جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۹:۴۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 اردیبهشت 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 اردیبهشت 1395 شعار سال 2 اردیبهشت 1395 شعار سال 3 اردیبهشت 1395 شعار سال 4 اردیبهشت 1395 شعار سال 5 اردیبهشت 1395 شعار سال 6 اردیبهشت 1395 شعار سال 7 اردیبهشت 1395 شعار سال 8 اردیبهشت 1395 شعار سال 9 اردیبهشت 1395 شعار سال 10 اردیبهشت 1395 شعار سال 11 اردیبهشت 1395 شعار سال 12 اردیبهشت 1395 شعار سال 13 اردیبهشت 1395 شعار سال 14 اردیبهشت 1395 شعار سال 15 اردیبهشت 1395 شعار سال 16 اردیبهشت 1395 شعار سال 17 اردیبهشت 1395 شعار سال 18 اردیبهشت 1395 شعار سال 19 اردیبهشت 1395 شعار سال 20 اردیبهشت 1395 شعار سال 21 اردیبهشت 1395 شعار سال 22 اردیبهشت 1395 شعار سال 23 اردیبهشت 1395 شعار سال 24 اردیبهشت 1395 شعار سال 25 اردیبهشت 1395 شعار سال 26 اردیبهشت 1395 شعار سال 27 اردیبهشت 1395 شعار سال 28 اردیبهشت 1395 شعار سال 29 اردیبهشت 1395 شعار سال 30 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با استراتژیک دانستن آموزش و پرورش گفت: برخی دستگاه ها مانند آموزش و پرورش زیربنایی هستند و چشم انداز دراز مدت دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۸    
مصرف گازطبیعی فشرده کشور از آغاز فعالیت این صنعت در کشور، 53 برابر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر کشورهای منطقه درگیر جنگ و در آستانه تحولاتی هستند که از داخل این تحولات یک هوشیاری سیاسی به وجود می آید و این هوشیاری سیاسی بسیار با ارزش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به زمینه های شکل گیری همکاری های مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی و آسیایی، این عرصه را فرصتی جدید برای همکاری های بانکی ایران و مالزی خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
جهان اسلام و مسلمانان چه شیعه و چه سنی اکنون هر چه می کشند از وجود فرقه وهابیت است. درد و رنجی که اکنون کشورهای اسلامی به آن دچار هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۲    
اسماعیلی بر برنامه ریزی و تلاش دادگستری استان تهران بر اجرای مفاد گزارش بازرسی هیئت های معاونت راهبردی قوه قضاییه تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۸    
با امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت پوسکو (POSCO) ، ایران و کره جنوبی همکاری های خود را در زمینه فولاد و صنایع مرتبط گسترش می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
هنرمندان به میزان توانایی هایی که دارند و به مقدار اثری که بر روی فروش یک فیلم می گذارند، دستمزد طلب می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
وزیر نفت و گاز طبیعی هند با بیان اینکه این کشور مشتاق واردات گاز طبیعی از ایران است اظهار کرد این واردات می تواند با خط لوله و یا به صورت گاز طبیعی مایع شده (ال .ان .جی)باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده های گوشتی ایران با اشاره به تعطیلی 150 واحد تولیدی فرآورده های گوشتی طی گفت: طی این مدت 50 هزار کارگر به دلیل مشکلات پیش روی این صنف بیکار شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به دشمنان و به خصوص آمریکایی ها هشدار می دهیم خطاهای گذشته را با اشتباهات جدید تکرار نکنند و از عبرت های نزدیک تاریخ درس بگیرند و از اعمال فشارهای بی حد و غیرضرور به ملت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۴    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اگر وام قرض الحسنه ازدواج به 10 میلیون تومان افزایش یابد نیاز به 12هزار و 500میلیارد تومان منابع قرض الحسنه وجود دارد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران پیش بینی کرد که امسال 10 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز تحولات در منطقه و جهان بسیار سریع و پیچیده است، گفت: نمی شود با نسخه های قدیمی تند یا نسخه های قدیمی تعاملی با جهان امروز برخورد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشت همشیره ی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به وی تسلیت گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
یوه بکمایر معاون وزیر اقتصاد آلمان گفت: تهران قول بازپرداخت فوری تمامی بدهی های ناشی از ضمانت های دولت آلمان برای صادرات به ایران را داده است که راه را برای صدور تضمین های تازه آلمان برای صادرات به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس اتاق اصناف ایران از توافق جدید مالیاتی اصناف با دولت خبرداد و گفت: تکلیف برگ قطعی های مالیاتی در کمتر از 6 ماه روشن می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
