دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۰۱:۳۸Aug 2018 20

خبرهای شعار سال 31 شهریور 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 شهریور 1395 شعار سال 2 شهریور 1395 شعار سال 3 شهریور 1395 شعار سال 4 شهریور 1395 شعار سال 5 شهریور 1395 شعار سال 6 شهریور 1395 شعار سال 7 شهریور 1395 شعار سال 8 شهریور 1395 شعار سال 9 شهریور 1395 شعار سال 10 شهریور 1395 شعار سال 12 شهریور 1395 شعار سال 13 شهریور 1395 شعار سال 14 شهریور 1395 شعار سال 15 شهریور 1395 شعار سال 16 شهریور 1395 شعار سال 17 شهریور 1395 شعار سال 18 شهریور 1395 شعار سال 19 شهریور 1395 شعار سال 20 شهریور 1395 شعار سال 21 شهریور 1395 شعار سال 22 شهریور 1395 شعار سال 23 شهریور 1395 شعار سال 24 شهریور 1395 شعار سال 25 شهریور 1395 شعار سال 26 شهریور 1395 شعار سال 27 شهریور 1395 شعار سال 28 شهریور 1395 شعار سال 29 شهریور 1395 شعار سال 30 شهریور 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص قَالَ: لا یَکْمُلُ الْمُؤْمِنُ إِیمَانُهُ حَتَّی یَحْتَوِیَ عَلَی مِائَةٍ وَ ثَلَاثِ خِصَالٍ فِعْلٍ وَ عَمَلٍ وَ نِیَّةٍ وَ ظَاهِرٍ وَ بَاطِنٍ فَقَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ ع ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۳    
بشر از دیرباز تاکنون بر این باور است که درمان تمام دردها در خوراکی های همین کره خاکی وجود دارد. در ادامه خاصیت های جالب و مفید خوراکی های روزمره را بصورت تصویری مشاهده نمایید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۸    
ایجاد زمینه های اختلاف و تنش بین همسران ، بلوغ زودرس و دسترسی سریع به اطلاعات جنسی ، باورهای غلط درباره مسائل عاطفی و جنسی ، افت عملکردهای تحصیلی و شغلی ، افزایش مصرف گرایی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۳    
رییس گروه زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک سازمان زمین شناسی از اجرای مطالعات نرخ فرونشست زمین در جنوب غربی تهران خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۸    
رئیس قوه قضاییه تفسیر تکفیری و سلفی از اسلام را موجب اشمئزاز جهان توصیف کرد و با بیان اینکه تفسیر تروریست پرور از اسلام نتیجه ای جز برادرکشی ندارد، گفت: اسلام شیعه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مشخص شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۹    
معاون اول رییس جمهور با اعلام برنامه وزارت اقتصاد برای جذب 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی گفت: این وزارتخانه با تشکیل کارگروهی موانع توسعه صادرات پتروشیمی و فرآورده های نفتی را بررسی کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر کسی در مالی شریک باشد، آیا بدون رضایت شریک یا شرکای دیگر می تواند سهم خود را از مال شراکتی بفروشد؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- با وجود آنکه پیش بینی می شد با نزدیکی به عید غدیر میزان تقاضا برای اسکناس نو به واسطه عرضه آن توسط بانک ها در بازار آزاد کاهش یابد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: نزدیک به سه میلیون واحد صنفی در زمینه لوازم خانگی در سطح کشور وجود دارد که 700 هزار واحد از آنها فاقد پروانه کسب و کار هستند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۱    
حجتی گفت: برنامه ریزی 5 ساله ایران برای تولید سالانه 200 هزار تن پرورش ماهی در قفس است که تا کنون در این زمینه طبق برنامه پیش رفته ایم و همچنین سالانه 820 هزار تن گوشت قرمز ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۳    
تهران-ایرنا- معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه گفت: لغو روادید برای اتباع جمهوری اسلامی ایران از سوی ارمنستان سبب افزایش بی سابقه گردشگران دو کشور می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت ارشاد گفت: انتخاب "فروشنده" برای حضور در اسکار توسط هیئت انتخاب صورت گرفته که این انتخاب در حقیقت محصول تعامل و هماهنگی بین سازمان سینمایی، بنیاد فارابی و خانه سینما است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۸    
معاون صنایع دستی کشور در نشست با اصحاب رسانه خبر داد : برگزاری هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی، چهارم مهرماه در اصفهان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه دیلی تایمز در گزارشی نوشت که آیت الله خامنه ای در جمع فرماندهان سپاه بر لزوم مقاومت در برابر سیاست های آمریکا تاکید کردند
