سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 16 مهر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مهر 1395 شعار سال 2 مهر 1395 شعار سال 3 مهر 1395 شعار سال 4 مهر 1395 شعار سال 5 مهر 1395 شعار سال 6 مهر 1395 شعار سال 7 مهر 1395 شعار سال 8 مهر 1395 شعار سال 9 مهر 1395 شعار سال 10 مهر 1395 شعار سال 11 مهر 1395 شعار سال 12 مهر 1395 شعار سال 13 مهر 1395 شعار سال 14 مهر 1395 شعار سال 15 مهر 1395 شعار سال 16 مهر 1395 شعار سال 17 مهر 1395 شعار سال 18 مهر 1395 شعار سال 19 مهر 1395 شعار سال 20 مهر 1395 شعار سال 21 مهر 1395 شعار سال 22 مهر 1395 شعار سال 23 مهر 1395 شعار سال 24 مهر 1395 شعار سال 25 مهر 1395 شعار سال 26 مهر 1395 شعار سال 27 مهر 1395 شعار سال 28 مهر 1395 شعار سال 29 مهر 1395 شعار سال 30 مهر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
ارشدزاده گفت: در حال حاضر 10 درصد جمعیت آذربایجان شرقی را سالمندان تشکیل می دهند و با توجه به کاهش آمار تولد، 40 سال آینده بیش از 20 درصد جمعیت استان سالمند خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از وضعیت نابسمان جاده های سطح استان انتقاد کرد و از فوت 270 نفر در نیمه ی اول سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
دبیر کمیته اجرایی این کنفرانس اظهار داشت: کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ از معتبر ترین کنفرانس های کشور در این زمینه به شمار آمده و مقاله های ارائه شده در آن در کتابچه همایش چاپ و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
مجتمع 13 واحدی که در قالب مسکن مهر در اختیار مددجویان کمیته امداد هشترود قرارگرفته شرایط مناسبی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
حاج رحیم 72 سال است هر ماه محرم مغازه اش را برای عزاداران حسینی مفروش می کند؛ تنها حاج رحیم نیست که مغازه اش را در 10 روز اول محرم تعطیل می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
جناب استاندار، هفته دولت شما مصادف بود با هفته خونین مغان.در لحظاتی که وزیر محترم راه و شهرسازی در رسانه های مختلف مشغول ارائه آمار راه سازی در کشور بودند که متاسفانه مغان هیچ سهمی از آن را نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
رزمنده 8 سال دفاع مقدس گفت: اولین افتخاری که در دوران جوانی در جبهه کسب کردم این بود که در همان وهله اول به عنوان دیده بان اختصاصی شهید بزرگ اسلام مهدی باکری انتخاب شدم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
بخشدار اصلاندوز گفت:در سایه سیاست های دولت تدبیر و امید گازرسانی به بیش از پنجاه روستا و قشلاق بخش اصلاندوز تا پایان امسال به اتمام می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
عملیات اجرایی پل تاریخی ممیند واقع در دشت سولدوز پس از سال ها انتظار از سر گرفته شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از تغییر پی درپی فرمانداران استان و تعطیلی ورزشگاه یادگار امام(ره) انتقاد کرد و خواستار حل سریع مشکلات شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: با توجه به اینکه قرار بود مرحله چهارم این دوره انتخابات سازمان نظام دامپزشکی در 7 آبان ماه برگزار شود روز گذشته با شکایت 6 نفر از همکاران توسط دیوان عدالت اداری با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
باید پرسید ذخیره نظام آن جوانانی هستند در زیر گوله داغ توپ و تانک در سوریه و عراق میجنگند تا هیچ داعشی حرام زاده ای جرأت نگاه چپ به خاک و ناموسشان بکند یا فلان مدیر رانت خوار و مرفه که چندین ماه از ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
رقیه خاکپور به عنوان نخستین زن بخشدار در آذربایجان غربی، بخشداری بخش مرکزی میاندوآب را تحویل گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
نایب رییس شورای عالی زنان آذربایجان غربی گفت: زنان بیشترین قربانیان آسیبهای اجتماعی هستند که کم رنگ شدن ارزشها و اعتقادهای دینی باعث افزایش آسیبهای اجتماعی و حتی زنانه شدن این آسیبها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
مسئولین منطقه آزاد ماکو در پارادوکسی آشکار می توانند خودرو خارجی به این وآن هدیه دهند و مدتی بعد در جمع خبرنگاران از مولفه های اقتصاد مقاومتی سخن بگویند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
مطابق آمار گمرک کشور از سال 1384 (سال توقف تولید برنج تراریخته تحت فشارهای رسانه ای غیرکارشناسی) تا سال 1391 با وجود رشد 27 درصدی واردات کل کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