حسین جابرانصاری گفت: عربستان ادعا کرده حج موضوعی خارج از دعواهای سیاسی است اما بین عمل و حرف تفاوت فاحشی وجود دارد و اگر عربستان وظایف خود را به عنوان دولت میزبان در زمینه تأمین سلامت و امنیت انجام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۴    
رئیس جمهوری کشورمان گفت: متاسفانه امروز برخی از گروه های تروریستی که هیچ نسبتی با اسلام واقعی ندارند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۲    
مذاکرات صلح افغانستان پس از آن که گروه طالبان با گذاشتن شروطی از پیوستن به جریان مذاکرات صلح سر باز زد به حالت تعلیق در آمد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
یک نشریه کره ای در گزارشی خطاب به دولتمردان کشورش نوشت: سئول هرگز نباید به آنچه غرب درباره ایران می گوید اعتماد کند و چنین دوست بزرگ ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۸    
رییس جمهور با تبریک ایام بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: رسالت و مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) مهمترین رویداد تاریخی نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای همه بشریت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
نتایج یک پژوهش ژنتیکی جدید تصویر کامل تری از تغییراتی ارائه داده است که سرطان سینه در دی.ان.ای افراد ایجاد می کند و این موضوع فرصت های بالقوه ای برای درمان این بیماری فراهم آورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل شرکت بورس کالا ضمن اشاره به توافق های انجام شده با خودروسازان برای فروش خودرو با استفاده از اوراق سلف در بورس کالا معتقد است که با عرضه این اوراق بازار سیاه به وجود نخواهد آمد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و با بیان "اینکه یک کشور پاسپورت ما را قبول کند یا نه مقابل حفظ عزت و استقلال ما چه اهمیتی دارد؟" گفت: استقلال در همه ابعاد در فرهنگ، دین ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس کل سابق بانک مرکزی، ماجرای سود 6.5 میلیارد دلاری ایران به دلیل تغییر سبد ارزی در دولت گذشته را روایت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
یک مسئول وزارت دارایی هند گفت: دهلی نو ،1.5 درصد سود بابت بدهی نفتی 6 میلیارد و 500 میلیون دلاری شرکت های اسار اویل و مانگلور به ایران را می پردازد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۰    
شهردار تهران گفت: به همت شهرداری تهران یش از 300 کتابخانه در پارک ها و محلات شهر تهران دایر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: انتظار داریم تمام افرادی که از کودتای 28 مرداد تا سال های بعد از انقلاب، خسارتی را از طرف آمریکا دیده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۶    
بوش آلمانی، امروز دفتر رسمی خود را در تهران برای گسترش فعالیت های اقتصادی و پیگیری امور سرمایه گذاری در ایران افتتاح می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۷    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران از کاهش سن ابتلا به بیماری ایدز در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه سفر هیات تجاری کره جنوی به ایران فصل جدیدی در روابط اقتصادی دو کشور به وجود می آید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: دولت ایران بنا دارد از طریق انتشار انواع عرضه های مالی و بدهی علاوه بر کنترل تورم تأمین مالی ارزان قیمت از طریق بازار سرمایه را راهبری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سال های اخیر کتب مختلفی را به ویژه در حوزه حقوق به زیور طبع آراسته اند که یکی از این کتب نوآوری های قانون جدید آیین دادرسی کیفری با آخرین اصلاحات است که در بیست و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی آستان های مقدس و قرارگاههای سازندگی را مشمول پرداخت مالیات کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۵    
در پی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و بیان دغدغه های ایشان در خصوص نقش فضای مجازی در تربیت نسل آینده، وزیر ارتباطات از تشکیل کارگروه ویژه برای رفع این دغدغه ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
مرکز آمار ایران، گزارش تغییرات ارزش دلاری تجارت خارجی کشور در فصل زمستان 94 را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: کارگروه های ویژه مالیاتی فقط حساب های بانکی افرادی را کنترل می کنند که توسط دستگاه های ذی ربط، مشکوک اعلام شده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
