پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 تیر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 تیر 1395 شعار سال 2 تیر 1395 شعار سال 3 تیر 1395 شعار سال 4 تیر 1395 شعار سال 5 تیر 1395 شعار سال 6 تیر 1395 شعار سال 7 تیر 1395 شعار سال 8 تیر 1395 شعار سال 9 تیر 1395 شعار سال 10 تیر 1395 شعار سال 11 تیر 1395 شعار سال 12 تیر 1395 شعار سال 13 تیر 1395 شعار سال 14 تیر 1395 شعار سال 15 تیر 1395 شعار سال 16 تیر 1395 شعار سال 17 تیر 1395 شعار سال 18 تیر 1395 شعار سال 19 تیر 1395 شعار سال 20 تیر 1395 شعار سال 21 تیر 1395 شعار سال 22 تیر 1395 شعار سال 23 تیر 1395 شعار سال 24 تیر 1395 شعار سال 25 تیر 1395 شعار سال 26 تیر 1395 شعار سال 27 تیر 1395 شعار سال 28 تیر 1395 شعار سال 29 تیر 1395 شعار سال 30 تیر 1395 شعار سال 31 تیر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
با اعلام نتایج همه پرسی در انگلستان و رای 51/9% مردم، دولت این کشور ملزم به خروج از اتحادیه اروپایی شد، اگرچه این جدایی نیاز به زمان دارد اما آثار و تبعات آن، قابل توجه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: حدود سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش ورودی پرونده ها داشته ایم و این در حالی است که تنها 10 درصد از بودجه تملک دارایی مان را دولت در سال 94 پرداخت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۹    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر لزوم توسعه ثبت رسمی در کشور تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۹    
در پی اعلام نتیجه همه پرسی خروج بریتانیا و برگزاری جلسه اضطراری شورای وزیران فرانسه در کاخ الیزه رئیس جمهور سابق فرانسه خواستار پیمان اروپایی جدید شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۴    
شبکه آمریکایی در گزارشی با ناکام خواندن تلاش حامیان برنی سندرز برای تغییر برنامه کاری کنوانسیون دموکرات ها در جهت حمایت از فلسطینیان، تصریح کرد: هیلاری کلینتون پیوندهای عمیقی با اسرائیل دارد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۴    
تعداد طرح های مصوب صندوق نوآوری و شکوفایی از مرز هزار طرح عبور کرده و به هزار و 50 طرح رسیده است که در مجموع در این تعداد شرکت دانش بنیان 10 هزار و 500 فارغ التحصیل دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۴    
یک وبگاه مصری با اشاره به حمایت همه جانبه عربستان سعودی از الأزهر مصر، در تحلیلی نوشت که عربستان با این کار می خواهد جلوی نفوذ ایران و تشیع در منطقه را بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۴    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین هفته پس از تعطیلات مجلس از وزیر آموزش و پرورش و مسئولان این وزارتخانه برای توضیح درباره تخلفات برخی مدارس غیردولتی دعوت می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۹    
وکیل دادگستری با اشاره به اعتراض بیش از 2300 نفر از پزشکان عمومی شرکت کننده در آزمون دستیار تخصصی امسال گفت: این افراد با ذکر ادله خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۹    
سیاست انگلیس در قبال منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تا حد زیادی مستقل از اتحادیه اروپا بوده و هست، بنابراین برفرض رای مثبت مردم انگلیس به خروج از اتحادیه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۵    
'فرانسوا اولاند' رئیس جمهوری فرانسه در پی اعلام نتایج همه پرسی انگلیس مبنی بر خروج این کشور از اتحادیه اروپا، آن را 'آزمایشی سخت' برای اروپا خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۹    
هر یک از دیگر کشورهای جهان برای گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت، یک نقطه آغاز داشته اند و نیاز به تلاش ما برای دستیابی کشور به پیشرفتی همچون کشورهای پیشرفته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۵    
مقامات ارشد امریکا می گویند کاخ سفید سعی دارد با تاکید بر تسهیل معامله شرکت ها با ایران ، توافق هسته ای تاریخی سال گذشته را تحکیم بخشیده و بی اثر ساختن این توافقنامه از سوی دولت های آتی را دشوار سازد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۴    
اگرچه شکاف های موجود بین این دو کشور از دید افکار عمومی ما پنهان مانده است اما به نظر می آید که این اختلافات مسائلی جدی در روابط دوجانبه ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۹    
راهبرد مطرح کردن ادعاهای بی بی سی در سایت ها و نشریات گوناگون با زبان ملت های مختلف – به ویژه با هدف گیری ملل مسلمان- تشکیل دهنده قسمتی دیگر از گام دومِ تخریب چهره امام خمینی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۴    
یک سناتور آمریکایی گفته او از رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهد خواست مسائل مربوط به برنامه موشکی با ایران را در توافقی موسوم به برجام 2 حل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۹    
