پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۰:۱۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۳    
برابر قانون و آیین نامه های موجود تمامی مشمولان دارای افسردگی اعم از خفیف و شدید از سربازی معاف نمی شوند بلکه معاف از رزم خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف ملایر صبح روز دوشنبه ششم دی ماه برگزار شده و اعضاء اصلی انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۲    
خانه های قدیمی همدان تجلیگاه پیوند میان زیبایی های معماری ایرانی، توجه به اقلیم و سبک زندگی اسلامی بوده اند، خانه هایی که درگذشته جامانده تا شاهد تغییرات جدی در سبک زندگی مردم باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۲    
در این مطلب قصد داریم بیماری هایی را معرفی کنیم که با بوی دهان و از راه تنفس قابل تشخیص هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
در حال حاضر جذب سرمایه گذاری خارجی در استان همدان به شعار و مایه ای برای سخنرانی مسؤولان بدل شده که با روند فعلی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 647 واحد تولیدی و صنعتی استان بیش از 4 هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که از نظر تعداد قابل قبول ولی از نظر میزان تسهیلات پرداختی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۵    
تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با شرایط متقاضیان ضروری است چرا که جامعه هدف باید توانایی بازپرداخت تسهیلات دریافتی را داشته باشند | نوسازی ناوگان حمل و نقل باری و مسافری قطعا جزء حقوق ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۰    
بهترین و زیباترین کاریکاتورهای روز را می توانید در زیر ببینید که با موضوع چالش های روز اجتماعی به تصویر کشیده شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۹    
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کمیجان با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی و راهکار های مقابله با آسیب های اجتماعی با حضور اعضای شورا تشکیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خنداب گفت: 34 واقعه طلاق در سال جاری در شهرستان خنداب به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2/4 درصد کاهش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۶    
آغازین روزهای فصل زمستان در شهرستان شازند همراه با سرما و بارش در سطح شهرستان و بارش برف در بخش سربند همراه بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵    
براساس جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته از کیفیت خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه امسال، مشخص شده که 11 مدل از حدود 30 مدل خودروی سواری تولیدی و مونتاژی در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۷:۲۵    
در روز بررسی موضوع در دسترس عموم بودن حقوق ها و مزایای نجومی بگیران، مدیران و مقامات و کارکنان دستگاهها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
به مناسبت هفته مدیریت بحران و طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان خمین و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، نمایشگاه ایمنی و مدیریت بحران در محل ساختمان جمعیت هلال احمر خمین افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۹    
عزیز فیلی شامگاه دوشنبه درجریان بازدید از جاده قدیم ساوه - تهران محدوده شهرستان زرندیه گفت: باتوجه به اینکه جاده قدیم ساوه - تهران از محورهای پر ترافیک و شریانی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
استاندار قم گفت: کمیته ای ویژه با رویکرد جانمایی احداث مدارس جدید تشکیل شود تا مسئولیت جانمایی مدارس و احداث مدارس جدید را در تهیه طرح تفصیلی برعهده گرفته و به جزییات آن ها توجه کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
افزایش همکاری های ناصریه و قم و امضای قرارداد خواهرخواندگی این دو شهر در دیدار رئیس مجلس استان ذی قار عراق و شهردار ناصریه با مدیران شهرداری قم مورد تأکید قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: زمینه مناسبی برای همکاری شرکت های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شهرداری قم وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۹    
چین در حرکتی که نمایش قدرت این کشور در برابر آمریکا و ژاپن محسوب می شود، لیائونینگ تنها ناو هواپیمابر خود را به منظور انجام رزمایش دریایی راهی غرب اقیانوس آرام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، از آمادگی این شرکت برای مهار آتش سوزی چاه های نفتی موصل در شمال عراق خبر داد و اعلام کرد: این شرکت برای مهار آتش سوزی و کنترل فوران چاه های نفتی موصل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۴    
