پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 مهر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مهر 1395 شعار سال 2 مهر 1395 شعار سال 3 مهر 1395 شعار سال 4 مهر 1395 شعار سال 5 مهر 1395 شعار سال 6 مهر 1395 شعار سال 7 مهر 1395 شعار سال 8 مهر 1395 شعار سال 9 مهر 1395 شعار سال 10 مهر 1395 شعار سال 11 مهر 1395 شعار سال 12 مهر 1395 شعار سال 13 مهر 1395 شعار سال 14 مهر 1395 شعار سال 15 مهر 1395 شعار سال 16 مهر 1395 شعار سال 17 مهر 1395 شعار سال 18 مهر 1395 شعار سال 19 مهر 1395 شعار سال 20 مهر 1395 شعار سال 21 مهر 1395 شعار سال 22 مهر 1395 شعار سال 23 مهر 1395 شعار سال 24 مهر 1395 شعار سال 25 مهر 1395 شعار سال 26 مهر 1395 شعار سال 27 مهر 1395 شعار سال 28 مهر 1395 شعار سال 29 مهر 1395 شعار سال 30 مهر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۹    
کشورهای عضو سازمان اوپک بعد از سالها عدم توافق، امشب در یک نشست غیررسمی در حاشیه اجلاس IEF برای مدیریت بازار نفت به اجماع رسیدند و قرار شد تا تولید نفت اوپک روی رقم 32 تا 33 میلیون بشکه در روز محدود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در موضع گیری اخیر خود فتنه ای را که داشت شکل می گرفت در نطفه خفه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور گفت: برای پیشرفت و تعالی راهی جز اعتدال وجود ندارد و این افراط و تفریط دنیای ما را خراب کرده است بنابراین مسیر ما باید مسیر تعادل باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۹    
سنای آمریکا با قاطعیت وتوی رییس جمهوری این کشور را شکست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۹    
قائم مقام وزیر کشور گفت: تصمیم گیری از سطح ملی به استان داده شود کارها روان می شود و پیشنهادات زیادی بود که هیئت دولت با تفویض 100 اختیار موافقت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۴    
اسرائیل از زمانی که مصر آن را به رسمیت شناخت و پیمان کمپ دیوید را امضا کرد، بیش از نیمی از عمر خود صمیمی ترین روابط در بین کشورهای عربی را با مصر داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۴    
وکلای ملت هفته آینده علاوه بر بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای خارجه و جهاد کشاورزی، گزارش دیوان محاسبات در مورد حقوق های نامتعارف را بررسی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۴    
وزیر نفت ضمن ابراز خرسندی از نتیجه نشست مشورتی اوپک گفت: امروز یک تصمیم استثنایی در اوپک گرفته شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
مسئولان برگزاری بازی های المپیک 2020 تصمیم به برگزاری برخی از رشته ها در خارج از توکیو گرفته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید با توجه به حضور همزمان ارتش این کشور در عراق و افغانستان، باید درباره اعزام نظامیان آمریکایی به سوریه احتیاط کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۴    
رسانه وابسته به بازار سهام آمریکا نوشت: با وجود اینکه توافق ایران با شرکت های بویینگ و ایرباس به سود ایران و آن شرکت هاست، اما ممکن است تغییراتی در آن حاصل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۴    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه امسال توفیق خودکفایی در گندم را با کاهش یک میلیون هکتار سطح زیر کشت داشته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۴    
معاون اسبق شورای عالی امنیت ملی گفت: همکاری های استراتژیک اروپا و ایران قدم مهمی برای پیشگیری از فاجعه سقوط خاورمیانه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آخرین لحظات نشست علنیمجلس در تذکری نسبت به توزیع کارت های تسهیلات ورزشی 500 هزار تومانی ازسوی شهرداری تهران در میان نمایندگان مجلس، انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۹    
نایب رییس فراکسیون امید در مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به کمیسیون عمران ارجاع شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۹    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ودبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال گذشته 85 میلیارد تومان از محل بودجه یک درصد اعتبارات تخصیص یافته هزینه ای دستگاه های اجرایی صرف پژوهش در کشور شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۹    
آیا گردشگری را به عنوان وسیله اشتغال زایی و کسب درآمد، می توان بر میراث فرهنگی به عنوان "زمینه ساز شناخت هویت و خط حرکت فرهنگی انسان" مرجح دانست؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۴    