نامه محرمانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به روحانی ، رجال الغیب بودن نمایندگان لیست امید در مجلس ، کاندیدا نشدن عارف در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اخبار حزبی هفته ای که گذشت، بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۹    
همزمان با پیگیری از آخرین وضعیت انتشار 300 میلیارد تومان اوراق رهنی مسکن، مجوز انتشار نخستین اوراق رهنی (MBS) با هدف ایجاد تحرک در بخش مسکن از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۹    
رئیس کمیسیون اروپا در گفت وگو با یک شبکه خبری آلمانی خواستار آغاز مذاکرات درباره شرایط خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۴    
نمایندگان کنگره آمریکا دنبال بازگشایی پرونده مربوط به موضوع ادعایی ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۴    
همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) مصادف با نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم آئین شب های قدر هم چون سال های گذشته در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
دونالد ترامپ اعلام کرده قصد دارد در صورت ورود به کاخ سفید، کاهش شدید مالیات ها را به تصویب برساند، اصلاحات شدیدی در زمینه قوانین مربوط به مهاجرت به وجود بیاورد و تعرفه های سنگینی برای ورود کالاهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۹    
رای مردم انگلیس به خروج نشان داد که اتحادیه اروپا مدینه فاضله نیست و کشورها، دیگر برای پیوستن به آن به آب و آتش نخواهند زد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۹    
شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' به دنبال اعلام نتایج اولیه همه پرسی خروج و یا ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا گزارش داد: ارزش پوند در برابر دلار در بیش از سه دهه گذشته به پایین ترین سطح خود رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۴    
دولتی ها به این واقعیت رسیده اند که برجام آن چیزی که وعده اش را به مردم می دادند، نبوده است اما نحوه برخورد رئیس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید هم نشان می دهد که در این زمینه مسئله عذرخواهی در کار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۴    
لابی صهیونیستی آیپک در بیانیه ای از دولت آمریکا خواست هشدار به بانک های بین المللی درباره خطرات تجارت با ایران را ادامه دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۴    
معاون وزارت خزانه داری آمریکا گفته ایران برای برخورداری از امتیاز رفع تحریم ها باید رفتارش را تغییر دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹    
ژان ماری لوپن رهبر راست افراطی فرانسه ضمن ستایش نتیجه همه پرسی (برگزیت) انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا، خواستار برگزاری همه پرسی مشابه در فرانسه برای خروج کشورش از این اتحادیه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: امام علی(ع) در زندگی خودشان یک پیام بزرگی را به ما داده اند و آن این است که اگر در مسیر حق تنها شدید، وحشت نکنید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹    
رای شوک آور مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا در همه پرسی تاریخی روز پنجشنبه گذشته، باعث سقوط آزاد ارزش پوند و به هم ریختن بازارهای سهام در روز جمعه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
وزارت امور خارجه کشورمان درباره اعلام نتایج همه پرسی بریتانیا در زمینه خروج از اتحادیه اروپایی بیانیه ای صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
سقوط آزاد شاخص بورس فوتسی 100 لندن در صبح روز جمعه به دنبال رأی مردم انگلیس به برگزیت که پیش از این هشدار آن داده شده بود، بیش از 120 میلیارد پوند از ارزش سهام شرکت های انگلیسی عضو این بورس کاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
رییس جمهور آمریکا روز جمعه در اولین واکنش به نتیجه همه پرسی و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، لندن و این اتحادیه را از شرکای جدایی ناپذیر واشنگتن خواند و در عین حال اعلام کرد که برای رای مردم انگلیس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول، امروز جمعه از انگلیس و اروپا خواست تلاش کنند تا اطمینان حاصل شود که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، بدون دردسر انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
اعضای کمیسیون اروپایی روز جمعه پس از اعلام نتیجه همه پرسی در بریتانیا، برای خروج آن کشور از اتحادیه اروپا بیانیه مشترکی صادر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن و قیمت نفت خام برنت دریای شمال به دنبال کاهش شدید ارزش پوند، متاثر از رای مردم انگلیس به برگزیت، در اوایل معاملات روز جمعه سقوط کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰    