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های سپاه تهران در هفته دفاع مقدس برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اگرچه قیمت تمام شده تولید در دریا بیش از خشکی است، اما توسعه میدان های مشترک با هر شرایطی اولویت دارد و تاخیر در آن جایز نیست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شهر پردیس گفت: با توجه به اینکه قیمت واحدهای مسکن پردیس در طی چند سال گذشته به طور قطعی مشخص نشده بود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- آنطور که دست اندرکاران تدوین لایحه جامع نظام انتخاباتی در وزارت کشور می گویند، با این لایحه مشکلاتی که سابقا در ایام انتخابات پیش می آمد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۷    
یک پژوهش که در اولین همایش بین المللی اقتصاد شهری ارائه شده است به مطالعه آلاینده های هوای تهران با مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی در افراد بالای 60 سال طی دوره مطالعاتی (2008-20013 ) پرداخته ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین رضایی با تأکید بر اینکه عید غدیر بزرگترین روز در تاریخ اسلام محسوب می شود، از مهر تأییدی که قرآن بر اعلام ولایت در این روز بزرگ زده، سخن گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۸    
عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی ها در یادداشتی در روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال، ادعاهای خنده داری در پاسخ به یادداشت انتقادی محمد جواد ظریف در روزنامه نیویورک تایمز نوشته است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۵    
دولت بهار: براساس اسناد محرمانه منتشر شده توسط سازمان دیده بان آرشیو امنیت ملی آمریکا، ایالات متحده در دهه 1950 میلادی بدون اطلاع مردم ایسلند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 70 کیلومتر از محور هراز تا پایان سال ساخته می شود؛ گفت: کل این مسیر نیاز به اعتبار هزار میلیارد تومانی دارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۵    
قهرمانان پارالمپیک کشور که این روزها در شهر ریو مشغول افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان هستند اما پس از بازگشت به ایران هیچ کدام از مسئولان وزارت ورزش و جوانان را کنار خود ندیدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که ایران از وزارت خزانه داری آمریکا انتظار دارد که تا پایان ماه جاری مجوز خرید بیش از 200 هواپیمای بوئینگ و ایرباس را صادر کرده و محدودیت های موجود در این ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۰    
گروه بین الملل: گروه مسلمانان برای ارزش های متعالی در استرالیا در راستای مبارزه با بی عدالتی علیه مسلمانان، ارزش های اسلامی را بر اساس مفاهیم قرآن کریم در جوامع مدرن گسترش می دهد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۸:۵۲    
قائم مقام وزیر کشور گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حیطه مرزبانی بسیار خوب ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای گمنام امام زمان(عج) از موقعیت های خوبی برخوردار است و مواردی که پیش بینی می کنیم در ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۲    
مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی گفت:مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک(سبز) با مجوز این سازمان تولید می شود و درحال حاضر شاهد افزایش پرورش آن در کشور هستیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۸:۰۰    
نیروی هوایی آمریکا درحالی شب گذشته مواضع ارتش سوریه در شرق این کشور را مورد حمله قرار دادند که به اعتقاد کارشناسان امر، این حمله پیام های متعددی برای طرف های درگیر در سوریه داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۶:۳۷    
یکی از سرفصل های پژوهشی جدی در جهان و کمتر پرداخته شده در ایران، ظرفیت بازی های رایانه ای برای یادگیری است؛ سرفصلی که می تواند تحول اساسی در نظام های آموزشی را به همراه داشته باشد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۴:۰۶    
اجلاس سران در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد . پیش از ان هم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نشست کارشناسی و اجلاس کارشناسان ارشد (وزیران) در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شده بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۲:۵۰    
ساختمان پلاک 6 هر روز میزبان آدم هایی است که نه به خیال فتح الفتوح پاستور بلکه به قصد باز شدن گره ای از زندگی شان، با نامه ای به حوالی دفتر رئیس جمهور آمده اند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۳    
تهران - ایرنا - تصویب قوانین درزمینه رسیدگی به رزمندگان وبازماندگان جنگ ها درتمام دنیا امری متداول ومعمول است تا همه این کشورها که به نوعی زمانی را درگیر جنگ بوده اند٬ بتوانند برای جانباختگان و ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۲:۵۴    
مراسم جشن قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های فیباآسیا چلنج با حضور مسئولان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۱:۰۱    