وزیر دفاع ،دفاع مقدس را سند مظلومیت، حقانیت و پیروزی ملت ایران خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توسعه گاو سمینتال بهره وری شیر و گوشت افزایش یافته و امیدواریم در این مساله به تعادل عرضه این محصولات در بازار منجر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۴    
فرمانده معظم کل قوا صبح روز (چهارشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه هوایی شهید ستاری حضور یافتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹    
جنجال ها بر سر پرداخت بدهی آمریکا به ایران از سوی جمهوری خواهان ادامه داد و در مقاله فارن پالسی گفته شده پرداخت ها به دلیل درخواست ایران برای دریافت پول نقد بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹    
دکتر شفیعی شاعر است. ادیب است. پژوهشگر است. صاحبنظر و نقاد است. آیا چنین کسی را نباید از نعمت های این روزگار دانست؟ و از دانشگاه تهران نباید سپاسگزار بود که استثناء را تابع قاعده نکرده و گذاشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹    
ده ها شرکت و هیئت بازرگانی و سرمایه گذار داخلی و خاجی از جمهوری اسلامی ایران و 13 کشور مناطق مختلف جهان از نخستین روز هفته آینده در پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹    
قانون جدیدی در کنگره آمریکا توسط جمهوری خواهان کنگره معرفی شده که در آن ادعاهایی علیه ایران در خصوص اعدام های سال 1367 مطرح شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹    
مدیر مسئول هفته نامه یالثارات با انتشار یادداشتی فقط از قوه قضاییه عذرخواهی کرد. این نشریه نوشته است: این اقرار و اعتراف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام این که وضعیت تاب آوری در ایران در شرایط خوبی قرار ندارد، گفت: دفاتر نمایندگی های ولی فقیه به توسعه و ترویج تاب آوری (صبوری در مقابل مصائب و مشکلات) در جامع می توانند کمک ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۴    
پزشکیان با بیان اینکه دولت و مجلس باید با نگاه مثبت به تدوین قوانین برای استفاده درست از منابع آب کشور و محیط زیست اقدام کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۹    
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در مراسم اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه صنعت آب با اشاره به اهتمام ویژه رئیس جمهور و مجموعه دولت یازدهم به مباحث مربوط به آب اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۹    
وزیر نفت ایران گفت: ما به دنبال رسیدن به تولید روزانه 4 میلیون بشکه در روز هستیم و مطابق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم در آینده نزدیک به این رقم خواهیم رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۹    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده از رونمایی از سامانه جامع اطلاعاتی مدارس و مراکز غیردولتی در هفته آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه گفت: همگان آگاهند فرانسه خود یکی از کشورهایی است که با اتخاذ سیاست های اشتباه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۴    
نماینده مجلس دهم تاکید کرد: این که احمدی نژاد چنین عملکردی داشت که مقام معظم رهبری مجبور به اعلام عمومی شد که در زمان تصدی ریاست جمهوری او نیز سابقه داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رییس جمهور در دیدار علما ، ایثارگران و برگزیدگان استان قزوین، همه اقشار جامعه را به حفظ وحدت و تلاش برای آبادانی و رونق اقتصادی ایران اسلامی فرا خواند و تاکید کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۴    
یادگار گرامی امام با تأکید بر فراهم بودن امکان عمل به تکلیف برای شهروندان جامعه، گفت: اگر وظیفه داریم برای رسیدن به جامعه ای متعالی تلاش کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۴    
هیأت دولت آیین نامه حذف یارانه نقدی خانوارهای با درآمد سالانه 35میلیون تومان را برای اجرا به وزارت تعاون ابلاغ کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس گفت: واگذاری ان جی ال 3200 به این شرکت، بهبود روند تولید و مصرف خوراک پتروشیمی بندرامام را به همراه خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۹    
چیت چیان گفت: برنامه ریزی کرده ایم که طی پنج سال بتوانیم از ورود فاضلاب صنعتی شهری به رودخانه کارون جلوگیری کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: این ادعا که برخی شرکت های بازاریابی شبکه ای و هرمی مجوز فعالیت را مستقیما از پلیس فتا دریافت کرده اند، کذب است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۴    