شهرستان میانه به عنوان قطب تولید محصولاتی نظیر گندم و جو یکی از مراکز اصلی جمع آوری زکات در استان آذربایجان شرقی محسوب می شود به طوری که تاکنون روستاییان ورنکشی این شهرستان توانسته بسیاری از مشکلات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۰    
مسئول نهادکتابخانه های عمومی قاین گفت: کتابخانه مرکزی قاین به سمت مستهلک شدن پیش می رودوباید یک فکر اساسی برای آن برداشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس اتاق اصناف قاین گفت: با جدیت تمام پیگیر موضوع فروش کالاهای قاچاق در منازل هستیم وافراد شناسایی شده با ثبت کد ملی به اداره دارایی معرفی شده اند وقطعا جریمه مالیاتی سختی در انتظار این افراد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۰    
در تقسیم بودجه ها بی عدالتی وجود دارد به طوری که معاون برنامه ریزی رئیس جمهور 920 میلیارد تومان اعتبار راه آهن به رشت داد اما در خراسان جنوبی تاکنون بودجه ای برای راه آهن تخصیص نیافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
آقای رییس جمهور... کشاورزان بشرویه "خشک ترین شهر کشور در سال زراعی با میزان بارنگی فقط 17 میلیمتر در دو فصل ترسالی" در اوج تحمیل زخم های خشکسالی فقط 5 میلیارد سود بانکی می دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
او که چندین سال با تمام مشکلات جنگیده و بازهم برای رونق تولید از نفس کار نایستاده بود، کوته نگری های برخی مسئولان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
آقا اصلا این چه سوالیه مدیر و کارگر نداریم ما که !! هر دو یکسانند با یک حقوق کاملا برابر می گی نه!!!؟ میگی نه!!!!؟؟ خب حالا یه فرق های کوچیکی هم دارند
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
ایران با پیشینه هفت هزار ساله تا 20 سال دیگر از بی آبی و خشک سالی نابود می شود و از آن بیابانی به جای خواهدماند که هیچ گیاه و جان داری توان زندگی در آن را نخواهدداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
مدیرجهادکشاورزی قاین گفت: پیش بینی می شودامسال از 3هزارو418هکتار سطح زیر کشت بارور زرشک در شهرستان بیش از15هزارتن زرشک تر برداشت شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
اعلام برگزاری رزمایش نظامی از سوی عربستان سعودی در خلیج فارس و دریای عمان، با توجه به اهداف و نیات آل سعود از این رزمایش، واکنش نیروی دریایی سپاه را در پی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
سفر به نیویورک امسال با اتفاقاتی متفاوت از آنچه به طور معمول از سفر آقای روحانی به اجلاس سازمان ملل انتظار می رفت همراه بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
رصد مستمر وعده ها باید به مطالبه ای عمومی و روشمند تبدیل شود. لازم است مکانیزمی توسط یک یا چند رسانه پرمخاطب برای پیگیری مستمر وعده های نمایندگان کامیاب(فارغ از انگیزه های جناحی آنان) تدوین شود تا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
اگر ارزشهای نسل جوان از فضای مجازی و منابع مخالف با سنت های گذشتگان گرفته شده باشد نمی توان از آنها انتظار رفتاری مطابق با ارزشهای سنتی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نخستین بازدید خود از ارکان بازار سرمایه، با حضور در فرابورس ایران با مدیران و اعضای هیات مدیره این رکن بازار سرمایه دیدار و گفت و گو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در مجمع عمومی این سازمان در خصوص گزارش سالانه دبیرکل ملل متحد در مورد کار سازمان سخنرانی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با وجود همه توانمندی ها و برنامه ریزی ها نمی توانند هیچ غلطی کنند، گفت: دشمن متجاوز را سر جایش می نشانیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
اگر طرح ناتو برای حمله به ارتش سوریه و انهدام فرودگاه ها و مراکز فرماندهی آن طی حملات هوایی، که با استفاده از 800 جنگنده و با مشارکت 14 کشور صحت داشته باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۰    
وقتی خانواده نمی تواند مأمنی برای فرد باشد، طبیعتاً جایگاه خانواده تغییر می یابد و معاشرانی نااهل جایگزین آن می شوند که هیچ نوع شایستگی دوستی و آشنایی در آنها وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۰    
همسر سرلشکر شهید حسین همدانی گفت: دلیل حضور گسترده و چشم گیر مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید همدانی به این دلیل بود که حرف و عمل ایشان با هم تفاوتی نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۰    
