چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 16 شهریور 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 شهریور 1395 شعار سال 2 شهریور 1395 شعار سال 3 شهریور 1395 شعار سال 4 شهریور 1395 شعار سال 5 شهریور 1395 شعار سال 6 شهریور 1395 شعار سال 7 شهریور 1395 شعار سال 8 شهریور 1395 شعار سال 9 شهریور 1395 شعار سال 10 شهریور 1395 شعار سال 12 شهریور 1395 شعار سال 13 شهریور 1395 شعار سال 14 شهریور 1395 شعار سال 15 شهریور 1395 شعار سال 16 شهریور 1395 شعار سال 17 شهریور 1395 شعار سال 18 شهریور 1395 شعار سال 19 شهریور 1395 شعار سال 20 شهریور 1395 شعار سال 21 شهریور 1395 شعار سال 22 شهریور 1395 شعار سال 23 شهریور 1395 شعار سال 24 شهریور 1395 شعار سال 25 شهریور 1395 شعار سال 26 شهریور 1395 شعار سال 27 شهریور 1395 شعار سال 28 شهریور 1395 شعار سال 29 شهریور 1395 شعار سال 30 شهریور 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۵    
کارخانه محصولات لبنی حیدربابای تبریز یکی از بزرگترین و مدرن ترین کارخانجات لبنی کشور که در محل شهرک شهید سلیمی واقع شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۰    
استاد برجسته گرافیک تبریز، با تاکید بر لزوم ایجاد مکانهای فرهنگی در شهر گفت: برای آیین آغاز تبریز 2018، حداقل باید 20-30 نگارخانه گشوده شود، پر کردنش با ما هنرمندان.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فعالان خبری شهرستان میانه از احداث مجتمع GTP پتروشیمی(تبدیل گاز به پروپیلن) در شهرستان میانه در برنامه ششم توسعه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۱    
سخنرانی محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش نقد و بررسی عملکرد یک ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماه نخست سال جاری یک هزار و 952 نفر در استان مورد مشاوره تخصصی ژنتیک قرار گرفتند که از این تعداد 160 نفر نیاز به بررسی آزمایشی ژنتیکی داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۶    
امید است نمایندگان سیاسی و فرهنگی آذربایجان، همت لازم به خرج بدهند و با نیم نگاهی به تلاش هم تایان خود در کردستان، مطالبه فربه شده حق زبان مادری ترک ها را مصرانه پیگیری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۶    
جبارزاده تصریح کرد: امروز تعدادی از واحدهای مشکل دار استان با مسوولیت دستگاه قضایی اداره می شود و این شاید در استان های دیگر سابقه نداشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۶    
بیش از 3 سال از وعده اجرائی شدن طرح های ملی هشترود می گذرد اما مردم این شهرستان همچنان پیشرفتی در آنها لمس نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دوشغله های دستگاه های اجرایی شناسایی، ساماندهی و تبدیل به یک شغله می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۶    
متاسفانه به نظر می رسد آنگونه که باید علت گرایش جوانان به اعتیاد از سوی مسئولین به خوبی درک و شناسایی نشده است و بدون شک با نصب بنر و تابلو در همایش ها و سطح شهر نمی توان ساز و کار مناسبی برای این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
شهردار مرند با اشاره به برنامه ریزی این نهاد در زمینه توسعه فرهنگ شهری ، از راه اندازی رادیو شهر مرند با همکاری شهرداری و صدا و سیما خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه اقتصاد مقاومتی ( صنایع چوب ) اظهار داشت: شهرستان مرند دومین قطب تولید مبل بعد از ملایر است در کشور است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
اندیشمندان، سیاست گذاران و مدیران شهری اکنون به این نکته کاملاً اذعان دارند که ریشه بیشتر مسائل اجتماعی شهرها تمرکز فقر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
نمونه بارز این رفتارهای خودخواهانه و خودسرانه نامه مدیریت آموزش و پرورش میانه به مدیران مدارس شهر برای تهیه بنر بازگشایی مدارس از یک مرکز خاص است که بدون در نظر گرفتن مواردی که به آنها اشاره شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
مدیر عامل آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور در شهرستان میانه در راستای آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرک اندیشه میانه ،
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
غلامحسین شافعی با اخذ 198 رای از مجموع 397 آرا ماخوذه، به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
بر اساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال درخواست پیمان بابایی برای بخشش مدت با قی مانده از محرومیتش با مخالفت استیناف همراه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، درباره حقوق های نجومی به رئیس جمهور نامه نوشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
