پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 14 مهر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مهر 1395 شعار سال 2 مهر 1395 شعار سال 3 مهر 1395 شعار سال 4 مهر 1395 شعار سال 5 مهر 1395 شعار سال 6 مهر 1395 شعار سال 7 مهر 1395 شعار سال 8 مهر 1395 شعار سال 9 مهر 1395 شعار سال 10 مهر 1395 شعار سال 11 مهر 1395 شعار سال 12 مهر 1395 شعار سال 13 مهر 1395 شعار سال 14 مهر 1395 شعار سال 15 مهر 1395 شعار سال 16 مهر 1395 شعار سال 17 مهر 1395 شعار سال 18 مهر 1395 شعار سال 19 مهر 1395 شعار سال 20 مهر 1395 شعار سال 21 مهر 1395 شعار سال 22 مهر 1395 شعار سال 23 مهر 1395 شعار سال 24 مهر 1395 شعار سال 25 مهر 1395 شعار سال 26 مهر 1395 شعار سال 27 مهر 1395 شعار سال 28 مهر 1395 شعار سال 29 مهر 1395 شعار سال 30 مهر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران درباره وضعیت آمار صدور پروانه های ساختمانی گفت: در 6 ماهه اول سالجاری شاهد رشد 10 درصدی صدور پروانه های ساختمانی نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
سرمربی کروات پرسپولیس با اشاره به عملکرد نه چندان خوب بازیکنان خارجی اش می گوید آنها به 10 ماه زمان نیاز دارند اما با این شرایط تا خارجی ها بخواهند هماهنگ شوند لیگ به پایان رسیده است!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه مصوبه حذف کارت بنزین هنوز به دست مان نرسیده است، گفت: در صورت ابلاغ این مصوبه، نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
رئیس سازمان فضایی از افتتاح نهایی مرکز داده های فضایی در ماهدشت البرز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
سازمان رگولاتوری با توجه به آمارهای متناقض منتشرشده از سوی اپراتورهای موبایل درباره مهاجرت مشترکان در طرح ترابردپذیری، گفت: تنها آمارهای ثبت شده در مرکز مدیریت ترابرد، قابل استناد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
کمسیر عالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن متهم کردن روسیه به استفاده از تسلیحات آتش زا در مناطق مسکونی حلب، خواهان ارائه طرح هایی با هذف ارجاع پرونده سوریه به دیوان بین المللی کیفری شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا، همراهی مردم را جهت برقراری امنیت پایدار در جامعه ضروری دانست و گفت: طرح نگهبان محله و استفاده از ظرفیت های مردمی گامی در جهت توسعه امنیت پایدار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروانه شبکه ثابت بی سیم مبتنی بر فناوری نسل چهارم ارتباطات ثابت ( TD-LTE ) را برای ارائه خدمات عمده فروشی صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
سیستم فقهی امروز نه تنها از جامعیت لازم برخوردار نیست بلکه بسیاری از موضوعات مطروحه و مورد مباحثه از اولویت وضرورت لازم برای بحث و بررسی برخوردار نیست به هیچ وجه جوابگوی پرسش های جدید نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
رسانه های خارجی گزارش دادند که دولت مرکزی عراق با مسئولان منطقه کردستان عراق توافق کرده اند که درآمد حاصل از صادرات نفت کرکوک به ترکیه را به نسبت 50-50 تقسیم کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: برای مقابله با تروریسم، خشونت و افراط گرایی سازمان ملل متحد باید ایفا کننده نقشی موثرتر و هماهنگ در جهت دستیابی به توسعه پایدار باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی، گفت: کمک به توسعه و تکرار جرم در کشور، گسترش آسیب و ناامنی های اجتماعی و بین المللی از آثار بسیارمخرب پدیده پولشویی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
یک مقام مسئول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های جدید خودرویی در آبان، گفت: ایدرو باید حداکثر سه سال پس از راه اندازی طرح های صنعتی نسبت به واگذاری سهام خود مازاد بر 20 درصد اقدام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
وزیر کشاورزی در پاسخ به سوال نماینده لنگرود اعلام کرد: واردات برنج از تیر ماه سال 95 ممنوع شده است که همه این محدودیت ها به خاطر حمایت از تولید بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۰    
چند سالی است که در نقاط مختلف برخی مهدکودک ها دوربین های مداربسته کار گذاشته شده و این روند چنان که مشاهده می کنیم رو به افزایش و حتی تسری به مدارس است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۰    
جانشین فرمانده ناجا گفت: کارآگاهان پلیس در کنار مهارت های تخصصی باید روش های مدیریت صحنه و برخورد های روانشناختی را نیز بخوبی فرابگیرند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