کارشناس سابق ایران در ترکیه گفت: واشنگتن موازنه قوایی بین داعش و PYD یا داعش و ضدداعش از لحاظ تسلیحاتی و اطلاعاتی برقرار کرده است و از PYD به عنوان نیروهای زمینی خود تحت امر دلتا فورس استفاده می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نمایندگان دموکرات سنای آمریکا از میچ مک کانل رهبر اکثریت خواستند تا پس از بازگشت نمایندگان به واشنگتن طی ماه آینده طرح تمدید 10ساله تحریم ها علیه ایران را پیگیری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۵    
یزید ملعون، پسر معاویه لشکری انبوه را برای جنگ با "امام حسین (ع)" راهی دشت نینوا کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۵    
یکی از روزنامه های زنجیره ای درحالی با تیتر قرارداد نفتی روحانی با یک شرکت ایرانی منتشر شد که به طور کلی قراردادی در این زمینه صورت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۵    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهار داشت: همواره تلاش های زیادی شده تا بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف در ایران اختلاف ایجاد شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۰    
عضو هیئت مدیره بنیاد برانداز ولوم که چندی پیش به اتهام همکاری با دشمنان و تهدید امنیت ملی در ایران بازداشت شده بود پس از سفر به کانادا با شبکه تلویزیونی سی بی سی به مصاحبه پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۰    
با حمایت کامل شورای امنیت، انتخاب نخست وزیر سابق پرتغال به عنوان دبیر کل بعدی سازمان ملل قطعی به نظر می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۰    
آمریکایی ها با ولی و اما و اگرهایی که در پشت صحنه برای بانک های بین المللی گذاشته اند، بانک ها را عملا از مبادله با ایران ترسانده اند که باید از آن با عنوان واهمه نظام بانکی بین المللی از همکاری با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۰    
ناپایداری توافق آتش بس در سوریه، حمله آمریکا به ارتش سوریه در دیرالزور و اشاره آمریکا به انتقال تروریسم به ژرفای روسیه نشان می دهد که میان آمریکا و تروریسم روابط تنگاتنگی وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۵    
پارلمان اروپا قصد دارد پنجشنبه درباره پیش نویس سند مربوط به نقشه راه عادی سازی روابط اتحادیه اروپا با ایران پس از توافق هسته ای، رای گیری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۵    
روسیه همکاری های خود با آمریکا در زمینه انرژی هسته ای را محدودتر کرد و توافقنامه مربوط به تحقیقات هسته ای با واشنگتن را به حالت تعلیق درآورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۰    
با ورود به ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) بازار مداحان اهل بیت(ع) داغ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۰    
ایران ویتنام با امضای یک سند همکاری، "به صورت مشروط" روادید سفر به دو کشور را لغو کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۰    
مناظره شب گذشته معاونان اول دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا به بحث های مهمی در خصوص توافق هسته ای ایران گذشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۰    
آمریکا برای توافق با روسیه تحت فشار بود و مجبور به امضای این توافق شد تا چنین القا کند که خواهان راه حل سیاسی در سوریه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۰    
درحالی که رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در جلسه روز سه شنبه شورا به از سرگیری فعالیت معادن شن و ماسه در منطقه 18 شهرداری تهران اشاره کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون 250 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند گفت: 300 ویزای جعلی عتبات توسط مجموعه های فرصت طلب صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به سود ایران پایان یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
با بررسی وضعیت صندوق های بازنشستگی در کشور، به جرئت می توان گفت تقریبا همه این صندوق ها با مشکلات مالی مواجه هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۰    
گزینه حمله نظامی علیه دولت سوریه روز چهارشنبه دوباره روی میز کاخ سفید قرار می گیرد. قرار است در جلسه ای در کاخ سفید، مقامات ارشد امنیت ملی دولت اوباما درباره گزینه های پیش رو در سوریه بحث کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۰    
تصویری از کشتی نظامی ارتش امارات که مورد اصابت موشک کروز رزمندگان یمنی قرار گرفته بود، منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۰    
پژو خواهان ساخت مدل هایی است که 6 سال از آغاز تولید آن می گذرد و دارای فیس لیفتی قدیمی هستند و مسلما به سرنوشت کیا سراتو سایپا دچار خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۰    