محمودرضا حقی فام اظهار داشت، برنامه ما این است که 50 درصد انرژی تحت کنترل هوشمند را تا پیک سال بعد مدیریت کنیم و تلاش بر این است که 450 هزار کنتور دیماندی در کل کشور نصب کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۶    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اعلام اینکه میزان ذخایر گوشت قرمز حدود 25 هزار تن و مرغ 50 هزار تن است، گفت: هیچ گونه کمبودی در این محصولات برای مصرف بازار کنونی و شب عید نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۶    
رئیس کانون انجمن های صنایع غذایی کشور با بیان اینکه در کمیت تولید گندم به خودکفایی رسیده ایم اما هنوز در بخش کیفیت مشکل داریم، تاکید کرد کیفیت محصولات باید در خرید تضمینی گندم ملاک قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت وظایف و اقداماتی که دولت برای تحقق خودکفایی در محصولات کشاورزی را باید انجام دهد، تعیین کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۶    
با تصویب این ماده، دولت قانونا مکلف می شود ظرف یک سال نسبت به راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام نموده و امکان تجمیع کلیه پرداختها به مقامات، روسا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۳    
روزگاری گذرهای محلات مکانی برای رفت و آمدها و تأمین مایحتاج مردم محله بود و زندگی با تمام توانش در کوی و مرز شهرها جاری بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۳    
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: با توجه به ظرفیت اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی درقم، باید تلاش کرد این شهر مقدس در زمینه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، برای سایر استان های کشور الگو باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۸    
با حکم وزیر آموزش و پرورش، محمدتقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
معاون شرکت ملی نفت با بیان اینکه تاکنون 12 تفاهم نامه با شرکت های خارجی در صنعت نفت امضا شده و به زودی 10 تا 12 تفاهم دیگر نفتی امضا می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل 200 هزار کودک زیر 6 سال به دلیل کمبود درآمد از فقر خوراکی رنج می برند و باید برنامه جامع خوراکی برای آن تهیه کرد و تاکنون 67 هزار نفر از ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه نذورات مردمی در سالجاری به 1200 میلیارد ریال رسیده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
دقایقی قبل با کشف قیمت 3 هزار تومان هر سهم شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون نخستین قیمت در تابلوی معاملات بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس درج شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
شرکت ملی گاز ایران، اعتبارات ریالی بودجه عمرانی خود را از طرق مختلف از جمله فعالیت در حوزه فروش نفت و فراورده های نفتی به دلار و یورو تبدیل و از این طریق این اعتبارات را صرف بازپرداخت بدهی های ارزی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
هیأت وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد به انتشار حداکثر 145 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران از دولت اقدام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر در آستانه شروع سال جدید میلادی برترین های سینمای مستند در سال 2016 میلادی را معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
سال 2016 رو به پایان است و حالا فرصت مناسبی است که نگاهی به گذشته بیندازیم و بر همین مبنا به پیش بینی آینده بپردازیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: اجازه نمی دهیم مردم ما آزمایشگاه محصولات تراریخته سایر کشورها شوند، اگر در سایر کشورها بعضی از محصولات دستکاری ژنتیکی می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
فیاض زاهد گفت: آقای صادقی سلامت و صداقت دارد اما جریان اصلاح طلب و امید با هزار مصیبت به مجلس راه پیدا کرد، بنابراین باید آرام آرام یاد بگیریم در فضای مودت همکاری و تفاهم به پیش رویم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
ارتش ترکیه اعلام کرد که 30 غیر نظامی در اطراف شهر الباب سوریه توسط داعش کشته شده اند. برخی از منابع خبری کشته شدن این افراد را معلول مین هایی عنوان کردند که این گروه تروریستی در اطراف این شهر کار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