رئیس اداره امور آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی: متاسفانه شاهد افزایش بار آلودگی این رودخانه در سمت آذربایجان غربی به دلیل ورود پساب و فاضلاب های کشاورزی و انسانی از سوی کشورهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۱    
یکی از مخاطبان اهروصال با ارسال عکس و فیلم از جاری شدن فاضلاب در کوی معماران اهر خواستار رسیدگی مسئولین در این زمینه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: امیدواریم در مدت باقیمانده از عمر دولت یازدهم مسئولان مشکلات مردم را به حداقل برسانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۷    
دبیر کارگروه مد و لباس در حاشیه چهارمین نمایشگاه ایران مد گفت: ما در حال حاضر و به لحاظ قانونی امکان نمایش زنده مد و لباس نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۷    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه ایران در زمینه کشت گل محمدی رتبه اول را دارد، گفت: 38 تا 40 میلیون دلار اسانس و عرقیات گل محمدی صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۲    
اختتامیه نخستین جشنواره هنر ایران در حالی امروز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود که به گفته سخنگوی جشنواره، حضور در موزه هنرهای معاصر باعث اعتبار هنرمندان این رویداد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۲    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش وام ازدواج دانشجویی خبر داد و گفت: وام ازدواج پیش از این به ازای هر دانشجو یک میلیون و 500 هزار تومان بود که امسال به 2 میلیون تومان افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۷    
کارشناس مسائل بین الملل گفت:دولت موظف است قانون مصوب مجلس را به گونه ای اصلاح کند که حزب الله و حماس از استثنائات قانونی ایران حذف شوند که این به معنای ورود ایران به دالانی برگشت ناپذیر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۷    
حوادث صد ساله اخیر به ویژه بعد نهضت مشروطه، اهل عرفان را متقاعد به کناره گیری از سیاست ساخته بود. لیکن با آغاز نهضت امام خمینی (ره) در سال 1342 ، به یکباره این قاعده عزلت گزینی به کنار رفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۲    
کارشناس ارشد مسائل نظامی با اشاره به اینکه روسیه قبول کرد تا در کوتاه مدت از طریق هوایی عملیات هایش را از نوژه هدایت کند، گفت:پوتین زرنگ است و نمی خواهد با تروریست ها در مسکو روبرو شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۲    
مدیر موزه سیار سفیران فرهنگ صلح گفت: می خواهیم چمدانی از آثار تاریخی و فرهنگی ایران را در همه مراکز فرهنگی و هنری کشورهای دیگر قرار دهیم تا آن آثار همواره برای مردم جهان به نمایش درآید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل انجمن حفاظت از پرندگان شکاری که انتشار فیلمی از او اعتراض فعالان محیط زیست را برانگیخته بود می گوید بازداری با حفاظت همسو است و دوختن پلک پرندگان شکاری بهترین راه ضبط آنهاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۲    
نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم حل مشکل تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج اتباع ایرانی و اتباع بیگانه در قالب طرح تابعیت تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۷    
خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر مسدود شدن درگاه پرداخت الکترونیک برخی از استارت آپ های فعال دیده شد، خبرهایی که از سردرگمی استارت آپ ها حکایت دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۲    
براساس پرونده های تشکیل شده در مجتمع تخصصی کودکان ونوجوانان در تهران،جرائم مربوط به مصرف مشروبات الکلی پنجمین جرم کودکان ونوجوانان است که این مسئله ضرورت توجه بیشتر نهادهای فرهنگی رامی طلبد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۷    
نبود کپی رایت همچنان یکی از معضلات اصلی در سامان دهی بازار ترجمه کتاب از نگاه فعالان این صنف است که باعث پروارتر شدن ناشران پخته خوار و گسترش ترجمه های بی کیفیت در بازار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۷    
تصمیمات اخیر وزارت ورزش در رابطه با پاداش المپیکی ها نشان می دهد که صرف مدال آوری ملاک عمل نیست و فاکتورهایی مانند گریه و رایزنی هم از ملاک های تعیین کننده برای پرداخت پاداش هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۷    
