پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 16 آذر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 آذر 1395 شعار سال 2 آذر 1395 شعار سال 3 آذر 1395 شعار سال 4 آذر 1395 شعار سال 5 آذر 1395 شعار سال 6 آذر 1395 شعار سال 7 آذر 1395 شعار سال 8 آذر 1395 شعار سال 9 آذر 1395 شعار سال 10 آذر 1395 شعار سال 11 آذر 1395 شعار سال 12 آذر 1395 شعار سال 13 آذر 1395 شعار سال 14 آذر 1395 شعار سال 15 آذر 1395 شعار سال 16 آذر 1395 شعار سال 17 آذر 1395 شعار سال 18 آذر 1395 شعار سال 19 آذر 1395 شعار سال 20 آذر 1395 شعار سال 21 آذر 1395 شعار سال 22 آذر 1395 شعار سال 23 آذر 1395 شعار سال 24 آذر 1395 شعار سال 25 آذر 1395 شعار سال 26 آذر 1395 شعار سال 27 آذر 1395 شعار سال 28 آذر 1395 شعار سال 29 آذر 1395 شعار سال 30 آذر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۸    
بر اساس آمار بدست آمده، در حالی که اعتبارات مصوب مشاغل خانگی در سال گذشته 300 میلیارد تومان بود، فقط 66درصد یعنی حدود 100میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۹    
بانک مرکزی و شرکت های بزرگ پتروشیمی بر روی ضوابط تزریق منظم و هماهنگ هفتگی سه ارز پرطرفدار به منظور جلوگیری از شوک جدید قیمت ها در بازار ارز به توافق رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۶    
بر اساس بخشنامه جدید علی طیب نیا، دولت بنا دارد بررسی امکان برخورداری و اعطای سهام به افرادی که تاکنون مورد شناسایی قرار نگرفته و مشمول طرح توزیع سهام عدالت نشده اند را در دستورکار قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۳    
مشاور اقتصادی دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا ضمن دفاع از گفتگوی تلفنی روز جمعه ترامپ با رئیس جمهور تایوان گفت که واشنگتن باید از تایوان به عنوان متحد خود حمایت نماید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۸    
معاون سازمان محیط زیست با اعلام اینکه اعتبارات این سازمان از حدود 170 میلیارد تومان در سال 1392 به 650 میلیارد تومان در سال 1396 رسیده گفت: این موضوع نشانگر نگاه ویژه دولت به محیط زیست است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی اعلام کرد که پیشنهادات آمریکا درباره حل و فصل بحران سوریه را به اطلاع ایران رسانده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
فرمانده نیروی هوایی آمریکا گفت روسیه می تواند تهدیدی واقعی برای آمریکا باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
معاون نخست وزیر چین در دیدار با ظریف گفت: توافقِ هسته ای مهم پس از سال ها گفت وگو و به سختی حاصل شده است و باید آن را پاس داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
دکتر میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون برخورد با تخلفات علمی در آینده ای نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پنج نقص لایحه بودجه سال 1396 کل کشور را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۰۰    
کاریکاتورهای امروز را با موضوعات پیرامون معروفیت های احمقانه در شبکه های مجازی، باران خون در خاورمیانه، نابودی محیط زیست و حیات وحش و نفرت پراکنی آمریکا روی کره زمین خواهید دید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
حسن روحانی روز (یکشنبه 14 آذر ماه) لایحه بودجه 96 کل کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد و مطابق با مواد آن، بودجه سازمان ها و نهادهای فرهنگی نسبت به سال گذشته، رشد قابل توجهی داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
وزیر امور خارجه روسیه با اظهار امیدواری برای به نتیجه رسیدن توافق با آمریکا بر سر بحران سوریه، تأکید کرد که بق این توافق، با همه عناصری که نخواهند از حلب خارج شوند به عنوان تروریست برخورد خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
بر اساس لایحه بودجه سال 96 دولت مبلغ169/433/900/000/000 تومان به شهرداری تهران کمک می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
براساس لایحه بودجه سال 96، صندوق رفاه دانشجویان وزارت های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از پول هایی که دانشجویان به صندوق برمی گردانند، برای اعطای تسهیلات به آنها استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۴    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: مصرف روزانه 300 میلی لیتر نوشابه موجب افزایش 7 کیلوگرمی وزن افراد در سال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۳    
نخستین جشن تولید صنایع دستی صبح دوشنبه با حضور زهرا احمدی پور، معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و محمد حسن طالبیان برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۱    