ایجاد فضای گفت وگو و به رسمیت شناختن سلایق مختلف تشکیل مرکز ملی سینما یک دیدگاه آرمانی و شاید ضروری باشد اما با توجه به شرایط موجود ناشدنی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتسال ایران 24 سال بعد از نمایش درخشان در هنگ کنگ، فصل تازه ای از این رشته تیمی رقم زد و با یک پله صعود روی سکوی سوم رقابت های جام جهانی 2016 ایستاد تا با این نتیجه فوتسال ایران در تاریخ ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
گرد و خاک شدید که چند روزی است بخش های جنوبی و غربی کشور را در نوردیده، روز گذشته گوشه جنوب شرقی و شرق کشور را هم فراگرفت تا سیستانی های محروم بار دیگر طعم تلخ خاک و شن را بچشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
94 نخستین سال تعادل بودجه خانوار در 10 سال گذشته بود کیفیت زندگی و روند تحولات مربوط به معیشت خانوارهای ایرانی در طول سالیان گذشته همواره یک مسیر مشخص را طی کرده است و آن هم فاصله بین هزینه و درآمد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهوری با سفر به خراسان شمالی در روز سه شنبه، 2 طرح را در این استان افتتاح می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
روز جمعه سازمان گسترش و نوسازی توافقنامه ای را با شرکت رنو در فرانسه امضا کرد که در پی آن قرار شد مرکز مهندسی جوینت ونچر شامل یک مرکز مهندسی و خرید جدید برای حمایت از قطعه سازان داخلی و یک کارخانه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
روزنامه نیویورک تایمز 38 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری امریکا، با انتشار اسناد سه برگی مربوط به پرداخت های مالیاتی سال 1995 دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
عدالت جنسیتی مفهومی است که 20 سال پیش، هیأت ایرانی در اجلاس پکن ، مطرح کرد و پس از بحث های فراوان تصویب شد و در سند نهایی اجلاس قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
ضرورت اف ای تی اف همانند برجام فراتر از سطح تصمیم گیری در دولت است مهم ترین حرفی که نماینده تهران در گفت وگو با ایران برای مطرح کردن دارد، این است که ما نگاه مان به دوره بعد مجلس نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۵    
رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: آسیب هایی همچون گرایش به دخانیات، خشونت، سوءمصرف مواد، بزهکاری، اضطراب و افسردگی دانش آموزان را تهدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۵    
توقف همکاری آمریکا و روسیه در سوریه و متعاقب آن انتشار خبرهایی در مورد استقرار سامانه ضدموشکی پیشرفته در این کشور نشان می دهد اهل شام فصلی جدید از اختلافات مسکو- واشنگتن را تجربه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی به برخی گمانه زنی ها در خصوص نامزدی در انتخابات پایان داد و اعلام کرد قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
درنشست مسئولان حقوق بشر ایران و برزیل، بر گسترش روابط در حوزه های دوجانبه و بین المللی و همچنین حقوق بشری و قضایی بین دو کشور تاکید شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
ایران و شرکت کوزو توپلو ترکیه امروز قراردادی به ارزش حدود 124 میلیون یورو به منظور ساخت تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران به ظرفیت سالانه 190 میلیون مترمکعب امضا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: 49 درصدزایمان ها در ایران به صورت سزارین انجام می شود این درحالی است که طبق استانداردهای سازمان بهداشت جهانی باید فقط 15 درصد زایمان ها به صورت سزارین باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
بنیانگذار انجمن علمی اس.تی.اس در ملاقات با دکتر فرهادی خواستار گسترش همکاری های علمی با ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۵    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش گفت: طی بررسی مرکز تحقیقات دخانیات میزان استفاده از دخانیات در فیلم های برگزیده از دهه اول انقلاب تا دهه سوم در خانم ها 10 برابر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
پژوهشگران پژوهشگاه نفت موفق به دستیابی به دانش فنی ساخت پایلوت بازیافت بخارات هیدروکربنی با استفاده از جاذب نانوساختار برای جایگاه های پمپ بنزین شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
سخنرانی تحلیلی امام موسی صدر درباره بستر زمانی وقوع حادثه عاشورا که در کتاب سفر شهادت منتشر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
به نظر می رسد کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در حوزه فضای مجازی اطلاعات کمی دارند و نگاه آنها به این فضا به حوزه امنیت سایبری و با تاکید بر تهدیدات خارجی و از دیدگاه سلبی و تهدید زدایی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
