سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 تیر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 تیر 1395 شعار سال 2 تیر 1395 شعار سال 3 تیر 1395 شعار سال 4 تیر 1395 شعار سال 5 تیر 1395 شعار سال 6 تیر 1395 شعار سال 7 تیر 1395 شعار سال 8 تیر 1395 شعار سال 9 تیر 1395 شعار سال 10 تیر 1395 شعار سال 11 تیر 1395 شعار سال 12 تیر 1395 شعار سال 13 تیر 1395 شعار سال 14 تیر 1395 شعار سال 15 تیر 1395 شعار سال 16 تیر 1395 شعار سال 17 تیر 1395 شعار سال 18 تیر 1395 شعار سال 19 تیر 1395 شعار سال 20 تیر 1395 شعار سال 21 تیر 1395 شعار سال 22 تیر 1395 شعار سال 23 تیر 1395 شعار سال 24 تیر 1395 شعار سال 25 تیر 1395 شعار سال 26 تیر 1395 شعار سال 27 تیر 1395 شعار سال 28 تیر 1395 شعار سال 29 تیر 1395 شعار سال 30 تیر 1395 شعار سال 31 تیر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰    
سفیر آمریکا در دهلی نو اعلام کرد که آمریکا از عضویت هند در گروه تامین کنندگان هسته ای حمایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۵    
دیدار نخست وزیر انگلستان با رهبران اتحادیه اروپا، رای گیری اپوزیسیون درباره طرح استیضاح رهبر حزب کارگر و سخنرانی وزیر اول اسکاتلند درباره مضرات برگزیت از مهمترین مسائل امروز انگلستان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۵    
در حالی که خانواده های ایتالیایی در سال 2013 میلادی 6.6 درصد از هزینه های سالیانه خود را به فعالیت های فرهنگی اختصاص داده بودند، این رقم در سال 2014 به 7.1 درصد افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۵    
ارزش اقتصادی تولید گاز، میعانات گازی و سایر محصولات پالایشگاهی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی از زمان بهره برداری ردیف های نخست پالایشی آن طی 18 ماه گذشته تاکنون به 1.3 میلیارد دلار رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰    
علی رغم کوتاه آمدن بانک ها در زمینه وام ازدواج به نظر می رسد رویکرد جدید سامانه وام در اعلام افراد در صف حربه ای برای فرار از دادن وام به همه افراد و طولانی کردن صف انتظار باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۵    
محققان دانشگاه صنعتی شریف با سنتز و بهره گیری از یک نانوساختار گرافنی توانستند بازدهی عملیات گوگردزدایی نفت خام را افزایش دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۰    
تصویر فرش زیبای ایرانی در ویترین غول فروشگاه های اینترنتی جهان چند وقتی است که بین کاربران ایرانی دست به دست می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۰    
وزیر دادگستری گفت: در حال حاضر موجودی زندانیان 228 هزار نفر است که 97 درصد آنها مرد و 3 درصد زن هستند و بیشترین رده سنی زندانیان بین 26 تا 32 سال است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۰    
معاون وزیر صنعت از نامه نگاری سازمان حمایت با وزارت جهادکشاورزی بر سر گرانی برنج خبرداد و گفت: آنچه که در بازار بر قیمت برنج اتفاق افتاده، گرانی است و گرانفروشی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۱    
معاون سازمان فضایی ایران از تثبیت 2 موقعیت مداری از طرف اتحادیه جهانی مخابرات (ITU ) برای پرتاب 2 ماهواره مخابراتی و پخش همگانی رادیو و تلویزیون کشورمان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۶    
معاوضه برخی آثار موزه هنرهای معاصر به دلیل غیرقابل نمایش بودن و ارتباط آن با اندیشه های سودجویانه، استاندارد نبودن گنجینه و ... مواردی هستند که در بخش دوم از نشست بررسی مسایل موزه مطرح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از آماده شدن آیین نامه اردوهای دانشجویی خبر داد و گفت: بزودی این آیین نامه ابلاغ خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۶    
دیدار خانواده های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۱    
ماده مخدر تسبیح، از دانه های گرد و با رشته هایی از جنس خود و به هم پیوسته درست شده که مخلوطی از آمفتامین و شیشه با دو یا سه اسید بسیار خطرناک است که به شکل تسبیح ساخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
رهبران سه قدرت برتر اتحادیه اروپا با صدور بیانه مشترک ضمن تشویق انگلستان به تعجیل در تصمیم گیری قاطعانه، آمادگی این کشور برای خروج از اتحادیه را پیش نیاز آغاز مذاکرات جدایی اعلام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
