شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 27 مهر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مهر 1395 شعار سال 2 مهر 1395 شعار سال 3 مهر 1395 شعار سال 4 مهر 1395 شعار سال 5 مهر 1395 شعار سال 6 مهر 1395 شعار سال 7 مهر 1395 شعار سال 8 مهر 1395 شعار سال 9 مهر 1395 شعار سال 10 مهر 1395 شعار سال 11 مهر 1395 شعار سال 12 مهر 1395 شعار سال 13 مهر 1395 شعار سال 14 مهر 1395 شعار سال 15 مهر 1395 شعار سال 16 مهر 1395 شعار سال 17 مهر 1395 شعار سال 18 مهر 1395 شعار سال 19 مهر 1395 شعار سال 20 مهر 1395 شعار سال 21 مهر 1395 شعار سال 22 مهر 1395 شعار سال 23 مهر 1395 شعار سال 24 مهر 1395 شعار سال 25 مهر 1395 شعار سال 26 مهر 1395 شعار سال 27 مهر 1395 شعار سال 28 مهر 1395 شعار سال 29 مهر 1395 شعار سال 30 مهر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
جدیدترین تجهیزات پلیس ایران در نمایشگاه ایپاس رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۳    
صورت شما راز وضعیت داخلی بدن و بیماری های داخلی را برملا می سازد، به صورت خود نگاه کنید و بدانید که کدام بخش بدن شما مشکل دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۳    
در دهه های اخیر با رشد فناوری افرادی زیادی وارد لیست میلیاردردهای جهان شده اند، در ادامه نگاهی به 10 میلیارد دنیای فناوری در سال 2016 خواهیم داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
نوری با اظهار تأسف از ضرر وزیان دامداران از سوی دلالان گفت: چنانچه این وضعیت ادامه پیدا کند وزیر کشاورزی را به کمیسیون می کشانیم تا مسائل دامداران را پیگیری کنیم
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، با اشاره به در پیش بودن عملیات آزاد سازی موصل گفت: بر اساس تجربه های پیشین ورود کشورهایی چون ترکیه و آمریکا در این گونه عملیات ها عموما در راستای منافع تروریست ها است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به سیاست های کلی انتخابات که اخیراً از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، از دستور تشکیل کمیته ای ویژه به ریاست دادستان کل کشور برای استخراج موارد مربوط به دستگاه قضایی خبر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
صبح روز (دوشنبه 26 مهر) با اعلام رمز یا حسین بن علی فرمان آغاز رزمایش "اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت" صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
خداییان گفت: باید ساختارهایی برای توسعه فناوری های نوین در امر دادرسی ایجاد شود چرا که سنتی عمل کردن دیگر نتیجه نمی دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
با توجه به خشکی فصلی زاینده رود ظرفیت آبدهی چاه های آب شرب به شدت کاهش یافته و حجم سد زاینده رود با کاهشی بی سابقه به حدود 169 میلیون مترمکعب رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
روابط بین ایران و لوکزامبورگ نیازمند ایجاد روابط مستحکم بانکی است و با ایجاد دفاتر نمایندگی بانکی در کشورهای طرفین، زمینه گسترش روابط بانکی ایران و لوکزامبورگ از سطحی شروع و به تدریج توسعه خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
توافق هسته ای یا همان برجام، به همه دستاوردهای اصلی خود نرسید، اما طرف مقابل سعی دارد بهره خود را از آن ببرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
رخشنده رو گفت: تمامی پرداخت ها باید در چارچوب قانون پرداخت گردد که این موضوع در قوه قضائیه انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان در جمع کاراته کاران بزرگسال تیم ملی گفت: با المپیکی شدن کاراته، سایر کشورها به این رشته توجه ویژه ای خواهند کرد و این مسئله وظیفه همه ما را سنگین تر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
پروینی گفت: از 10 هزار قاضی جذب شده در دستگاه قضایی 4 هزار قاضی جوان هستند که باید در جهت ارتقای تجربه قضایی قضات برنامه ریزی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
قائم مقام مدیرعامل همراه اول، مهمترین دغدغه اپراتورهای تلفن همراه را دریافت فرکانس مناسب جهت ارائه خدمات پهن باند اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امنیت اقتصادی تحت الشعاع مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار گرفته گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
منبع محلی آگاه در استان نینوا روز دوشنبه گزارش داد که عناصر شورشی گروه تروریستی داعش اعلام کرده اند که همسر سرکرده این گروه دستگیر، ولی ابوبکر البغدادی به رقه در سوریه فراری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
