پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 شهریور 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 شهریور 1395 شعار سال 2 شهریور 1395 شعار سال 3 شهریور 1395 شعار سال 4 شهریور 1395 شعار سال 5 شهریور 1395 شعار سال 6 شهریور 1395 شعار سال 7 شهریور 1395 شعار سال 8 شهریور 1395 شعار سال 9 شهریور 1395 شعار سال 10 شهریور 1395 شعار سال 12 شهریور 1395 شعار سال 13 شهریور 1395 شعار سال 14 شهریور 1395 شعار سال 15 شهریور 1395 شعار سال 16 شهریور 1395 شعار سال 17 شهریور 1395 شعار سال 18 شهریور 1395 شعار سال 19 شهریور 1395 شعار سال 20 شهریور 1395 شعار سال 21 شهریور 1395 شعار سال 22 شهریور 1395 شعار سال 23 شهریور 1395 شعار سال 24 شهریور 1395 شعار سال 25 شهریور 1395 شعار سال 26 شهریور 1395 شعار سال 27 شهریور 1395 شعار سال 28 شهریور 1395 شعار سال 29 شهریور 1395 شعار سال 30 شهریور 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: سازمان ملل متحد می تواند برای توزیع اقلام بشر دوستانه در منطقه از جمعیت هلال احمر ایران کمک بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۰    
رئیس مرکز فناوری های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور 20 میلیون گیمر در ایران و بازار 39 هزار میلیارد تومانی تولید و فروش محتوای دیجیتال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۰    
شورای راهبردی توسعه کشاورزی ارگانیک، راه اندازی سامانه ملی محصولات کشاورزی ارگانیک را تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر حدود 70 هزار میلیارد تومان سهم سالیانه فعلی اقتصاد حوزه ICT کشور است و ما باید با توسعه کسب و کارهای جدید 65 هزار میلیارد تومان دیگر جذب کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: از مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست داریم تمامی فرآیند جذب اعضای هیات علمی این انشگاه را به این دانشگاه واگذار کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۵    
وزیر خارجه استرالیا در سخنانی از وضعیت حقوق بشر در بحرین انتقاد کرد و احترام به حقوق شهروندان این کشور را خواستار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وضعیت نتایج کاروان المپیکی کشورمان در مقایسه با 15 دوره گذشته بهتر بوده است، گفت: تعداد و رنگ مدال های کسب شده از سوی ورزشکاران نشان دهنده این امر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۵    
قرار است در جلسه سه شنبه شورای پول و اعتبار، موضوع الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مبارزه با پولشویی(FATF) در دستور کار بررسی قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۰    
تدوین بسته حمایت از اشتغال پایدار در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت و جهانگیری از اعضای خواست که ظرف دو هفته آینده این بسته پیشنهادی را مورد بررسی دقیق قرار دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۰    
کرمانشاه- علما و روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن اقدامات عربستان، خواستار واگذاری اداره امور حج از سوی این دولت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۰    
قائم مقام مدیر عامل تبیان با اعلام رونمایی از سامانه پاسخگویی به سئوالات زائران پیاده روی اربعین حسینی گفت: سایت تبیان پاتوق فرهنگی زائران اربعین می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵    
آخرین اصلاحات مربوط به قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵    
یک مقام کاخ سفید از توافق سه کشور آمریکا، آلمان و فرانسه برای ادامه تحریم ها علیه روسیه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵    
سفیر جدید انگلیس در ایران امروز با ظریف دیدار و استوارنامه خود را تقدیم وی کرد، بعیدی نژاد هم در لندن به طور همزمان با وزیر خارجه انگلیس دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵    
پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه ایام حج بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های عرب زبان داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد در روز ملی سینما بلیت سینماهای کشور نیم بها است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۰    
معاون فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه لغو روادید زائران قطعا امسال اجرا نخواهد شد، گفت: راهپیمایی زائران اربعین امسال با شعار انی احامی ابدا عن دینی برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۰    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه باتاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با مفاسد بدون توجه به مسائل جناحی وسیاسی، به موضوع واگذاری املاک شهرداری اشاره کرد و گفت: این پرونده بادقت رسیدگی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۰    