دیوید کامرون نخست وزیر و رهبر حزب محافظه کار انگلیس روز جمعه در واکنش به رأی غیرمنتظره مردم کشورش به خروج از اتحادیه اروپا در جریان همه پرسی تاریخی روز پنجشنبه، اعلام کرد که از مقامش استعفا خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰    
رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰    
کارشناس مسایل سیاسی و روابط بین الملل گفت: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در کوتاه مدت ممکن است قدرت چانه زنی ایران با این اتحادیه را افزایش دهد و منجر به استقلال اروپا در سیاست های خاورمیانه ای شود با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰    
پروفسور جورج جوف استاد روابط بین الملل دانشکده علوم سیاسی در دانشگاه کمبریج ضمن اشاره به آثار منفی برگزیت بر روی مهاجران گفت: این مساله می تواند اوضاع کنونی را برای مسلمانان در انگلیس از آنچه هست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۵    
برنی سندرز با خودداری از ارزیابی نتایج همه پرسی برگزیت این تصمیم مردم انگلیس را دلیل دیگری از ناخرسندی آن ها از سازو کارهای اقتصادی کشورشان و همه جهان دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۵    
بوریس جانسون از رهبران اصلی کارزار تبلیغاتی حامی برگزیت و جانشین احتمالی دیوید کامرون روز جمعه ضمن استقبال از نتیجه همه پرسی روز پنجشنبه گذشته گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۵    
رأی مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا در جریان همه پرسی تاریخی روز پنجشنبه گذشته، علاوه بر بازتاب های بین المللی، صحنه سیاسی این کشور را دچار آشوب و تلاطم شدید کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
روزنامه فاینانشیال تایمز چاپ لندن روز پنجشنبه نوشت : ایران اسامی پنج شرکت ایرانی را به عنوان شرکای شرکتهای بزرگ بین المللی انرژی طرفدار سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی تعیین کرده و بدین ترتیب گام دیگری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را یک فرصت تاریخی برای ایران دانست و گفت: باید از این فرصت تازه نهایت بهره را برد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
حزب ضد خارجی آلترناتیوی برای آلمان AfD بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان را مسئول این امر دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
'صادق خان' شهردار لندن در پی اعلام نتایج همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در مصاحبه اختصاصی به سی ان ان گفت: عمیقا ناامید شدم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
در پی رای مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا، روند کاهش ارزش سهام در بورس های جهان شدت گرفت و بورس های بزرگ اروپا کاهش حدود 10 درصدی را تجربه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری فرانسه از رای انگلیسی ها به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا به عنوان شوکی جهانی و نادیده گرفتن هشدارها درباره فاجعه و انزوای اقتصادی به منظور وارد آوردن ضربه ای رعد آسا به این اتحادیه 60 ساله ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت که برخی برای سواستفاده از بیت المال در کشور ابزارهای قانونی در اختیار د ارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۵    
محمدحسن حبیب الله زاده کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن روز پنجشنبه در سخنانی در کنفرانس مجمع انرژی اقتصادهای رو به رشد ، با بیان اینکه تهران به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه انرژی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۵    
نامه های خانواده شهدای مدافع حرم را لای کتاب گذاشته و تقدیم آقا کردم. گفتم این کتاب غزل های عاشورایی من و این هم نامه ها است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۰    
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری گفت: تمام احزاب و جریان های سیاسی فعال و قانونی درکشور باید با حفظ وحدت و به عنوان اهداف عالیه و آرمان تشکیلاتی خودشان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۰    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با صدور پیامی لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۰    
در پی ارائه جزئیات بیشتری از پیش نویس توافق بویینگ و ایران بر سر خرید یا اجاره 109 فروند هواپیمای مسافربری به شرکت هواپیمایی ملی این کشور، شرکت امریکایی روزپنجشنبه از این معامله خود با تهران دفاع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت مجلس در طرح خود برای ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا ، سقف 144 میلیون تومانی را برای حقوق سالانه مدیران در نظر گرفته است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
وزیران امور خارجه ایران و روسیه در حاشیه نشست سران 10 کشور عضو و غیر عضو سازمان همکاری شانگهای روز (جمعه) در تاشکند پایتخت ازبکستان، روابط دوجانبه و چندجانبه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