رییس جمهوری در دیدار رییس مجلس الجزایر ، با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت امنیت و ثبات در منطقه شمال آفریقا و خاورمیانه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۲    
رییس جمهوری در دیدار رییس مجمع عالی خلق جمهوری کره شمالی، تقویت صلح و ثبات در شرق آسیا را برای جهان و بویژه کشورهای آسیایی حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد که نباید با افزایش تنش های منطقه ای ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۲    
رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همانند انتخابات سال گذشته برای انتخابات سال 96 در قالب همکاری با سایر احزاب و اشخاص اصلاح طلب همکاری خودش را با شورای عالی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران ضرورت وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد و گفت: سازمان همکاریهای اسلامی و جنبش عدم تعهد به عنوان دو سازمان مهم بین المللی باید در مقطع حساس و تاریخی کنونی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۰    
هیات وزیران در جلسه شامگاه یکشنبه خود به ریاست معاون اول رییس جمهوری، چگونگی و میزان ارایه تسهیلات مسکن به آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا را به تصویب رساند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، نامزد حزب سبزها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه به شدت از مواضع سیاست خارجی واشنگتن به ویژه در قبال ایران، سوریه، رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۸    
دکتر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید صبح امروز به همراه 6 عضو دیگر این فراکسیون به بخش فشافویه حسن آباد از توابع شهرستان ری سفر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۵    
هرچند نقض آتش بس در سوریه توسط آمریکا قابل پیش بینی بود، اما تجاوز نظامی اخیر این کشور به دیرالزو، بدعهدی های همیشگی و دروغ های نخ نمای دولتمردان آمریکایی را بار دیگر به منصه ظهور رساند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۰    
معاون وزارت خارجه ارمنستان در سفر به تهران با قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از نماینده آمریکا در سازمان ملل خواست تا به سوریه سفر کند تا با چشم خود ببیند که مردم چگونه در شرایط جنگ زندگی می کنند تا معنی خجالت را بفهمد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۶    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، حملات هوایی اخیر انجام شده از سوی جنگنده های ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه نیروهای دولتی سوریه اجرای توافق آتش بس اخیر برای سوریه را تهدید کرده و واشنگتن ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۷    
به گزارش صدای ایران ، عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان این که ممکن است اصول گراها افرادی چون جلیلی، رضایی و قالیباف را مورد بررسی قراردهند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: پینو دی بودو که به همراه گروهش نمایش بیست هزار فرسنگ زیر دریا را به تئاتر باران آورده، می گوید: در مسیر شکل گیری یک نمایش قرار نیست من چیزی را به کسی دیکته کنم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت:نخستین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب پس از افتتاح محل ساختمان این تشکل صنفی – سیاسی در روز پنجم مهر ماه برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد عذرخواهی سعید مرتضوی گفت: خوشحالی برخی رسانه هایی که ارگان فتنه در کشور هستند طبیعی است. آنها برای لاپوشانی خیانت های خود تیترهای فریبنده و طلبکارانه زدند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۶    
خبر انتخاب یک بانو برای شهرداری منطقه 13 تهران در حالی منتشر شد که برخی رسانه ها به اشتباه از انتخاب وی به عنوان نخستین شهردار زن پایتخت یاد کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۲    
نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال، رسانه ها را مهم ترین رکن در برخورد با جرایم زمین خواری و کویرخواری عنوان کرد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۱    
عربستان به تازگی نشان داده است برای مقابله با ایران، ابایی از آشکار کردن روابط پشت پرده خود با رژیم صهیونیستی ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از عمده ترین دلایل فروپاشی نظام های سیاسی در دنیا گسترش و تعمیق فساد است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۴    