دادستان تهران از بازداشت 5 نفر در پرونده بانک ملت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیته امداد گفت:کاهش 50 درصدی اعتبارات کمیته امداد در بخش وام های قرض الحسنه اشتغال در سال جاری مشکلات فراوانی را در زمینه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد تقی زاده بهجتی به عنوان معاون حمل ونقل منصوب شد، همچنین درحکمی دیگر امیر امینی،عهده دارمعاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۵    
از میان 178 هزار نفری که در آزمون استخدامی سال 94 آموزش وپرورش شرکت کردند 3 هزار 700 نفر پذیرفته و موظف به طی دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان شدند اما عده ای به دلیل عدم قبولی در آزمون دوم (جامع) از ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش درحال بررسی ابعاد برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
با برگزاری مراسمی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از سه محصول فناورانه رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اسامی مختلفی که برای مواد مخدر بیان می شود، گفت که برخی از این اسامی را قاچاقچیان برای فروش بیشتر انتخاب می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده گفت: عملیات عمرانی این شرکت در مشهد از 15 مهر ماه جاری آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس آب و فاضلاب روستایی بابیان اینکه شخصیت حقوقی من به خاطر حل مشکلات مردم شکل گرفته است،گفت: خدمت رسانی به مردم تنها ادای گوشه ای از جان فشانی های شهدای گران قدر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: در راستای اجرای نیت واقفین 80 درصد در آمد موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه منطقه تربت حیدریه صرف اطعام و سایر هزینه های مراسمات عزاداری ماه محرم و صفر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۰    
بیش از یک سال است که از حادثه ناگوار غرق شدن جوانی در آبشار رودمعجن می گذرد و هنوز هیچ نهادی اقدام به نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده نکرده و معلوم نیست برای این اقدام جزئی و کم هزینه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بهره برداری کامل بیمارستان علامه بهلول گنابادی نیازمند انجام برخی زیرساخت ها توسط ادارات شهرستان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
بحران آب در شهرستان مه ولات که بزرگترین شهرستان باغی استان خراسان رضوی محسوب می شود و بیش از 97 درصد اشتغال این شهرستان وابسته به این بخش است، بیش از پیش به چشم می آید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
رییس راه و شهرسازی گناباد از شروع عملیات اجرایی پروژه روشنایی اتوبان گناباد تا بیدخت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۵    
بیشتر افراد این تجربه را داشته اند که هنگام صبح به سختی می توانند از خواب بیدار شوند و در طول روز هم پیوسته به لحاظ جسمی و روحی احساس خستگی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
مراسم تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س)
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
موشک "سجیل" قابلیت دسترسی به سرزمین های اشغالی و پایگاه های آمریکا در خلیج فارس را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
رییس جامعه دامپزشکان ایران با تاکید بر اهمیت پیشگیری از بیماری های دامی از احتمال ابتلا به تب خون ریزی دهنده از دام به سوگواران در ایام ماه محرم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس دانشگاه امام صادق(ع) گفت: آنچه که روحانیت را روحانیت کرده و به او هویت بخشیده است مقوله هدایت، تبلیغ و ارشاد و بیان تفسیر دین بوده و ضرورتش همان ضرورت اثبات نبوت و امامت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه بارگیری آنلاین پست های توزیع برق شدند. این دستگاه می تواند مشکلات سیستم توزیع برق را شناسایی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس انجمن علمی روماتولوژی ایران، از ارائه جدیدترین روش های درمان و تشخیص بیماری های روماتیسمی در دهمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۵    
یک مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز را صادرات و قاچاق دام زنده عنوان کرد و گفت: وزارت جهاد برای کنترل قیمت باید گوشت قرمز وارد کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۵    