به گفته محققان، تلفیق اقلیم گرم و داغ و تنوع کمتر در دمای فصول در بروز خشونت و پرخاشگری بیشتر نقش دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
رئیس سازمان محیط زیست در خصوص گزارش سازمان بازرسی پیرامون علل آلودگی هوا، گفت: گزارش خوبی بود اما کامل نبود و سازمان بازرسی در بخش هایی اطلاعات کامل نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره موسسه زنجیره امید گفت: اولین بیمارستان فوق تخصصی و استاندارد کودکان با کمک وزارت بهداشت و خیرین بزودی راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
قرآن در سوره قدر می فرماید تنزل الملائکه و الروح یعنی هم ملائکه و هم روح در شب قدر نازل می شوند. در تفسیر این آیه دیدگاه های متفاوتی ذکر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۱    
ششم تیر ماه 1386 بود که نمایندگان مجلس، قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را تصویب کردند تا انگیزه پرستاران در قبال خدماتی که ارائه می دهند، دو چندان شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۶    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: بعضی از وابستگان به دولت در انتخاب رئیس مجلس به نفع آقای لاریجانی فعالیت و تبلیغ می کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۶    
ترکیه در حالی مدعی شکسته شدن محاصره غزه به عنوان شرط اصلی عادی سازی روابط با تل آویو است که در واقع برای نجات خود از باتلاقی که در منطقه گرفتار آن شده، روی به صهیونیستها آورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اعلام حمایت مجلس از اقدام شورای هماهنگی بانک ها در کاهش سود سپرده ها، چالش های شورا در این مسیر را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
کمیته ملی المپیک تا به امروز از محل بودجه 95 خود 22 میلیارد دریافت کرده که 16/5 میلیارد آن را در اختیار فدراسیون ها قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
در حالی نرخ تورم از سوی نهادهای آماری کشور تک رقمی اعلام شد که مردم هنوز آن را حس نمی کنند و می پرسند چه چیزی از تورم تک نرخی در زندگی روزمرده عاید آنها می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
خواهرزاده جلال آل احمد با انتقاد از کندی مرمت منزل سیمین دانشور و جلال آل احمد از تخریب و تغییر کاربری بخش هایی از این منزل به نام مرمت توسط شهرداری تهران به شدت انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۶    
با وجود رونمایی از چندین سایت اطلاع رسانی گردشگری در سال های اخیر هنوز ایران یک سایت جامع که گردشگران خارجی بتوانند به آن رجوع کرده و اطلاعات مورد نیازشان را کسب کنند، ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۶    
یک مقام مسئول با اشاره به توسعه بازارهای آفریقایی صادرات پتروشیمی ایران، گفت: رقابت جدیدی بین صنایع پتروشیمی ایران و سابیک عربستان در بازارهای اروپایی آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۶    
در حالی نرخ بیکاری جوانان تا 24 ساله کشور 30 درصد شد که این نرخ برای زنان ساکن شهرها به 54.4 درصد رسید، در عین حال به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی، جستجوی شغل بعد از 65 سالگی هم ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال اضطراب سرمایه گذاری در ایران هستند گفت: آنها ضمن توافق هسته ای،نوعی دیپلماسی با پرقدرت نظامی را درمنطقه برای مانع شدن از نفوذ ایران دنبال می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۱    
فرمانده مرزبانی ناجا در جمع مرزداران، مرزنشینان و خانواده شهدای سیستان و بلوچستان، گفت : امنیت مرزهای کشور محصول تلاش همگانی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۱    
در ادامه تغییر مدیران نفتی، وزیر نفت به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت نفت با صدور حکمی مدیر عامل جدید شرکت نفتی نیکو منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به کسب 60 سهمیه برای المپیک ریو بود، پیش بینی اولیه ما برای این دوره بازی ها 67 سهمیه بود که برای خیلی کارشناسان قابل قبول نبود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۶    
رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه برخی اپوزیسیون شده و امیدهای مردم را نامید می کنند، گفت: البته کاستی ها وجود دارد ولی برخی امید مردم را نامید می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۶    