معاون قضایی ستاد حقوق بشر، گفتگوهای انجام شده حقوق بشری قضایی ایران و ایتالیا را مثمر ثمر ارزیابی کرده و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۲    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواستار عذرخواهی وزارت ورزش و کمیه ملی المپیک به خاطر عدم استقبال از قهرمانان پارالمپیک شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۱    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست در مراسم گرامیداشت روز جهانی لایه اوزن گفت: در ارتباط با لایه اوزن جامعه جهانی موفق شده است که پنج میلیون کیلومتر مربع از حفره ای که ایجاد شده بود را ترمیم کند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۶    
ایران و جمهوری چک در پی سفر هیاتی متشکل از چند شرکت اعزامی از این کشور به ایران در زمینه تولید قطعات هواپیما برای ارائه به بازارهای بین المللی همکاری می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۶    
رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه در مورد دستمزدهای میلیونی خیاطان در سطح پایتخت برای دوخت انواع لباس گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۳    
یک فعال در حوزه اقتصاد گردشگری گفت: ایران با وجود اینکه یک کشور کاملا اسلامی است و تمام شرایط گردشگری حلال در آن وجود دارد اما سهم این کشور فقط 160 میلیون دلار ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۷    
دکتر سید احمد سادات، استاد دانشکده مطالعات دانشگاه تهران با اشاره بۀ نقشه سعودی ها برای مهندسی افکار عمومی و عدم توفیقشان در این زمینه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۴    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاطعانه می گوید موافق نیست کالاهای قاچاق کشف شده برای مصرف در اختیار فقرا قرار گیرد، چراکه آن ها هم حق استفاده از کالای استاندارد و سالم را دارند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ایران خود را آماده می کند که سهم اش را در بازار هوانوردی جهانی به شکل قابل توجهی افزایش دهد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۷    
یک تولیدکننده ماشین آلات شیرینی و شکلات، دلایل کیفیت پایین برخی شکلات های ایرانی در مقایسه با انواع خارجی آن را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۶    
بر اساس آمار منتشرشده از سوی وزارت بهداشت، 20 درصد مردم ایران مبتلا به فشار خون هستند و از آنجا که علائم بالینی در بسیاری از این افراد مشاهده نمی شود، نیمی از آن ها از بیماری خود بی اطلاع هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۵    
اشرف بروجردی که از سوی رییس جمهور به عنوان نماینده در این شورا انتخاب شده بود، با اشاره به برگزاری انتخابات رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشهد 2017، تصریح کرد: وزارت ارشاد به مشهد الرضا ظلم کرده و مشهد 2017 شعاری بیش نیست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۲    
به گزارش ایسنا، علی طیب نیا امروز - یکشنبه - در سخنرانی خود در مجمع عمومی سالیانه بیمه مرکزی اظهار کرد: برخی از مشکلات و کاستی های صنعت بیمه با برنامه ریزی و پیشنهادات کاربردی ارائه شده برطرف می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۶    
معاون درمان وزیر بهداشت ضمن اشاره به برخی مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور از دریافت مجوز استخدام برای 4000 نفر در اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۳    
ناباروری یکی از مشکلاتی است که این روزها حدود دو میلیون زوج ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند و بنیان برخی از خانواده ها را با تهدید مواجه کرده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۰    
سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در اجلاس خود در ونزوئلا تأکید کردند که سال 2017 سال پایان اشغال فلسطین است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۷    
گروه بین الملل: ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با انتشار بیانیه ای اذعان کرد که مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۲    
یک کارشناس حوزه اقتصادی معتقد است تعامل با FATF نه یک انتخاب بلکه یک الزام برای حضور در مبادلات بین المللی به حساب می آید که بهتر است از سیاسی شدن آن جلوگیری شود و بنیه کارشناسی کشور تلاش کند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۴    
در حالی که رییس سازمان چای از باقی ماندن 40 درصد از مطالبات چایکاران به دلیل پرداخت نشدن سهم برخی از کارخانه های فرآوری چای خبر داده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۳    
به گفته یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، کمتر از 180 هزار فرصت شغلی در سال واقعی ترین نرخ اشتغال در کشور است؛ در حالی که سالانه 800 هزار نیروی کار جدید به جمع چند میلیون بیکار کشور اضافه می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۸    
سفیر آمریکا در سازمان ملل مراتب پشیمانی خود را بابت کشته شدن تعدادی از نظامیان سوری در جریان حمله هوایی آمریکا در سوریه ابراز داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