هیئت بلندپایه ای از ارتش کشور ایتالیا با امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۰    
در قطعنامه پایانی دومین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران درخصوص توجه دولت و قانونگذاران بر ضرورت اجتناب ناپذیر تولید داخلی محصولات تراریخته تاکید شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵    
در میزگردی با حضور رییس شورای شهر و شهردار سابق تبریز مطرح شد: پور شریفی: با 4 دوره شورای شهر هنوز از فرهنگ سازی برای کار شورایی فاصله داریم نوین: مطالبه گری مردم از شوراها را باید تقویت و حمایت کنیم
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵    
دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت باقیست و احزاب و جریانات سیاسی خود را آماده حضور در این انتخابات می کنند. انتخاباتی که اصولگرایان باید بکوشند به کاندیدای واحد برسند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵    
هنر موسیقی، محاسبه متکی به طبیعت و فطرت بشر است؛ که خرد انسانی، آن محاسبه را بر اساس تجربه استخراج کرده
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵    
منطقه جلفا به سبب وجود یکی از بی نظیرترین موقعیتهای گردشگری از لحاظ زیبایی، تنوع و فراوانی جاذبه ها و.. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۵    
معاون وزیر امور خارجه گفت: هم اکنون FATF در شورای عالی امنیت بحث می شود و نهایتا هر چیزی که مجموعه نظام در این زمینه تصمیم بگیرد طبیعتا برای وزارت خارجه و مجموعه ارگانهای نظام لازم الاجراست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۰    
شواهد، گویای اختلاف نظر یا انشعاب میان طیف موسوم به اقلیت شورای شهر است، هرچند بهتر است اعضای این طیف و حتی جناح اکثریت، نگاهی به راه طی شده بیندازند و با بازسازی خود در سال چهارم شورا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۰    
بزرگترین موزائیک فرش جهان در چهارراه شهید بهشتی تبریز با وجود اقدامات انجام شده توسط شهرداری منطقه 8 تبریز با تغییر شهردار این منطقه بار دیگر با چالش تخریب و بی توجهی مواجه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۰    
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: در سال 2011 تعداد مقالاتی که با مشارکت اساتید خارجی تهیه شده 17 درصد بود که این مقالات در سال 2015 به 22 درصد افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۰    
نشست گروه 20 دوشنبه در حالی به کار خود پایان می دهد که برخی مذاکرات، نشانه هایی از موفقیت در تداوم همکاری های بین المللی را به همراه داشت و برخی نشست ها نیز نتوانست با موفقیت همراه شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۵    
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان در حال حاضر با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور ماهانه بیش از 5 هزار و 200 میلیارد تومان در قالب تعهدات به بیمه شدگان پرداخت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان سایر کشورهای اسلامی، با وجود منع حضور ملت ایران در فریضه حج، باید حج امسال را به برائت از مشرکین و فریاد علیه دشمنان اسلام و حکام سعودی تبدیل کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۵    
معاون وزیر امور خارجه افزود: از سازمان ملل توقع هست که با استانداردهای واحد و بی طرفی کامل تلاش های انسانی خود را برای پایان دادن به بحران های کنونی فراهم کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۵    
نرم افزار ریاض النغم به عنوان اولین خودآموز تالیفی الکترونیکی در حوزه تلاوت قرآن کریم به تازگی توسط اصغر اسکندری، مدرس قرآن طراحی و منتشر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۵    
نایب رئیس اتاق مشترک ایران و چین با اشاره به تاثیر اضافه شدن یوان چین به سبد ارزی بین المللی، گفت: پس از بررسی تاثیر کاهش ارزش یوان در مقابل دلار، باید از یوان در مبادلات استفاده کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، موضوع آموزش 3 روزه سونوگرافی به متخصصین زنان و زایمان را نادرست خواند و گفت: همیشه در حوزه واردات تجهیزات پزشکی حرف بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۰    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه اعلام کرد: تفاهم نامه های علمی که با کشورهای اروپایی و دیگر کشورها در حال تدوین است، باید به سمتی حرکت کند که مشکلی از مشکل های کشور را حل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۵    