یک پایگاه آمریکائی از در اختیار داشتن پیش نویس بیانیه نشست آتی اتحادیه اروپا خبر داد که بر اساس آن دیپلمات های حاضر به دنبال اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۳    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان با بیان اینکه نصب دستگاه اتوماتیک قطع کن گاز برای کاهش خطرات زلزله در ساختمانهای با ارتفاع بیش از 8 طبقه اجباری است اما آماری از میزان اجرایی شدن آن در تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۸    
به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی مصادف با روز تربیت بدنی و ورزش شورای راهبردی ورزش استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان با حضور کادر مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیاتهای ورزشی در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۸    
وزیر خارجه عربستان روز دوشنبه در اظهاراتی مدعی شد که این کشور از ورود نیروهای بسیج مردمی عراق به موصل نگران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۳    
بخشدار سرباز در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: دهیاری های این بخش در سه سال اخیر 33 میلیارد و 150 میلیون ریال پروژه عمرانی وخدماتی اجرا کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۳    
قنات ها یکی از آثار گردشگری محسوب می شوند که سالانه گردشگران زیادی را در سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۳    
مسئولین خوب می دانندکه سیستان داردخالی ازسکنه می شودوصدای هیچ اعتراضی هم شنیده نمی شود ،دراین راه واویلای بی کسی طرح آبیاری مزراع رابالوله شروع کرده اندآن هم بابودجه سرسام آورازصندوق توسعه ملی می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۳    
متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به دلیل اصلی ابتلا زنان به سندروم تخمدان پلی کیستیک گفت: زمانی که در چرخه تخمدان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۸    
فضای سبز یکی از مصادیق زیباسازی شهر به حساب می آید ولی حفظ این مناطق نباید به قیمت نابودی منابع آب زیرزمینی برای محیط زیست تمام شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تصمیم گیرنده اصلی در بحث برنامه ریزی برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران دولت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۳    
نشریه فلسطینی المنار با اشاره به اینکه بزودی یک هیئت مصری به ایران سفر می کند نوشت: بهبود رابطه قاهره و تهران به معنای شکست ائتلاف ترکی، سعودی و قطری در منطقه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۳    
کارشناس مسائل رسانه گفت: افرادی بودند که که روزنامه هایی را راه اندازی می کردند اما به دلیل تخلفاتی که داشتند با آن برخورد می شد ولی همان تیم به سراغ روزنامه دیگر می رفتند و با مجوزهای متعددی که ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۳    
وبگاه صهیونستی دبکا فایل در مطلبی تحلیلی به تحولات کنونی بحران سوریه و رویکرد کشورهای آمریکا،ترکیه، و روسیه به این بحران پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طی شش ماه گذشته شاهد افزایش آمار خرید و فروش نوزادان در سراسر کشور بوده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۸    
دهقانی فیروزآبادی گفت: رفتار و عملکرد آمریکا در منطقه غرب آسیا به گونه ای است که گویی آنها بحران در این منطقه را یک نشانه مثبت و یک پیروزی برای خود می دانند و به همین دلیل همیشه سعی دارند به هر شکل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۸    
یک فعال رسانه ای گفت: وابستگی برخی از روزنامه های کشور به بیگانگان و حمایت جریانات خارجی از آنها قابل کتمان نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۳    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بعید است در زمان اندک باقی مانده تا اربعین مرز جدیدی برای اعزام زائران اربعین بازگشایی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۳    
حاجی دلیگانی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر علوم از سوی هیئت رئیسه به کمیسیون آموزش ارجاع داده شده است گفت: 15 نفر این طرح را امضا کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۳    
طبق آخرین نظرسنجی انجام شده به وسیله ان.بی.سی و وال استریت ژورنال هیلاری کلینتون با 11 درصد اختلاف از دونالد ترامپ پیشی گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۸    
رییس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به شیوع استرس در میان عموم مردم از آمارهای وزارت بهداشت مبنی بر اختلال روانی مردم ایران خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۸    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تلاش آمریکا برای سپردن یک نقش حاشیه ای به ارتش عراق جهت آزادسازی موصل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۳    