محیط زیست ایران روزهای سیاهی از سر می گذراند. سه محیط بان در دو روز در خون خود غلتیدند تا شمار پاسداران جان داده در راه طبیعت سرزمینمان به 119 نفر برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۶    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: امام (ره) با اعلام روز جهانی قدس که در پایان یک ماه عبادت و مربوط به کل امت اسلامی بود، تمام نگاه ها را به دشمن مشترک مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی جلب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۶    
امروز دیگر برای نظرسنجی های انتخاباتی گاه از جمعیت های هدف بسیار کوچک و یا نظرسنجی های غیرقابل اتکا استفاده می شود که مجموعه ای از نتایج متناقض و گیج کننده را پیش روی ما می گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۷    
وزیر نفت با صدور حکمی، عبدالحسین بیات یکی از مدیران ارشد و عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی را برکنار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۷    
خیابان های شهر فلوجه عراق
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۲    
نماینده مردم ساوجبلاغ، تسعیر دارایی های بانک مرکزی را موجب افزایش نرخ تورم و کاهش ذخایر بانک مرکزی و در مخالفت با سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: قاچاق کالا، تضعیف اقتصاد ملی و ایجاد چالش های امنیتی را به دنبال دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۲    
سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه در جدیدترین گزارش شاخص ریسک کشورهای دنیا، رتبه ایران با یک پله بهبود نسبت به گزارش پیشین ارزیابی و اعلام کرد که شاخص ریسک ایران به 6 رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۷    
در شرایطی که کیفیت پایین برخی قطعات به کار رفته در تولید خودروهای داخلی باعث ایجاد مشکلاتی برای خریداران می شود، براساس یک قانون جدید خودروسازان ملزم به جبران خسارت های وارده شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت واکاوی علل رشد 300 درصدی مهاجرت پرستاران در دو ماه ابتدایی امسال تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۳    
رئیس کمیته قانون اساسی اتحادیه اروپا از احتمال تغییر زبان این اتحادیه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه بزرگترین هدف برجام ایجاد شرایط مناسب در داخل کشور، رونق اقتصادی و اشتغال جوانان بود، گفت: نرخ رشد بیکاری 11 درصد است که این نرخ بیکاری در جوانان بیشتر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۸    
شرکت کنندگان شانزدهمین اجتماع مدافعان حرم تاکید کردند: سربازانِ تیپ زینبیون همچون همه مدافعان حرم در دفاع از مبانی دینی خود و خشک کردن ریشه های اسلام آمریکایی از پا نخواهند نشست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در کشورمان گفت: آمریکایی ها با وجود ادعای مبارزه با تروریسم، همچنان از عاملان این ترورها حمایت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۸    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان مشغول درمان و فیزیوتراپی است و هیچ مشکلی برای حضور در بازیهای المپیک ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به بروکسل و در کنفرانس خبری مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار احترام به رای مردم انگلیس شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۳    
رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری گفت: این شأن درست کردن ها ما را از مردم جدا کرده است و به نظر من حتی پیامبر نیز اگر برای خود شان خاصی قائل بود در کارش موفق نمی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۳    
باد اسپنسر بازیگر ایتالیایی که به عنوان بازیگر فیلم های کمدی وسترن شناخته می شد، درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۳    
لایحه اصلاحیه بند الف مصوبه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی صنعتی و کشاورزی در شهر تهران به تصویب رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۳    
شرکت خدمات روس اتم از زیر مجموعه های شرکت هسته ای روس اتم قرار است تا پایان سال 2016 قرارداد چهار ساله ی نیروگاه هسته ای بوشهر را امضا کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست با جمعی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران داشت، به بررسی نقش پیش گیرانه ی سرپرستان دادسراها پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه موارد قانونی که موجب پرداخت های غیرمتعارف شده باید شناسایی و حذف شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