13تفاهم نامه همکاری میان شرکت های ایرانی و کره ای در نشست تجاری بخش خصوصی دو کشور با حضور رئیس جمهوری کره جنوبی در تهران امضا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حمایت از طرح امنیت اخلاقی ناجا گفت: طرح امنیت اخلاقی، هنجارشکنان را نگران و جریان های غرب گرا در کشور را منفعل ساخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۰    
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ از تشکیل یگان ویژه امدادی به منظور امدادرسانی در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه در سطح کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
نایب رئیس مجلس ضمن تشریح مصوبه سنجش و پذیرش، گفت: کنکوری ها نگرانی از این مصوبه نداشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که اقتصاد مقاومتی راه عبور از مشکلاتی است که جبهه استکبار به آن ها امید بسته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح روز سه شنبه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از همسر شهید بابایی و همچنین حجت الاسلام محمدی گلپایگانی عیادت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درهای نمایشگاه به روی هر کتابی باز نیست بلکه نظارت چند لایه وجود داشته است و رویکرد ارشاد ورود کتاب های استاندارد با توجه به نیاز علمی کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این سفر تفاهم نامه هایی میان دو کشور امضا شد اما برای گسترش همکاری های اقتصادی نیاز به عادی سازی روابط بانکی، حضور فعال بانک ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه با عدم عرضه از سوی مرغ داران، قیمت مرغ گران شد، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه تابستان سال جاری شاخص تورم تک رقمی خواهد شد، گفت: پیش بینی می شود در سال 95 از محل افزایش فروش نفت، رشد 3 درصدی و از محل سایر فعالیت ها نیز رشد 2 درصدی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
رئیس دفتر رئیس جمهوری عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان ، از حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی عیادت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۹    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: 55 درصد بیمارستان های کشور فرسوده بوده و در برابر مخاطرات محیطی مقاوم نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۶    
نایب رئیس مجلس گفت: امیدوارم جامعه فهیم آموزش و پرورش کشور و خانواده مکرم معلمان و همه مسئولان از جمله نهاد قانونگذاری از تمام توان خود برای تربیت انسان عالم و انسان آراسته به آموزه های دینی بهره ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهور کره جنوبی از تصویب بسته حمایت مالی 25 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری زیرساخت های ایران خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی می توانند از این حمایت مالی برخوردار شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۳    
معاون وزیر امور خارجه ایران با ابراز نگرانی از نقض آتش بس در سوریه توسط گروه های مسلح گفت: باوجود توافقات ژنو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: با گذشت سه ماه از اجرای برجام 16 هیات تجاری از کشورهای مختلف برای امضای قرارداد و سرمایه گذاری به ایران سفر کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
شورای رقابت برای سال 1395 با محاسبه هر یک از عوامل مربوط به هر خودرو میزان تغییر در قیمت ها را تعیین و سقف جدید قیمتی هر خودرو را برای رعایت به شرکت های خودروسازی اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: در دیدار با مقامات خارجی، همواره بخشی از گفتگوها را به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای اختصاص می دهم و در خلال این گفتگوها هر بار توجه من به ابعاد جدیدی از این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۳    
وزیر نفت گفت: امسال 8 میلیون تن به تولید پتروشیمی کشور با ارزش افزوده 4 میلیارد دلار اضافه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۷    
اسفنانی گفت: با نوجه به حجم زیاد لایحه جامع وکالت تصویب آن در این دوره از مجلس امکان پذیر نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۱    
آیین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در محل شهر آفتاب آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۸    
معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از اواخر سال گذشته ورود برخی لوازم آرایشی را به کشور محدود کردیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۳    
در حالی که میزان مصرف زیتون سیاه و روغن زیتون بدون بو در کشور افزایش یافته است، عضو شورای ملی زیتون ایران معتقد است، این محصولات سرطان زا است و نباید چنین محصولاتی خریداری و مصرف شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۷:۲۶    