وب سایت شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز گزارش داد که ائتلاف عربستان ضمن اعتراف به حمله جنگنده های این ائتلاف به مجلس ختمی در یمن که منجر به کشته شدن بیش از 140 تن از مردم یمن شد اعلام کرد که جنگنده های ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۳    
همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل به فرمان نخست وزیر عراق چندین هزار نفر از نیروهای نظامی به سمت این شهر حرکت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۳    
منطقه نباید امن و آسایش داشته باشد، غرب آسیا را می گوییم جایی که قلب جهان اسلام است و دشمنی غرب با اسلام، بحران های زیادی برای این منطقه ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۸    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی که متشکل از بیست نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی است در روز یکشنبه بعد از ظهر گزارش خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۸    
چهارمین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور، توسط شورای انجمن های علمی ایران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بانک پاسارگاد، دانشگاه خاتم و انجمن های علمی، در تاریخ 3 آبان 1395 برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۸    
رییس سازمان حج و زیارت با اعلام صدور 800 ویزای جعلی توسط دفا تر غیرمجاز گفت: با هماهنگی هایی که با قوه قضاییه و نیروی انتظامی صورت گرفته، برخورد جدی با این دفا تر غیرمجاز در استان ها آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۸    
شصت و هشتمین مرحله از یارانه نقدی در حالی به شهروندان ایرانی پرداخت می شود که طبق قانون مقرر بود پرونده یارانه های نقدی پس از گذشت 5 سال بسته شود .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۳    
پیروز بخت با اشاره به تشکیل اجباری 30 هزار پرونده قضایی برای جاعلان نشان استاندارد گفت: اخذ استاندارد برای نان سنتی اجباری شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۸    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به سطح بالای روابط ایران و روسیه، هرگاه سیستم پدافندی کشور ما احساس نیاز کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۸    
پس از پایان نشست لوزان، شبکه الجزیره در گزارشی در مورد این نشست نوشت که "9 کشور حاضر در نشست لوزان موفق به پیدا کردن راه حلی برای پایان دادن به بحران سوریه نشدند".
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه قصد تحریم روسیه را به دلیل محاصره حلب ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۸    
انتشار تصاویری از یک زن ایرانی در کنار اوباما و هیلاری کلینتون در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور روسیه ضمن انتقاد از سیاست های آمریکا درباره مسکو گفت که دولتمردان واشنگتن همواره به دنبال دشمن تراشی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۸    
به گفته عضو شورای علمی سلامت روان پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی، سال گذشته حدود 8000 کودک آزاری در ایران ثبت شده است این در حالیست که این آمار واقعی نیست چرا که بسیاری از انواع آزار و خشونت را ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: برنامه صادراتی بورس کالا حضور در بازارهای جهانی از طریق سازوکار انبارها است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۸    
رضا سراج با بیان اینکه آل سعود با بالابردن سطح منازعه به دنبال یک فرمول برای خروج از بحران در موضوع یمن است تصریح کرد: سعودی ها قصد دارند تا با ورود آمریکا به ماجرا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۸    
در اواسط سال گذشته با روی کارآمدن دولت "جاستین ترودو" در کانادا، چرخش در سیاست خارجی این کشور آشکار شد و اتاوا اعلام کرد که قصد دارد رویکرد دیگری را در مواجهه با کشورهایی نظیر ایران اتخاذ کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۸    
احاله موضوع توسط دادگاه کیفری با صدور قرار مشخصی است که به آن قرار اناطه گفته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۳    
ولادیمیر شامانوف نماینده کمیته ملی دفاع دوما و فرمانده سابق نیروهای هوابرد روسیه اعلام کرد: مراکز موشکی آمریکا در شرق اروپا در صدر فهرست اهداف سامانه های موشکی روسی اسکندر قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۸    
کره جنوبی اگرچه بهره برداری از انرژی هسته ای را تقریبا همزمان با ایران آغاز کرد، اما اکنون تبدیل به یکی از برترین های این صنعت شده و قصد دارد تا سال 2030 تولید برق هسته ای را به حدود 40 گیگاوات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۸    
وزیر نفت با بیان اینکه رسیدن به اهداف نیاز به عزم ملی و اقدام و عمل دارد، گفت: در برنامه ششم توسعه رشد 9 در صدی برای بخش نفت پیش بینی شده که به طور قطع با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ایران وارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۳    