در حالی که گفته می شود جان کری وزیر خارجه آمریکا مشغول کار بر روی طرحی جهت تاسیس دولت مستقل فلسطینی در اراضی 1967 است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
روزنامه فرانسوی لوموند طی گزارشی با اشاره به کناره گیری اتحادیه اروپا و آمریکا از حل مناقشه سوریه اعلام کرد که مسیر حل بحران سوریه از ایران، روسیه و ترکیه می گذرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
بررسی متن مواد حقوق شهروندی فارغ از اینکه نیت دولت در انتشار و رونمایی از آن چه بوده، به نتایجی منجر می شود که دقیقاً دولت محترم یازدهم عکس آن را پیش برده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
با وجود تاکید بانک مرکزی صورت های مالی 3 و 6 ماهه برخی بانک ها نشان می دهد این نهادهای پولی همچنان سود قطعی و مازاد به سپرده گذاران پرداخت می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
چارلز کراتهامر تحلیلگر ارشد نومحافظه کار آمریکایی درباره اظهارات دونالد ترامپ در خصوص ایجاد مناطق امن در سوریه، با توجه به حضور روسیه و ایران در این کشور، هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه گزینه این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری روحانی است، گفت: نشست امروز برای هماهنگی کنگره های استانی است که در آینده برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
اگر ازدواج زیر 18 سال ممنوع و حرام و خلاف مصلحت باشد با شرایط امروز و وسعت اطلاعاتی که فضای مجازی و محرک های وسیع اجتماعی ایجاد کرده اند فساد و فحشاء را نهادینه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانش آشتیانی گرایش سیاسی تندی دارد، گفت: اگر آموزش و پرورش درگیر موضوعات سیاسی شود با مشکل مواجه خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
شایعات تغییر و تحولات همچنان در وزارت ورزش داغ است و حالا احتمال حضور داورزنی در وزارت ورزش شنیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی با رانت خوراک گاز واحدهای پتروشیمی مقابله می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
کارشناس سیاسی روس گفت: بحران در سیستم حکومتی قرقیزستان، وضعیت نابسامان اقتصادی در قزاقستان، تاجیکستان و انتقال قدرت در ازبکستان از جمله مشکلات کشورهای آسیای مرکزی در سال آینده میلادی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
معاون پیشگیری بهزیستی استان تهران در رابطه با خرید و فروش نوزادانی که مادران معتاد دارند گفت: حتی در پاتوق هایی مانند هرندی که کودکان در کنار مادران معتاد زندگی می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل سانا با بیان اینکه تا سال 94 توجه چندانی به توسعه انرژی های تجدیدپذیر نمی شد و سالانه حدود 5 مگاوات نیروگاه جدید نصب می شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
شرکت اماراتی دارای سهام دارانی از رژیم سعودی از جمله برادر وزیر خارجه این رژیم در تلاش برای حضور در بازار حمل و نقل داخلی ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
سید مجتبی طالاری یکی از تنها بازماندگان قیام پانزده خرداد بود که از میدان به همراه طیب حاج رضائی و دیگران دستگیر و به پنج سال حبس محکوم شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان به اعتبار 3 میلیارد دلاری بهسازی مدارس رأی مثبت می دهند، گفت: در حال حاضر 30 درصد مدارس کشور فرسوده هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رشد اقتصادی کشور در 6 ماهه اول امسال با احتساب نفت 6.5 درصد و بدون آن 4.5 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: فتنه 88 دارای وجود متمایز و منحصربفرد با سایر توطئه ها علیه انقلاب اسلامی بود که اهمیت و درک مسئله نفوذ در اشخاص و لایه های مدیریتی کشور را مورد تأکید قرار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۶    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت: حمایت یکپارچه کشورهای اسلامی از قطعنامه ضد شهرک سازی رژیم صهیونیستی در شورای امنیت کوچکترین اقدامی است که باید انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۰    
مجله ریفاینینگ اند پتروکمیکال که به معرفی 50 چهره برتر بورس های انرژی و کالایی انرژی و پتروشیمی خاور میانه پرداخته تنها یک مدیر بازار سرمایه ایران را در این جمع جای داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۰    