اگر در مواضع سیاسی احزاب محافظه کار و مدافعان افراطی لیبرال سرمایه داری جستجو کنیم، مصادیق متعددی از ستیز با شواهد علمی را خواهیم یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۰    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از ورود هیات هایی از کشورهای روسیه، آلمان و فرانسه به ایران خبر داد و گفت: روسای 12 دانشگاه روسی برای همکاری با 12 دانشگاه داخلی به ایران می آیند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
در بخشی از پیام حج رهبر انقلاب در توصیف آل سعود، از اصطلاح شجره ی ملعونه استفاده شده است. این اصطلاح که برگرفته از متن قرآن کریم است اشاره به ماجرای رؤیایی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
ایران هسته ای به جای آن که به عنوان یک خطر و تهدید برای آینده جهان به حساب آید، می تواند یک فرصت برای خاورمیانه و جهان باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
وزیر نیرو با اشاره به کاهش قیمت خرید تضمینی برق از واحدهای تولید برق تجدیدپذیر کشور، گفت: امسال قیمت خرید تضمینی برق به ازای هر کیلووات از 150 تومان به 68 تومان کاهش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس جمهور در فرمانی به تمام وزارتخانه ها تصریح کرد: اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران، کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد با اذعان به منفی بودن تراز صادرات صنعت چاپ نسبت به واردات، گفت: صنعت چاپ ایران در حال حاضر جایگاه پنجم منطقه را در اختیار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
شهروندان تهرانی چند سالی است که همزمان با گرم شدن هوا، میزبان حشرات کوچک سفید رنگی هستند. امسال این عسلک ها کمی دیرتر به پایتخت رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
سقوط قیمت ها در بازار گاز کماکان ادامه دارد و با توجه به وجود مازاد عرضه در بازار، خریدران با دیکته کردن شرایط خود به فروشندگان، جشن خرید ارزان گاز را در بازار راه انداخته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هرکیلوگرم از این نوع گوشت را برای مشتریان بین 34 تا 35 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت گوشت گوسفند فعلا در بازار به ثبات رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: مهمترین رخدادی که در تمهیدات ملل متحد در سال 2016 رخ خواهد داد کنفرانس هبیتات 3 است که امیدواریم در این کنفرانس به دستور کار شهری جدیدی برسیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: هیچ منطقه ممنوعه ای برای جذب دانشجویان غیرایرانی نداریم و همه دانشگاه های ما می توانند برای جذب دانشجوی غیرایرانی اقدام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۵    
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در اولین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی موافقان و مخالفانی دارد. برخی اعتقاد دارند گرفتن سه امتیاز کافی است و برخی هم خواهان فوتبال زیبا هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۵    
مراسم تجلیل از مدال آوران و برخی ورزشکاران المپیکی ایران درحالی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بازهم شاهد تبعیض بین فوتبالی ها با سایر رشته ها بودیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۵    
با اجرای سه طرح جدید و کاهش چشمگیر قاچاق گازوئیل از کشور ، معادل تولید یک پالایشگاه در مصرف گازوئیل صرفه جویی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد با بیان اینکه ما فکر می کنیم کاغذی سفیدتر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است، به غیراستاندارد بودن کاغذ مورد استفاده در کتاب های درسی دانش آموزان اذعان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: ارائه سرویس اینترنت نامحدود ممنوع نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پاسخگویی به حاشیه های اخیر فعالیت های هنری کشور، از بازگشت برخی از بازیگران مهاجرت کرده که از رفتار خود پشیمان هستند خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ضمن اعلام اینکه 1000 خودروی جدید در هفته آینده تحویل تاکسیرانان خواهد شد بر لزوم پیش بینی مراکز اسقاط بیشتر توسط خودروسازان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
دبیر ستاد توسعه گیاهان دارویی گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم که با فعالیت شرکت های دانش بنیان، صادرات گیاهان دارویی را تا افق 1404 به 5 میلیارد دلار برسانیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۰    
اخیرا در برخی نقاط ارومیه غرفه هایی به منظور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بر پا شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۰    