یک کمپانی فعال در زمینه بیوتکنولوژی،محصولاتی در زمینه طب بازساختی تولید کرده که شامل هفت نوع مختلف از سلول های غضروفی، استخوانی و تاندونی است و از سلول های بنیادی جنینی انسان مشتق شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
نظامیان رژیم آل خلیفه با تعرض به به مظاهر عاشورایی در بحرین در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام، بحران سیاسی در این کشور را وارد فاز جدیدی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
تنها پنج هفته مانده به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شایعه فرار مالیاتی نامزد جمهوریخواه به نقطه ضعف ستاد انتخاباتی وی تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت، از اعزام 200 نفر کادر درمان مسلط به زبان عربی در ایام اربعین خبر داد و گفت: گزینش این گروه از کادر درمان در استان های جنوبی کشور آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه بیش از 90 درصد از تجهیزات این پلیس تولید داخل و بومی است، گفت: بسیاری از تجهیزات ما با نمونه مشابه خارجی قابلیت رقابت دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی به سوال دو نماینده قانع نشدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۰    
معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: در نیمه نخست امسال 47 درصد بودجه به وزارت علوم تخصیص داده شده است که قرار بود این رقم 50 درصد باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۰    
معاون مرکز امور اجتماعی وزارت کشور از ارائه گزارش دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی به دفتر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور طی روزهای آتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت شبیه ساز (سیمیلاتور) آموزش نیروگاه های تولیدی یکی از شرکت های ایرانی شدند. این شبیه سازها هزینه های نیروگاه ها را کاهش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
کارل بیلدت نخست وزیر و وزیر خارجه سابق سوئد صبح امروز دوشنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
دو ماهی است که 400میلیون دلار وجه نقد از سوی آمریکا به ایران داده شده، اما دولت هنوز هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نکرده و مشخص نیست که این درآمد جدید ارزی را در چه راهی هزینه خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
قائم مقام وزیر کشور گفت: 98 درصد از کارکنان با ارباب رجوع یک رفتار اسلامی و سالم دارند و نتیجه زحمات این همه کارمند خوب توسط دو درصد باقی مانده به هدر می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه واکنش خود به اظهارات مداخله جویانه معاون صدراعظم آلمان، با گابریل دیدار نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
وزیر اقتصاد و معاون صدراعظم آلمان وعده داد که واشنگتن را برای کاستن از محدودیتهای اقتصادی خود علیه ایران تحت فشار گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۵    
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: خرید برنج با توجه به اینکه قیمت این کالا در شرایط فعلی بالاست از سوی دولت صورت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۰    
محسن پیرهادی گفت: هیچ خبرنگاری به واسطه شکایت اعضای شورای اسلامی شهر زندانی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل سازمان انرژی های نو با اشاره به تهیه پیشنهاد افزایش قیمت عوارض فروش برق به مردم اعلام کرد: پیشنهادی افزایش دو تا سه برابری عوارض فروش برقد به مردم تهیه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۵    
متن کامل طرح ساماندهی دریافت مدیران و لزوم استرداد دریافتی های مازاد در صحن علنی مجلس قرائت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان در خصوص اظهارات ظریف در جلسه روز یکشنبه مجلس، گفت: شأن مجلس و وزارت خارجه ایجاب می کند که وزیر با متانت پاسخ نمایندگان را بدهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۵    
مشاور سازمان جهانی بهداشت گفت: باید آموزش مداوم با بهره مندی از همه امکانات از زمان کودکی و مدرسه آغاز شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۰    
مرمت اضطراری عمارت مسعودیه در مسیر دادگاه قرار دارد و تا تعیین تکلیف نهایی، تصمیم صندوق احیا و سازمان میراث فرهنگی بر این است که دیگر این عمارت به مزایده گذاشته نشود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه بر اساس شاخص های بین المللی، یک ساعت کار در هفته فرد را در فهرست شاغلان قرار می دهد، گفت: نرخ اشتغال و بیکاری در ایران بر همین اساس محاسبه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۵    
کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گزارش حقوق های نجومی خواستار عزل مدیران متخلف و همچنین رسیدگی به اموال و دارایی های مسئولان طبق اصل 142 قانون اساسی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۰    
نمایشگاه خودروی پاریس در هفته ای که گذشت به کار خود پایان داد و مطابق معمول علاقمندان به خودروهای جدید و فناوری های نوظهور را ناامید نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۰    
دبیر انجمن صنایع لبنی از رشد 3.6 درصدی صادرات لبنیات در 6 ماهه امسال خبر داد و گفت: هنوز نتوانستیم محموله تجاری به روسیه صادر کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۰    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری، با اشاره به تهیه بودجه سال 96، گفت: وزارت بهداشت اگر می خواهد اعتماد جامعه پرستاری را جلب کند، بهتر است برای اجرایی شدن قانون تعرفه خدمات پرستاری تلاش کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
وکیل مدافع علی مطهری گفت: با حکم دیوان عالی کشور ، پرونده آمران حمله به علی مطهری به دادسرای نظامی شیراز ارجاع شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور بر لزوم برنامه ریزی صحیح برای ایجاد اشتغال بویژه در مناطق محروم و روستایی تاکید کرد و گفت: دولت از اجرای طرح هایی که منجر به اشتغال و تولید می شود حمایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۵    
یک رسانه غربی اعلام کرد که روسیه برای اولین بار یک سامانه پیشرفته ضد موشکی را در سوریه مستقر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۵    
سفیر و معاون نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد گفت: قدرت های استعمارگر از هرگونه فعالیت اقتصادی و غیر اقتصادی که ممکن است تاثیر منفی بر منافع مردم تحت استعمار داشته باشد، اجتناب کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اصلاحات در دفترچه انتخاب کد شغل/ محل ها برای آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۰    
رئیس اتحادیه میوه وسبزی از کاهش عرضه میوه های ممنوعه خارجی در بازار خبر دادو گفت: متقاضی برای این میوه ها وجود ندارد و اکثر آنها به فروش نمی رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: تشکیل ستادهای انتخاباتی در دولت مطرح نیست. آقای دکتر روحانی هم به شدت درگیر وظایف خود در زمینه اجرای اصل 113 قانون اساسی هستند و فرصتی برای این کار ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۵    
در راستای ایجاد بستری مناسب برای اشاعه و گسترش فرهنگ بهینه سازی و صرفه جویی انرژی در بخش های مختلف ساختمان های اداری و مسکونی و همچنین فراهم آوردن عرصه مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادهای وزارت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۵    
خبرنگار واشنگتن پست و خانواده اش شکایتی را علیه دولت ایران مطرح کرده و مدعی شده اند که جیسون به گروگان گرفته شده و در مدت 18 ماه که در زندان بوده، تحت شکنجه قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه کشورهای منطقه خودشان در مقابل استکبار جهانی مقابله می کنند بنای حضور نظامی در هیچ یک از این کشورها را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
معاون اجرایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تمامی مسئولیت هایی که داریم از تجربه های گران سنگ دفاع مقدس برای مقابله با نفوذ در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استفاده کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
سردار جلالی در رابطه با اظهارات اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر اینکه تلفن همراه به عنوان یکی از ابزارهای جاسوسی در عرصه فعلی کشور تلقی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام 12 میلیون و 979 هزار و 46 دانش آموز در سامانه سناد تا پایان روز گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی وزارت دفاع عربستان در ادامه اظهارات مضحک مقام های سعودی مدعی شد که اگر دخالت نظامی عربستان در یمن نبود این کشور به پایگاه موشکی ایران تبدیل می شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نزدیک شدن به راهپیمایی بزرگ اربعین خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق همکاری بسیار وسیعی را برای امنیت زائران دارند تا امنیت آنها به طور کامل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۵    
همه ما در طول زندگی دردهای متفاوتی را تجربه میکنیم که چاره ای جز خوردن مسکن برایمان نمیگذارد، اما سوال مهم همیشه این است که برای هر درد چه مسکنی مناسب تر است.
  • ۱