با وجود نوسانات فراوان در روند شاخص بورس در 6 ماه ابتدایی سال جاری، شاهد رشد در ارزش معاملات بوده ایم که این روند موجب امیدواری سهامداران به روال آینده بازار سرمایه و رشد شاخص در نیمه دوم سال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۳    
فرستاده آمریکا در خاورمیانه و مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در مطلبی با ادعای اینکه ایران پس از توافق هسته ای رفتارهای تحریک آمیزی را از خود نشان داده است مدعی شد که تهدید ناوهای آمریکا در خلیج فارس و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۸    
اگر زنی پولی برای هزینه دادرسی طلاق نداشته باشد، آیا راهی وجود دارد که هزینه دادگاه را بعد از گرفتن مهریه اش بپردازد؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۳    
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: مافیای محصولات کشاورزی از سوی عده ای خاص در کشور درحال گسترش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۳    
مطبوعات در برخی مواقع کارکرد و نقش منفی و مخرب نیز ایفا می کنند؛ نظیر اهانت و هتک حرمت، نشر اکاذیب، درج مطالب و تصاویر خلاف عفت عمومی، سرقت ادبی و.. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
تصمیم جدید مقامات سعودی برای دریافت هزینه سنگین جهت صدور ویزای عمره و تمتع، موجب خشم مسلمانان کشورهای مختلف شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تورم 9 درصد و رشد اقتصادی 5.4 درصد با جیب مردم سازگار نیست ماشین اقتصاد کشور را در گودالی انداختند که اگر بخواهد از این گودال بیرون بیاید و به حرکت بیفتد بسیار دشوار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۸    
جامعه متشکل از افرادی است که از لحاظ فیزیکی در شرایط یکسانی قرار نداشته و در بسیاری موارد نیز افرادی با مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۸    
در بازه زمانی دوساله در مردادماه 1393 تا همین دوره در سال جاری ،حجم نقدینگی با رشدی حدود 400 هزار میلیاردی از700 هزار میلیارد تومان به حدود 1100 تریلیون رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
با نزدیک شدن به عملیات آزادسازی شهر موصل، داعش حال و روز خوبی ندارد؛ به نحوی که فعالیت تمامی دفاتر خود در این شهر را متوقف کرده و زخمی های خود را برای درمان سریعتر و پیوستن به نبرد آتی به رقه فرستاده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۳    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی درباره عملیات قریب الوقوع نظامی برای بازپس گیری شهر موصل عراق گفت، مردم موصل باید در موصل زندگی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۳    
صورت های مالی بانک ها باز هم از روند بدهکارتر شدن دولت به شبکه بانکی خبر می دهد، این بدهی مرز 168 هزار میلیارد را هم پشت سر گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۸    
اطلاعات گمرک نشان می دهد در سال جاری صادرات ایران به تایلند افزایش یافته و از 282 میلیارد تومان در سال گذشته به 400 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات معاون اوباما درباره احتمال انجام حملات سایبری علیه مسکو گفت، این اولین بار است که واشنگتن به مشارکت در چنین اقداماتی اذعان می کند و تا حدودی ما را تهدید می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از تشکیل دومین جلسه شورای عالی معلولان با حضور وزرای مربوطه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۸    
فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت به دنبال تسهیل محدودیت های تجاری پس از اجرایی شدن برجام در ژانویه دولت ایران از یک گروه معتبر از سرمایه گذاران بین المللی که شامل دفتر خانوادگی هانس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۳    
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در هفدهمین نشست خود بیانیه ای در رابطه با اجرای قوانین موجود شفافیت اقتصادی و گردش آزاد و عادلانه اطلاعات اقتصادی در کشور صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۸    
تسریع در رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران و سهام داران موسسه ثامن الحجج و شرکت های پردیسان و پدیده شاندیز و توضیح در خصوص علت حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی مدارس از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به بدهی شش ماهه این دانشگاه به پزشکان در بیمارستان های تابعه، از سعه صدر آنها در ادامه مسیر خدمات رسانی به بیماران، قدردانی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۸    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: در راستای تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات عمرانی و خدماتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۸    