اعزام تنها ناو هواپیمابر روسیه به نخستین مأموریت نظامی خود در دریای مدیترانه توجه اعضای ناتو را به خود جلب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۹    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام روز دوشنبه اول آذرماه سال جاری با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۹    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه نیازمند قانون جامع آب در کشور هستیم، گفت: ما به قانون جامع آب و آموزش مسائل حقوقی به مردم نیاز داریم تا بتوانیم در مقابل اقدامات قانونی در حوزه مسایل آبی بایستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۹    
رئیس پلیس فتا کشور با اشاره به اینکه برداشت های غیر مجاز از حساب های بانکی هم چنان جزو بالاترین آمار جرایم سایبری کشور است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد احزاب فی نفسه مشکلی ندارد، گفت: اما اگر قرار است احزاب در جایگاه اداره کشور فعالیت کنند با این تعداد نمی شود و باید حدود 5 یا 6 حزب به صورت قوی داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۶    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مذاکرات برای گرفتن حقابه تالاب هامون در سیستان و بلوچستان با افغانستان همچنان ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۶    
درحالی که استعفای هفته گذشته مدیرعامل سابق شرکت راه آهن به دلیل سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان شاهرود با نقطه نظرات موافق و مخالف روبه رو شده بود، وی در پیامی دلایل استعفای خود را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۶    
معاون امور مجلس رئیس جمهوری با بیان اینکه هیچ یک از اعضای دولت از حقوق نامتعارف دفاع نمی کند گفت: تلاش دولت این است که این موضوع به دور از شعار و سیاسی کاری بصورت اصولی و کارشناسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۶    
رئیس قوه قضاییه تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی کنگره و سنای آمریکا را نقض صریح برجام دانست و با بیان اینکه ایران آماده پاسخ دادن به این بدعهدی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با 6 هزار خودرو که پلاک شان مخدوش شده بود، طی 25 روز اخیر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۳    
نائب رئیس جبهه پیروان گفت: ان شاءالله تا پایان دی ماه هم معرفی نامزد نهایی و هم برگزاری مجمع عمومی جبهه پیروان انجام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۳    
رسانه های منتقد دولت که پیش از این ماجرای لغو سخنرانی علی مطهری را در مشهد کم اهمیت می دانستند اکنون از لغو سخنرانی برخی منتقدان دولت به مناسبت روز دانشجو، جنجال رسانه ای به راه انداخته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری رویترز در خبری فوری اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ابوالحسن مهاجر را به عنوان سخنگوی رسمی خود تعیین کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۰    
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در حال طراحی فرآیند رسیدن به زمینه های مشترک بین گروه های اصولگرایی هستیم که این از انتخاب مصادیق مهم تر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۷    
کمتر از یک ماه پیش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه پیاده روی بزرگ اعضای کانون های سالمندی تهران از تدوین سند ملی سالمندی با همکاری دستگاه های مختلف خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۱    
نشست هم اندیشی دکتر وحید احمدی، دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با اعضای کمیسیون های شورای عالی عتف برای مرور وظایف و اختیارات این شورا و چگونگی رسیدن به اهداف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان درکنفرانس بین المللی امنیت هسته ای گفت: در صورت نقض برجام از سوی سایر طرف ها واکنش ایران قاطع و شدید خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۸    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به روابط خوب و دوستانه ایران و ارمنستان، بر تلاش و پیگیری کمیسیون مشترک دو کشور برای رفع موانع و ارتقای مناسبات دوجانبه در بخش های مختلف به ویژه همکاری های اقتصادی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در سال 94 بیش از 112 هزار پرونده در خصوص شکایت از نهادها و سازمان های دولتی به دیوان عدالت اداری واصل شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