تیم ملی والیبال ایران با غلبه بر چین در جام کنفدراسیون والیبال آسیا بر بام قاره کهن ایستاد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۴    
معاون هماهنگ کننده پلیس پایتخت به شهروندان هشدار داد: خرید، فروش، حمل و یا استفاده بدون مجوز از گاز های اشک آور و شوک دهنده های الکترونیکی جرم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۴    
وزیر امور خارجه آمریکا هشدار داد در صورتی که روسیه به بمباران حلب ادامه دهد مذاکرات با مسکو در رابطه با سوریه را متوقف می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۹    
اسامی 10 نفر از نمایندگان مجلس که در سه ماه گذشته نظم بیشتری برای حضور در جلسات داشتند از سوی هیات رئیسه اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۹    
حیدری با بیان اینکه کارت های جدید اعتباری در سه رنگ برنزی، نقره ای و طلایی و تا سقف 10 میلیون، 30 میلیون و 50 میلیون تومان صادر می شود گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۹    
مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: در صورتی که گواهی سپرده کالایی بر روی سایر کالاها نظیر ( جو، آهن و روی) هم راه بیفتد پرتفوی خوبی را تشکیل خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۴    
استاد دانشگاه تهران و تحلیل گر مسایل اجتماعی معتقد است که از مهمترین دلایل شیوع اعتیاد به مصرف مواد مخدر صنعتی و قرص های روانگردان در میان نوجوانان و جوانان آن است که به ارتباطات خانوادگی کمتر توجه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: هر جا در رای گیری به توافق دو سوم آرا برسیم، پذیرفته است و جایی که رای نیاورد، داوری جامعه روحانیت ملاک است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۴    
مدیر امور مالی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: فروش سوخت به شرکت های هواپیمایی از ابتدای آبان ماه امسال به صورت نقدی خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۹    
دبیر انجمن شرکت های راهسازی با بیان اینکه افزایش نرخ عوارض آزادراه ها با 7 ماه تاخیر اعلام و اعمال شد، گفت: بازگشت سرمایه در مدت زمان بسیار طولانی انگیزه سرمایه گذاری در آزادراه ها را کاهش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۹    
به گفته حسین میرباقری؛ قطعی سیستم آنلاین و سامانه ثبت گمرک و تاخیر ترخیص خسارت های جدی به واردکنندگان کاغذ می زند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۹    
شورایعالی تهیه کنندگان اعلام کرد که دستمزدهای غیرمتعارف نباید پرداخت شود و با تهیه کنندگانی که دستمزد غیرمتعارف بدهند برخورد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
اشرفی می گوید: ترکیب تیم لندن را نمی توانیم با ترکیب ریو مقایسه کنیم. به دلیل اینکه در ریو ورزش های تیمی ما از ورزش های انفرادی بیشتر بودند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
اکران خصوصی فیلم اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی دوشنبه شب 6 شهریور در پردیس چارسو برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای از استیضاح کنندگان با امضای یک میثاق نامه و تقدیم آن به هیات رییسه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
درپایان شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های جمهوری اسلامی ایران و عمان 5 تفاهم نامه همکاری مشترک در بخش های استاندارد، بیمه، سرمایه گذاری و توسعه صادرات و ورزش توسط وزیر صنعت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۴    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیش بینی تردد بیش از دو میلیون زائر از مرزهای ایران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۴    
رییس جمهور گفت: در جریان مذاکرات به دنبال انتشار، قرائت اعلامیه و بیانیه نبودیم، به مانند سبکی که قبل از این دولت جریان داشت. هدف اصلی ما از مذاکره و توافق ایجاد گشایش بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر روحانیان خود عمل گرا باشند می توانند قشرهای مختلف جامعه را هدایت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۴    
در لایحه پیشنهادی دولت برای اصلاح قانون کار، در ماده 48 برای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، هدف به جای جلوگیری از بهره کشی، بهره وری عنوان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۹    
سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در پاسخ به نامه ریاض به شورای امنیت ضمن رد ادعاهای جعلی مطرح شده تاکید کرد: ایران سیاستی مبنی بر ارسال اسلحه به مبارزان انصارالله نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۴    
در جریان سفر امروز وزیر خارجه کشورمان به ترکیه، تهران و آنکارا بر سر توقف درگیری ها و ارسال کمک های انسان دوستانه به سوریه توافق کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۹    
جمشید آموزگار از نخست وزیران دوران پهلوی درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و رییس مجلس سوریه در مورد جزئیات تشکیل کمیته دوستی پارلمانی دو کشور که در رأس ان روسای مجالس دو کشور قرار دارند رایزنی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۴    
وزیر نیرو گفت: توسعه همکاری میان دو کشور ایران و استرالیا مستلزم اراده بخش های دولتی و خصوصی دو کشور است و باید اعلام کرد که از جانب ایران مانعی برای برای توسعه این همکاری ها وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۴    
یک فعال صنفی معلمان در ارتباط با تجمع روز گذشته فرهنگیان بازنشسته گفت: عدم اعتقاد به رفاه این قشر از جامعه در مسئولان دیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۴    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در شهریورماه سال 1395 به 14.3 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 10.9 درصد افزایش نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۴    
رئیس فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پایان روز گذشته 12 میلیون و 829 هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۴    
دبیر اول نمایندگی ایران نزد سازمان ملل تاکید کرد: کشوری که برای دهه های متمادی خاک خود را به منبعی برای صدور اندیشه افراطی تکفیری تبدیل کرده است از تریبون سازمان ملل ایران را به تلاش برای بی ثبات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیته های بیمه و درمان خانه های کارگر می گوید لایحه اصلاح قانون کار بدون در نظر گرفته شدن اصول مربوط به حقوق ملت قانون اساسی نوشته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۹    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی گفت: قیمت برنج خارجی نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی فراکسیون امید در مجلس دهم با بیان اینکه این فراکسیون نسبت به ایجاد شکاف میان اصلاح طلبان نگرانی خاصی ندارد از برخورد دوگانه با رسانه ها انتقاد کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۴    
رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: نهی رهبری به عملکرد احمدی نژاد برمی گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت های نهم و دهم سوال های جدی وجود دارد و احمدی نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۴    
بنیانگذار سازمان میراث فرهنگی در واکنش به صحبت های رئیس جمهور در همایش ملی گردشگری مبنی بر اینکه اسم سازمان میراث فرهنگی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۹    
بحث بر سر ارسال آثار موزه هنرهای معاصر به تور نمایشگاهی آلمان و ایتالیا ادامه دارد. مخالفان: زمان مناسبی نیست. 5 الی 6 ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۴    
کثیری با بیان اینکه ایرانیان، آدم های لطیفی هستند، خاطرنشان کرد: باتوجه به روحیات مردم و آب و هوا و اقلیم کشورمان می توانیم بجای استفاده از نماهای شیشه ای و سنگی از متریالی استفاده کنیم که با کشور ما ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۴    
وزیر تجارت استرالیا در واکنش به برخی گزارش ها در مورد اظهارات او در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: ایران بازار رسانه ای بالغی دارد و از آن صداهای مختلفی به گوش می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی فراکسیون امید با ابراز انتقاد کمیته برنامه این فراکسیون از تعلل و تاخیر کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در تصویب آن، گفت: انتظار می رود که هیات رییسه با تخلف کمیسیون تلفیق ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۴    
ساختار فشرده و محدودیت توسعه فیزیکی از ویژگی های کالبدی شهر گرگان است و نظریه پردازان شهری در چنین شرایطی استفاده از فضاهای داخلی شهرها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۴    
کارشناسان معتقدند وعده های محقق نشده یک دهه گذشته مدیریت شهری گرگان ریشه در ضعف کارشناسی آن ها دارد و این طرح های نیمه کاره باعث بدبینی مردم به تصمیمات مدیریت شهری شده است.