رئیس جمهور با اشاره به روابط دوستانه و عمیق فرهنگی و تاریخی میان ایران و بنگلادش، گفت: گسترش روابط با بنگلادش به عنوان کشوری دوست و اسلامی، همواره مورد حمایت دولت و ملت ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۶:۳۸    
رفتن به شهر آفتاب از طریق راه ه های بسیاری امکان پذیر است. شما می توانید با خواندن این گزارش آسان ترین روش برای رفتن به شهر آفتاب را انتخاب کنید .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۶:۲۶    
30 سد کشور سرریز شده و 28 سد دیگر در حال سرریز شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۶:۰۶    
دولت حیدر العبادی اکنون در موضع قدرت قرار دارد و واشنگتن از حیدر العبادی حمایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۵:۵۵    
مردادماه 1389 بود که خبر نفوذ ویروس استاکس نت به سیستم های کنترل تاسیسات هسته ای کشور در رسانه ها مطرح شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۵:۴۳    
کاهش فشار روانی و استرس افراد در سطوح فردی و اجتماعی علم و هنر روانشناسان و متخصصین در این حوزه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۵:۲۱    
امام هفتم شیعیان می فرمایند:بهترین چیزی که به وسیله آن بنده به خداوند تقرّب می جوید، بعد از شناختن او، نماز و نیکی به پدر و مادر و ترک حسد و خودبینی و نیز ترک به خود بالیدن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۵:۱۲    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه رسالت اصلی این نهاد، رسیدگی به وضعیت فقرا و مساکین است بر لزوم دقت در نحوه مصرف زکات تاکید کرد و گفت: باید 60 درصد زکات صرف افراد نیازمند برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۵:۰۶    
حجت الاسلام محمد صالحی گفت: بنا بر اقوالی امام موسی کاظم 19 پسر و 18 دختر داشتند که جانشین و امام بعدشان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۴:۴۸    
حمیدرضا حاجی بابایی و مصطفی کواکبیان منتخبین مجلس دهم با حضور در گفتگوی ویژه خبری به تشریح اولویت های اصلی مجلس دهم از نگاه خود پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۴:۳۰    
تفاهم نامه مشترک بین گروه خودروسازی سایپا و شرکت SK Networks کره جنوبی در زمینه های مختلف مالی، سرمایه گذاری و خودرویی توسط مدیران عامل هر دو مجموعه امضا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۴:۲۱    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از تسهیل آموزش اتباع خارجی در کشور، با تصویب نهایی دولت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۴:۰۹    
پورمحمدی ظهر روز گذشته در نشستی با حضور بانوان هنرمند عرصه سینما و تلویزیون به دغدغه ها و انتظارات صنفی آنها گوش داد و بر حمایت از هنرمندان کشور تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۳:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکلف شد تا 10 روز آینده پاسخگوی مکاتبات کمیسیون اصل نود باشد که در غیر این صورت موضوع به قوه قضاییه ارجاع می شود و حبس و انفصال از خدمت در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۳:۵۵    
عضو ناظر شورای رقابت با بیان اینکه مصوبه این شورا برای افزایش قیمت خودرو قانع کننده نیست، گفت: در جلسه امروز بحث خروج برخی خودروها مانند دنا و تندر90 از شرایط انحصار و قیمت گذاری توسط شورای رقابت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۵۹    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هم اکنون در اقتصاد دیجیتال سهم ارتباطات 60 درصد و سهم فناوری اطلاعات 40 درصد است که در آینده نزدیک سهم ارتباطات به کمتر از 20 درصد و سهم فناوری اطلاعات به 80 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۴۴    
وزیر خارجه با بیان اینکه ایران تعهدات خود در چارچوب توافق 1+5 را به درستی اجرا کرد، گفت: انتظار داریم تا تمامی طرف ها به طور عملی گام های موثر را در زمینه عینیت بخشیدن به مراودات بانکی بردارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۴۴    
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته رئیس جمهور آمریکا در تلاش است حضور نظامی کشورش در عراق را کمتر از آنچه هست نشان بدهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۴۱    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در اولین دور گفت وگوهای سیاسی معاونان وزرای خارجه ایران و فرانسه از آمادگی تهران برای همکاری با پاریس در حوزه های مختلف سیاست خارجی از جمله مسائل منطقه ای خبر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۳۵    
اگر غارت 2 میلیارد دلاری پسابرجامی با واکنش قاطع ایران مواجه نشود، باب آن باز خواهد شد. سکوت و انفعال دولت آقای روحانی و دستگاه دیپلماسی آقای ظریف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۱۷    
سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری از افسران آموزشی سپاه ولی امر بود که حین انجام یک مأموریت آموزشی به دلیل نقصی که در سلاحش به وجود آمده بود به شهادت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۱۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منشأ گروه های تروریستی وهابی ها هستند و جوانان به خاطر یأس از آینده و با توجیه انتقام از استعمار و استبداد به این تروریست ها می پیوندند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۱۴    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با بیان اینکه در اجرای برجام در مجموع روند رو به پیشرفتی داریم، گفت: البته موانعی در اجرا وجود دارد که در حال برطرف کردن آن هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراقچی در نشست روز(دوشنبه) تأکید کرد که در حوزه مالی و بانکی آنگونه که انتظار می رفت محدودیت ها برداشته نشده اند که البته این محدودیت ها به دلیل مسائل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۴۵    
تروریست های داعش 7 خمپاره حاوی مواد شیمایی به مواضع نیروهای پیشمرگه در کرکوک شلیک کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید می گوید واشنگتن با ایجاد منطقه امن در خاک سوریه مخالف است، چراکه این کار مستلزم استقرار نیروهای نظامی آمریکایی در سوریه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص تنوع آموزش زبان در مدارس، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و می توانیم تنوع در زبان خارجی را اعمال کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۲۷    
رئیس مجلس، با تأکید بر اینکه با رفتار سخت نمی توان شهر را آباد کرد، گفت: توسعه و آبادانی کشور در گرو یکرنگی و مدارا با مردم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۱۸    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه عراق با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند، گفت پیام سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به عراق، اعلام حمایت واشنگتن از اصلاحات مد نظر نخست وزیر این کشور بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۱۶    
سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت نشانه ای وجود ندارد که وجود ارتباط بین دولت عربستان و عاملان حملات یازده سپتامبر را تائید کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۱۶    
نصب بیش از چهار هزار دستگاه کارتخوان ثابت و سیار و فراهم بودن سایر روش های پرداخت الکترونیکی در نمایشگاه کتاب امسال، خرید را برای مراجعه کنندگان و فروشندگان آسان و سریع می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نزدیک به 900 میلیارد تومان از 2 بانک، وام گرفتیم تا بتوانیم پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 93 را پرداخت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۰۵    
رئیس فراکسیون پارلمانی بدر عراق تاکید کرد که اگر حمایت های تهران در نبرد با داعش نبود، اکنون این گروه تروریستی در منطقه سبز بغداد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۱:۰۲    
در بیانیه کمیسیون تعلیم و تربیت مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفین آمده است: اجرایی شدن گام به گام سند تحول بنیادین به عنوان نسخه و مرهمی شفابخش بی هیچ بهانه و مستمسکی باید وجهه همت دولتمردان به ویژه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور کره جنوبی تاکید فرمودند: نباید روابط ایران و کره جنوبی وابسته به تحریم ها و تحت نفوذ و غرض ورزی آمریکا قرار گیرد، بلکه باید ارتباطات دو کشور، مستمر، پایدار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۴۱    
وزارت امور اقتصادی و دارایی بیانیه مطبوعاتی در مورد لغو سفر زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۴۱    
یک ویدئوی منتشر شده از تروریست های وابسته به داعش در پاریس نشان می دهد که آنها برای شلیک موشک به هواپیماهای مسافربری در اروپا آماده می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۹    
رئیس جمهور گفت: در شرایط جدید پس از توافق هسته ای و رفع تحریم ها علیه ملت ایران، فضا و فرصت مناسبی برای توسعه همکاری ها و مناسبات میان تهران – کیِف بوجود آمده که باید از آن برای ارتقاء سطح روابط دو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۱    
همراه اول با اعلام برنامه فشرده توسعه پوشش اینترنت پرسرعت این اپراتور، از افزایش تعداد سایت های نسل 3 و 4 تا پایان سال به 20 هزار سایت و عرضه سیم کارت های نسل 4 موبایل در سراسر کشور خبر داد.
  • ۱