دولت یازدهم در سه سال اخیر و در اوج تحریم ها و کمبود منابع مالی توانسته است که صنعت نفت را ارتقا داده و ضمن کسب رتبه سوم در تولید گاز جهان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
نتایج نهایی شمارش آرا همه پرسی تاریخی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، حاکی از رای اکثریت مردم این کشور به خروج از این اتحادیه پس از 43 سال، است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
شب قدر بهترین فرصت برای انسان های بیدار و رهیده از دام های نفسانی است تا با سرگرفتن قرآن مجید و رویش جوانه های 'الغوث الغوث' بر لب های محزونشان، زنگاره های دل و قلب خود را در برکه های زلال معرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در جمع خانواده های شهدای قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پاسداشت ارزش ها و آرمان های شهدا در گرو شناخت عاملان شهادت آنهاست گفت: باید منافقان و صدام های امروز را بشناسیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه رشد شاخص بورس در هفته آینده ارتباط نزدیکی با کاهش نرخ سود بانکی دارد، گفت: با توجه به تک رقمی شدن تورم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین اولویت وزاتخانه مطبوعش را توجه و حمایت از موسسات هنری عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۰    
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ جهانی به مصاف برزیل رفت و برای دومین بار در رقابت های امسال مغلوب پرافتخارترین تیم لیگ جهانی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم در کانال شخصی خود از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا حقوق مدیران بانک مرکزی را شفاف اعلام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۵    
یک میلیون و 600 هزار نفر بیکار و جوینده شغل به دلیل ماه ها تلاش برای یافتن کار و بی نتیجه ماندن تلاش ها از جستجوی شغل دلسرد و مایوس شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۵    
رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار صمیمانه مدیران و سردبیران معاونت خبر تاکید کرد: بار سنگین جنگ نرم در جهان امروز بر دوش رسانه ملی است و خبر در قله این جنگ قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۵    
استاد یکی از دانشگاه های آمریکا معتقد است اگرچه جامعه آمریکا با نگرانی های شدیدی در رابطه با افزایش خشونت های مسلحانه روبرواست اما این موضوع به ویژه در فصل انتخابات ریاست جمهوری این کشور به ابزاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۵    
شبکه خبری سی ان ان پیش بینی کرد که با کناره گیری دیوید کامرون نخست وزیر انگیس از سمت خود در واکنش به نتایج رفراندوم این کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۵    
سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان روز جمعه در سخنرانی استقبال از پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، روابط میان جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان را مثال بارز دوستی میان ادیان توصیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
روابط عمومی استانداری تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره میزان حقوق دریافتی استاندار پایتخت توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
نتایج تحقیقات نظامی درباره اقدامات ناشیانه تفنگداران آمریکایی در جریان ماموریتشان در خلیج فارس، ممکن است به اخراج آن ها منجر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
پنجره نقل و انتقلات این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هم به مانند فصول گذشته پر آب و تاب بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
احمد توکلی افتصاددانی که انتقادهایش در این حوزه او را به چهره ای شاخص برای جریان اصولگرایی تبدیل کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
به نوشته المانیتور، ایران ادعای ایجاد تغییرات در وزارت خارجه برای راضی کردن کشورهای منطقه را رد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۵    
در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و پیگیری وزیر کار، علی صدقی، مدیر عامل بانک رفاه استعفا کرد و مبلغ 240 میلیون تومان به خزانه بازگشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه با متهم کردن اتحادیه اروپا به وقت کشی، از احتمال برگزاری همه پرسی برای ادامه گفتگوهای خود با این اتحادیه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۵    
معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت : بسیاری از افراد جامعه نسبت به عوارض قلیان آگاهی ندارند و مصرف بی رویه قلیان گواه این مطلب است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۵    
اخیرا ادعا شده وزیر بهداشت از بیمارستانی که در آن حضور نداشته ، حقوق دریافت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۵    
دویچه وله در گزارشی به احتمال لغو نمایشگاه هنری مشترک میان تهران و برلین به دلیل انکار هولوکاست از سوی ایران پرداخت.