دکتر محمدحسین امید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش 13.5 درصدی بودجه دانشگاه ها براساس لایحه بودجه 96 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس لایحه بودجه 96 از ابتدای سال آینده موظف شده قیمت خرده فروشی انواع سیگار و محصولات دخانی را به مراجع ذیربط برای دریافت مالیات و درج روی پاکت محصول اعلام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
حجت الاسلام احمد مازنی و پروانه مافی نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در دانشکده فنی- مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران – غرب به مناسبت روز دانشجو سخنرانی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمنان ما کشورهای همسایه نیستند بلکه دشمن ما در اقیانوس ها گسترش پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
دادستان تهران با اشاره به تأیید حکم محکومیت اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور گفت : بابک زنجانی می تواند با استرداد وجوه و اموال متعلق به دولت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
یادگار گرامی امام با بیان اینکه سبک زندگی حضرت امام تبیین زندگی همه ائمه(ع) در افق امروز است و هیچ دوگانگی میان آنها وجود ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت: تبدیل شدن دانشگاه به پایگاهی برای احزاب سیاسی خطرناک است اما از آن خطرناک تر این است که دانشگاه خاموش باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۹    
در جشن ملی تولید صنایع دستی که امروز 15 آذر ماه در موزه ملی ایران برگزار شد، مشکلات موجود در حوزه صنایع دستی و طرح هایی در راستای رشد و ترویج هنر صنایع دستی تشریح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۲    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با وانگ یی وزیر امور خارجه چین ملاقات کرد و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان سینمایی با حضور در محل برگزاری جشنواره سینماحقیقت به سوال مهر درباره کشف فیلم های زیرزمینی در چمدان نماینده جشنواره برلین هنگام خروج از ایران جواب نداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان 94 در هفته های آتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۲    
بر اساس لایحه بودجه سال 96 میزان بودجه وزارت نیرو با رشد 4 درصدی به میزان 300 میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۹    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: ارزیابی ها و آمارهای موجود نشانگر آن است که تاکنون تولید انواع محصولات پتروشیمی 20 درصد افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۳    
سرکنسول ایران در حیدرآباد هند ضمن اعلام حکم دادگاه رایاگادا در هند درباره محکومیت نرگس کلباسی، فرد خیّر ایرانی به یک سال زندان و 300 هزار روپیه بیان کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۰    
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی با حضور در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۷    
وزیر ارتباطات گفت: در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی، مصوب شد کانال هایی که در شبکه های اجتماعی مختلف بیش از حد خاصی عضو دارند و مشغول به فعالیت های خبری و اطلاع رسانی هستند باید از مراجع مرتبط ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا در وین، با اعتراض شدید ایران و ابراز نگرانی جدی از تمدید قانون تحریم های موسوم به ایسا در کنگره آمریکا بر حق جمهوری اسلامی ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۵    
بانک ملی امسال 2114 فقره تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط به ارزش بالغ بر 18 هزار و 552 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۹    
موسسه تحقیقاتی لگاتوم دهمین شاخص رفاه جهانی سالانه خود را به تازگی منتشر کرده که به رتبه بندی موفق ترین کشورهای جهان پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۹    
اگر بدون داشتن گواهینامه، تصادف منجر به فوت کردید، از صحنه تصادف فرار نکنید زیرا بر اساس قانون مجازات اسلامی، قتل غیرعمدی ناشی از تقصیر در حوادث رانندگی 6 ماه تا 3 سال حبس و دیه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۶    
دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه و رئیس جمهوری منتخب آمریکا پیشتر در ایام کارزار انتخاباتی از پاره کردن برجام سخن گفته بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۳    
در بسیاری از کشورهای دنیا، گردشگری سلامت در زمره پنج منبع مهم تولید ناخالص داخلی شناخته می شود، طوری که سود سالانه آن در جهان، رقمی حدود صدمیلیارد دلار تخمین زده می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۱    