دومین میزگرد و نخستین نشست تخصصی با هدف آسیب شناسی مشکلات و معضلات والیبال در ارومیه برگزار شد و کارشناسان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۰    
یکی از موضوعاتی که امروزه در کشور ما بسیار مورد توجه است بحث کمبود آب و برداشت های بیش از حد از سفره های آب زیرزمینی است که این موضوع باعث فرونشست زمین و ایجاد گودال های بزرگ در سطح زمین می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۰    
وقتی که مسئولان با تذکر و اخطار برای حل مفاسد اقتصادی اقدام عملی نکرده و از خواب سنگینشان بیدار نمی شوند راهی جز افشاگری برای رسانه ها باقی نمی ماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۰    
امروز با گذشت دو سال از آن وعده ها بر اساس گفته های ریباز میرزایی بخشدار سیلوانا هیچ کدام از آن وعده ها عملیاتی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۰    
مسجد جامع ارومیه یکی از آثار کهن و قدیمی این شهر است و در خیابان اقبال قرار دارد. این مسجد در میان بازار قدیمی شهر واقع شده و یکی از ارکان اصلی بافت قدیمی شهر به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۵    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه از نظر فنی و عملیاتی محدودیتی برای توقف افزایش تولید نفت در کشور وجود ندارد، گفت: وزیر نفت تصمیم نهایی برای پیوستن ایران به طرح فریز نفتی را می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۵    
استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ و دویستمین سالگرد تأسیس نخستین چاپخانه کشور در تبریز از شرکت صنایع چاپ و بسته بندی هاتف در شهرک صنعتی عالی نسب بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۰    
مجموعه مدیریت شهری ظرف مدت زمانی کوتاه تقاطع های غیرهمسطح متعددی را احداث کرد. 11 زیرگذر و روگذر طی دو سال به افتتاح رسید و رینگ شهری تکمیل شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۰    
طی بخشنامه ای که در رابطه با نحوه تسهیلات دهی به کارکنان و مدیران عامل بانک ها تنظیم و به زودی به شبکه بانکی ابلاغ خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل همیاران زیست سبز با اشاره به افتتاح اولین خانه محیط زیست مستقل ایران در تبریز، گفت: خانه محیط زیست تبریز یکی از لذیذترین مصیبت ها در طول دو ماه برای ما بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۰    
سرپرست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در آذربایجان شرقی گفت: ورود سرمایه بدون انتقال تکنولوژی و با هدف بازار مصرف در محور کار کشور قرار ندارد و اولویت جذب سرمایه گذاری همراه با انتقال تکنولوژی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یکی از بازوان پرتوان دولت در توسعه و آبادانی روستاهاست گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از نتیجه بخشی کاشت آزمایشی به روش هایدروسیدینگ در شیب های تند حاشیه اتوبان کسایی خبر داد و گفت: این اتوبان با تامین اعتبار سبز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۰    
روایتی تصویری از نشست رهبران کشورهای صنعتی در گذر زمان
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۰    
متاسفانه بعضا نمایندگان اورمیه در مجلس به جای حل مشکلات مردم قصد در انجام برخی رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه را برای جلب نظر مردم دارند که خود این مساله باعث عقب ماندگی استان در سال های گذشته شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مذاکره با شش بانک بزرگ اروپایی برای دریافت خطوط فاینانس خبرداد و گفت: رقم این اعتبار، حدود سه میلیارد یورو است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
بعد از راستی آزمایی ایران در انرژی هسته ای که منجر به توافق هسته ای (برجام) شد؛ حال با بهانه جدید غربی ها نوبت به راستی آزمایی بانک های ایران یعنی توافق FATF رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص گزارشات احمد شهید اظهار داشت: ما اصولاً مخالف تعیین گزارشگر از سوی شورای حقوق بشر بودیم که متاسفانه در مقاطعی بعد از انقلاب، برای ما گزارشگر ویژه تعیین شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: باید بتوانیم به خوبی از عرصه گیاهان دارویی بهره ببریم تا بتوانیم سهم خود را در تجارت جهانی افزایش دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
آیت الله قدوسی در دوران حیات خود و زمان تصدی گری در مجوعه های انقلاب اسلامی هرگز به خود اجازه نداد که ذره ای بر مسئله بیت المال اموال حکومتی بی اهمیت و کم توجه باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به اعلام نتایج طرح پیمایش ملی اعتیاد گفت: 11 استان جزو استانهای کم شیوع مواد مخدر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