در بازار خودرو این کار ریسک بیشتری دارد زیرا مدل خودرو با گذشت زمان افت می کند و قیمت پایین می آید، اما در بازار ملک این ریسک تقریبا صفر است و قیمت خانه در زمان رونق هرگز کاهشی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
اعترافات تعدادی از نیروهای دستگیر شده داعش نشان می دهد که این گروه تروریستی برای اجبار جوانان به همکاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
آنچه در میانه این جنگ سرد ارتباطی دشمن با ملت مهم است از دست رفتن مولفه های حاکمیت خوب جمهوری اسلامی ایران به واسطه اعمال سلیقه مکرر غربگرایان نفوذی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای ما نه تنها منشأ قدرت شیطان بزرگ بلکه اصل وجود آن را به رسمیت نمی شناسند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
فرمانده سپاه قدس، داعش را از خوارج زمان حضرت علی(ع) بدتر توصیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
در دوران قبل ما قربانی تحریم ها شدیم دوستان آمریکایی ما برای ترک بازار ایران به ما فشار آوردند و این در حالی بود که ما دچار شدیدترین مشکلات مالی بودیم و نمی خواستیم به سبب دور زدن تحریم ها این مشکلات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۰    
عرفان های نوظهور اشتراکات متعددی با یکدیگر دارند. یکی از موارد مشترک در تمامی این عرفان ها عقل گریزی است. آنها سلوک معنوی را کار دل می دانند و در آن جایگاهی برای عقل متصور نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نشست امروز کمیته هسته ای این کمیسیون، با هدف بررسی آخرین وضعیت اجرای برجام با حضور معاونان سازمان اتمی و مسئولان اقتصادی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۵    
وزیر بهداشت گفت: تغییر مقادیر کارانه های پرداختی به پزشکان و متخصصان نیازمند تغییر قوانین مصوب در این زمینه است و در وزارتخانه هیچ پرداخت غیرقانونی نداریم
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۵    
اداره تربیت بدنی مجلس از شهرداری تهران درخواست داشته تا در جهت ارتقای سلامت نمایندگان 286 کارت ویژه طلایی صادر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۰    
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان که برای انجام گفت وگوهای حقوق بشری و قضایی در راس هیاتی در برزیل به سر می برد، با وزیر دادگستری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داعش و گروهای تکفیری برای سوریه تأسیس نشدند، اینها برای ایران تشکیل شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: کاربران برای دانلود مداحی ها مراقب باشند و مداحی های ارسالی به ویژه از سوی افراد ناشناس در ایمیل یا شبکه های اجتماعی را دانلود نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: فرصت بسیار خوبی برای صادرات نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی از ایران به ویتنام وجود دارد و تهران برای فراهم کردن بستر حضور شرکت های ویتنامی و سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: کمبود نیروی انسانی و اعتبار از مهم ترین مشکلات و چالش های پیش روی مراکز بهداشتی بوده که نیازمند توجه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
استاندارخراسان جنوبی که ظهر امروز در کارگروه مشترک حفاظت منابع آب و کشاورزی استان سخن می گفت با بیان این مطلب ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مجری طرح توسعه ی زغال سنگ طبس گفت: سرمایه گذاری برای بهره برداری از ذخیره ی معدنی 120 میلیون تنی پروده ی شرقی طبس در مرحله ی نهایی قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
شهرداری دیهوک طبس از مالکان واحدهای مسکونی محدوده ی بافت تاریخی این شهر خواسته تا با مراجعه به شهرداری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
روزنامه آوای خراسان جنوبی روز دوشنبه 21 دیماه 94 مطلبی با عنوان سکته در قلب بیرجند نوشته رحیم زاده را در شماره 3414 خود چاپ و منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم طبس با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و مهمترین مشکلات خراسان جنوبی و حوزه ی انتخابیه به ویژه بحران آب و اثرات خشکسالی را به وی منتقل کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
با حضور مسئولان استان اردبیل بزرگ ترین سازه ماکارونی دست ساز دنیا در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صبح امروز در جلسه شورای فنی استان، با بیان این مطلب افزود: با توجه به منابع مالی محدود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 437 روستا با جمعیت 62 هزار و 180 نفر آبرسانی سیار می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