وزیر بهداشت ضمن تبریک به تمامی پرسنل اورژانس به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس اورژانس، گفت: فرصت مغتنمی فراهم شد تا در جمع مسئولان و تکنیسین های اورژانس ناحیه شرق تهران باشم و در جریان مشکلات آنها ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: پلیس راهور باید فکری برای برخورد با موتورسواران متخلف کرده و نسبت به الزام کردن آنها به رعایت قانون با قاطعیت وارد شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: چندنرخی بودن بنزین منجر به تخلف و نادیده گرفتن مقررات خواهد شد ضمن این که کنترل از طریق دستگاه نظارتی امکان پذیر نیست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۰    
بیشتر کارشناسان پیش بینی می کنند که در سال آینده میلادی، قیمت نفت کمتر از 60 دلار برای هر بشکه باشد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۵:۰۹    
نماینده وزیر راه و شهرسازی در حفظ حقوق بیت المال، اجرای قانون پیش فروش ساختمان که ایرادات آن برطرف شده و هم اکنون قابلیت اجرایی دارد را در جلوگیری از کلاهبرداری و فروختن یک واحد مسکونی به چندین نفر ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۴:۴۱    
یک کارشناس مسکن گفت: بسیاری از متقاضیان بالقوه بازار مسکن به دلیل این احتمال که سیاست های حوزه مسکن دولت بعدی با سیاست های فعلی تفاوت زیادی داشته باشد تا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده منتظر می ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۳:۳۵    
وضع اسفبار برخی اماکن گردشگری، دستمایه کارتون زیر اثر کیوان زرگری قرار گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۲:۴۰    
مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه کلیات طرح دانشگاه عاری از دخانیات مصوب شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۰    
یک عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار از نظر مثبت نمایندگان مجلس برای بازگشت اصلاحیه قانون کار به دولت خبر داد و تاکید کرد: اگر قانون کار بدون جلب نظر شرکای اجتماعی تنظیم و تصویب شود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۲:۱۳    
شرق: شهردار تهران که در 12 سال گذشته با وجود قول خودش برای دادن سهم 10 درصدی از مدیریت شهری تهران به زنان، جز چند مدیر زن، توجه و اقبالی به این موضوع نداشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۲:۱۴    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه ورود ستاد به مراکز ماده 16 به نوعی دخالت در امور اجرایی بود گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۱:۰۰    
ساعت از 9 شب گذشته و مجتمع خریدی در شرق پایتخت شلوغ و پر جمعیت است. بیشتر افراد خوراکی در دست گرفته اند و گاهی مقابل ویترین فروشگاهی می ایستند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۰    
واگذاری مسوولیت توزیع آب شهری به شهرداری ها طرحی است که در دولت مورد بررسی قرار دارد. موضوعی که انتقادهای زیادی به آن وارد آمده ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۹    
خبرگزاری فارس -سیداسد رجبی: ایجاد مناطق آزاد، نخستین بار در کشورهای سوسیالیستی که دارای اقتصاد بسته بودند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۶    
رشت - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امسال اعتبارات پژوهشی صددرصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته، گفت: مصمم هستیم بودجه تحقیقاتی مان را از تولید ناخالص ملی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۳    
مشاور ملک عبدالله و معمار اقتصاد عربستان با اشاره به اینکه مطلب انتقادیش درباره عربستان مورد سانسور قرار گرفته است گفت: عربستان سعودی در مسیر فروپاشی قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۴    
نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به نامه سه نماینده مجلس به رئیس جمهور در خصوص ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری گفت: هنوز جوابی از سوی دولت برای این نامه نمایندگان نیامده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۹    
اصفهان - آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بعد از هشت سال امروز با حضور وزرای راه و تعاون مجددا کلنگ زنی شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۴    
رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای از اجرای شدن طرح تطبیقی و تبدیل به اعضای هیأت علمی خبر داد و گفت: تا پایان سال حکم 1000 عضو هیأت علمی در این دانشگاه صادر می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۱    
رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با اشاره به اینکه استفاده از دستشویی های ایرانی بیشترین فشار را به زانوها وارد می کند ...