمه خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
در نشست استانبول، اختلافات بین عربستان و ایران و یا اختلافات بین ترکیه و مصر نمود عینی پیدا کرد و حتی تحویل ریاست اجلاس از مصر به ترکیه به شکل نامناسبی تحویل داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
پیونگ یانگ برای یک رزمایش با گلوله واقعی علیه ماکت کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی آماده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
پیش از ظهر روز چهارشنبه هواپیمای F7 پایگاه هشتم شکاری اصفهان در پرواز آموزشی دچار حادثه شد و سقوط کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
یک سایت اسرائیلی، جزئیات درخواست های رد شدۀ سرانِ کشورهای عربِ حاشیۀ خلیج فارس از باراک اوباما را فاش کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
روابط عمومی دفتر احمدی نژاد در اطلاعیه ای درخصوص برداشت دارایی های جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا نوشت: غارت دو میلیارد دلار از منابع مالی ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
سیمور هرش، روزنامه نگار تحقیقی و نویسنده آمریکایی بار دیگر تاکید کرد که پاکستان به دستگیری اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده کمک کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که حضور نظامیان آمریکایی در سوریه غیر قانونی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
نماینده پیشین ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد گفت: دولت گذشته برای جلوگیری از توقیف اموال ایران در آمریکا وکیلی انتخاب کرد که در دادگاه تنها حرف های سیاسی زد و دفاع حقوقی نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
در حالی مدیران زیرساخت از عادی شدن وضعیت شبکه اینترنت خبر می دهند که قطعی ها همچنان تا لحظه انتشار این خبر وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
ایسنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی پاکستان به عربستان پیشنهاد داد که به این کشور در عملیات علیه تروریست ها کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در راستای سفر منطقه یی خود به آمریکای لاتین به کشورهای کوبا، ونزوئلا، برزیل، نیکاراگوئه و بولیوی سفر خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: کاربران مراقب باشند از دانلود کلیپ هایی که تحت عنوان تبلیغات انتخاباتی در فضای سایبر و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد خودداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
خانه ملت نوشت، عضو هیات رئیسه فراکسیون نجات دریاچه ارومیه مجلس افزایش تراز دریاچه ارومیه را ناشی از بارش های جوی خواند و برضرروت لزوم اختصاص هزارمیلیارد از منابع محیط زیست و وزارت نیرو به احیای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه مشکلات مردم در منطقه 19 شهر تهران باید حل شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از افزایش تخلفات در شورای معماری مناطق خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
یک مقام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی گفت: سئول امیدوار است سفر رییس جمهور این کشور به ایران به تقویت روابط دو کشور منجر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم، با تأکید بر مشارکت جدی اصلاح طلبان و حامیان دولت در دور دوم انتخابات مجلس دهم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
در اولین روزهای اردیبهشت ماه، کتاب های جدیدی که به قول متصدیان فروش شهر کتاب خرمشهر تعداد فروش و میزان استقبال از آن ها آنقدری باشد که به چشم بیاید، در لیست پرفروش ها دیده نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
فدراسیون بین المللی فوتبال به دنبال درگذشت مهرداد اولادی با ارسال نامه ای به علی کفاشیان تسلیت صمیمانه خود را به خانواده فوتبال ایران ابراز کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم تهران در مجلس حمایتش از کاندیدایی در استان مازندران را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: باید کاری کنیم که شوراها به سمت خدمات اجتماعی بدون گرایش سیاسی حرکت کنند اما در حال حاضر مفسده شوراها بیش از خدمات آنها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
مراکز هنری و فرهنگسراهای تهران با برپایی نمایشگاه های متنوع هنرهای تجسمی میزبان این هفته علاقه مندان به هنر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
آلبوم ماه و ماهی اثر حجت اشرف زاده و امیر و آرش بیات با گذشت ماه ها از انتشار؛ همچنان پرفروش است و این هفته در صدر فروش قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
در آستانه انتخابات مجلس حواشی سیاسی زیادی در ستادهای انتخاباتی رخ داده است
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۶    
گمرک ایران گزارش تکمیلی تجارت خارجی کشور در سال 1394 را منتشر کرد، این گزارش وضعیت واردات کالاهای اساسی، مصرفی و برخی محصولات استراتژیک را بررسی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۶    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر اینکه دخایر نفتی دریای خزر قطعی نیست، گفت: هنوز ذخایر موجود در این دریا مشخص نشده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۶    
یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با انتقاد از مخالفت ها با برجام و با بیان اینکه عده ای در کار دولت اخلال می کنند، گفت: دولتمردان ما که در همین شرایط سخت زحمت می کشند اجرشان نزد خداوند محفوظ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۱    
رییس دانشگاه علم و فرهنگ با بیان این که اولین مرکز وب پژوهی کشور در این دانشگاه راه اندازی شد، گفت: این مرکز با هدف تجاری سازی پژوهش های انجام شده در حوزه وب راه اندازی شده و از تمامی پژوهشگران این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۶:۵۱    
نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی، عملکرد برنامه های سال 95 شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۶:۴۶    
یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعتقاد دارد مخالفان و منتقدان روحانی می خواهند باورهای مردم را نسبت به دولت تدبیر و امید تغییر دهند و بگویند روحانی هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۶    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با بیان این که طرح شماره گیری #800* به منظور اطلاع یافتن مشترکان از سرویس های ارزش افزوده و انصراف آنها از دریافت پیامک های ارزش افزوده و اطلاع رسانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۲    
هکرها توانستند با هک حساب بزرگ ترین بانک قطر، رمزهای عبور و اطلاعات حساس خاندان حاکم قطر (خاندان آل ثانی)، اعضای دستگاه های اطلاعاتی و کارمندان شبکه تلویزیونی الجزیره را به دست آورند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۵:۱۲    
معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی گفت: اکنون در حدود 140 بنگاه اعم از شرکت های سهامی و یا دارایی دولت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۵:۱۲    
تلاش سناتور های جمهوری خواه برای تصویب طرح منع خرید آب سنگین از ایران، بی نتیجه مانده و فیلیباستر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۴:۴۲    
همزمان با هفته کار و کارگر، تعدادی از اعضای انجمن زنان کارآفرین با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و گفتگو کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۴:۱۲    
رییس سازمان فناوری اطلاعات از فارغ التحصیلی 200 هزار نفر در یکی از رشته های IT در سال جاری خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۲    
سه گانه فیلم نامه های تازه خود را با نام های گیج، بد، زشت که در ژانر سینمای کمدی هستند، با انتشارات نگاه روانه بازار نشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۳:۲۷    
بر اساس گزارش پلیس راهور شهروندان می توانند برای اطلاع از میزان خلافی، کد 17 رقمی که در پشت کارت خودرو درج شده را صرفا به شماره 1101202020 ارسال کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۳:۰۷    
با حکم دکتر واعظی، مظفر پوررنجبر به عنوان "نماینده سهام دولت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران" و لطیف وصلی را به عنوان "نماینده های سهام عدالت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران" منصوب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۳:۰۷    
ارزش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال 2016 حدود 21 میلیارد دلار برآورد شده که پیش بینی می شود این میزان تا سال 2020 به 30 میلیارد دلار برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۳:۰۷    
در فروردین ماه سال 1395، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 5918 واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 20.4 درصد افزایش نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۲:۰۸    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران رسیدن به سرانه اینترنت 20 مگابایت(مگابیت) بر ثانیه را از اهداف پیش بینی شده برای برنامه پنجساله ششم توسعه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۱:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی در کنار اقدامات مقابله ای در خصوص آسیب های اجتماعی، گفت: کار فرهنگی و سرهنگی هر یک به تنهایی جواب نمی دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۹    
دکتر سیدحسن امامی رضوی قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پذیرش 3010 نفر از داوطلبان شرکت در چهل وسومین آزمون دستیاری رشته های تخصصی پزشکی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۴    
یک فروند جنگنده F7 پایگاه هشتم شکاری اصفهان در پرواز آموزشی خود در حوالی نائین به علت نقص فنی سقوط کرده است. این جنگنده ساخت چین اما چه مشخصات فنی دارد؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: امریکا روی کاغذ می گوید با ایران معامله کنید اما عملاً با ایران هراسی مانع بانکهای خارجی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵    
استفان هاوکینگ با همه شهرتی که دارد بالاخره جایزه نوبل را می برد؟ به گزارش همشهری آنلاین،42 سال قبل این فیزیکدان نظری نظریه خود مشهور به تابش هاوکینگ مطرح کرد اما حالا دو گروه از محققان به صورت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵    
رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن ابراز نارضایتی از آنچه که "بر زمین ماندن مطالبات جامعه پزشکی و حوزه سلامت" خواند ...