بالغ بر 40 هزار تن پسته در نیمه نخست امسال به 62 کشور جهان صادر شده است که با افزایش حدود 20 درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته روبرو شده و به نظر می رسد اجرای برجام و توسعه روابط با کشورهای جهان اثر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۳    
سایت افشاگری ویکی لیکس یک سخنرانی از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد که نشان می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۳    
یک کارشناس مذهبی ضمن تاکید بر اینکه بسیاری از جوانان در فضای مجازی به مسائل انحرافی بیشتر اهمیت می دهند، گفت: مسائل و موضوعات دینی در فضای مجازی کمتر به چشم می خورد و از اولویت کمتری برخوردار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۸    
رهبر ارکستر ملی گفت: در ایام عزاداری نباید ممنوعیتی برای نواختن هیچ سازی وجود داشته باشد، چون موسیقی والاترین هنری است که در این روزها می توان برای انتقال ارزش های عاشورا استفاده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۸    
"شاهزاده محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان به جایی رسیده که در همه عناصر سیاست این کشور دست دارد و تلاش داشته تا ملی گرایی را در این کشور تقویت کند اما سنت شکنی های او به قیمت تشدید اختلاافات در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از آغاز برگزاری آزمون های سلامت روانی رفتاری برای دانش آموزان پایه هشتم از هفته جاری خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۸    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد در سال 1393 نزدیک به 112 هزار بنگاه معاملات ملکی در کشور وجود داشته که هر یک ارزش افزوده ای معادل 17.2 میلیون تومان داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
سردار جزایری با محکوم دانستن عملکرد هیات حاکمه شیطانی ایالات متحده گفت: منشأ همه مشکلات منطقه غرب آسیا، ناشی از سلطه گری آمریکا است
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
نه مثل برادر ارشد خود "حسن"، موقع سخنرانی هایش علیه او ناسزا می گویند و کلامش را از پشت تریبون قطع می کنند و نه مثل اخوی دیگرش " یاسر"، حامی فتنه لقب می گیرد و هتاکی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
در شرایطی که از امضای پیش قرارداد خرید ایرباس های جدید ایران حدود 9 ماه می گذرد، هنوز قرارداد مربوط به ورود این هواپیماها نهایی نشده و گمانه زنی ها درباره چگونگی ورود آنها به آسمان ایران ادامه دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
پروفسور کردوانی می گوید: اولین مسأله درباره آب این است که اصلا چه شد که به این روز افتادیم؟ در گذشته شرایط آبی ما خوب بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
روزنامه مصری الیوم السابع، با تاکید بر ضرورت گفت وگوی مصر با ایران و خسارت ها و زیان های ناشی از قطع روابط مصر با ایران نوشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
در حالی که انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات که اولین انتخابات الکترونیکی کشور محسوب می شود، روز (25 مهر ماه) برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
یک کارشناس حقوق بشری سازمان ملل اعلام کرد که آنتونیو گوترش دبیرکل جدید این سازمان به دنبال بررسی مسائلی مانند حذف "بهشت های مالیاتی" و همچنین حفاظت از افشاگران پرونده های فرار مالیاتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
وزیر بهداشت معتقد است که دولت به تنهایی نمی تواند حوزه سلامت را توسعه دهد و در این بین نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در کشور هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود وی به پرونده نرگس محمدی و اعمال رأفت اسلامی در این پرونده شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
طی توافقی چهارجانبه بین دو معاون و دو وزیر کابینه دولت، قرار بر تامین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی با استفاده از ظرفیت های صنایع دفاعی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه های در دست اقدام 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه سبز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی از تنظیم میثاق نامه دانش آموزان برای بحث و بررسی و گفتمان سازی در جلسات تشکلهای دانش آموزی و کرسی های آزاد اندیشی (برای تحقق فرمان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی وزارت کشور طی یادداشتی تاکید کرد که وزارت کشور، با سرعت و دقت در حال برنامه ریزی برای بررسی شیوه های تحقق تمام عیار بندهای هجده گانه در نصوص قانونی مانند لایحه پیشنهادی نظام جامع انتخابات و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: 75 درصد فرآورده های غذایی برچسب چراغ راهنمای تغذیه دارند.
  • ۱