استاد دانشگاه تربیت مدرس، ضمن نقد هزینه کرد عوارض آلایندگی در حوزه های غیرمرتبط با محیط زیست تأکید کرد: درآمد و وظیفه صندوق ملی محیط زیست به واحدهای آلاینده مرتبط است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
با انتخاب نمایندگان پنج کشور دیگر برای اسکار خارجی زبان، تاکنون نمایندگان 20 کشور به اسکار معرفی شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
محققین سلول های بنیادی را در تخمدان های زنان جوان کشف کرده اند که پتانسیل تبدیل شدن به تخمک های سالم را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
در حال تبادل با کشور روسیه هستیم تا بتوانیم محصولات ایرانی را در یکی از بزرگترین فروشگاه های روسیه عرضه کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
رئیس پژوهشکده اطلاعات وابسته به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی وزارت اطلاعات با اشاره به برگزاری همایش اطلاعات و مردم در یازده محور در آبان ماه امسال گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۷    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان مدارس غیر دولتی در امتحانات نهایی پائین ترین نمرات را نسبت به سایر دانش آموزان کسب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۷    
در تاریخ قبل از این افراط و تفریط بوده و امروز هم وجود دارد، نماد افراطی گری و نقل گرایی که عقل را تعطیل می کنند وهابیت فعلی و داعش و طالبان و امثال آن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۷    
معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: در سال 95 ،3 میلیون و 400 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف سراسر کشور مورد رسیدگی که در 170هزارپرونده اعتراض صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۷    
دبیر کمیته کشوری پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر گفت: این بیماریها به ویژه در کشورهای با درآمد اندک و متوسط مشهود است و بیماری های قلبی و عروقی در کشور به ویژه در بین سنین جوانان یکی از مشکلات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: در 15 سال گذشته به طور میانگین 40 درصد قتل های کشور با سلاح سرد رخ داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا از توافق واشنگتن و آنکارا در زمینه همکاری مشترک برای حل بحران سوریه و ورود کمک های انسان دوستانه به این کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۷    
کلانتری گفت: 28درصد تعاونی ها دربخش خدمات فعالیت می کنند و یک میلیون و 650هزار نفر در تعاونی ها مشغول به کار هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲    
فیاض زاهد از فعالان سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروز روزنامه اعتماد نوشت: کارویژه دولت روحانی باید تحول در بخش های مختلف کابینه و استانداران باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲    
وبگاه تحلیلی نشنال ریویو در مطلبی با اشاره به گزارش اخیر اندیشکده آمریکایی علوم و امنیت بین المللی مبنی بر معافیت های برجامی و همچنین پرداخت نقدی 400 میلیون دلار به ایران نوشت که ایرانی ها قدرت خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۰    
کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد: اخذ هرگونه وجه بابت تعویض پلاک توسط نیروی انتظامی و متعاقب آن توسط شرکت رهگشا بدون اذن قانون گذار فاقد وجاهت قانونی بوده و وفق ماده 600 قانون مجازات اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۰    
شافعی با 198 رای توانست بیشترین آرا از نمایندگان اتاق های بازرگانی سراسر کشور را به خود اختصاص داده و رییس جدید اتاق شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۰    
رئیس صندوق رفاه دانشجویی از افزایش دوبرابری اجاره خوابگاه دانشجویان متاهل خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۶    
ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز یکشنبه گفت: ورود جنگنده های نیروی هوایی روسیه به جنگ داخلی سوریه باعث ماندگاری دولت بشار اسد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۶    
قائم مقام بانک مرکزی در دیدار با هیئت عالی رتبه آلمانی از افتتاح شعب بانک های خاورمیانه و سینا در مونیخ آلمان خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس راه راهور ناجا خواستار شناسایی نقاط مستعد تصادفات شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۱    
یک منبع آگاه قضایی گفت: دو خبرگزاری امروز و با دستور قضایی فیلتر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۱    