حجت السلام قاسمیان گفت: در نگاه قرآنی، آنچه جریان اصلی و جریان متصل تاریخ است، جریان پیامبران و حق است. مدل تاریخ گویی قرآن، تاریخ پیامبران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
تصویر دستخط رهبر انقلاب در ابتدای قرآن یکی از اهالی فردوس که پس از امداد و نجات مردم زلزله زده این منطقه نگاشته شده است منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال 95 خدمات کاهش آسیب با قوت و شدت بیشتری دنبال می شود و در صورت تحقق تخصیص اعتبار 20 میلیاری شاهد توسعه روزافزون خدمات کاهش آسیب خواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
مشاور بین المللی فدراسیون فوتبال ضمن تشریح جزئیات نشستی که به همراه رئیس فدراسیون با جیانی اینفانتینیو داشت گفت: در این نشست راه های آزادی پول های بلوکه شده ایران را بررسی کردیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
بدهی خارجی دولت در خردادماه امسال به 7 هزار و 571 میلیون دلار رسید؛ همچنین در این ماه متوسط نرخ دلار در بازار بین بانکی 3047 تومان و در بازار آزاد 3469 تومان بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری اعلام کرد که هرگونه اقدام مبنی بر محدودیت یا قطع ارائه خدمات به اشخاص و نهادهای ایرانی به استناد تحریم ها ممنوع است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، چرخه رسیدگی به پرونده ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی نیروی انتظامی از جمع آوری مانتوهای نامتعارف توسط پلیس و پلمب 825 واحد صنفی متخلف خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
روح عبادت، توجه به خدا، و روح سیاست، توجه به خلق خدا است، این دو در حج به هم آمیخته اند. حج عامل مبارزه با تعصبات ملی و نژاد پرستی و محدود شدن در حصار مرزهای جغرافیائی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
وقتی هیچ کسی سر جای خودش نیست این طوری می شود دیگر! مسئولین رسیدگی کنند!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: أنَّ التُّوبُهَ هِیَ النَّدم، وَ الإنَابَهُ تَرکُ المَعاصی توبه پشیمانی است امّا انابه، ترک معصیت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
آیت الله صدیقی گفت: محبّت به خدا اجازه ی محبّت به غیر خدا را نمی دهد. دل کسی چشمه ی محبّت خدا است، می جوشد و فوران دارد. محبّت، عشق، گرایش، جذب در تربیت حرف اوّل را می زند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ایجاد امکان برای ارزیابی دقیق وضعیت راهها با بهره گیری از سامانه PMS گفت: افزایش بهره وری و حفاظت از سرمایه های ملی در دستور کار قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۵    
غلامحسین شافعی روز یکشنبه در حالی با اختلاف 4 رای به ریاست اتاق ایران انتخاب شد که ریاست بر بزرگترین تشکل بخش خصوصی کشور نیاز به آرای قاطعی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۵    
بدهی ملی ایالات متحده از 19.5 هزار میلیارد دلار فراتر رفت و رکوردی تاریخی در این زمینه را به ثبت رساند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۰    
دبیر پایگاه خبری المیادین با اشاره به پیامی که اعلام شده تا ساعتی دیگر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مسلمانان جهان صادر خواهد شد، از شدید اللحن بودن آن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۰    
بسته های حمایتی وزارت ارتباطات برای شبکه های اجتماعی در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران در استفاده از این شبکه ها و نیز تسهیلات فنی برای توسعه دهندگان این خدمات، ارائه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب، مهمترین بخش فقه را فقه نظام دانست و گفت: فقه نظام فقهی است که درآن جامعه مرکب ازامام و مأموم بوده ودرعرصه های فرهنگی، اقتصادی و...تکالیف را باید از آیات استخراج کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۰    
نسخه جدید عربی سایت اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (Khamenei.ir) آغاز بکار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۳۵    
طلا ممکن است بیشتر ازآنچه معامله گران آن حدس می زنند، ارزش داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۵    
جوایز و مشوق های صادراتی در کنار برقراری مجدد خطوط اعتباری بین المللی بانکی و استفاده از تسهیلات یوزانس در جهت تامین نقدینگی از مواردی است که می تواند به رونق صادرات فرش منجر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۰    
وزیر علوم از امضای 141 پروژه تحقیقاتی بین اساتید دانشگاههای ایران و اروپا خبر داد و گفت: دانشگاهها باید به اجرا تفاهم نامه ها توجه و دقت بیشتری داشته باشند.
  • ۱