احمدی نژاد همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهد. سخنرانی می کند، سلفی می گیرد و در جمع مردم شهرهای مختلف حاضر شده و نامه های آنان را جمع آوری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهوری پیشین آمریکا از رئیس جمهوری این کشور خواست تا پیش از ترک این سمت، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۸    
وزیر نیرو با بیان اینکه ارمنستان می تواند زمینه ورود بیشتر ایران به بازار اوراسیا را فراهم کند، گفت: اکنون احداث دکل های خط سوم انتقال برق آغاز شده و بدین ترتیب ظرفیت مبادله برق میان ایران و ارمنستان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵    
این شاعر پیشکسوت و شناخته شده خطاب به رسانه هایی که قصد برداشت های سیاسی و جناحی از بازنشر سروده هایش دارند گفت: حق انعکاس دوباره آثار مرا ندارید!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵    
ایل کَلهُر از بزرگترین ایلهای بزرگ ایران بعد از بختیاری می باشد. مردمان آن لرتبار هستند و به گویش لری کلهری تکلم می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سحرگاه روزبیستم خرداد1393برابربا 10ژوئن 2014موصل مرکزاستان نینوا دومین شهرپرجمعیت وصنعتی عراق به تصرف داعش درآمد.پیش ازآن درمارس 2013 شهرتاریخی رقه ازمراکز استانی سوریه فتح شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵    
وزیر دفاع آمریکا از احتمال آزادی شهر موصل تا پیش از آغاز به کار رسمی رئیس جمهوری جدید آمریکا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵    
می بینید یک شبه یک آقا پسر یا یک خانم یا پول می دهد نقش را می خرد یا با حضور در مهمانی ها و پارتی ها وارد پروژه ها می شود. اکثر فیلم ها این طور شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۲    
برخی از خودروها تغییرات اساسی را در صنعت خودروسازی و پس از آن در کلیت جهان ایجاد کردند. 20 خودرویی را که در تغییرات جهان نقش داشتند را بشناسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۲    
فرماندار شهرستان دلفان گفت : 100طرح در قالب اقتصاد مقاومتی به فرماندهی قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی کشوربرای توسعه این شهرستان ارائه شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه در موضوع واردات انحصاری شکر چند صد میلیون پول میان چند نفر تقسیم شده است گفت: رانت خواران درزمان تعطیلی کارخانجات قند ریزی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
انتقادات زیاد است چون ما انتظارات غیر واقعی داریم. هیچ خروجی بدون دلیل نیست. در پایتخت دانمارک، 50 درصد مردم با دوچرخه تردد می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
کاربرد هنرهای سنتی گذشتگان و استفاده از پارچه های قلمکار در تزئین حسینیه سادات اخوی آن چنان خودنمایی می کند که هر کسی از در وارد می شود، نظرش بعد از این هنر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس هیات مدیره انجمن روانشناسی ایران، بی اعتمادی نسبت به آینده را از علل خودکشی نوجوانان عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
با رای منفی مردم ایتالیا به رفراندوم روز گذشته این کشور، متئو رنزی، نخست وزیر این کشور اعلام کرد که از مقام خود کناره گیری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن دعوت هموطنان به چالش 18 درجه از اجباری شدن معاینه فنی موتورخانه های منازل مسکونی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
توافق اوپک اولین نشانه های خود را در اقتصاد کلان کشور نشان داد تا دولت بر اساس نتایج آن بودجه سال 1396 را راهی بهارستان کند، لایحه بودجه ای که درآمدهای نفتی در آن رشد 48 درصدی را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۶    
نمایندگان مردم درمجلس با تاکید بر ضرورت ارتقا امنیت زنان در برابر خشونت، معتقدند قوانین مدنی باید در این زمینه اصلاح شود تا پیش از برخورد کیفری بتوان از بروز خشونت جلوگیری کرد البته آنها تعیین تکلیف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۶    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا در کاربری توییتر خود چندین پیام منتشر کرد و در آن به انتقاد از سیاست های پولی چین و عملیات نظامی آن در دریای چین جنوبی پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید کمیته نظارت بر اجرای برجام برای موضوع تمدید تحریم های 10 ساله آمریکا علیه ایران تشکیل شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۱    
سعید حجاریان درباره توسعه سیاسی ایران گفت: ما همین امروز هم به فکر این هستیم که در دوره بعد انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را ببریم. این را به صراحت می گویم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۱    