مقوله امنیت، بحث مهم دیگری است که مدنظر سران کشورهای عضو گروه 20 برای رایزنی در اجلاس هانگژو قرار دارد؛ این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می کند که در دو سال اخیر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۱    
باعث تبرئه مقصر شود؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مطمئن باشید آنچه من انجام داده ام برای حفظ حیثیت شورا بوده چرا که اگر باب این بی حرمتی ها و هتک حیثیت ها باز شود دیگر قابل جلوگیری نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
سفیر ایران در پاریس با اشاره به سفر رئیس مجلس ملی فرانسه به ایران گفت: بارتلون در این سفر با مقامات عالی کشورمان در خصوص مناسبات دوجانبه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه همه کالاها و خدمات باید با روش های شرعی تهیه شوند، گفت: این کار باید به صورت قانونمند صورت گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
غریب آبادی گفت: حقوق بشر برای ایران یک مفهوم جامع دارد و فقط محدود به حقوق سیاسی و مدنی نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: رهاورد سفر کاروان المپیک ایران خوب بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
انتخابات اتحادیه جهانی کشتی برای تعیین اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و رئیس فدراسیون کشتی کشورمان با کسب بیشترین آرا عضویت هیئت رئیسه اتحادیه جهانی درآمد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۱    
این 60 نفر افرادی هستند که وظیفه پیاده سازی اعمال فرقه گرایانه مسعود رجوی در تشکیلات نفاق را دارند و حتی حذف یکی از آنها می تواند زمینه مناسبی برای رهایی سایر اعضای فریب خورده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۱    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو و واشنگتن به توافق بر سر موضوع سوریه نزدیک شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۱    
یک فوریت طرح بررسی و نظارت از واگذاری املاک و اراضی شهرداری تهران تصویب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۱    
کمال دهقانی فیروزآبادی گفت: مدیریت آن بخش محدود از تجهیزات نظامی و دفاعی که ایران آنها را به کشور وارد می کند، به صورت تمام و کمال با خودمان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۱    
رفتارهای عربستان سعودی علیه ایران به گونه ای پیش می رود که نمی توان برای آن سقفی تعیین کرد علاوه بر آن شکیبایی ایران هم اندازه ای دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز جهانی سوادآموزی عنوان کرد که رویکردهای سوادآموزی باید به سمت ایجاد فرصت های آموزشی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۱    
عضو جامعه مدرسین گفت: به شکر خدا امروز در رأس حوزه های علمیه مدیری کارآمد، پویا و اصیلی است که اشراف کامل بر مسائل جهانی دارد و منشور جامع تحول در حوزه را در همین راستا تدوین کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۶    
عضو هیئت نظارت بر اجرای برجام: ملزم به اجرای تصمیمات ناحق نهادهای مالی بین المللی علیه مسئولان ایران نیستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۶    
معاون ارزی بانک مرکزی از پرداخت و تسویه کامل بدهی ایران به شرکت هرمس خبر داد و گفت: براساس توافقات صورت گرفته، تمام اقساط متعلق به دوران تحریم ها به شرکت هرمس پرداخت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۶    
حمود بن فیصل البو سعیدی وزیر کشور پادشاهی عمان که در تهران به سر می برد، امروز با حضور در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور مان دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۶    
وزیر کشور در دیدار معاون دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: بار اصلی کنترل و مدیریت بحران در ایران بر دوش مردم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تعاونی برای تحقق الگوی اقتصاد اسلامی لازم است گفت: مشکل این است که ما از یک نظام قدیمی به سمت نظام اقتصادی اسلامی می رویم و در این راه موانع بسیاری داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی، وظیفه نظام بانکی را ارایه تسهیلات برای به گردش در آوردن چرخ صنعت دانست و گفت: صنایع هم متقابلا باید با سود مناسب منابع را به بانک بازگردانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۱    