نمایندگان مردم ارومیه و تهران به وزیر علوم خارجه لزوم صیانت از سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را متذکر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید در بخش های آزاد شده شهر حلب، گورهای دسته جمعی یافت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه تلاش های گسترده و فشرده ای برای برقراری آتش بس فراگیر در سوریه در راه است، از توافق با آمریکا برای حضور تروریست های ارتش آزاد در عملیات آزادسازی الرقه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس سازمان بورس گفت: با راه اندازی بازار بنگاههای کوچک و زود بازده امروز روز قیمت گذاری ایده ناب در بازار سرمایه و اقتصاد ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه از 38 سال پیش افرادی داشته ایم که نظام و انقلاب را قبول نداشته و ندارند، گفت: ذات 30 نفری که به ترامپ نامه نوشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد است دولت منتخب آمریکا و دوستانش در کنگره را ترغیب کند تا کشورهایی را که علیه این رژیم در شورای امنیت رأی داده اند متحمل خسارت اقتصادی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
آنچه برای فرزندان آقا سید جلال اتفاق افتاد، زندگی دوباره بود و البته برای او و خانم، سرنوشت یعقوب بود و هجران یوسف.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۶    
آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه بار دیگر قاضی ناصر سراج را به عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات تعیین و منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۰    
براساس محاسبات بانک مرکزی، تورم تولیدکننده در پایان آذر ماه به 3.5 درصد رسیده که نسبت به آبان ماه 0.2 درصد رشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بیمه سلامت توانسته 1250 میلیارد تومان اوراق قرضه را به حساب های ما منتقل کند همچنین 1640 میلیارد اوراق داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۷    
رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی چند روز قبل مجلس، توضیحاتی درباره مصوبه جنجالی کمیسیون تلفیق مجلس درباره قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها ارائه داد و خواستار حذف این مصوبه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
دبیرکل ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطین با بیان اینکه قطعنامه های شورای امنیت هیچ گاه قدرت بازدارندگی در برابر تجاوزگری صهیونیست ها نداشته گفت: سوریه به زودی با خلاصی از تروریسم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه ای به مناسبت 9 دی تصریح کرد: متأسفانه هنوز هم حتی زمانی که جفای فتنه گران به نظام مطرح می شود، به جای اینکه با محکومیت فتنه این لکه ننگ را پاک کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: در شرایطی هستیم که قیمت تمام شده برطرف کردن فقر در خانواده ها بالا بوده و سهم مردم در حل فقر مددجویی در حال حاضر 25 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۷    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از استعفای دبیرکل این حزب خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۷    
حمید محمدی گفت: با توجه به تحولات این کشور و آزادسازی حلب، اگر مراجع ایرانی در این باره تصمیم بگیرند به شرط ارائه پیوست امنیتی دولت سوریه آمادگی برای اعزام وجود دارد که قطعا در مرحله نخست این سفرها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۷    
ستاری در آیین رونمایی از بازار معاملات شرکت های کوچک و متوسط و صندوق های جسورانه در فرابورس گفت: پول نفت از زمانی که وارد اقتصاد ایران شده باعث شده فضای کسب و کار تمایلی برای ایده پردازی و تعالی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با وجود همه مشکلات مالی و کمبودها تلاش خواهد کرد تا بودجه لازم برای احیای دریاچه پرداخت شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۴    
سومین نشست کارگروه تخصصی تعیین مزد سال 96 کارگران ایرانی در حالی هفته آینده (دوشنبه) برگزار می شود که اختلاف نظرها درباره مراجع تعیین سبد معیشت کارگران طبق تبصره دوم ماده 41 قانون کار به پایان رسیده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۴    
243 نماینده مجلس در نامه ای خطاب رئیس جمهور خواهان تأمین مالی طرح تحول سلامت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۴    
مدیرعامل صنایع شیر ایران گفت: دولت از سال گذشته بدهی شیر مدارس را به ما نداده و باید پرسید آقای رئیس جمهور که زمانی توزیع شیر مدارس را افتخار دولت خود می دانست، آیا از توقف این طرح خبر دارد؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۴    
معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در آذرماه امسال به 11 هزار و 800 واحد رسید که نسبت به ماه قبل 5.1 و در مقایسه با ماه مشابه پارسال 5.9 درصد کاهش نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۴    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم ایران در 9 دی با حماسه ای که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می شناسند و ما باید همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۶    
در بخشی از یادداشت بادامچیان آمده است: متأسفانه روحانی نه تنها نتوانست چندگانگی ها را به یگانگی برساند، بلکه آن را تشدید کرد و امروز چتر آلودگی هوا و فضای سیاسی، تنفس را مشکل کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جریان تکفیری محدود به عراق و سویه نیست و امنیت کل جهان را تهدید می کند، گفت: امروز به عنوان پیشتاز مبارزه با جریان خشونت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۱    
متخصص بهداشت و سلامت دهان علت های بوی بد دهان را تشریح کرد و گفت: اگر مشکل به علت لثه و دندان باشد ممکن است با جرم گیری، پرکردن یا ترمیم دندان بتوان آن را برطرف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: قرار بود موضوع اختلاف درباره ثبت سند خودرو در کمیسیون اصل 90 بررسی شود اما به دلایلی که این کمیسیون موضوعاتی دیگری در دست بررسی داشت رسیدگی به این امر به بعد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر ژاپن در سفری تاریخی که از حیث امنیتی برای توکیو و واشنگتن مهم است، روز سه شنبه با رییس جمهور آمریکا دیدار می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بر حمایت از تخصیص اعتبارات ورزش دانش آموزی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم مسؤولان به جای اینکه با اعتراض مردم در صحنه های مختلف، به افراد و گروه ها تهمت بزنند، اعتراضات مردم را ریشه یابی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق ماده 29 قانون تأکید شده است که تمام ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد و به موجب قانون دفترخانه ها در مراکز شماره گذاری پلاک مستقر شوند ولی اکنون ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: نادیده انگاشتن جایگاه سند رسمی دستگاه قضا را در آینده نه چندان دور دچار حجم عظیمی از پرونده های اختلافی خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
عضو کمیسیون ماده 10 احزاب خبر از تدوین قانون جدید کمیسیون داد و گفت: درحال حاضر این مجموعه جلسات فقط با محوریت تنظیم آیین نامه ها تشکیل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
برخی مدیران انجمن صنفی منحله روزنامه نگاران در اقدام غیرقانونی احیای این انجمن را در دستور کار دارند؛ این در حالی است که وزارت کار اخیراً با اعلام احراز تخلفات عدیده این افراد در انجمن قبلی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان ضمن تأکید براینکه 9 دی ایستگاه پایانی فتنه 88 بود، گفت: درگیری ما با آمریکا ماهوی است و مادامی که با اسلام ناب در حاکمیتی که داریم و آمریکا بر خوی استکباریش تأکید دارد این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۶    
رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل خانواده شهید ارمنی وهانج رشیدپور از خدمات ارامنه در دفاع مقدس تقدیر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۳    
رئیس جمهور روسیه تصمیم این کشور برای تعامل با ایران و ترکیه جهت حل و فصل بحران سوریه را به اطلاع کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی رساند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۳    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه میزان بدهی دولت نسبت به تولید ناخالص داخلی بسیار کمتر از کشورهای همسایه و کشورهای پیشرفته است در واکنش به درخواست اعلام رقم بدهی دولت با اشاره به همکاران خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۳    
معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: سربازان در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار هستند و به عنوان سرمایه عظیم در کشور و نیروهای مسلح به آنها نگریسته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۷    
بهرام قاسمی یکشنبه شب پس از اقدام کریمی قدوسی مبنی بر انتشار بخش های گزینشی از گزارش محرمانه جواد ظریف به کمیسیون امنیت ملی به این اقدام واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۷    
پس از حدود سه سال تثبیت نرخ دلار در بازار تهران در محدوده قیمتی 3500 تومان که از آن به عنوان یکی از توفیقات اصلی دولت تدبیر و امید نام برده می شد ...
  • ۱