حامد رجایی نوشت: سئوالات اساسی نسبت به مصاحبه مهم مهدی آیتی با خاورستان وجود دارد؛ اولا اگر می دانستید که روحانی مدیر اجرایی و موفقی نیست چرا مسئول ستاد انتخاباتی وی شدید؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
مدیر کل طب سنتی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در طب سنتی ایران شغل ها نیز دارای مزاج هستند، گفت: خبرنگار خوب باید دارای مزاج گرم و تر و پرانرژی باشد و با برقراری ارتباط خوب بتواند از طرف مقابل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
5 اثر طبیعی شهرستان طبس با موافقت سازمان میراث فرهنگی کشور، در فهرست آثار طبیعی ملی به ثبت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
در تحقیقی که با عنوان مدل مناسب برای خصوصی سازی آموزش و پرورش در ایران و توسط سازمان خصوصی سازی منتشر شده آمده است:کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری های اقتصادی به استثنای سه کشور بلژیک ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
آستان قدس رضوی آماده سرمایه گذاری در زمینه اجرای پروژه های محرومیت زدا در استان است استاندار خراسان جنوبی که در دیدار با تولیت عظمای آستان قدس رضوی در مشهد سخن می گفت از اعلام آمادگی این آستان به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
طنزی تلخ از مشکلات مردم در زمان حال
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: ایران در جریان سفر رئیس جمهوری به هانوی برای افزایش حجم مبادلات دو جانبه به ویتنام پیشنهاد برخورداری از حساب بانکی مشترک را ارائه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
روزمرگی، حجم فعالیتهای روزانه و استرسها و فشارهای روحی شرایط را به گونه ای رقم زده است که فرصتهای آخر هفته یا چند روز تعطیلی غنیمت شمرده می شود و بساط سفر در خانواده ها به راه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
عکس هایی از زمین لرزه ی مخرب و هولناک شهریور 1357 طبس ثبت و جمع آوری شده است که برخی از این عکس ها به بهانه ی سالروز این واقعه، منتشر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه در 31 شهریور سال 59 نیروهای مقتدر نظام از ملت خود دفاع کردند، گفت: دفاعی که از ملت و ناموس و اسلام باشد مقدس است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
شهرستان زیرکوه به علت برخورداری از جاذبه های بی شمار طبیعی به سرزمین طبیعت رنگارنگ مشهور است و این روزها میزبان مسافرین نوروزی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
احتشام اظهار کرد: ما همه جا از تسهیل و بهبود فضای کسب و کار، دعوت از سرمایه گذاران و پهن کردن فرش قرمز برای آنها سخن می گوییم اما در عمل فرایند امور مربوط به فعالیت سرمایه گذاران در استان طولانی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
منطقه خلیج فارس به عنوان گنج انرژی جهان، با مداخلات قدرت های خارجی ابعاد امنیتی جدیدی یافته که ممکن است بار دیگر به درگیری و جنگ ختم شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۰    
در پی ادعای جمهوری خواهان مبنی بر وجود توافقی محرمانه بین ایران و آمریکا در مذاکرات هسته ای برای برداشتن تحریم بانک های سپه و ملت، روزنامه های جمهوری خواه مدعی شدند آمریکا به زور رشوه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۵    
بانک مرکزی تغییرات قیمت 11 گروه کالایی را برای هفته منتهی به 9 مهر ماه 95 اعلام کرد که بر پایه آن قیمت 9 گروه نسبت به هفته مشابه سال قبل افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۰    
رییس فراکسیون امید گفت: اصلاح طلبان برای شورا ها به صورت منسجم و جدی کار می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعاهای دبیر کل سازمان ملل که مدعی وجود آمارهای هشدار دهنده در خصوص وضعیت حقوق بشر ایران شده، گفت: این سازمان در ارزیابی های حقوق بشری اش استانداردهای دوگانه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۰    
مدیر اجرایی هواپیماسازی بوئینگ اعلام کرد که این شرکت در حال پیشرفت در اجرای قرارداد فروش بیش از 100 هواپیمای تجاری به ایران است بااین حال انتظار ندارد تا پایان سال 2016 این توافق اجرایی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۰    
یک فعال صنفی کارگران ساختمانی با انتقاد از رویکرد سازمان تامین اجتماعی گفت: وعده ها در زمینه بیمه کارگران ساختمانی محقق نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۵    
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه سازمان امور مالیاتی کشور باید اصلی ترین پایگاه و اساس گردش اطلاعات اقتصادی کشور باشد ...
  • ۱