رهبر ائتلاف دولت قانون عراق به هنگام استقبال از سفیر ایران در بغداد، از تلاش ها و کمک های جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت عراق در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد و از عزم نیروهای عراقی برای بازپسگیری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس مجمع واردات کشور گفت: بخشنامه افزایش مالیات علی الحساب واردات خلاف سیاست های کلان دولت است و باید هرچه سریعتر ، بازبینی و اصلاح شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس جمهور در نشست هیات دولت تاکید کرد: دولت با همان تأکیدی که برای تقویت رشد و رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و جذب سرمایه های داخلی و خارجی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۶    
بنا بر اعلام رویترز، سه بانک ایرانی موفق به کسب مجوز فعالیت و افتتاح شعبه در یکی از شهرهای آلمان شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱    
وزیر انرژی الجزایر با اشاره به تلاش و توافق کشورهای عضو اوپک بر تعیین قیمت 50 تا 60 دلاری برای فروش نفت، گفت: عرضه نفت ارزان تر از بشکه ای 50 دلار سود ندارد و ضامن سرمایه گذاری ها نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱    
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اپراتورها باید براساس نیاز مشترکان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تعداد زیاد مصوبات ارسالی به شورای نگهبان و اینکه این هفته شورای نگهبان در دو نوبت صبح و عصر جلسه خواهد داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تقدیم لایحه اصلاح شده برنامه ششم توسعه با امضای رئیس جمهور و با تاکید بر همان محورها و اهداف این لایحه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱    
نماینده اداره کل مشترک المنافع و قفقاز وزارت امور خارجه گفت: همانطور که تحریم ایران فرصتی برای شناسایی دوست و دشمن بود ، کودتای ترکیه نیز همین فرصت را فراهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۶    
در جلسه شورای مرکزی جامعه مهندسین محمدرضا باهنر با رای اکثریت اعضا به عنوان دبیرکل ابقا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۶    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به خاطر جنایاتی که در گستره ی جهان اسلام به بار آورده اند،گریبان آنها را رها نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۶    
معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از ذخیره یک میلیارد و 400 میلیون لیتر بنزین تا ابتدای شهریورماه امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۱    
آلبرایت و موسسه "علوم و امنیت بین الملل" در سال های اخیر بر روی پرونده هسته ای ایران تمرکز کرده اند؛ وی پیش از انعقاد توافق هسته ای هرازچندگاهی در رسانه های بین المللی در جهت انحراف افکار عمومی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۱۳    
در مقطع کنونی سن ازدواج در مردان به بالای 35 سال و در دختران به بالای 30 سال رسیده است و کشور از این نظر وضعیت بسیار نابسمانی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۱۳    
جناب آقای دکتر داوودی نماینده محترم سراب در مجلس شورای اسلامی با سلام و عرض تبریک جهت کسب رای اعتماد مردم شریف سراب و روستای های متبوع بویژه روستای محروم و شهید پرور صندوقلو جناب آقای داوودی همانطور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۸    
ردپای جدید راکفلر آمریکایی در کشاورزی ایران مستندات واصله حاکی است با نفوذ جریان وابسته به بنیاد راکفلر و مقامات امنیتی آمریکایی، پیش از ارزیابی خطر و اخذ مجوزهای قانونی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۸    
سری جدید کمیک استریپ هایی با نام " گلاب به روتوون" با نگاه طنز به نقد و بررسی معضلات اجتماعی، اقتصادی و ... پرداخته و رفتارها و عادت های نادرستِ جامعه بپردازد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۸    
در حالیکه طی روزهای گذشته، آلودگی هوای اهواز به وضعیت بحران رسیده بود، معصومه ابتکار تا مدت ها برای رسیدگی به مشکل مردم اهواز به این شهر سفر نکرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۸    
کاهش 37 درصدی مرگ ناشی از حوادث کار در تهران.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۸    
رونالدو برای سومین بار مرد سال فوتبال دنیا شد
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۳    
شهردار تبریز از افتتاح ایستگاه مترو در میدان ساعت خبر داد و گفت: این ایستگاه در شهریور ماه سال جاری افتتاح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۳    
روی جلد جدیدترین شماره ماهنامه طنز و کارتون خط خطی طعنه ای است به زمزمه های بازگشت احمدی نژاد با تیتر استند آپ تراژدی کاری از بزرگمهر حسین پور.