نشست خبری دکتر حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم با عنوان گزارش عملکرد مرکز همکاری های علمی بین المللی در سال 95 و تعاملات بین ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۸    
دبیر انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران نسبت به عوارض دردهای ستون فقرات هشدار داد و گفت: کمر درد شایع ترین بیماری ستون فقرات است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۵    
نشست خبری دکتر حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی- بین المللی وزارت علوم با عنوان گزارش عملکرد مرکز همکاری های علمی- بین المللی در سال 95 و تعاملات بین ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۳    
محمد باقر نوبخت با اعلام اینکه هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه سال آینده تفاوتی با امسال ندارد گفت: از همین رو دولت برنامه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و بنزین ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۰    
قائم مقام وزیر نیرو با تاکید بر به کارگیری سرعت عمل بیشتر در شیوه های بهبود مدیریت منابع آبی کشور گفت: اکنون نزدیک به 80 درصد منابع آب تجدیدشونده را استفاده کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با رسانه ها، پاسخگوی پرسش های آن ها بود. مسائل مربوط به برجام، قانون تمدید تحریم های ایران، سفر نماینده ولادمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به تهران و.. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: متأسفانه 10 نفر از 397 نفر با ما همکاری نکرده و مبلغ مازاد را برگشت نداده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۷    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت جنگ در سوریه تنها با ادغام معارضان سوری در نهادهای دولتی این کشور پایان می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۴    
رهبر نیروهای ائتلافی شورشیان حلب در عملیات نیروهای ارتش سوریه کشته شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۱    
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام دانشجویان در روز 16 آذر را حرکت جمعی دانشجویان علیه قدرت های استکباری ، آمریکا و شاه خواند و تاکید کرد دانشجویان در انقلاب و دفاع مقدس نقش به سزایی داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اجرای بیش از 150 پروژه با مشارکت بخش خصوصی به ارزش 2.5میلیارد دلار در حوزه آب و فاضلاب کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۸    
عضو هیات رییسه کمیته حقوقی فراکسیون امید در مجلس ضمن تشریح حقوقی طرح شکایت از نمایندگان مجلس، با تاکید بر این که تشخیص مجرمانه بودن اظهارات نمایندگان برعهده مجلس است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: رشته های کاردانش بر اساس نیاز بومی منطقه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۲    
این قدر در مورد مصوبه اخیر سنای آمریکا در رسانه ها صبحت شده که اکثراً از کم و کیف آن مطلع اند. عده ای مثل گذشته سعی داشتند این مصوبه را به حاشیه برده و این را هم دارای مصرف داخلی در آمریکا جلوه دهند!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت که قصد دارد پس از آنکه ترامپ قدرت را در دست گرفت درباره توافق هسته ای ایران با وی صحبت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۶    
بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در هفت ماهه سال جاری، هشت دستگاه پورشه باکستر مدل های 2016 و 2017 به ایران وارد شده اند که همگی حجم موتورشان کمتر از 2500 سی سی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۳    
یک شبکه خبری اعلام کرد با پیشروی های سریعی که ارتش سوریه طی روز یکشنبه انجام داد 70درصد مناطق شرق حلب از کنترل تروریست ها خارج شده و تنها مناطق محدودی در کنترل آنها باقی مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۳    
هیئت دولت به سعید محمدزاده به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران رأی اعتماد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: مسئولان کشور ما فریب تغییر موضع موردی عربستان را نخورند. آنها در ضعف چهره نرم به خود می گیرند و البته ممکن است برای نجات خویش دست به خودکشی هم بزنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۰    
تصاویرهایی از یگان هوادریایی منطقه یکم نداجا منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۱    
شهروندانی که تصمیم دارند قطعات اصلی خودرو (موتور، شاسی، اتاق) خود را تعویض کنند یا تغییر رنگ دهند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک و مهیا کردن شرایط مورد نیاز می توانند نسبت ...
  • ۱