دو رهبر جنبش حماس مخالفت خود را با وارد کردن نام حماس در توافق ترکیه با رژیم اشغالگر اسرائیلی اعلام و تاکید کردند که حماس مخالف عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
مقام معظم رهبری همزمان با سالروز حادثه 7 تیر ماه از نپرداختن به این حادثه ی مهم در آثار هنری از جمله سینما گله کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عده ای سست عنصر و ضعیف النفس در جریان کمیسیون های تخصصی مجلس به صورت غیررسمی و در یک ائتلاف نانوشته به گونه ای نقش ایفا کردند که بتوانند افراد معدود نزدیک به تفکر جبهه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
سازمان میراث فرهنگی هیچگونه نظارت مجامع امور صنفی در صنعت گردشگری را قانونی نمی داند و مداخله مجامع امور صنفی در تاسیسات مرتبط با صنعت گردشگری، فاقد مجوزها و مبانی قانونی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اعلام پیام هشدار قطع سهمیه برای خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای خردادماه در جایگاه ها خبر داد و افزود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمهور پیشین کشورمان اظهار کرد: امام علی (ع) در مدت کوتاه زمامداری خود و علیرغم کارشکنی های مخالفان و تحمل سه جنگ سنگین ، توانست در سرزمین وسیع امامت و مدیریت خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ترکیه سیاست دولت این کشور در مورد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بر نمی تابند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۸    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در جریان سفر به بیروت با مقام های ارشد لبنانی دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
بنابر اعلام مقام ارشد وزارت انرژی اندونزی، شرکت دولتی انرژی پرتامینا قرار است توافقی را برای خرید سهام نفت و گاز ایران با کشورمان طی هفته آینده امضا کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
یک کارگردان سینما مغفول ماندن موضوعات انقلابی در سینما را مصداق ولنگاری فرهنگی دانست و گفت: اول جایی که باید مورد خطاب قرار بگیرد بنیاد شهید و امور جانبازان است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
معاون رییس جمهور آمریکا گفت: ریاض از اقداماتی که ایران در راستای اجرای تعهداتش در برجام مثل راکتور اراک انجام داد غافلگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
سخنگوی دولت اصلاحات با بیان این که هرگاه دولت توانست برای تحقق مصالح ملی، برنامه های خود را در عرصه بین المللی پیش ببرد، مخالفان دولت یک بحران جدید را برای کشور ایجاد می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تشکیل سه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و ارتقاء آموزش در ناجا، گفت: حمایت از اقتصاد و تولید ملی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد: امروز قوه قضاییه اولویت های جدید و فراوانی را در پیش روی خود دارد که برخورد با جرایم مشهود و مخدوش کننده چهره نظام اسلامی نظیر مفاسد اقتصادی و درآمدهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
نیویورک تایمز نوشت: ایران در دهه های گذشته نبردی طولانی و پرمخاطره برای مبارزه با قاچاق هروئین و تریاک داشته است و در طول این سال ها هزاران نفر از نیروهای امنیتی و نظامی ایران جانشان را برای مبارزه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی نظر خود را درباره اینکه آیا دونالد ترامپ صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد یا خیر، اعلام نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
نحوه انعکاس و برداشت هایی که ما از رخداد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با به کارگیری عناوینی هم چون: زلزله، فروپاشی اتحادیه اروپا و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۳    
در حالیکه شرکتهای هواپیماسازی غربی بدنبال نهایی کردن قراردادهای بزرگ برای فروش حدود 200 فروند هواپیمای مسافربری به ایران هستند، منابع آگاه در گفت و گو با رویترز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۸    
در بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۸    
گروه موسوم به "هیات عالی مذاکرات" که مورد حمایت عربستان سعودی است و حضور خود در دور پیشین مذاکرات ژنو را نیز به حالت تعلیق درآورد، اعلام کرد که امکان از سرگیری مذاکرات ژنو در حال حاضر وجود ندارد.